- Arcanum to jedna z nielicznych gier RPG w których opłaca się grać złodziejem. W Tarant (dzielnica Kocioł) są dwie rywalizujące bandy złodziei, które oferują prace. Zadania dostarczą ci dużo doświadczenia przedmiotów i mnóstwo kasy. Oprócz tego możesz działać na własną rękę okradając sklepikarzy czy kowali. Najlepsze jest to że po kilku dniach osoby które okradłeś znowu będą mieć złoto np. z handlu.
- W mieście Ashbury możemy spotkać gnoma kopiącego psa który zjadł mu obiad. Jeśli zapłacisz za straty kundel przyłączy się do twojej drużyny.
- W Czarnokorzeniu spotkamy konstruktora statków, który jest gotów jeden sprzedać za jedyne 50 000sztuk złota (dla złodzieja to grosze). Są jeszcze dwa sposoby na zdobycie statku po prostu zabij Arthura Techa, gdy dopłyniecie na Wyspę Rozpaczy (przejmiesz wtedy statek).A drugi sposób to zdjęcie klątwy z Żylastego Peta (ale to w dalszej części rozgrywki).
- W dzienniku na ostatniej zakładce jest narysowany klucz, chyba każdy domyśla się, o co chodzi po prostu przechowywane tu będą wszystkie klucze, co mogłoby się wydawać durnowatym pomysłem, bo przecież nikt nie trzyma kluczy pomiędzy kartkami. Ale gdy już mamy pierwszy klucz na kartkach dziennika nic się nie pojawia. Dopiero gdy w sklepie z pamiątkami kupimy kółko na klucze to wszystkie klucze przechowujemy w kółku a w dzienniku pojawiają się spis kluczy, które posiadamy. Jest to dobre rozwiązanie, bo w innych RPG klucze nosiła jedna osoba, bo nic więcej się nie zmieściło a tym sposobem wszystkie klucze zajmują tylko 2 pola ekwipunku.
- W Tarant znajduje się lokal z paniami do towarzystwa. Jedna noc kosztuje 100 za dziewkę (można dwie naraz) lub wykonanie drobnego zadania. Dla mniej bogatych i nie wyżytych jest czarna owca. W tym samym budynku jest mały bar gdzie można conieco wypić.
Arcanum
Ciekawostki
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 14 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
Wędrowiec
Istnieje prawdziwy Gigant ze Stillwater!
Wędrowiec
Chyba niebieski krolik
Wędrowiec
Dziwnie sie gra nadaje sie na rozgrzewke
Wędrowiec
Gigant ze stillwater istnieje znalazłem go jak sobie latał pod postacia krulika nie jest taki trudny do pokonania.Zatakuj krulika o niebieskim koloze a on zmieni sie w wielkiego potwora 100% prawdy
Wędrowiec
zapytaj o ekspertyze naukowca jak masz duzy poziom perswazji to bedzie to prawda
Wędrowiec
tylko dlatego ze jak zablokujesz skrzynke lub ja zniszczysz to sklepikarz ci moze nic nie sprzedac a wrecz czesc sprzedawców wie ze to jest trefny towar i go nie chce kupic
Wędrowiec
W muzeum dziwactw masz dwugłową krowę; bramina z fallouta ;]
Wędrowiec
poprawnie konstelację ofiar dla bóstw i złożyć ofiarę dla praojca umrzeć i odżyć???
Jaka jest prawidłowa kolejność???
Wędrowiec
* Pierwszy krąg: Ter'el, Makaal, Alberich, Geshtianna, Halcyon.
* Drugi krąg: Torg, Bolo, Kerlin, Shakar, Moorindal.
* Trzeci krąg: Alberich, Makaal, Kerlin, Bolo, Kai'tan.
Wędrowiec
A wszystkim fanom Arcanum poleca nowy polski mod, pt Misja. Zupełnia nowa przygoda. Do ściągnięcia - http://www.sendspace.com/file/g1qd0z
Wędrowiec
W tarancie jest sklep "Trybiki... <tu imię>" można u niego kupować różne elementy potrzebne do wyprodukowania przedmiotów z elektryki. Gdy mamy jej wystarczający poziom
Wędrowiec
Produkując porażające laski w Tarancie (potrzebne kondensatory znajdziemy w sklepie "Trybiki..." i kije 2 lub 3 przecznice dalej w sklepie ogólnym) sprzedając je u złomiarza za ponad 900 sztuk złota! przy niewielkim koszcie
Wędrowiec
A ja w Tarancie znalazlem Schemat Karabinu Wielolufowego. Byl on w budynku do ktorego nie da sie wejsc (weszlem tam chyba podczas tury czy jakos tak, bylo to pare lat temu).
Wtedy zapisy w grze sie popsuly ;p
Wędrowiec
Rzulf
Co do tego karabinu, to masz go w Magazynie GB (Gilbert Bates), jak dobrze pamiętam to nie da się go nauczyć :/
Ten artykuł skomentowano 14 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.