Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Baldur's Gate • Bestiariusz P-S • INSIMILION

    Baldur's Gate » Bestiariusz


    Bestiariusz P-S

    Działy gier » Baldur's Gate » Opisy » Bestiariusz
    Autor: Valygar
    Utworzono: 22.12.2006
    Aktualizacja: 01.08.2008

    Pająk Mieczowiec

    Cechy:

    • Siła: 14
    • Zręczność: 9
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 9
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Chaotyczny Zły
    • Poziom: 5
    • Punkty Życia: 45
    • Klasa Pancerza: 3
    • TraK0: 14
    • Liczba ataków: 4
    • PD za zabicie: 2000

    Odporności:

    • Unieruchomienie

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 11
    • Berła/Różdżki/Laski: 13
    • Petryfikacja/Polimorfia: 12
    • Zionięcie: 13
    • Czary: 14
    • Miejsce występowania: Spotykamy go głównie w Kniei Otulisko.
    • Walka: Nie może nas zatruć, jednakże jest bardzo szybki i ma dużo ataków na rundę. Najlepiej go wykończyć przy użyciu łuków, gdyż, jeżeli nas zacznie atakować w zwarciu może nam odebrać sporo życia.

    Pająk Ogromny

    Cechy:

    • Siła: 14
    • Zręczność: 9
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 9
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Neutralny
    • Poziom: 2
    • Punkty Życia: 18
    • Klasa Pancerza: 6
    • TraK0: 18
    • Liczba ataków: 1
    • PD za zabicie: 270

    Odporności:

    • Unieruchomienie

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 14
    • Berła/Różdżki/Laski: 16
    • Petryfikacja/Polimorfia: 15
    • Zionięcie: 17
    • Czary: 17
    • Miejsce występowania: Spotykamy go głównie w Kniei Otulisko.
    • Walka: Może nas zatruć, więc należy go wykończyć jak najszybciej przy użyciu łuku chyba, że jesteśmy przygotowani na uleczenie zatrutej postaci.

    Pająk Olbrzymi

    Cechy:

    • Siła: 14
    • Zręczność: 9
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 9
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Chaotyczny Zły
    • Poziom: 4
    • Punkty Życia: 35
    • Klasa Pancerza: 4
    • TraK0: 15
    • Liczba ataków: 1
    • PD za zabicie: 450

    Odporności:

    • Unieruchomienie

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 9
    • Berła/Różdżki/Laski: 10
    • Petryfikacja/Polimorfia: 9
    • Zionięcie: 10
    • Czary: 10
    • Miejsce występowania: Spotykamy go głównie w Kniei Otulisko.
    • Walka: Patrz Pająk Ogromny.

    Pająk Przenikający

    Cechy:

    • Siła: 14
    • Zręczność: 9
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 9
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Neutralny
    • Poziom: 5
    • Punkty Życia: 44
    • Klasa Pancerza: 5
    • TraK0: 14
    • Liczba ataków: 2
    • PD za zabicie: 1400

    Odporności:

    • Unieruchomienie

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 11
    • Berła/Różdżki/Laski: 13
    • Petryfikacja/Polimorfia: 12
    • Zionięcie: 13
    • Czary: 14
    • Miejsce występowania: Spotykamy go w Wieży Durlaga.
    • Walka: Umie się teleportować, więc nie da się go wykończyć za pomocą łuku. Trzeba go zabić jak najszybciej w zwarciu uważając, aby nie zatruł bohatera, gdyż może się to skończyć naszą śmiercią, jeżeli nie mamy antidotum.

    Pająk Przenikający Astralny

    Cechy:

    • Siła: 14
    • Zręczność: 9
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 9
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Neutralny Zły
    • Poziom: 5
    • Punkty Życia: 84
    • Klasa Pancerza: 1
    • TraK0: 9
    • Liczba ataków: 2
    • PD za zabicie: 4000

    Odporności:

    • Unieruchomienie

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 6
    • Berła/Różdżki/Laski: 8
    • Petryfikacja/Polimorfia: 7
    • Zionięcie: 6
    • Czary: 2
    • Miejsce występowania: Spotykamy go w Wieży Durlaga.
    • Walka: Patrz Pająk Przenikający.

    Pająk-Upiór

    Cechy:

    • Siła: 14
    • Zręczność: 9
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 9
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Praworządny Zły
    • Poziom: 3
    • Punkty Życia: 27
    • Klasa Pancerza: 1
    • TraK0: 16
    • Liczba ataków: 1
    • PD za zabicie: 1400

    Odporności:

    • Odporność na: strach, truciznę, uśpienie, zmęczenie, petryfikacje, zamęt, chaos, berserk, unieruchomienie
    • Odporność na zwykłą broń

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 7
    • Berła/Różdżki/Laski: 10
    • Petryfikacja/Polimorfia: 8
    • Zionięcie: 8
    • Czary: 8
    • Miejsce występowania: Spotykamy go w Labiryncie pod Gildią Złodziei i w Wieży Durlaga.
    • Walka: Jest on odporny na normalną broń, więc trzeba go wykończyć za pomocą magicznych broni. Jeżeli taką mamy, to nie powinniśmy się go aż tak obawiać.

    Pełzacz Ścierwojad

    Cechy:

    • Siła: 14
    • Zręczność: 9
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 9
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Neutralny
    • Poziom: 3
    • Punkty Życia: 22
    • Klasa Pancerza: 3
    • TraK0: 14
    • Liczba ataków: 4
    • PD za zabicie: 420

    Odporności: brak

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 13
    • Berła/Różdżki/Laski: 15
    • Petryfikacja/Polimorfia: 14
    • Zionięcie: 16
    • Czary: 16
    • Miejsce występowania: Przede wszystkim w kanałach we Wrotach Baldura.
    • Walka: Potrafi unieruchomić, więc powinniśmy go wykończyć za pomocą łuku, albo jak najszybciej w zwarciu. Jednakże Pełzacz nie zadaje dużo obrażeń, więc musimy przede wszystkim uważać, aby nie unieruchomił nam wszystkich postaci.

    Pełzacz Kryptowy

    Cechy:

    • Siła: 14
    • Zręczność: 9
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 9
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Neutralny
    • Poziom: 3
    • Punkty Życia: 32
    • Klasa Pancerza: 3
    • TraK0: 11
    • Liczba ataków: 4
    • PD za zabicie: 420

    Odporności:

    • Swoboda ruchu

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 13
    • Berła/Różdżki/Laski: 15
    • Petryfikacja/Polimorfia: 14
    • Zionięcie: 16
    • Czary: 16
    • Miejsce występowania: Spotykamy go w tych samych miejscach, co Pełzacze Ścierwojady.
    • Walka: Patrz Pełzacz Ścierwojad.

    Pies Bojowy

    Cechy:

    • Siła: 9
    • Zręczność: 9
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 9
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Neutralny
    • Poziom: 2
    • Punkty Życia: 17
    • Klasa Pancerza: 6
    • TraK0: 21
    • Liczba ataków: 1
    • PD za zabicie: 65

    Odporności: brak

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 14
    • Berła/Różdżki/Laski: 16
    • Petryfikacja/Polimorfia: 15
    • Zionięcie: 17
    • Czary: 17
    • Miejsce występowania: Najczęściej spotykamy go w dzikich terenach.
    • Walka: Pies bojowy może być groźny tylko dla bohaterów na 1-2 poziomie, gdyż atakuje często w grupach. Później już są proste do wykończenia. Nie ma żadnych odporności i ma mało punktów życia, więc można załatwić całą grupę przy użyciu Kuli ognia.

    Pies Dziki

    Cechy:

    • Siła: 9
    • Zręczność: 9
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 9
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Neutralny
    • Poziom: 1
    • Punkty Życia: 9
    • Klasa Pancerza: 7
    • TraK0: 21
    • Liczba ataków: 1
    • PD za zabicie: 35

    Odporności: brak

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 14
    • Berła/Różdżki/Laski: 16
    • Petryfikacja/Polimorfia: 15
    • Zionięcie: 17
    • Czary: 17
    • Miejsce występowania: Spotykamy go czasami, często w grupach z Psami bojowymi.
    • Walka: Patrz Pies bojowy.

    Pies Migoczący

    Cechy:

    • Siła: 17
    • Zręczność: 9
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 9
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Neutralny
    • Poziom: 1
    • Punkty Życia: 32
    • Klasa Pancerza: 3
    • TraK0: 16
    • Liczba ataków: 1
    • PD za zabicie: 270

    Odporności: brak

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 14
    • Berła/Różdżki/Laski: 16
    • Petryfikacja/Polimorfia: 15
    • Zionięcie: 17
    • Czary: 17
    • Miejsce występowania: Spotykamy go w Domu Rozliczeniowym Ligi Kupieckiej.
    • Walka: Potrafi się teleportować, jednakże jest prawie tak samo słaby jak Pies bojowy. Zadaje mało obrażeń i ma duże Trak0, więc nie jest w stanie wyrządzić dużo szkód.

    Półogr

    Cechy:

    • Siła: 18/65
    • Zręczność: 9
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 16
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Chaotyczny Zły
    • Poziom: 2
    • Punkty Życia: 20
    • Klasa Pancerza: 5
    • TraK0: 15
    • Liczba ataków: 1
    • PD za zabicie: 270

    Odporności: brak

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 13
    • Berła/Różdżki/Laski: 15
    • Petryfikacja/Polimorfia: 14
    • Zionięcie: 16
    • Czary: 16
    • Miejsce występowania: Półogry spotykamy rzadko na różnych terenach.
    • Walka: Jest bardzo słaby w walce. Nie powinniśmy mieć problemów z jego wykończeniem.

    Siewca Zagłady

    Cechy:

    • Siła: 18/10
    • Zręczność: 17
    • Kondycja: 15
    • Inteligencja: 11
    • Mądrość: 14
    • Charyzma: 13

    Statystyki:

    • Charakter: Praworządny Zły
    • Poziom: 0
    • Punkty Życia: 78
    • Klasa Pancerza: -10
    • TraK0: 5
    • Liczba ataków: 3
    • PD za zabicie: 4000

    Odporności:

    • (Magiczny) Ogień, (Magiczne) Zimno, Kwas: 50%
    • Elektryczność: 125%
    • Pociski 100%
    • Odporność na: strach, truciznę, uśpienie, zmęczenie, petryfikacje, zamęt, chaos, berserk, unieruchomienie

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 10
    • Berła/Różdżki/Laski: 8
    • Petryfikacja/Polimorfia: 7
    • Zionięcie: 8
    • Czary: 7
    • Miejsce występowania: Spotykamy go bardzo rzadko, np. w labiryncie pod Gildią Złodziei.
    • Walka: Jest bardzo trudny do zabicia. Nie da się go wykończyć na odległość, gdyż posiada 100 % odporność na pociski. Trzeba go wykończyć jak najszybciej w zwarciu.

    Sirina

    Cechy:

    • Siła: 14
    • Zręczność: 18
    • Kondycja: 12
    • Inteligencja: 14
    • Mądrość: 14
    • Charyzma: 20

    Statystyki:

    • Charakter: Neutralny
    • Poziom: 5
    • Punkty Życia: 49
    • Klasa Pancerza: 6
    • TraK0: 14
    • Liczba ataków: 1
    • PD za zabicie: 2000

    Odporności:

    • (Magiczny) Ogień, (Magiczne) Zimno, Elektryczność, Kwas: 50%

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 13
    • Berła/Różdżki/Laski: 13
    • Petryfikacja/Polimorfia: 13
    • Zionięcie: 13
    • Czary: 8
    • Miejsce występowania: Spotykamy ją na terenach przybrzeżnych.
    • Walka: Trzeba ją wykończyć jak najszybciej w zwarciu lub na dystans. Nie jest bardzo silnym przeciwnikiem, chociaż atakuje nas strzałami ukąszenia. Potrafi stać się niewidzialna lub zauroczyć bohatera. Jest także w połowie odporna na żywioły.

    Sobowtórniak

    Cechy:

    • Siła: 14
    • Zręczność: 9
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 9
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Neutralny
    • Poziom: 1
    • Punkty Życia: 28
    • Klasa Pancerza: 5
    • TraK0: 19
    • Liczba ataków: 1
    • PD za zabicie: 420

    Odporności: brak

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 13
    • Berła/Różdżki/Laski: 15
    • Petryfikacja/Polimorfia: 14
    • Zionięcie: 16
    • Czary: 16
    • Miejsce występowania: Spotykamy ich dopiero we Wrotach Baldura, w Candlekeep po powrocie i w Wieży Durlaga.
    • Walka: Są dość słabymi przeciwnikami i nie powinniśmy się ich bać: mają duże trak0, nie mają żadnych odporności i mają dość mało życia. Jednakże, gdy trafią bohatera, potrafią odebrać trochę życia.

    Sobowtórniak Większy

    Cechy:

    • Siła: 14
    • Zręczność: 9
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 9
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Brak
    • Poziom: 9
    • Punkty Życia: 65
    • Klasa Pancerza: 0
    • TraK0: 9
    • Liczba ataków: 4
    • PD za zabicie: 4000

    Odporności: brak

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 2
    • Berła/Różdżki/Laski: 2
    • Petryfikacja/Polimorfia: 2
    • Zionięcie: 2
    • Czary: 3
    • Miejsce występowania: Spotykamy ich dopiero we Wrotach Baldura, w Candlekeep po powrocie i w Wieży Durlaga.
    • Walka: Najczęściej walczą samotnie, jednakże zaraz po zauważeniu bohatera rzucają lustrzane odbicie i przyśpieszenie ruchów, więc można mieć z nimi drobne problemy. Potrafią odebrać trochę życia gdyż mają niezbyt duże trak0 i dużo ataków na rundę.

    Strażnik Feniksa

    Cechy:

    • Siła: 14
    • Zręczność: 3
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 11
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 11

    Statystyki:

    • Charakter: Chaotyczny Neutralny
    • Poziom: 7
    • Punkty Życia: 48
    • Klasa Pancerza: 6
    • TraK0: 6
    • Liczba ataków: 21
    • PD za zabicie: 100

    Odporności:

    • Magiczny Ogień: 100%
    • Ogień: 120
    • Elektryczność: 50%
    • Magiczne Zimno: -100%
    • Zimno: -50%

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 13
    • Berła/Różdżki/Laski: 14
    • Petryfikacja/Polimorfia: 15
    • Zionięcie: 16
    • Czary: 16
    • Miejsce występowania: W Wieży Durlaga albo w Nashkel po zdenerwowaniu pewnego ducha.
    • Walka: Są dość trudnymi przeciwnikami, gdyż po zabiciu wybuchają. Aby móc z nimi walczyć należy mieć wysoką odporność na ogień i najlepiej bronie, które zadają obrażenia od chłodu, gdyż na ten żywioł są bardzo podatni.

    Strażnik Zguby

    Cechy:

    • Siła: 18
    • Zręczność: 17
    • Kondycja: 15
    • Inteligencja: 7
    • Mądrość: 14
    • Charyzma: 13

    Statystyki:

    • Charakter: Neutralny
    • Poziom: 0
    • Punkty Życia: 64
    • Klasa Pancerza: -10
    • TraK0: 13
    • Liczba ataków: 2
    • PD za zabicie: 2000

    Odporności:

    • Ogień, (Magiczne) Zimno: 50%
    • Magiczny Ogień: 51%
    • Pociski: 100%
    • Odporność na: strach, truciznę, uśpienie, zmęczenie, petryfikacje, zamęt, chaos, berserk, unieruchomienie

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 7
    • Berła/Różdżki/Laski: 9
    • Petryfikacja/Polimorfia: 8
    • Zionięcie: 9
    • Czary: 10
    • Miejsce występowania: Spotykamy go bardzo rzadko, np. w Wieży Durlaga.
    • Walka: Patrz Siewca Zagłady.

    Szary Szlam

    Cechy:

    • Siła: 14
    • Zręczność: 9
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 9
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Neutralny
    • Poziom: 3
    • Punkty Życia: 25
    • Klasa Pancerza: 8
    • TraK0: 19
    • Liczba ataków: 1
    • PD za zabicie: 275

    Odporności:

    • (Magiczny) Ogień, (Magiczne) Zimno, Magia: 100%
    • Odporność na: strach, truciznę, uśpienie, zmęczenie, petryfikacje, zamęt, chaos, berserk, unieruchomienie

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 11
    • Berła/Różdżki/Laski: 13
    • Petryfikacja/Polimorfia: 12
    • Zionięcie: 13
    • Czary: 14
    • Miejsce występowania: Do spotkania w różnych odludnym miejscach (np. labirynt pod Gildią Złodziei).
    • Walka: Dość słaby, jednakże ma dużą odporność na pociski, więc nie da się go wykończyć z dystansu. Mają też 100 % odporności na magię, ogień i zimno.

    Szkielet

    Cechy:

    • Siła: 9
    • Zręczność: 9
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 9
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Neutralny
    • Poziom: 1
    • Punkty Życia: 8
    • Klasa Pancerza: 6
    • TraK0: 19
    • Liczba ataków: 1
    • PD za zabicie: 65

    Odporności:

    • Zimno: 100%
    • Obrażenia sieczne, obuchowe: 50%
    • Pociski 90%
    • Odporność na: strach, truciznę, uśpienie, zmęczenie, petryfikacje, zamęt, chaos, berserk, unieruchomienie

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 14
    • Berła/Różdżki/Laski: 16
    • Petryfikacja/Polimorfia: 15
    • Zionięcie: 17
    • Czary: 17
    • Miejsce występowania: Spotykamy go na wielu obszarach (np. Wysoki Żywopłot).
    • Walka: Nie są to jacyś wymagający przeciwnicy, ale trzeba przed nimi chronić postacie o wysokim KP, gdyż rzucają sztyletami. W zwarciu nie stanowią zagrożenia, i każdy, nawet najsłabszy wojownik jest sobie w stanie z nimi poradzić.

    Szkielet Wojownik

    Cechy:

    • Siła: 18/40
    • Zręczność: 9
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 16
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Neutralny Zły
    • Poziom: 9
    • Punkty Życia: 80
    • Klasa Pancerza: 2
    • TraK0: 5
    • Liczba ataków: 31
    • PD za zabicie: 4000

    Odporności:

    • Zimno: 100%
    • Magia: 90%
    • Obrażenia sieczne: 40%
    • Obrażenia obuchowe: 50%
    • Pociski: 60%

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 5
    • Berła/Różdżki/Laski: 7
    • Petryfikacja/Polimorfia: 6
    • Zionięcie: 5
    • Czary: 8
    • Miejsce występowania: W Wieży Durlaga.
    • Walka: Jest odporny na magię i zimno, więc nie radżę go atakować tymi rzeczami. Najlepiej zabić go broniami kłutymi, gdyż tylko na nie nie ma on odporności.

    Śluz Rozszczepialny

    Cechy:

    • Siła: 14
    • Zręczność: 9
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 9
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Neutralny
    • Poziom: 7
    • Punkty Życia: 65
    • Klasa Pancerza: 2
    • TraK0: 10
    • Liczba ataków: 7
    • PD za zabicie: 3000

    Odporności:

    • Elektryczność, Obrażenia obuchowe: 100%
    • (Magiczne) Zimno: 50%
    • Obrażenia sieczne, kłute: 30%
    • Pociski: 85%
    • Odporność na: strach, truciznę, uśpienie, zmęczenie, petryfikacje, zamęt, chaos, berserk, unieruchomienie
    • Odporność na zwykłą broń

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 8
    • Berła/Różdżki/Laski: 10
    • Petryfikacja/Polimorfia: 9
    • Zionięcie: 10
    • Czary: 11
    • Miejsce występowania: Wieża Durlaga
    • Walka: Musimy szczególnie na niego uważać. Ma 100 % odp. na bronie obuchowe i na elektryczność. Potrafi zatruć i spowolnić, więc trzeba go jak najszybciej wykończyć. Jednakże, jeżeli nie zginie od ognia, tylko od broni, rozszczepi się na dwa śluzy.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 7 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    ???
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 23.12.2006 o 16:53  

    szkielety nie sa odporne na bronie obuchowe na klute maja jakos odpornasc (cos ok.50%)
    tak przynajmniej bylo w iwd I a on ma podobne zasady do bg I no ale moge sie mylic dawno w bg nie gralem

    Spider
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 24.12.2006 o 13:49  

    Zawsze było tak że szkielety dostają dodatkowe obrażenia od obuchów. Może tu jest odwrotnie?

    Farmer
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 29.12.2006 o 18:43  

    zgadzam się z przedmówcami.... wszytkie umarlaki są podatne na broń obuchową a nie na kłutą (w tym strzelecką)

    Z tego wynika przecież kodeks kapłanów, mogą używać wyłoncznie obuchów.

    DeBe
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 08.07.2007 o 15:28  

    Mi się wydaje że szkielety nie dostają dodatkowych obrażeń od broni obuchowych tylko inne bronie zdają mniej obrażeń. Więc dlatego na umarlaki najlepiej używać broni obuchowych.

    Tween
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 16.03.2008 o 10:05  

    Siriny są okropne!!! Kiedyś mi zauroczyły przywódce, więc nie mogłem go zabić:D A jeszcze kiedyś to cała ekipe:P

    MironH
     

    Wędrowiec
    Temat: Siriny są beznadziejnie pr...
    Dodany: 31.05.2015 o 18:57  

    Siriny są beznadziejnie proste. Wystarczy ten jakiś tam płaszcz i zauroczyć jedną z nich. Potem rzucić ją na drugą, wspomóc ją paroma wojami, a samemu się rzucić na trzecią. Proste? No a jak!

    szyderca
     

    Wędrowiec
    Temat: Ten \'Szkielet- Wojownik\' ...
    Dodany: 19.06.2015 o 23:37  

    Ten 'Szkielet- Wojownik' to naprawde ma TRZYDZIEŚCI JEDEN ataków ? 3x tyle, co Drizzt ? Powaznie ? No to niezły kozak z niego musi być, pewnie by 2 Drizztów na raz pokroił... a Strażnik Fenika- DWADZIESCIA JEDEN ataków ? I jest tylko za 150 XP ? no ładnie, dobrze ze nie spotkałem...



    Ten artykuł skomentowano 7 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw