Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Baldur's Gate 2 • Brynnlaw • INSIMILION

    Baldur's Gate 2 » Solucja


    Brynnlaw

    Działy gier » Baldur's Gate 2 » Poradniki » Solucja
    Autor: Mystral
    Utworzono: 20.09.2005
    Aktualizacja: 23.03.2011


    Niezależnie od tego, jakich sprzymierzeńców wybierzemy, ostatecznie i tak trafimy do Brynnlaw. Dostaniemy się tam za sprawą Saemona Havariana, tajemniczego kapitana, którego nieraz jeszcze dane nam będzie przeklinać. Naszym głównym celem jest dostanie się do Przytułku. Są na to dwa sposoby. Każdy z nich wiedzie przez dom uciech Lady Galveny. Aby dowiedzieć się jak dostać się do Przytułku udajemy się do Wulgarnej Małpy[1] - miejscowej tawerny, gdzie, jak mówi Saemon znajdziemy Sanika- człowieka, który ułatwi nam dostęp do przytułku. Nie udaje nam się jednak niczego dowiedzieć, gdyż na naszych oczach Sanik zostaje zamordowany. Z pomocą przychodzi nam oberżysta, który wskazuje Klarę - żonę Sanika, jako osobę, która może mieć potrzebne informację. Ta jest jednak przetrzymywana w Gildii Lady Gaveny[2], gdzie musimy się udać. Żeby dostać się do środka, mamy trzy możliwości:
    1. Wycinamy w pień wszystkich strażników.
    2. Przy boku Kurtyzany przed wejściem do budynku, za opłatą 100SZ dostajemy się do środka (po czym już w środku wycinamy w pień wszystkich strażników).
    3. Od kurtyzany dowiadujemy się o istnieniu medalionu, który pozwoli nam wejść do środka, zagadując jedynie strażnika (ponownie musimy wykorzystać Pierścień wpływu na ludzi, gdyż to czy zostaniemy wpuszczeni jest kwestią charyzmy), co jednak również kończy się rzezią...

    Tak czy inaczej, wyrżniemy strażników.

    Kiedy pokonamy wszystkich wrogów i uwolnimy Klarę, uzyskamy informację, że do Czarowięzów może wysłać nas Desharik - kapitan piratów. Możemy też zdobyć kamień strażniczy od miejscowo Zakapturzonego - Adepta Pertha[3].

    Pierwszy sposób jest po prostu banalny - udajemy się do kapitana Piratów - Desharika[4]. Przy wystarczająco wysokiej charyzmie (Pierścień wpływu na ludzi załatwia sprawę) możemy przekonać Desharika żeby ten po prostu osadził nas w Przytułku udając wariata (odpowiedzi- 1, 1, 4, 2, 1, 1, 1, 1).

    PD: 38500/ członka drużyny

    Drugi sposób to najprostsze w świecie zlikwidowanie Pertha w jego domu[3]. Uzyskujemy w ten sposób Kamień Strażniczy, który pozwala dostać się do Czarowięzów bezpośrednio frontowymi drzwiami.


    PD: 20000 za zabicie Adepta Pertha




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 31 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    (1) · 2 · Nowsze »

    Feanor
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 20.09.2005 o 17:43  

    Charyzma nie jest niezbędna, aby przekonać Desharika. Wystarczy Minsc :)

    Mystral
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 20.09.2005 o 20:52  

    Niestety gram solo i niemam insca wiec nei moglem tego wiedziec :D dzieki :P

    Ivor
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 19.12.2006 o 10:40  

    Wcale nie musi skończyć się rzezią strażników. Jak będę miał czas (i jak sobie tylko przypomnę :P) to napisze co i jak

    Ivor
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 23.12.2006 o 18:31  

    No dobra, to sprawa wygląda tak. Zdobywamy medalion a później zagadujemy kurtyzanę przed wejściem do budynku. Tłumaczymy jej, że chcemy uwolnić Klarę, a później udajemy się z nią do środka. W pokoju proponuje nam ona, byśmy wzięli środek nasenny i zanieśli kucharce, by ona dodała go do jedzenia i zaniosła strażnikom, co też robimy. Po drodze do kuchni może nas zaczepić gwardzista. Jeśli tak się stanie tłumaczymy mu, że jesteśmy jednym z rekrutów i żegnamy się z nim. Po przekonaniu kucharki by dodała ten eliksir eliksir do piwa po prostu patrzymy, jak kurtyzana która z nią była zanosi go strażnikom, którzy po chwili padają jakby zobaczyli swojego ducha :)

    usz O'Copter
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 07.07.2007 o 20:27  

    a co z czarowięzami i tymi zagadkami ?

    toocna
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 10.07.2007 o 9:17  

    chodzi o to ze w sali na polnocy musisz rozwiazac wszystkie zagadki

    potem pojdz do posagu na dole mapy a on cie przepusci

    Michal88
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 12.07.2007 o 11:31  

    A co z tym auletami slonca i tym gdzie je trzebe wkladac, jest gdzies do tego instrukcja? ;/

    lukasz
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 16.07.2007 o 23:26  

    Też jestem w momencie rozwiązywania zagadek. Lecz nie chodzi mi o zagadki. Nie mogę zabić tego wampira Dace Sontan chyba. Nie mam kołka na niego. SZukałem chyba wszędzie i nie ma... Do diabła jest jakiś kod na stworznie kołka???

    Dunadan
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 17.07.2007 o 11:29  

    kołek znajduje się przy krysztale Kurtulmaka, jak pozbędziesz się tych wszystkich koboldów i umrze awatar Kurtulmaka (prościzna) to bedziesz mógł zdobyć ten kryształ i kołek

    Sendaya
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 18.07.2007 o 17:04  

    A czy da sie zdobyc klinge srebrnego miecza jak nie podrozoje sie z powrotem z Saemonem tylko tym portalem w czarowiezach???

    Usz OCopter
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 19.07.2007 o 17:46  

    nie raczej nie

    DarthRevan
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 20.08.2007 o 22:13  

    A tak w sumie to nie Saemon powiedzial o saniku .. :P tylko Sime .. Drobna literówa:)

    Peve
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 26.08.2007 o 0:22  

    Nie moge wziąść tego krysztalu... Zabiłem tego wampira mam jego rękę zabiłem kobolty ... i nic naciskam na kryształ i mam tylko znak zapytania !
    (mam orginalną gre)

    Kromi
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 10.09.2007 o 14:03  

    chyba sie zaklinowałem w podmroku i nie mam pojecia co z tym zrobic.zabilem smoka który mnie zamienił w drowa i nie mam pojecia jak teraz sie dostac do miasta drowów.jak ktos ma jakies pomysly to z checia wysłucham:] mój mail ciastek872@wp.pl z góry dzieki za pomoc

    GoFFeR
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 19.09.2007 o 8:36  

    polecam poradnik do gry wydany przez gry-online.pl.... sam do niego czasem zaglądam jednak jak to w poradnikach zawsze czegoś brakuje .... PozdrO

    Artix
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 22.09.2007 o 5:29  

    to po co żes zabijał tego smoka Adalon :/.Tego smoka sie nie zabija bo on jest dobry

    Qrvishon
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 26.09.2007 o 22:30  

    homepage.eircom.net/~aiki/baldurs/demogorgon.htm

    PS . Wszystkie smoki się zabija bo są z nich fajne zbroje!!!

    ecik
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 27.04.2008 o 4:22  

    w sumie ja zabilem tego maga z kamieniem a potem poszedlem sie wyslac do Desharika. doswiadczenie jest za i zabicie i za wyslanie;)

    Dres
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 30.06.2008 o 21:22  

    Wszystkie smoki się zabija ale w odpowiednim momencie. Adalon można zatluc po wszystkiemu. Ma ona przecież przy sobie runy rozrywające pieczęci na bramie do wyjścia z Podmroku, to tak czy inaczej wydostaniemy się stamtąd.

    hanka
     

    Wędrowiec
    Temat: Kiedy jest z nami w drużyni...
    Dodany: 08.05.2009 o 17:43  

    Kiedy jest z nami w drużynie Yoshimo i pójdziemy do tego kapitana, przed którym mamy udawać szaleńców, okazuje się, że udawać wcale nie musimy. Yoshimo wtrąca się w połowie dyskusji i stwierdza, że to załatwi - kapitan ma wobec niego jakiś niespłacony dług i kiedy tylko nasz łowca nagród się przedstawia, kapitan od razu obiecuje zabrać nas do Czarowięzów.

    To tak w razie, gdyby ktoś nie miał ani wysokiej charyzmy, ani Minsca, ani pierścienia wpływu na ludzi.



    Ten artykuł skomentowano 31 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    (1) · 2 · Nowsze »

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw