Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Baldur's Gate 2 • Hełmy • INSIMILION

    Baldur's Gate 2 » Zbrojownia


    Hełmy

    Działy gier » Baldur's Gate 2 » Opisy » Zbrojownia
    Autor: Valygar
    Utworzono: 21.09.2008
    Aktualizacja: 21.09.2008

    Spektroskopy Jansena

    Mikro-Makro Spektroskopy Marki Jansen (Oficjalne Spektroskopy Purpurowego Bractwa).

    Te okulary to kolejny z wynalazków Jana Jansena. Pozwalają mu one raz dziennie wykrywać niewidzialność. Zapewniają też Janowi dodatkowe +25% do jego umiejętności wykrywania i usuwania pułapek. Rozmaite soczewki zamontowane na tej urządzeniu zwiększają umiejętność wykrywania iluzji o 20%. Klasa i wdzięk, z jaką wykonano Spektroskopy, są tak oczywiste, że w ogóle nie warto o nich mówić.

    PARAMETRY:

    • Specjalne:
      Wykrywanie niewidzialności raz na dzień
      +25% do rozbrajania pułapek
      +25% do wykrywania pułapek
      +20% do wykrywania iluzji
    • Miejsce: Własność Jana Jansena.
    • Komentarz: Jest to własność Jana i zapewne pozostanie nią do końca gry. Nie raz specjalne właściwości mogą się przydać, a Jan, ze względu na swoją klasę, nie będzie mógł używać hełmów przynajmniej do 24. poziomu.

    Hełm

    Ten rodzaj otwartego hełmu, wykonywany z metalu lub wzmocnionej skóry, stanowi ochronę dla głowy, jednak zwykle bez osłaniania twarzy i karku. Zazwyczaj jest również wyposażony w ochronę nosa.

    PARAMETRY:

    • Klasa Pancerza: bez zmian
    • Specjalne:
      Chroni przed trafieniami krytycznymi
    • Waga: 2
    • Nie może używać: Mag, Bard, Złodziej
    • Komentarz: Zwykły hełm, który chroni tylko przed trafieniami krytycznymi. Z początku jedyna opcja, jednak bardzo szybko można znaleźć lepszy.

    Hełm Chwały: Hełm Szlachetnego

    Ten hełm nazwano ku czci lorda Taina Szlachetnego, który brał udział w wielu bitwach. Po pewnym czasie hełm przeszedł w posiadanie jego giermka, który przez prawie dziesięć lat służył swemu panu. Niestety ten młody mężczyzna nie miał ani siły, ani umiejętności, które pozwoliłyby mu zatrzymać to dziedzictwo. Powiadają, że zaginął on próbując udowodnić swą wartość, czego nie udało mu się uczynić. Od tego czas hełm miał jeszcze wielu właścicieli.

    PARAMETRY:

    • Klasa Pancerza: +1
    • Specjalne:
      +1 do Charyzmy
      Chroni przed trafieniami krytycznymi
    • Waga: 2
    • Nie może używać: Mag, Bard, Złodziej
    • Miejsce: Jest to nagroda za wykonanie zadania Sir Sarlesa dla Helmitów.
    • Komentarz: W grze występuje wiele lepszych hełmów, jednakże ten ma jedną podstawową zaletę: bardzo łatwo go zdobyć. Oczywiście nie umywa się do np. Hełmu Baldurana, ale przez krótki okres czasu będzie używany przez któregoś bohatera.

    Hełm Ochrony: Dar Pokoju

    Ten hełm - ceniony za szlacheckie "pochodzenie" oraz za moce, którymi obdarza właściciela - miał być zwykłym darem. W tych dniach nie zbliżało się żadne niebezpieczeństwo czy zło, które trzeba byłoby pokonać. Po prostu jeden przyjaciel zapragnął wręczyć dar innemu. A prezentem mogłaby równie dobrze być ciekawa księga lub butla wina. Niestety, poszukiwacze przygód zwykli obdarzać się bardziej praktycznymi darami. Hełm brał udział w wielu bitwach i zawsze pamiętano o jego skuteczności.

    PARAMETRY:

    • Klasa Pancerza: bez zmian
    • Specjalne:
      +1 do rzutów obronnych
      +20% do odporności na elektryczność
      +20% do odporności na zimno
      +20% do odporności na ogień
      Chroni przed trafieniami krytycznymi
    • Waga: 3
    • Nie może używać: Mag, Bard, Złodziej
    • Miejsce:
      1. Właścicielem jest Maferan w strzeżonym budynku w Dzielnicy Świątyń
      2. Skrytka w komnacie lodu w Kuli Sfer.
    • Komentarz: Bardzo dobry hełm. Co prawda nie poprawia KP, ale polepsza rzuty obronne i kilka odporności. Do końca gry trudno będzie znaleźć równie pożyteczny hełm, tak więc: polecam.

    Hełm Infrawizji: Oczy Prawdy

    Babette Maelestrom była swego rodzaju poszukiwaczem przygód, a hełm ten miał pomagać jej w trakcie niebezpiecznych wypraw. Być może pragnęła ona później wykorzystać zdobyte bogactwo do zwiększenia jego mocy, ale najpewniej cały czas myślała o swym przenikliwym wzroku, a nie o czymś innym.

    PARAMETRY:

    • Klasa Pancerza: bez zmian
    • Specjalne:
      Zapewnia noszącemu infrawizję na odległość 40 metrów
      Chroni przed trafieniami krytycznymi
    • Waga: 3
    • Nie może używać: Mag, Bard, Złodziej
    • Miejsce: W jednej ze skrzyń niedaleko Otiaga w Lochach Irenicusa.
    • Komentarz: W praktyce nie różni się niczym od zwykłego. Infrawizja nigdy się nie przydaje, co więcej, jeżeli mamy w drużynie choćby jedną postać z tą umiejętnością - możemy włączyć opcję rozszerzającą ją na całą drużynę.

    Hełm Ochrony przed Urokami

    Jak to sugeruje jego nazwa, hełm ochrony przed urokami, chroni noszącą go osobę przed wszystkimi próbami manipulowania jej emocjami. W ramach zachowania ostrożności, niektóre grupy najemników wyposażają swoich ludzi w hełmy tego typu, aby zapobiec zakłóceniu wykonywanych przez nich obowiązków przez zewnętrzne wpływy.

    PARAMETRY:

    • Klasa Pancerza: bez zmian
    • Specjalne:
      Chroni przed trafieniami krytycznymi
      Nosząca go osoba jest odporna na zauroczenia
    • Waga: 4
    • Nie może używać: Mag, Bard, Złodziej
    • Miejsce:
      1. Draug Fea z drużyny w Kanałach pod Dzielnicą Świątyń.
      2. Posiadłość Galvareyów w Dokach - skrytka z okiem.
      3. Świątynia Lathandera.
      4. Olaf Rassmusen z drużyny w strzeżonym budynku w Dzielnicy Świątyń.
    • Komentarz: Jeden z mniej przydatnych hełmów. Warto go używać tylko w konfrontacji z wampirami, jednak spotykamy je stosunkowo rzadko. Najlepiej go spieniężyć, gdyż takich przedmiotów w grze jest dość dużo.

    Hełm Baldurana

    O słynnym Hełmie Baldurana, legendarnego założyciela Wrót Baldura, przez wiele lat mówiono, że dysponuje potężną ochronną magią. Właściwa natura tej magii, jednakże, nie została określona.

    PARAMETRY:

    • Klasa Pancerza: +1
    • Specjalne:
      +5 do maksymalnych punktów życia
      +1 do rzutów obronnych
      +1 do TraK0
      Chroni przed trafieniami krytycznymi
    • Waga: 1
    • Nie może używać: Mag, Bard, Złodziej
    • Miejsce: W pokoju w Lochach Irenicusa niedaleko portalu.
    • Komentarz: Jeden z najlepszych hełmów w grze. Bonusy, które zapewnia postaci, są naprawdę duże jak na hełm, a fakt, że znaleźć go możemy już na samym początku gry, stawia go w naprawdę dobrym świetle. Gorąco polecam!

    Hełm Świetlistości

    Ten hełm wykonany jest z polerowanej stali i wysadzany diamentami, rubinami oraz ognistymi opalami. Klejnoty lśnią wewnętrznym światłem, które może być jedynie magiczne. Czyni on odpornym na ogień, a także daje właścicielowi możliwość rzucania kilku czarów. Są to Ognista kula, Tęczowe kolory i Promień słońca.

    PARAMETRY:

    • Klasa Pancerza: bez zmian
    • Specjalne:
      Chroni przed trafieniami krytycznymi
      Odporność na ogień
    • Raz dziennie pozwala rzucać Ognistą Kulę, zadającą 6K6 pkt. obrażeń, o zasięgu 30 m i obszarze działania w promieniu 10 m
    • Raz dziennie pozwala rzucać Tęczowe Kolory jak na 7. poziomie czarodzieja
    • Raz dziennie pozwala rzucać Promień słońca, zadający 3K6 pkt. obrażeń (rzut obronny na magię lub oślepia na 10 rund), nieumarli otrzymują dodatkowe 1K6 pkt. obrażeń na poziom (rzut obronny na magię lub ulegają zniszczeniu). Zasięg 6,5 m, obszar działania w promieniu 6,5 m
    • Waga: 2
    • Nie może używać: Mag, Bard, Złodziej
    • Miejsce: Kupić go możesz u Ribalda w jego ofercie specjalnej.
    • Komentarz: Średnio przydatny hełm. Co prawda zapewnia odporność na ogień, ale w grze znaleźć można wiele innych nakryć głowy, które zapewnią dużo lepsze odporności. Sporadycznie na pewno się przyda, ale moim zdaniem to za mało, aby nosić go w swoim ekwipunku. Dodatkowym minusem jest fakt, że kupić go możemy dopiero po wizycie w Czarowięzach.

    Czaszka Śmierci

    Szalony lisz-nekromanta N'Ashtar Nikadeemus wykuł ten hełm z kości swoich własnych rodziców. Jego najlepszy generał nosił go podczas bitew, używając go, aby w jednej chwili zabić dowódców nieprzyjacielskiej armii. Potem złożone ze szkieletów armie N'Ashtara tratowały zdemoralizowanych wrogów. Gdy N'Ashtar w końcu poległ, Czaszka śmierci ponoć również uległa zniszczeniu.

    PARAMETRY:

    • Klasa Pancerza: bez zmian
    • Specjalne:
      Pozwala rzucać Zaklęcie Śmierci, w zasięgu 10 m. Obszar działania to sześcian o boku 10 m.
    • Waga: 2
    • Nie może używać: Mag, Bard, Złodziej
    • Miejsce: Możesz go ukraść albo zabrać ze zwłok Vithala - maga, którego możesz spotkać w Podmorku po rzuceniu czaru Uwięzienia.
    • Komentarz: Mało przydatny przedmiot. Zaklęcie Śmierci może rzucić każdy mag, a hełm nie daje żadnych innych właściwości specjalnych, co, moim zdaniem, skreśla go.

    Smoczy Hełm

    Czarnoksiężnik Wormsor swoimi zręcznymi dłońmi ostrożnie przekształcił kilka smoczych łusek w ten potężny hełm. Przeplatają się w nim czerwone, białe i zielone łuski, dając noszącemu ochronę przed zwyczajnymi ciosami, a także ogniem, zimnem i elektrycznością. Ciężko jest ustalić, czy pochodzi ona od łusek, czy też zaklęć maga.

    PARAMETRY:

    • Klasa Pancerza: bez zmian
    • Specjalne:
      Ustala odporność na ogień, zimno i elektryczność na poziomie 25%
    • Waga: 2
    • Nie może używać: Mag, Bard, Złodziej
    • Miejsce: W studni w kryjówce Firkraaga.
    • Komentarz: Jest to jeden z najlepszych hełmów w Cieniach Amn. Lepsze są tylko Hełm Vhailora i Hełm Baldurana, ale i ten na pewno spędzi jakiś czas na głowie jednego z naszych bohaterów. W Tronie Bhaala do najlepszych dołącza Hełm Skały i na niego właśnie radzę wymienić ten.

    Hełm Vhailora

    Ten hełm nosił niegdyś tajemniczy wojownik o imieniu Vhailor. Wojownik ów zginął pomagając istocie znanej jako 'Bezimienny'.

    PARAMETRY:

    • Klasa Pancerza: +1
    • Specjalne:
    • Raz dziennie pozwala rzucać czar Mamidło
    • Waga: 2
    • Nie może używać: Mag, Bard, Złodziej
    • Miejsce: U Deirdre na Targu Przygód.
    • Komentarz: Jeden z najlepszych hełmów w całej grze! Możliwość rzucenia Mamidła każdą postacią to wielka zaleta, +1 do KP daje niewiele hełmów. Teoretycznie można go zdobyć na samym początku gry, ale do tego - musimy zarobić dość dużo pieniędzy.

    Hełm Skały

    Ten hełm zapewnia wojownikowi ochronę o wiele lepszą, niż tylko zwykła ochrona przed uderzeniem maczugą czy mieczem. Doskonale widać, że kiedyś z metalowej osłony wyrastały rogi, choć teraz nie ma ani ich, ani żadnej magii, która mogła być z nimi związana.

    PARAMETRY:

    • +25% do odporności na ogień, zimno, kwas, truciznę i elektryczność
    • Miejsce: Posiada go Ognisty Olbrzym na drugim poziomie Twierdzy Strażnika.
    • Komentarz: Jest to jeden z najlepszych hełmów w grze - zapewnia naprawdę dużo odporności. Jedyną wadą może być fakt, że aby go zdobyć, musimy się wyprawić do Twierdzy Strażnika, która dla większości graczy do łatwych nie należy.

    Hełm Skały

    Teraz, kiedy Hełm Skały odzyskał rogi, zapewnia swemu właścicielowi jeszcze lepszą ochronę. Generałowie i dowódcy mogą wywołać u przeciwnika zarazem strach jak i szacunek, wystarczy tylko, że założą ten wspaniały hełm.

    PARAMETRY:

    • +25% do odporności na ogień, zimno, kwas, truciznę i elektrycznośćPozwala rzucić trzy razy dziennie Aurę rozkazu (wrogowie muszą wykonać rzut obronny przeciw czarom z modyfikatorem -2 lub uciekną w trwodze)
    • Mogą używać: Wojownicy
    • Miejsce: Stworzyć go może Cespenar, jeśli przyniesiesz mu Hełm Skały, oba rogi i trochę pieniędzy.
    • Komentarz: Jeden z najlepszych hełmów w grze, szkoda tylko, że dostępny dopiero w Tronie Bhaala i może go używać jedynie wojownik.

    Perłowobiały Kamień Ioun

    Legenda mówi, że ten typ kamieni ioun produkuje się więżąc duszę trolla. Ten biały jak perła kamień umożliwia noszącemu regenerację 2 punktów życia na minutę.

    PARAMETRY:

    • Klasa Pancerza: bez zmian
    • Specjalne:
      Regeneracja 2 punktów życia na minutę
    • Waga: 2
    • Nie może używać: Mag, Bard, Złodziej
    • Miejsce: W komnacie z lawą w Ruinach Świątyni.
    • Komentarz: Jeden z gorszych Kamieni Ioun. Regeneracja 2 punktów życia na minutę to prawie nic, tak więc najlepiej ten przedmiot spieniężyć. W ostateczności dać go na pewien czas magowi lub złodziejowi.

    Ciemnoróżowy Kamień Ioun

    Ten kamień Ioun świeci ciemnym odcieniem różu, podsuwając na myśl uspokajające obrazy i doznania. Pomimo iż jest to przyjemne, zdaje się nie wzmacniać podstawowej ochrony, która na nim się znajduje.

    PARAMETRY:

    • Klasa Pancerza: +1
    • Waga: 2
    • Nie może używać: Mag, Bard, Złodziej
    • Miejsce: Nagroda za rozwiązanie jednej z zagadek w Podziemiach Przytułku.
    • Komentarz: Kamień ten może przydać się magowi, gdyż ta klasa przeważnie ma dość wysoką KP, albo w ostateczności łotrzykowi. Jednak wyposażenie w niego jakiejkolwiek innej postaci to strata, gdyż zbroje i inne opancerzenie zapewniają wystarczająco niską Klasę Pancerza.

    Bladozielony Kamień Ioun

    Na łożu śmierci, sędziwy bohater Rigar Prawdziwa Krew błagał swego towarzysza, maga Spektoriala, aby jego umiejętności i hart wojownika żyły nadal. Przyjaciel niechętnie się zgodził na transfer owych cech do przedmiotu, wiedząc, że zabraknie ich duszy owego wojownika. W tym bladozielonym kamieniu Ioun znajdują się owe esencje, które nosicielowi przekazują zdrowie i umiejętności Rigara.

    PARAMETRY:

    • Klasa Pancerza: bez zmian
    • Specjalne:
      +10% do punktów życia
      +1 do TraK0
    • Waga: 2
    • Nie może używać: Mag, Bard, Złodziej
    • Miejsce: W siedzibie pająków w podziemiach Dzielnicy Cmentarnej.
    • Komentarz: W Kamienie Ioun lepiej zawsze wyposażyć magów lub łotrzyków, ten jednak lepiej dać postaci walczącej wręcz. Premia do Trak0 na pewno pomoże nieraz trafić, a dodatkowe punkty życia zawsze się przydadzą.

    Złoty Kamień Ioun

    Ten niezwykle poszukiwany przez czarodziejów i magów kamień ioun podnosi inteligencję tego, kto go posiada.

    PARAMETRY:

    • +1 do Inteligencji, kiedy kamień jest używany
    • Miejsce: Do kupienia u Łazarza w Saradush.
    • Komentarz: Jest to jeden z najgorszych kamieni w grze. Jego premia do inteligencji prawie nic nie daje - dla maga lepszy jest Krążek z Netheril.

    Obsydianowy kamień Ioun

    Ten twardy kamień obsydianu obdarza swojego właściciela podobną wytrzymałością.

    PARAMETRY:

    • +1 do Kondycji, kiedy kamień jest używany
    • Miejsce: Do kupienia u uratowanego kupca w Północnym Lesie.
    • Komentarz: Tak samo jak powyższy kamień Ioun - beznadziejny. Nie warto wydawać na niego pieniądzy.

    Lawendowy kamień Ioun

    Jasno-lawendowy odcień tego kamienia zdaje się tańczyć i błyszczeć, jak gdyby sam kamień był żywy.

    PARAMETRY:

    • +1 do KP
    • +4 do rzutów obronnych przeciwko śmierci
    • Miejsce: Właścicielem jest Gromnir Il-Khan, przywódca Saradush.
    • Komentarz: Kamień ten nie na dużo się przyda, gdyż 1 punkt do Klasy Pancerza dla wojowników zakutych w potężne zbroje to mało, a w Tronie Bhaala dla maga czy złodzieja można znaleźć lepsze nakrycia głowy.

    Brązowy kamień Ioun

    Dzięki potężnym zauroczeniom nałożonym na ten kamień ioun, jest to skarb niezwykle poszukiwany przez czarodziejów i magów.

    PARAMETRY:

    • Kiedy kamień jest używany, można zapamiętać dodatkowe zaklęcie 7. poziomu.
    • Miejsce: Nagroda za wykonanie zadania zjawy w więzieniu Saradush.
    • Komentarz: Sam kamień nie jest aż tak potężny, ale jest to komponent do dużo potężniejszego przedmiotu, a mianowicie Krążka z Netheril.

    Kamień Wong Fei's Ioun

    Mówi się, że Kamień Ioun był darem dla mnicha o imieniu Shou-ling, Wong Fei Hung od boga wojny Chan Chenga. Bóg zstąpił na ziemie w formie smoka i walczył z Wong Fei przez trzy dni i trzy noce. Chan Cheng był tak zdumiony męstwem mnicha, że ofiarował mu Kamień Ioun. Jednak po śmierci Wong Fei kamień zniknął.

    PARAMETRY:

    • Klasa Pancerza: +1
    • Specjalne:
      +15 do maksymalnej liczby PŻ
      Regeneruje 1 PŻ co 6 sekund
    • Nie może używać: Mnich, Wojownik, Kensai
    • Miejsce: Właścicielką jest Sendai.
    • Komentarz: Jeden z najlepszych kamieni Ioun. Jego bonusy mogą naprawdę dobrze wzmocnić naszą postać, niestety, ma jedną poważną wadę: dostępny jest dopiero pod koniec gry.

    Krążek z Netheril

    W połączeniu z Brązowym Kamieniem Ioun, Krążek z Netheril jest teraz wielką pomocą dla każdego, kto uprawia sztuki tajemne. Oczywiście coś tak cennego z pewnością przyciągnie uwagę rywalizujących magów...

    PARAMETRY:

    • +10 do maksymalnej liczby PŻ
    • Pozwala zapamiętać dodatkowe zaklęcie 7. i 8. poziomu
    • Miejsce: Stworzyć go może Cespenar, jeśli przyniesiesz mu Brązowy kamień Ioun i Krążek z Netheril
    • Komentarz: Bez wątpienia jest to najlepsze nakrycie głowy dla maga. Dwa dodatkowe zaklęcia i premia do PŻ. Niestety, przedmiot ten jest dostępny dopiero po Saradush i Twierdzy Strażnika.

    Kaptur Złodziei

    Złodzieje nie kierują się honorem. Może dlatego Kaptur Złodziei został wyposażony we właściwości chroniące tego, kto go nosi, przed innymi osobami trudniącymi się tym zajęciem.

    PARAMETRY:

    • Specjalne:
      Niewrażliwość na cios w plecy i truciznę
      3 razy dziennie można rzucać Prawdziwe widzenie
    • Mogą używać: Złodzieje
    • Miejsce: Kaptur też może stworzyć Cespenar, jeśli przyniesiesz mu: Kaptur Złodziei, Pierścień Niewidzialności, Antidotum i 10 000 sztuk złota.
    • Komentarz: Niestety, kaptur ten nie daje jakichś znaczących bonusów dla złodzieja w czasie walki, a raczej służy tylko jako ochrona przed innymi złodziejami. Jedyną zaletą, przydatną na co dzień jest odporność na trucizny i Prawdziwe Widzenie.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 6 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Softon
     

    Wędrowiec
    Temat: płakać się chce
    Dodany: 26.09.2009 o 1:29  

    Hełm świetlistości ze swoją odpornością na ogień, to średni hełm ? 20 % odporności we wszystkim jest lepsze od całkowita doskonała odporność w jednym ? A zna ktoś może powiedzenie, że kiedy coś jest do wszystkiego to jest do niczego ? Bo mi się zdaje, że chyba nie.

    Mardock
     

    Wędrowiec
    Temat: NO I TU SI NIE POPISALI!!!
    Dodany: 28.02.2010 o 17:03  

    Bladozielony Kamień Ioun(...)
    Nie może używać: Mag, Bard, Złodziej
    Komentarz: W Kamienie Ioun lepiej zawsze wyposażyć magów lub łotrzyków...

    Skoro nie mogą tego używać, po co co komentarz o tym, że warto ich w nie zaopatrzeć!! Czytanie ze zrozumieniem się kłania

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 1
    Temat: [cytat] Bladozielony Kam...
    Dodany: 28.02.2010 o 21:43  

    Cytat:


    Bladozielony Kamień Ioun(...)
    Nie może używać: Mag, Bard, Złodziej
    Komentarz: W Kamienie Ioun lepiej zawsze wyposażyć magów lub łotrzyków...

    Skoro nie mogą tego używać, po co co komentarz o tym, że warto ich w nie zaopatrzeć!! Czytanie ze zrozumieniem się kłania
    Bladozielony Kamień Ioun(...) Nie może używać: Mag, Bard, Złodziej Komentarz: W Kamienie Ioun lepiej zawsze wyposażyć magów lub łotrzyków... Skoro nie mogą tego używać, po co co komentarz o tym, że warto ich w nie zaopatrzeć!! Czytanie ze zrozumieniem się kłania


    dokładnie, jakbyś TY czytał ze zrozumieniem to byś doczytał do końca

    Cytat:
    Komentarz: W Kamienie Ioun lepiej zawsze wyposażyć magów lub łotrzyków, ten jednak lepiej dać postaci walczącej wręcz.

    Uszaty
     

    Wędrowiec
    Temat: Mardockowi prawdopodobnie c...
    Dodany: 15.04.2010 o 23:19  

    Mardockowi prawdopodobnie chodziło o to że w opisie jest że mag i złodziej nie mogą używać, ale tak naprawdę to mogą :P

    monika3
     

    Wędrowiec
    Temat: gdzie znajde krazek z nethe...
    Dodany: 15.05.2010 o 21:23  

    gdzie znajde krazek z netheri? w sensie czesc do tego stworzenia

    blebleble
     

    Wędrowiec
    Temat: gdzie można znaleźć kaptur ...
    Dodany: 18.01.2012 o 20:31  

    gdzie można znaleźć kaptur złodziei nieulepszony



    Ten artykuł skomentowano 6 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw