Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Baldur's Gate 2 • Bestiariusz, część 4 • INSIMILION

    Baldur's Gate 2 » Bestiariusz


    Bestiariusz, część 4

    Działy gier » Baldur's Gate 2 » Opisy » Bestiariusz
    Autor: Valygar
    Utworzono: 31.12.2008
    Aktualizacja: 31.12.2008

    Łakowilk

    Cechy:

    • Siła: 19
    • Zręczność: 16
    • Kondycja: 15
    • Inteligencja: 17
    • Mądrość: 10
    • Charyzma: 12

    Statystyki:

    • Charakter: Chaotyczny Zły
    • Poziom: 7
    • Punkty Życia: 41
    • Klasa Pancerza: 3
    • TraK0: 9
    • Liczba ataków: 2
    • PD za zabicie: 1400

    Odporności:

    • Magia: 50%

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 12
    • Berła/Różdżki/Laski: 13
    • Petryfikacja/Polimorfia: 12
    • Zionięcie: 14
    • Czary: 14

    Miejsce: Wzgórza Wichrowych Włóczni

    Charakterystyka: Pojedyncze łakowilki są raczej niegroźne – bardzo łatwo je pokonać. Niestety, gdy są już w grupie, potrafią nas trochę uszkodzić. Dodatkowo są odporne w pewnym stopniu na magię, co oznacza, że nie będziemy w stanie załatwić wszystkich naraz.

    Łowca Niewolników - Strażnik

    Cechy:

    • Siła: 11
    • Zręczność: 15
    • Kondycja: 10
    • Inteligencja: 9
    • Mądrość: 14
    • Charyzma: 16

    Statystyki:

    • Charakter: Neutralny Zły
    • Poziom: 5
    • Punkty Życia: 30
    • Klasa Pancerza: 10
    • TraK0: 15
    • Liczba ataków: 1
    • PD za zabicie: 420

    Odporności:

    • Brak

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 10
    • Berła/Różdżki/Laski: 12
    • Petryfikacja/Polimorfia: 11
    • Zionięcie: 12
    • Czary: 3

    Miejsce: Slumsy

    Charakterystyka: Jedni z łatwiejszych przeciwników, chociaż fakt, że spotykasz ich w ilościach hurtowych, może być małym problemem – raczej nie uszkodzą cię za bardzo, ale i tak trzeba uważać, a najlepiej rozprawić się z nimi za pomocą Kuli Ognia.

    Łupieżca Umysłu

    Cechy:

    • Siła: 10
    • Zręczność: 10
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 18
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Praworządny Zły
    • Poziom: 8
    • Punkty Życia: 68
    • Klasa Pancerza: 5
    • TraK0: 15
    • Liczba ataków: 4
    • PD za zabicie: 9000

    Odporności:

    • Ogień, Magiczny Ogień, Zimno, Magiczne Zimno, Elektryczność, Kwas: 100%
    • Magia: 90%

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 5
    • Berła/Różdżki/Laski: 6
    • Petryfikacja/Polimorfia: 6
    • Zionięcie: 5
    • Czary: 5

    Miejsce: Podmrok, Kanały, Kryjówka Sendai

    Charakterystyka: Łupieżcy Umysłu niejednemu graczowi sprawiają ogromny problem – trafiony bohater zostaje unieruchomiony, a po chwili ginie (Ilithidzi wysysają mu inteligencję). Najłatwiejszym sposobem na pokonanie jest zastawianie pułapek albo przyzwanie "mięsa armatniego". Walcząc z nimi należy także uważać na ich moc zauraczania. Atakowanie Magią i Żywiołami nic nie da, gdyż są na nie całkowicie odporni.

    Mag piratów

    Cechy:

    • Siła: 9
    • Zręczność: 9
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 9
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Neutralny
    • Poziom: 10
    • Punkty Życia: 70
    • Klasa Pancerza: 10
    • TraK0: 11
    • Liczba ataków: 7
    • PD za zabicie: 3000

    Odporności:

    • Brak

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 8
    • Berła/Różdżki/Laski: 10
    • Petryfikacja/Polimorfia: 9
    • Zionięcie: 9
    • Czary: 10

    Miejsce: Brynnlaw

    Charakterystyka: Mag jak to mag – wokół niego stoi kilku wojowników, a on sam rzuca czary, dlatego trzeba się go jak najszybciej pozbyć. Co prawda i tak dużo raczej nie zrobi, ale należy być zapobiegliwym.

    Mag Yuan-Ti

    Cechy:

    • Siła: 18
    • Zręczność: 9
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 9
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Chaotyczny Zły
    • Poziom: 12
    • Punkty Życia: 63
    • Klasa Pancerza: 0
    • TraK0: 13
    • Liczba ataków: 1
    • PD za zabicie: 7000

    Odporności:

    • Ogień, Magiczny Ogień, Elektrczność, Zimno, Magiczne Zimno, Kwas: 30%
    • Magia: 20%

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 5
    • Berła/Różdżki/Laski: 7
    • Petryfikacja/Polimorfia: 6
    • Zionięcie: 5
    • Czary: 8

    Miejsce: Kanały, Przytułek, Podmrok

    Charakterystyka: Maga Yuan-Ti prawie zawsze spotkamy z innymi przedstawicielami tej rasy – nie muszę chyba dodawać, kogo należy unieszkodliwić jako pierwszego? Czarodziej potrafi się zabezpieczyć kilkoma czarami defensywnymi (tak więc dobrze byłoby mieć Wyłom) oraz rzuca Zamęt, który może skutecznie pokrzyżować nasze plany.

    Magiczny golem

    Cechy:

    • Siła: 20
    • Zręczność: 9
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 9
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Neutralny
    • Poziom: 10
    • Punkty Życia: 64
    • Klasa Pancerza: -2
    • TraK0: 5
    • Liczba ataków: 1
    • PD za zabicie: 8000

    Odporności:

    • Żywioły, Magia: 100%

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 7
    • Berła/Różdżki/Laski: 9
    • Petryfikacja/Polimorfia: 8
    • Zionięcie: 8
    • Czary: 10

    Miejsce: Twierdza Strażnika

    Charakterystyka: Tak, wzrok cię nie myli – jest odporny na każdy rodzaj żywiołu oraz na magię, a zranić go można tylko niemagiczną bronią – brzmi niezbyt fajnie w połączeniu z jego statystykami i siłą? No ale niestety taka jest prawda. Jedyny sposób na jego pokonanie to walka z dystansu albo zmasowany atak i jak najszybsze zwycięstwo.

    Marilith

    Cechy:

    • Siła: 19
    • Zręczność: 18
    • Kondycja: 16
    • Inteligencja: 19
    • Mądrość: 18
    • Charyzma: 18

    Statystyki:

    • Charakter: Chaotyczny Zły
    • Poziom: 14
    • Punkty Życia: 120
    • Klasa Pancerza: -9
    • TraK0: 7
    • Liczba ataków: 5
    • PD za zabicie: 23000

    Odporności:

    • Ogień, Magiczny Ogień, Elektryczność: 100%
    • Magia: 85%
    • Zimno, Magiczne Zimno: 50%

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 5
    • Berła/Różdżki/Laski: 7
    • Petryfikacja/Polimorfia: 6
    • Zionięcie: 8
    • Czary: 5

    Miejsce: Twierdza Strażnika

    Charakterystyka: Te demony są niezwykle trudnymi przeciwnikami – odporne na magię pozbawiają nas jednego z naszych największych atutów. Dodatkowo rzucają na siebie co chwila Ochronę przed Magicznymi Broniami – jeśli tego nie rozproszymy, to możemy je zranić tylko zwykłym orężem. Jakby tego było mało, posiadają 5 ataków na rundę, bardzo niską KP i nienajgorsze TraK0 oraz siłę. Na szczęście nieczęsto nam przyjdzie zmierzyć się z tym potworem...

    Mefit błyskawić

    Cechy:

    • Siła: 15
    • Zręczność: 18
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 9
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Chaotyczny Zły
    • Poziom: 3
    • Punkty Życia: 15
    • Klasa Pancerza: 4
    • TraK0: 20
    • Liczba ataków: 1
    • PD za zabicie: 420

    Odporności:

    • Ogień, Magiczny Ogień: 100%
    • Elektryczność: 125%

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 13
    • Berła/Różdżki/Laski: 15
    • Petryfikacja/Polimorfia: 14
    • Zionięcie: 16
    • Czary: 16

    Miejsce: Kanały, Lochy Irenicusa

    Charakterystyka: Mefity są całkiem łatwymi przeciwnikami. Jeden cios miecza i wąchają kwiatki od spodu. Z racji, że spotykamy je w grupach, najlepiej do ich eksterminacji użyć Kuli Ognia.

    Mefit dymu

    Cechy:

    • Siła: 15
    • Zręczność: 18
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 9
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Chaotyczny Zły
    • Poziom: 3
    • Punkty Życia: 15
    • Klasa Pancerza: 4
    • TraK0: 20
    • Liczba ataków: 1
    • PD za zabicie: 420

    Odporności:

    • Brak

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 13
    • Berła/Różdżki/Laski: 15
    • Petryfikacja/Polimorfia: 14
    • Zionięcie: 16
    • Czary: 16

    Miejsce: Kanały, Lochy Irenicusa

    Charakterystyka: Mefity są całkiem łatwymi przeciwnikami. Jeden cios miecza i wąchają kwiatki od spodu. Z racji, że spotykamy je w grupach, najlepiej do ich eksterminacji użyć Kuli Ognia.

    Mefit lodu

    Cechy:

    • Siła: 15
    • Zręczność: 14
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 9
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Chaotyczny Zły
    • Poziom: 3
    • Punkty Życia: 15
    • Klasa Pancerza: 6
    • TraK0: 17
    • Liczba ataków: 2
    • PD za zabicie: 420

    Odporności:

    • Zimno, Magiczne Zimno: 100%
    • Ogień, Magiczny Ogień: -50%

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 13
    • Berła/Różdżki/Laski: 15
    • Petryfikacja/Polimorfia: 14
    • Zionięcie: 16
    • Czary: 16

    Miejsce: Kanały, Lochy Irenicusa

    Charakterystyka: Mefity są całkiem łatwymi przeciwnikami. Jeden cios miecza i wąchają kwiatki od spodu. Z racji, że spotykamy je w grupach, najlepiej do ich eksterminacji użyć Kuli Ognia, na który to żywioł są wyjątkowo podatne.

    Mefit magmy

    Cechy:

    • Siła: 15
    • Zręczność: 18
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 9
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Chaotyczny Zły
    • Poziom: 3
    • Punkty Życia: 27
    • Klasa Pancerza: 6
    • TraK0: 17
    • Liczba ataków: 2
    • PD za zabicie: 420

    Odporności:

    • Ogień, Magiczny Ogień: 125%

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 13
    • Berła/Różdżki/Laski: 15
    • Petryfikacja/Polimorfia: 14
    • Zionięcie: 16
    • Czary: 16

    Miejsce: Kanały, Lochy Irenicusa

    Charakterystyka: Mefity są całkiem łatwymi przeciwnikami. Jeden cios miecza i wąchają kwiatki od spodu. Ten rodzaj niestety musimy zabić metodami konwencjonalnymi – nie możemy użyć Kuli Ognia, gdyż są na ten żywioł odporne, a nawet leczą się pod jego wpływem.

    Mefit ognia

    Cechy:

    • Siła: 15
    • Zręczność: 14
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 9
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Chaotyczny Zły
    • Poziom: 3
    • Punkty Życia: 28
    • Klasa Pancerza: 5
    • TraK0: 17
    • Liczba ataków: 2
    • PD za zabicie: 420

    Odporności:

    • Ogień, Magiczny Ogień: 125%

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 13
    • Berła/Różdżki/Laski: 15
    • Petryfikacja/Polimorfia: 14
    • Zionięcie: 16
    • Czary: 16

    Miejsce: Kanały, Lochy Irenicusa

    Charakterystyka: Mefity są całkiem łatwymi przeciwnikami. Jeden cios miecza i wąchają kwiatki od spodu. Ten rodzaj niestety musimy zabić metodami konwencjonalnymi – nie możemy użyć Kuli Ognia, gdyż są na ten żywioł odporne, a nawet się leczą po przyjęciu obrażeń od niego.

    Mefit pary

    Cechy:

    • Siła: 15
    • Zręczność: 18
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 9
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Chaotyczny Zły
    • Poziom: 3
    • Punkty Życia: 30
    • Klasa Pancerza: 7
    • TraK0: 17
    • Liczba ataków: 2
    • PD za zabicie: 420

    Odporności:

    • Ogień, Magiczny Ogień: 100%

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 13
    • Berła/Różdżki/Laski: 15
    • Petryfikacja/Polimorfia: 14
    • Zionięcie: 16
    • Czary: 16

    Miejsce: Kanały, Lochy Irenicusa

    Charakterystyka: Mefity są całkiem łatwymi przeciwnikami. Jeden cios miecza i wąchają kwiatki od spodu. Ten rodzaj niestety musimy zabić metodami konwencjonalnymi – nie możemy użyć Kuli Ognia, gdyż są na ten żywioł odporne.

    Mefit powietrza

    Cechy:

    • Siła: 15
    • Zręczność: 14
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 9
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Chaotyczny Zły
    • Poziom: 3
    • Punkty Życia: 27
    • Klasa Pancerza: 4
    • TraK0: 17
    • Liczba ataków: 2
    • PD za zabicie: 420

    Odporności:

    • Brak

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 13
    • Berła/Różdżki/Laski: 15
    • Petryfikacja/Polimorfia: 14
    • Zionięcie: 16
    • Czary: 16

    Miejsce: Kanały, Lochy Irenicusa

    Charakterystyka: Mefity są całkiem łatwymi przeciwnikami. Jeden cios miecza i wąchają kwiatki od spodu. Z racji, że spotykamy je w grupach, najlepiej do ich eksterminacji użyć Kuli Ognia.

    Mefit pyłu

    Cechy:

    • Siła: 16
    • Zręczność: 14
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 9
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Chaotyczny Zły
    • Poziom: 3
    • Punkty Życia: 27
    • Klasa Pancerza: 6
    • TraK0: 17
    • Liczba ataków: 2
    • PD za zabicie: 420

    Odporności:

    • Ogień, Magiczny Ogień: 100%
    • Sieczne, Obuchowe, Pociski: 50%

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 13
    • Berła/Różdżki/Laski: 15
    • Petryfikacja/Polimorfia: 14
    • Zionięcie: 16
    • Czary: 16

    Miejsce: Kanały, Lochy Irenicusa

    Charakterystyka: Mefity są całkiem łatwymi przeciwnikami. Jeden cios miecza i wąchają kwiatki od spodu. Do ich eksterminacji najlepiej użyć broni zadających obrażenia kłute, gdyż na każde inne są w pewnym stopniu odporne. Również Kula Ognia na nic się nie zda, gdyż te mefity są odporne na ten żywioł.

    Mefit soli

    Cechy:

    • Siła: 15
    • Zręczność: 18
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 9
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Chaotyczny Zły
    • Poziom: 3
    • Punkty Życia: 27
    • Klasa Pancerza: 5
    • TraK0: 17
    • Liczba ataków: 2
    • PD za zabicie: 420

    Odporności:

    • Ogień, Magiczny Ogień: 100%

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 13
    • Berła/Różdżki/Laski: 15
    • Petryfikacja/Polimorfia: 14
    • Zionięcie: 16
    • Czary: 16

    Miejsce: Kanały, Lochy Irenicusa

    Charakterystyka: Mefity są całkiem łatwymi przeciwnikami. Jeden cios miecza i wąchają kwiatki od spodu. Ten rodzaj niestety musimy zabić metodami konwencjonalnymi – nie możemy użyć Kuli Ognia, gdyż są na ten żywioł odporne.

    Mefit ścieku

    Cechy:

    • Siła: 15
    • Zręczność: 18
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 9
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Chaotyczny Zły
    • Poziom: 3
    • Punkty Życia: 27
    • Klasa Pancerza: 6
    • TraK0: 17
    • Liczba ataków: 2
    • PD za zabicie: 420

    Odporności:

    • Ogień, Magiczny Ogień: 100%
    • Sieczne, Obuchowe, Pociski: 75%

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 13
    • Berła/Różdżki/Laski: 15
    • Petryfikacja/Polimorfia: 14
    • Zionięcie: 16
    • Czary: 16

    Miejsce: Kanały

    Charakterystyka: Mefity są całkiem łatwymi przeciwnikami. Jeden cios miecza i wąchają kwiatki od spodu. Do ich eksterminacji najlepiej użyć broni zadających obrażenia kłute, gdyż na każde inne są w pewnym stopniu odporne. Również Kula Ognia na nic się nie zda, gdyż te mefity są odporne na ten żywioł.

    Mefit światła

    Cechy:

    • Siła: 15
    • Zręczność: 18
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 9
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Chaotyczny Zły
    • Poziom: 3
    • Punkty Życia: 27
    • Klasa Pancerza: 4
    • TraK0: 17
    • Liczba ataków: 2
    • PD za zabicie: 420

    Odporności:

    • Brak

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 13
    • Berła/Różdżki/Laski: 15
    • Petryfikacja/Polimorfia: 14
    • Zionięcie: 16
    • Czary: 16

    Miejsce: Lochy Irenicusa

    Charakterystyka: Mefity są całkiem łatwymi przeciwnikami. Jeden cios miecza i wąchają kwiatki od spodu. Z racji, że spotykamy je w grupach, najlepiej do ich eksterminacji użyć Kuli Ognia.

    Mgielny horror

    Cechy:

    • Siła: 13
    • Zręczność: 10
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 10
    • Mądrość: 11
    • Charyzma: 10

    Statystyki:

    • Charakter: 12
    • Poziom: Neutralny Zły
    • Punkty Życia: 50
    • Klasa Pancerza: 2
    • TraK0: 10
    • Liczba ataków: 2
    • PD za zabicie: 3000

    Odporności:

    • Zimno, Magiczne Zimno, Kwas: 100%
    • Magia: 50%

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 10
    • Berła/Różdżki/Laski: 12
    • Petryfikacja/Polimorfia: 11
    • Zionięcie: 12
    • Czary: 13

    Miejsce: Wzgórza Wichrowych Włóczni

    Charakterystyka: Mgielny horror potrafi trochę pomieszać szyki. Jest w pewnym stopniu odporny na magię, tak więc nie możemy go zniszczyć czarami, co oznacza, że musimy to zrobić metodami konwencjonalnymi. Trzeba także uważać, gdyż „mgiełki” lubią znikać, a przy ataku wysysać poziom.

    Minotaur

    Cechy:

    • Siła: 20
    • Zręczność: 18
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 16
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Chaotyczny Zły
    • Poziom: 4
    • Punkty Życia: 50
    • Klasa Pancerza: 2
    • TraK0: 11
    • Liczba ataków: 2
    • PD za zabicie: 1000

    Odporności:

    • Brak

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 11
    • Berła/Różdżki/Laski: 13
    • Petryfikacja/Polimorfia: 12
    • Zionięcie: 13
    • Czary: 14

    Miejsce: Przytułek

    Charakterystyka: Minotaury nie należą do najtrudniejszych przeciwników, aczkolwiek jeśli już cię trafią, to nieźle uszkodzą. Często spotkamy te kreatury w grupie, tak więc możemy je trochę podsmażyć Kulą Ognia.

    Młody wampir

    Cechy:

    • Siła: 18/76
    • Zręczność: 9
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 15
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Chaotyczny Zły
    • Poziom: 8
    • Punkty Życia: 67
    • Klasa Pancerza: 1
    • TraK0: 11
    • Liczba ataków: 1
    • PD za zabicie: 8500

    Odporności:

    • Zimno, Magiczne Zimno, Elektryczność: 50%

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 10
    • Berła/Różdżki/Laski: 12
    • Petryfikacja/Polimorfia: 11
    • Zionięcie: 12
    • Czary: 13

    Miejsce: Dzielnica Cmentarna

    Charakterystyka: Wampir jak to wampir – musimy na niego uważać. Zawsze czeka na nas w grupie swoich pobratymców, a gdy jest ich kilku, to musimy nieźle chronić się przed wyssaniem poziomu. Najlepszym sposobem jest przypieczenie ich (Kulą Ognia, nie Błyskawicą, gdyż na elektryczność są odporne) albo atak z dystansu.

    Monitor Kuo-Toa

    Cechy:

    • Siła: 19
    • Zręczność: 18
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 13
    • Mądrość: 14
    • Charyzma: 18

    Statystyki:

    • Charakter: Neutralny Zły
    • Poziom: 7
    • Punkty Życia: 56
    • Klasa Pancerza: 1
    • TraK0: 14
    • Liczba ataków: 4
    • PD za zabicie: 1400

    Odporności:

    • Kwas: 100%
    • Elektryczność: 50%
    • Ogień, Magiczny Ogień: -25%

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 10
    • Berła/Różdżki/Laski: 10
    • Petryfikacja/Polimorfia: 11
    • Zionięcie: 12
    • Czary: 13

    Miejsce: Podmrok

    Charakterystyka: Jak każdego innego Kuo-Toana najlepiej przypiec go Kulą Ognia, gdyż jest podatny na ten żywioł. Musimy się jednak wystrzegać jego broni – strzela do nas bełtami, które ogłuszają – gdy uda mu się to raz, drugi i trzeci, to eliminuje z bitwy znaczną część naszej drużyny.

    Morski troll

    Cechy:

    • Siła: 19
    • Zręczność: 20
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 16
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Chaotyczny Zły
    • Poziom: 6
    • Punkty Życia: 100
    • Klasa Pancerza: 3
    • TraK0: 15
    • Liczba ataków: 3
    • PD za zabicie: 650

    Odporności:

    • Brak

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 11
    • Berła/Różdżki/Laski: 13
    • Petryfikacja/Polimorfia: 12
    • Zionięcie: 13
    • Czary: 14

    Miejsce: Kanały

    Charakterystyka: Troll jak to troll – rzadko kiedy trafi, a my też możemy mieć z tym mały problem momentami. Gorzej jak mu wyjdzie atak – dzięki swojej sile może nas nieźle uszkodzić. Ale wierzę, że żadnej drużynie poszukiwaczy przygód nie sprawi problemu (spotykamy go samego).

    Mózgowy golem

    Cechy:

    • Siła: 20
    • Zręczność: 9
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 9
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Chaotyczny Dobry
    • Poziom: 12
    • Punkty Życia: 80
    • Klasa Pancerza: 3
    • TraK0: 9
    • Liczba ataków: 1
    • PD za zabicie: 10000

    Odporności:

    • Elektryczność, Magia, Zimno, Sieczne, Obuchowe, Pociski: 100%
    • Ogień, Magiczny Ogień: 50%

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 7
    • Berła/Różdżki/Laski: 9
    • Petryfikacja/Polimorfia: 8
    • Zionięcie: 8
    • Czary: 10

    Miejsce: Podmrok

    Charakterystyka: Kolejny wymagający przeciwnik. Zranić go możemy tylko broniami zadającymi obrażenia kłute, kwasem i magicznym zimnem. Niestety, inna magia nie wchodzi w grę – jest na nią całkowicie odporny. Posiada wysoką siłę, dość niską KP i dużo PŻ. Najlepiej spróbować go zabić (albo mocno uszkodzić) pułapkami, a wykończyć tym, co mamy pod ręką.

    Mumia

    Cechy:

    • Siła: 18/75
    • Zręczność: 9
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 16
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Praworządny Zły
    • Poziom: 7
    • Punkty Życia: 51
    • Klasa Pancerza: 3
    • TraK0: 13
    • Liczba ataków: 1
    • PD za zabicie: 3000

    Odporności:

    • Zimno, Magiczne Zimno, Kwas: 100%
    • Pociski: 80%
    • Sieczne, Kłute, Obuchowe: 50%
    • Elektryczność: 40%
    • Ogień, Magiczny Ogień: -25%

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 13
    • Berła/Różdżki/Laski: 15
    • Petryfikacja/Polimorfia: 14
    • Zionięcie: 16
    • Czary: 16

    Miejsce: Dzielnica Cmentarna, Przytułek, Kanały

    Charakterystyka: Mumia posiada dwie zasadnicze cechy: niezgorsze odporności oraz możliwość unieruchomienia postaci. Każdy rodzaj oręża zadaje jej przynajmniej o połowę mnie obrażeń niż normalnie. Nieumarłego nie da się też zniszczyć na dystans – pociski nie wyrządzą mu prawie żadnej szkody. Jedyny słaby punkt to ogień, na który jest szczególnie podatny – Kule Ognia i Ogniste Strzały na pewno się przydadzą.

    Mykonoid

    Cechy:

    • Siła: 18/82
    • Zręczność: 18
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 16
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Praworządny Neutralny
    • Poziom: 0
    • Punkty Życia: 40
    • Klasa Pancerza: 10
    • TraK0: 15
    • Liczba ataków: 2
    • PD za zabicie: 420

    Odporności:

    • Brak

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 11
    • Berła/Różdżki/Laski: 13
    • Petryfikacja/Polimorfia: 12
    • Zionięcie: 13
    • Czary: 14

    Miejsce: Podmrok, Gaj Druidów, Przytułek, Kula Sfer

    Charakterystyka: Sam Mykonoid może i jest słaby, ale nie dość, że walczy w grupie, to jeszcze potrafi rzucać zamęt na naszych bohaterów, po czym powoli ich wykańcza. Najlepiej zniszczyć te potwory jak najszybciej, np. Kulą Ognia.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 2 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Krenis
     

    Wędrowiec
    Temat: Mag piratówCechy: * Siła...
    Dodany: 05.05.2010 o 12:04  

    Mag piratów

    Cechy:

    * Siła: 9
    * Zręczność: 9
    * Kondycja: 9
    * Inteligencja: 9
    * Mądrość: 9
    * Charyzma: 9

    Statystyki:

    * Charakter: Neutralny
    * Poziom: 10
    * Punkty Życia: 70
    * Klasa Pancerza: 10
    * TraK0: 11
    * Liczba ataków: 7
    * PD za zabicie: 3000

    9 inteligencji? Można wtedy w ogóle czarować? I 7 ataków? wiem, że raczej nikt nie sprawdza maga piratów (sam tylko przypadkiem), ale to brzmi nieprawdopodobnie, nawet jeśli jest prawdziwe.

    Bagresht
     

    Wędrowiec
    Temat: Dosyć poważny błąd- mózgowe...
    Dodany: 26.06.2012 o 19:40  

    Dosyć poważny błąd- mózgowe golemy, które przyzywa Główny Mózg można zranić za pomocą broni obuchowych, nie kłutych. Gdyby nie to, że u mnie każdy nawala czym mu w ręce wpadnie padłbym w tej komnacie.



    Ten artykuł skomentowano 2 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw