Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Baldur's Gate 2 • Młoty bojowe • INSIMILION

    Baldur's Gate 2 » Zbrojownia


    Młoty bojowe

    Działy gier » Baldur's Gate 2 » Opisy » Zbrojownia
    Autor: wojjoo
    Utworzono: 21.09.2008
    Aktualizacja: 01.11.2008

    Młot bojowy

    Konni rycerze nie mogą efektywnie używać długich broni drzewcowych, co sprawiło, że wiele rodzajów broni zostało zaopatrzonych w krótsze drzewce, aby mogły być używane jednoręcznie. Wekiery i cepy bojowe są dwoma tego typu rodzajami broni drzewcowych - młot bojowy kolejnym. Cały jest wykonany ze stali, z dyskami, chroniącymi i wzmacniającymi uchwyt. Dyski te są małe i metalowe, często układane w dekoracyjne kształty. Drzewiec ma około 60 cm długości.

    PARAMETRY:

    • Obrażenia: 1K4 +1
    • Typ obrażeń: obuchowe
    • Waga: 6
    • Opóźnienie: 4
    • Rodzaj biegłości: młot bojowy
    • Typ broni: 1-ręczna
    • Wymagana siła: 9
    • Nie może używać:
      Druid
      Mag
      Złodziej
    • Komentarz: Jest to zwykły, niemagiczny młot bojowy. Zadaje niezbyt duże obrażenia, ma przeciętne opóźnienie. Młoty używane są głównie przez kapłanów, ale oczywiście możemy szkolić w nich również inne postacie (głównie z myślą o Cromie Faeyrze i Młocie Runów). Ta akurat broń przydać się może jedynie na początku gry.

    Młot bojowy +1

    Tak jak inne młoty bojowe, ten też został wykonany całkowicie ze stali, z kruszącym kości młotem osadzonym na prawie półmetrowym trzonku. Został on też obdarzony pewnymi właściwościami magicznymi, przez co jeszcze lepiej sprawuje się w walce.

    PARAMETRY:

    • Obrażenia: 1K4 +2
    • TraK0: +1
    • Typ obrażeń: obuchowe
    • Waga: 6
    • Opóźnienie: 3
    • Rodzaj biegłości: młot bojowy
    • Typ broni: 1-ręczna
    • Nie może używać:
      Druid
      Mag
      Złodziej
    • Komentarz: Umagiczniona wersja młota bojowego. Zadaje o jeden punkt obrażeń więcej, poprawia TraK0 o jeden i ma mniejsze opóźnienie. Możliwa do zdobycia już we wczesnych etapach rozgrywki i wtedy też przydatna. Polecam jak najszybciej zastąpić ten młot Młotem bojowym +2.

    Młot bojowy +1, +4 przeciw olbrzymom

    "Łamacz kolan" lub "Łamignat", jak pieszczotliwie określa się tę broń w kręgach krasnoludzkich, został podobno wykuty przez samego Clangeddina. Bóg ofiarował go niewielkiemu klanowi bezdomnych krasnoludów, żeby pomóc im w wywalczeniu własnego miejsca wśród otaczających plemion ogrów i olbrzymów. Młot wędrował od jednego krasnoludzkiego bohatera do następnego, od czasu do czasu trafiając w ręce przedstawiciela innej rasy.

    PARAMETRY:

    • Obrażenia: 1K4 +2, +5 przeciw olbrzymom
    • TraK0: +1, +4 przeciw olbrzymom
    • Typ obrażeń: obuchowe
    • Waga: 8
    • Opóźnienie: 2
    • Rodzaj biegłości: młot bojowy
    • Typ broni: 1-ręczna
    • Wymagana siła: 10
    • Nie może używać:
      Druid
      Mag
      Złodziej
    • Miejsce: II poziom Warowni d'Arnise, w jednym z trzech posągów strzeżonych przez golemy.
    • Komentarz: Umagiczniona wersja młota bojowego. W starciu ze zwykłymi przeciwnikami zachowuje się jak zwyczajny Młot +1, swoją prawdziwą naturę ujawnia dopiero w walce z olbrzymami. Staje się wtedy jednym z najpotężniejszych młotów w grze. Szkoda, że jedyne olbrzymy jakie spotykamy to towarzysze Yaga-Shury w Tronie Bhaala (i jeszcze jeden w Twierdzy Strażnika). Gdy do nich dotrzemy, będziemy już dysponować na przykład Cromem Faeyrem.

    Młot bojowy +2

    Konni rycerze nie mogą efektywnie używać broni drzewcowej siedząc na końskim grzbiecie, i w rezultacie wiele broni zostało przerobionych tak by można było posługiwać się nimi jedną ręką. Jeździecki młot bojowy jest wykonany w całości ze stali, i ma około 50cm długości. Potężna energia magiczna przepływa przez tę broń, choć jej pochodzenie jest nieznane.

    PARAMETRY:

    • Obrażenia: 1K4 +3
    • TraK0: +2
    • Typ obrażeń: obuchowe
    • Waga: 5
    • Opóźnienie: 2
    • Rodzaj biegłości: młot bojowy
    • Typ broni: 1-ręczna
    • Wymagana siła: 9
    • Nie może używać:
      Druid
      Mag
      Złodziej
    • Miejsce:
      1. Do kupienia u Ribalda na Targu Przygody.
      2. Do kupienia w świątyni Helma w Dzielnicy świątyń.
      3. Do znalezienia przy Dueargarach saperach w kanałach pod Saradush.
      4. Do kupienia u Karthisa al-Hezzara w Północnym Lesie.
    • Komentarz: Umagiczniona wersja młota bojowego. Zadaje o dwa punkty obrażeń więcej, poprawia TraK0 o dwa i ma mniejsze opóźnienie. Jeżeli nasz bohater szkoli się w młotach, nie warto wydawać pieniędzy na ten egzemplarz - lepiej udać się do kanałów pod Dzielnicą świątyń i zabrać stamtąd Młot bojowy +2: 'Ashideena' (chyba, że więcej postaci używa tego typu broni, wtedy oczywiście dobrze jest się weń zaopatrzyć).

    Młot bojowy +2: 'Ashideena'

    Lady Ashideena była wspaniałym strategiem i wykazała się znacznymi umiejętnościami podczas wojen z armią orków w Roku Czarnej Hordy. Dama spotkała Dergata Wiltoona - wojownika dzierżącego tę broń - gdy udaremniał on zasadzkę zastawioną przez wielkiego orka Varstoka i wkrótce uczyniła go swym marszałkiem polowym. Ashideena i Dergat przez całą wojnę walczyli ramię w ramię, aż w końcu zakochali się w sobie i pobrali. Historycy utrzymują, że Dergat nazwał młot imieniem swej wybranki, by broń nieustannie przypominała mu o ukochanej, którą chronił. Nie wiadomo, co o tym myślała lady Ashideena.

    PARAMETRY:

    • Obrażenia: 1K4 +3, +1 od elektryczności
    • TraK0: +2
    • Typ obrażeń: obuchowe
    • Waga: 5
    • Opóźnienie: 2
    • Rodzaj biegłości: młot bojowy
    • Typ broni: 1-ręczna
    • Wymagana siła: 9
    • Nie może używać:
      Druid
      Mag
      Złodziej
    • Miejsce: Dzielnica świątyń, kanały, poziom z upadłą świątynią Amaunatora. Młot jest ukryty w podstawie mostu, który pojawia się, gdy dobrze odpowiemy na trzy pytania.
    • Komentarz: Umagiczniona wersja młota bojowego . Statystykami prawie nie różni się od Młota bojowego +2, jedyną różnicą jest jeden punkt dodatkowych obrażeń od elektryczności. Plusem tej broni jest możliwość wczesnego jej zdobycia. Warto przypomnieć, że obrażenia od elektryczności 'przechodzą' przez Kamienną skórę - jeżeli wrogi mag rzucił na siebie to zaklęcie, śmiało go atakujmy.

    Młot bojowy +2: 'Pięść Boroka'

    Borok Niszczyciel Gromów był krasnoludzkim bohaterem, który prowadził wiele kampanii przeciwko olbrzymom i innym "dużym szkodnikom", nękającym jego lud w wielu miejscach. Ten młot był jego poświęconą bronią, którą jego elfi sprzymierzeńcy nazywali jego "małą, żelazną pięścią", ale tylko gdy nie było go w pobliżu.

    PARAMETRY:

  • Obrażenia: 1K4 +3, +1 od elektryczności
  • TraK0: +2
  • Typ obrażeń: obuchowe
  • Waga: 5
  • Opóźnienie: 2
  • Rodzaj biegłości: młot bojowy
  • Typ broni: 1-ręczna
  • Wymagana siła: 9
  • Nie może używać:
    Druid
    Mag
    Złodziej
  • Miejsce: Do kupienia u Ribalda na Targu Przygody.
  • Komentarz: Umagiczniona wersja młota bojowego . Statystykami nie różni się od Młota bojowego +2 'Ashideena'.

  • Młot bojowy + 3

    Konni rycerze nie mogą efektywnie używać broni drzewcowej siedząc na końskim grzbiecie, i w rezultacie wiele broni zostało przerobionych tak by można było posługiwać się nimi jedną ręką. Jeździecki młot bojowy jest wykonany w całości ze stali, i ma około 50cm długości. Potężna energia magiczna przepływa przez tę broń, choć jej pochodzenie jest nieznane.

    PARAMETRY:

    • Obrażenia: 1K4 +4
    • TraK0: +3
    • Typ obrażeń: obuchowe
    • Waga: 4
    • Opóźnienie: 1
    • Rodzaj biegłości: młot bojowy
    • Typ broni: 1-ręczna
    • Wymagana siła: 9
    • Nie może używać:
      Druid
      Mag
      Złodziej
    • Miejsce:
      1. Do kupienia u Karthisa al-Hezzara w Północnym Lesie.
      2. Do kupienia u Carrasa w Jaskini Przemytników w Amkethranie.
    • Komentarz: Umagiczniona wersja młota bojowego . Zadaje o trzy punkty obrażeń więcej, poprawia TraK0 o 3 i ma mniejsze opóźnienie. W momencie, w którym możemy ją zdobyć, będziemy już dysponować Cromem Faeyrem, a może i nawet Młotem Runów. Przyda nam się jedynie w sytuacji, gdy więcej niż jeden członek naszej drużyny szkoli się w młotach.

    Aegis-Fang

    Broń tę wykonał Bruenor Battlehammer specjalnie dla Wulfgara. Najsilniejsze z czarów wplecionych w ten młot bojowy działają tylko wtedy, kiedy oręż ten znajduje się w rękach tego młodego wojownika. Każda inna postać władająca tą bronią używa jej jako młota bojowego +3.

    PARAMETRY:

    • Obrażenia: 2K4 +3
    • TraK0: +3
    • Typ obrażeń: obuchowe
    • Waga: 3
    • Opóźnienie: 1
    • Rodzaj biegłości: młot bojowy
    • Typ broni: 1-ręczna
    • Wymagana siła: 18
    • Nie może używać:
      Druid
      Kapłan
      Mag
      Złodziej
    • Miejsce: Młot ten jest w posiadaniu jednego z towarzyszy Drizzta, Wulfgara. Całą drużynę spotykamy podczas naszej pierwszej podróży do miasta po opuszczeniu Podmroku (rozdział VI).
    • Komentarz: Znakomita broń. Jak na młot, zadaje niespotykane obrażenia - ustalane są dwoma rzutami kością K4, a nie jednym. Dodatkowo zwiększa je o trzy punkty, poprawia TraK0 o trzy i ma bardzo małe opóźnienie. Tej broni mogą używać jedynie najsilniejsi, a żeby ją zdobyć, będziemy musieli zabić jej właściciela.

    Młot duchowy

    Duchowy młot działa jak magiczna broń z premią +1 na każde sześć poziomów kapłana, aż do +3 do trafienia i obrażeń na 13 poziomie rzucającego czar. Trafienie tą bronią zadaje mniej więcej tyle obrażeń, ile zwykły młot bojowy (1k4+1 plus magiczna premia).

    • Miejsce: Młot ten przywoływany jest czarem kapłańskim nazwie Młot duchowy (poziom drugi).
    • Komentarz: Broń bardzo przydatna, ale jedynie na początku gry, gdy nasz kapłan jeszcze nie dysponuje lepszym orężem. Użyteczna także w walce z przeciwnikami odpornymi na zwykłe bronie. Zadawane obrażenia i premia do trafienia zależą od poziomu naszego kleryka (1k4+2, +1 do TraK0 na poziomach 1-6, 1k4+3, +2 do TraK0 na poziomach 7-12 i 1k4+4, +3 do TraK0 na poziomie 13 i wyższych).

    Młot Gromów +3

    Krasnoludzki kowal, Srebrna Klinga, wykuł ten młot oraz dwa inne przedmioty; pas siły olbrzyma i rękawice siły ogra. Miał zamiar dać je swojemu synowi, który był wtedy wysokiej rangi oficerem armii krasnoludzkiej, walczącej z lokalnymi plemionami ogrów i olbrzymów. Niestety syn Srebrnej Klingi zginął tuż po ukończeniu tych trzech przedmiotów, zanim ojciec zdążył mu je podarować. Rozżalony Srebrna Klinga przywdział pas i rękawice, chwycił Młot Gromów i ruszył do bitwy z olbrzymami. Zginął bohatersko.
    Używany samotnie, Młot Gromów jest potężną bronią magiczną, ale gdy połączy się go z rękawicami siły ogra i pasem siły olbrzyma, ulega transformacji. Ta transformacja wymaga pomocy magii. Młot Gromów zadaje wtedy +8 pkt. obrażeń oraz zabija na miejscu każdego ogra i olbrzyma, którego trafi.

    PARAMETRY:

    • Obrażenia: 2K4 +3
    • TraK0: +3
    • Typ obrażeń: obuchowe
    • Waga: 4
    • Opóźnienie: 1
    • Rodzaj biegłości: młot bojowy
    • Typ broni: 1-ręczna
    • Wymagana siła: 18
    • Nie może używać:
      Druid
      Mag
      Złodziej
    • Miejsce: Kanały pod Dzielnicą Świątyń, w kryjówce Łupieżców Umysłu.
    • Komentarz: Kolejny bardzo dobry młot, nie różniący się prawie statystykami od młota Aegis-Fang (jest nieznacznie cięższy). Zdobycie go nie należy do najłatwiejszych zadań, musimy bowiem pokonać strzegących go Ilithidów. W późniejszych etapach gry będziemy mogli ulepszyć go u krasnoluda Cromwella. Zdecydowanie polecam.

    Młot Runów +4

    Na żeleźcu tego młota z mrocznej stali wyryto jakiś run mocy, a broń ta ma wiele właściwości Wekiery zniszczeń.

    PARAMETRY:

    • Specjalne:
      Ochrona przed sferą negatywną
      4-16 +8 obrażeń przeciwko Nieumarłym, poza tym muszą oni wykonać rzut obronny przeciwko śmierci (z modyfikatorem -4) lub zostaną zupełnie zniszczeni
    • TraK0: +4
    • Obrażenia: 2k4 +4
    • Typ obrażeń: obuchowe
    • Waga: 3
    • Opóźnienie: 0
    • Rodzaj biegłości: młot bojowy
    • Typ: 1-ręczna
    • Wymagana siła: 16
    • Nie może używać:
      Druid
      Mag
      Złodziej
    • Miejsce: Yaga-Shura w Obozie armii oblegającej miasto Saradush.
    • Komentarz: Znakomita broń, jedna z najlepszych w grze. Sam młot jest bronią +4 i zadaje solidne obrażenia, ale naprawdę zabójczy jest dopiero w starciu z nieumarłymi. Co więcej, zapewnia używającej go postaci Ochronę przed sferą negatywną. W późniejszych etapach gry będziemy mogli ulepszyć go u chochlika Cespenara. Gorąco polecam.

    Młot Runów +5

    Na żeleźcu tego młota wyryto Run Clangeddina, dzięki czemu broń ta zapewnia temu, kto nią włada, jeszcze większą moc.

    PARAMETRY:

    • Specjalne:
      Ochrona przed sferą negatywną
      Niewrażliwość na strach
      Siła ognistego olbrzyma raz dziennie
      Grupowe leczenie raz dziennie
      4-16 +10 obrażeń przeciwko Nieumarłym, poza tym muszą oni wykonać rzut obronny przeciwko śmierci (z modyfikatorem -4) lub zostaną zupełnie zniszczeni
    • TraK0: +5
    • Obrażenia: 2k4 +5
    • Typ obrażeń: obuchowe
    • Waga: 2
    • Opóźnienie: 0
    • Rodzaj biegłości: młot bojowy
    • Typ: 1-ręczna
    • Wymagana siła: 16
    • Nie może używać:
      Druid
      Mag
      Złodziej
    • Miejsce: Tę potężną broń może dla nas złożyć chochlik Cespenar, za jedyne 5000 sztuk złota.
      Do jej stworzenia będzie potrzebował Młota Runów +4 i Runu Clangeddina (do znalezienia w chatce drwala w pobliżu wejścia do Enklawy Sendai).
    • Komentarz: Jest to wspaniały oręż. Obok Croma Faeyra, najpotężniejszy z młotów i jedna z najlepszych broni w całej grze. W porównaniu do zwykłego młota, zadaje o k4+5 punktów obrażeń więcej, poprawia TraK0 o pięć i ma mniejsze opóźnienie. Oprócz Ochrony przed sferą negatywną zapewnia również Niewrażliwość na strach, może też rzucać dwa przydatne czary raz dziennie. Obowiązkowa pozycja dla każdej postaci posługującej się młotami.

    Krasnoludzki młot rzucany +3

    Ten młot - nie należy mylić go z elfim Powalaczem Krasnoludów - może być używany wyłącznie przez krasnoludy. Wprawny krasnoludzki wojownik może rzucić nim w przeciwnika. Magia młota powoduje, że młot powraca do ręki właściciela. Jeśli trafi przeciwnika, powoduje dwa razy więcej obrażeń niż normalny młot. Zadaje +8 obrażeń gdy trafi olbrzyma lub ogra, z uwagi na nienawiść jaką żywią krasnoludy w stosunku do tych ras.

    PARAMETRY:

    • Obrażenia: 2K4 +3, +8 przeciwko ogrom i olbrzymom
    • TraK0: +3
    • Typ obrażeń: obuchowe
    • Specjalne:
      Wraca do ręki właściciela.
    • Waga: 4
    • Opóźnienie: 1
    • Rodzaj biegłości: młot bojowy
    • Typ broni: 1-ręczna
    • Wymagana siła: 9
    • Nie może używać:
      Nie-krasnolud
      Druid
      Mag
      Złodziej
    • Miejsce: Do kupienia u kupca szlachcica w Targowie (po rozwiązaniu problemu z Dżinnami Dao).
    • Komentarz: Umagiczniona wersja młota bojowego. Zadaje o 1K4+3 punkt obrażeń więcej, poprawia TraK0 o trzy i ma mniejsze opóźnienie. Prawdziwie zabójczy jest w starciach z ogrami i olbrzymami, które jednak są dość rzadko spotykane w grze. Można kupić jedynie w sytuacji, gdy więcej niż jeden członek naszej drużyny walczy młotami.

    Crom Faeyr

    Tak brzmi prawdziwa nazwa, którą krasnoludzki kowal Srebrne Ostrze, nadał broni, którą zamierzał stworzyć dla swojego syna. Niestety, jego syn nie dożył chwili, kiedy młot został ukończony. Jednak teraz jest on już kompletny... wykuty z połączenia magii oryginalnego Młota Gromów z Rękawicami ogrzej siły i Pasem siły lodowego olbrzyma. Crom Faeyr daje osobie, która nim włada moce oryginalnego Młota Gromów, wspomaga go niezwykłą siłą i pozwala jednym ciosem zabijać golemy, ettiny i trolle.

    PARAMETRY:

    • Obrażenia: 2k4 +3
    • TraK0: +5
    • Typ obrażeń: obuchowe
    • Specjalne:
      Siła: 25
      Zabija kamienne golemy, gliniane golemy, ettiny i trolle
    • Waga: 4
    • Opóźnienie: 1
    • Rodzaj biegłości: młot bojowy
    • Typ broni: 1-ręczna
    • Nie może używać:
      Druid
      Mag
      Złodziej
    • Miejsce: Tę potężną broń wykonać może dla nas krasnolud Cromwell z Doków Athkatli, za jedyne 10 000 sztuk złota. Do jej stworzenia będzie potrzebował czterech przedmiotów - Zwoju Croma Faeyra (ma go Thaxll'ssillyia w Ruinach Świątyni), Rękawic Siły Ogra (nosi je niziołek Entu w Kuli Sfer), Pasa Siły Lodowego Olbrzyma (ma go jeden z pięciu Rycerzy demonów, którzy pojawiają się po złożeniu ofiary na ołtarzu we Wschodnich tunelach w Podmroku) oraz Młota Gromów (kryjówka Łupieżców Umysłu w kanałach pod Dzielnicą świątyń).
    • Komentarz: Crom Faeyr jest niewątpliwie jedną z najlepszych broni w całej grze. Nie posiada co prawda takiej premii do obrażeń jak Młot Runów +5 (wynosi ona +3, a nie +5), ale siła 25 rekompensuje to z nawiązką (zapewnia bowiem premię +7 do trafienia i +14 do zadawanych obrażeń). Jeżeli nasz bohater walczy dwoma broniami, polecam używać Croma jako broni dodatkowej, a w prawej ręce umieścić oręż zadający większe obrażenia lub wywołujący jakiś dodatkowy efekt przy trafieniu (Cep Bojowy Wieków, Furia Niebios, Widmowy Rodzaj i inne). Nie trzeba chyba mówić, że zdecydowanie polecam ten młot.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 14 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    kordi
     

    Wędrowiec
    Temat: ...Furia Niebios i Crom Fae...
    Dodany: 12.01.2009 o 22:17  

    ...Furia Niebios i Crom Faeyr dla Minsca :) :) :)

      
     

    Obywatel Insimilionu | Komentarzy: 133
    Temat: E tam - Furia. Furia późnie...
    Dodany: 12.01.2009 o 23:35  

    E tam - Furia. Furia później nadaje się tylko do sprzedaży. Kensai młociarz to fajna postać. Zadaje po 45 obrażeń normalnie.

    kordi
     

    Wędrowiec
    Temat: No ale żeby mieć kensaia to...
    Dodany: 28.01.2009 o 1:10  

    No ale żeby mieć kensaia to musiałbym nim grać a nie mam zamiaru gdyż preferuję Kawalera :P poza tym Furia Niebios i Crom Faeyr to jak dla mnie najlepsza mieszanka dla Minsca (można mu dać zamiast Furii Młot Runów ale Furia ze zdolnością unieruchomienia lepiej się sprawuje)

     

    Obywatel Insimilionu | Komentarzy: 86
    Temat: E tam, lepszą kataną jest S...
    Dodany: 28.01.2009 o 10:30  

    E tam, lepszą kataną jest Sanchudoku. :P

      
     

    Obywatel Insimilionu | Komentarzy: 133
    Temat: Oprócz Sanchudoku reszta ka...
    Dodany: 28.01.2009 o 15:07  

    Oprócz Sanchudoku reszta katan to średnie bronie. Hindo ma jedynie fajną umiejętność ochrony przed magią śmierci. Jest mnóstwo lepszych broni od furii, a unieruchomienie potem się i tak nie przydaje. w Tobie masz już CBW, Toperek Nieuległości, Młotek Runów.

    Softon
     

    Wędrowiec
    Temat: Furia, a Crom
    Dodany: 17.09.2009 o 21:24  

    Adamentowego Golema Furią nie załatwisz, Cromem już tak. :)

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 45
    Temat: Nawet jak masz Furię w jedn...
    Dodany: 14.10.2009 o 22:35  

    Nawet jak masz Furię w jednej ręce a w drugiej Crom Feyr (lub Cep Bojowy Wieków wcześniej) i grasz Kensai to golemy nie będą stanowiły problemu. CBW lub CF zadają obrażenia a Furia ogłusza (tak, działa na golemy :D). Zresztą jak połączy się Crom z CBW to każdy golem pada jak mucha :D.

    Jondalar
     

    Wędrowiec
    Temat: Ech... nasi bohaterowie maj...
    Dodany: 23.03.2010 o 14:51  

    Ech... nasi bohaterowie mają stanowczo ZA MAŁO RĄK. Tyle świetnej broni się marnuje. Gdyby tak grać jakimś czteroręcznym potworem/demonem, to dopiero byłaby jazda! Wyobrażacie sobie? Furia Niebios, Topór Nieuległości, Cep Bojowy Wieków i Młot Runów używane JEDNOCZEŚNIE. Hehe rozmarzyłem się : )

    monika3
     

    Wędrowiec
    Temat: o ja cie.. nie wyobrazacie ...
    Dodany: 13.05.2010 o 19:35  

    o ja cie.. nie wyobrazacie jak ja sie przerazilam kiedy przeczytalam ze bym potrzebny klucz do otworzenia tych sciekow.. a przypomnialam sobie ze wszystkie smiecie wyrzucalam w podmroku... jaj! ale na szczescie mam schowek gdzie przed podmrokiem wsadzalam smiecie i tam klucz czeka na mnie!! ten mlot juz jest moj xD

      
     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 8
    Temat: Crom Fayer vs ogniste olbrz...
    Dodany: 09.03.2012 o 12:15  

    Crom Fayer vs ogniste olbrzymy w Tronie Bhaala :P Jeżeli dobrze rozumiem oj biedna obstawa Yaga-Shury :)

    Asteroth
     

    Wędrowiec
    Temat: A ja jednak wole zostawic s...
    Dodany: 19.06.2012 o 23:12  

    A ja jednak wole zostawic sobie pas sily i rekawice sily ogra. Pas sily lodowego olbrzyma idzie dla mojego lowcy, pas wzgorzowca dla Keldorna rekawice ogra dla Jaheiry i sumarycznie druzyna wyciska wiecej obrazen a do tego jak dumnie sie prezentuje!

    trqq
     

    Wędrowiec
    Temat: Przykro mi was rozczarowywa...
    Dodany: 31.07.2012 o 0:22  

    Przykro mi was rozczarowywać, ale właściwość Croma, zabijanie golemów itd. nie działa niestety. Jak od groma innych rzeczy w baldurze...

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 2
    Temat: @trqq Działa ale tylko na z...
    Dodany: 28.09.2012 o 11:00  

    @trqq Działa ale tylko na zwykłe golemy :)

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 8
    Temat: Jak słyszę o łączeniu młota...
    Dodany: 15.02.2015 o 21:27  

    Jak słyszę o łączeniu młota i katany czy cepa bojowego i miecza póltoraręcznego to śmiać mi się chce...to jest RPG, jakiś klimat postać musi mieć a nie tylko moc...



    Ten artykuł skomentowano 14 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw