Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Arcanum • Cechy • INSIMILION

    Arcanum


    Cechy

    Działy gier » Arcanum » Opisy
    Autor: Daroo
    Utworzono: 18.04.2004
    Aktualizacja: 16.11.2009

    Cechy w Arcanum dzielą się na główne i na pochodne oraz odporności. Cechy główne to te, w które możemy inwestować punkty otrzymane za osiągnięcie poziomu. Natomiast cechy pochodne, jak nazwa wskazuje pochodzą i są zależne od cech głównych, to znaczy że jeśli przydzielimy punkt w cechę główną, to zwiększy się odpowiednia cecha poboczna np. jeśli zwiększę siłę, zwiększy się też udźwig. A oto krótki opis każdej cechy (będę posługiwał się skrótami):

      Cechy główne

    • Siła (SI) - zwiększa się udźwig o 500 i premia do obrażeń o 1 oraz twoje zdrowie o 2. Siła jest potrzebna do dobrego użycia niektórych broni.

    • Kondycja (KN) - zwiększa ilość punktów zmęczenia oraz odporność na trucizny o 5 i leczenie trucizn o 1.

    • Zręczność (ZR) - zwiększa modyfikator KP (Klasy Pancerza) o 1 i szybkość o 1. Oraz jest podstawową cechą w większości umiejętności.

    • Uroda (UR) - zwiększa modyfikator reakcji. Uroda przydaje się przy pierwszych spotkaniach/rozmowach z mieszkańcami Arcanum.

    • Inteligencja (IN) - ma wpływ na niektóre umiejętności oraz ogranicza możliwości nauki Technicznej.

    • Siła Woli (SW) - ogranicza naukę magiczną, zwiększa PZ i PW o 1 oraz zwiększa odporność na niektóre czary i przydaje się przy Targowaniu.

    • Percepcja (PE) - wpływa na to jak bohater postrzega otoczenie i jest potrzebna złodziejowi i osobie korzystającej z broni palnej.

    • Charyzma (CH) - zwiększa limit towarzyszy w twojej podróży oraz ma wpływ na Perswazje.

    • Zdrowie (PZ) - 1 pk zwiększa zdrowie o 4, na tą cechę ma także wpływ SI oraz SW.

    • Zmęczenie (PW) - 1pk zwiększa zmęczenie o 4, na tą cechę ma także wpływ KN oraz SW, po spadnięciu zmęczenia do 0 lub poniżej to postać traci przytomność.

    • Cechy pochodne

    • Udźwig - waga ekwipunku którą możesz unieść zależne od SI.

    • Premia do obrażeń - dodatkowe obrażenia które możesz zadać zależne od SI.

    • Modyfikator KP - czym wyższa wartość tym jesteś trudniejszym celem do trafienia zależne od ZR.

    • Szybkość - zwiększa szybkość poruszania i ataku twojej postaci, zależne od obciążenia ekwipunku i od ZR.

    • Szybkość Leczenia - szybkość z jaką twój organizm zregeneruje twoje zdrowie, zależne od KN.

    • Leczenie Trucizn - szybkość z jaką twój organizm zneutralizuje truciznę, zależne od KN.

    • Modyfikator Reakcji - od tej cechy zależy jakie zrobisz pierwsze wrażenie na osobie z którą rozmawiasz, zależne od UR.

    • Limit Towarzyszy - jest to liczba towarzyszy z którymi będziesz mógł podróżować, zależne od CH.

    • Odporności

    • Obrażenia - odporność na obrażenia fizyczne.

    • Magia - jest to odporność na obrażenia zadane czarami.

    • Ogień - jest to odporność na obrażenia zadane ogniem magicznego bądź technicznego pochodzenia.

    • Trucizna - jest to odporność na obrażenia zadane czarami trującymi lub zatrutą bronią.

    • Elektryczność - jest to odporność na obrażenia zadane prądem magicznego bądź technicznego pochodzenia.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 3 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Kensai
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 25.05.2005 o 8:23  

    Inteligencja potrzebna jest również do potrzymywania czarów.

    black
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 10.03.2007 o 23:36  

    quiero todo de esto

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 1
    Temat: Inteligencja ma wpływ na ni...
    Dodany: 07.10.2013 o 8:11  

    Inteligencja ma wpływ na niektóre umiejętności, czyli? Bo nie wiem czy się opłaca wydawać na to punkty



    Ten artykuł skomentowano 3 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw