Baldur's Gate » Solucja
Lokacja 5200
Wracając z Twierdzy Gnolli, odwiedzamy malowniczą okolicę, w której natknąć się można na wiele Śnieżnych wilków, jak również podreperować sobie nieco reputację.
Mapa lokacji
Przeciwnicy: | Niedźwiedzie, Xvarty, Gnolle, Wilki, Wściekłe wilki, Straszne wilki, Śnieżne wilki. |
Miejsca godne uwagi
Opis miejsc
- Gnolle - żądają 50 sztuk złota opłaty za przejście przez ich terytorium. Oczywiście odmawiamy i zamieniamy ich w sałatkę na ciepło (dla amatorów psiego mięsa).
- Driada z kniei Otulisko - Ta szlachetna istota poprosi o pomoc, gdyż jacyś wandale chcą zniszczyć święty dąb. Koniecznie musimy zbadać tę sprawę. Bandytami okazują się być Caldo i Krumm, dwójka głupców, którzy myślą, że w pniu drzewa ukryty jest skarb. Możemy się do nich przyłączyć, a wtedy zaatakuje nas driada i będziemy musieli ją zabić. Otrzymamy 975 PD, ale spadnie nam reputacja. Jeśli zdecydujemy się pomóc driadzie, to Caldo i Krumm zaatakują nas. Walczą w zwarciu i powinniście poradzić sobie z nimi bez kłopotów. Za każdego jest 175 PD, a Krumm ma przy sobie Miksturę uzdrowienia oraz Pas tłumienia "Niszczyciel Wzgórzowców" (KP +4 przeciwko broniom obuchowym). Dodatkowo driada wręczy nam Miksturę uzdrowienia, otrzymamy 500 PD, a reputacja poprawi się o 1.
- Jaskinia - Wewnątrz w skrzyni ukryte jest złoto, Naszyjnik z muszelkami oraz Halabarda +1.
- Drienne - dziewczynka płacze, gdyż jej kotek nie wrócił do niej, ostatnio widziała go gdzieś koło wodospadu i ma złe przeczucia. Zgadzamy się pomóc biednemu dziecku i kierujemy się do podnóża wodospadu.
- Półka skalna - tutaj właśnie na półce skalnej za wodospadem znajdziemy martwego kotka Drienne. Nie pozostaje nam nic innego, jak zanieść go dziewczynce. Ku naszemu zdziwieniu mała rozchmurzy się i powie, że jej ojciec - nekromanta zapewne wskrzesi kotka, jak robił to już wcześniej kilka razy. Nasz dobry uczynek zostanie ponadto wynagrodzony: otrzymamy 200 PD, reputacja wzrośnie o 1 i Drienne wręczy nam Zwój ochrony przed martwiakami.
- Ingot - Gnoll wyrzucony przez pobratymców z Twierdzy na zachodzie za to, że chciał skosztować mięsa wiedźmy Dynaheir....
Generalnie lokacja ta jest na przeciętnym poziomie trudności, nie powinno być większych problemów, ewentualnie jedynie ze Śnieżnymi wilkami (975 PD), do których trzeba podbiec i walczyć z nimi w zwarciu, ponieważ są bardziej niebezpieczne na odległość. Ich skóry sprzedamy po 500 sztuk złota u sklepikarza w Nashkel.
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 26 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
A mi Drienne'a nigdy nie dala zwoju ani doswiadczenia i lepszej reputacji
A mi Drienne'a nigdy nie dala zwoju ani doswiadczenia i lepszej reputacji
Paradoks, jeśli odpowiecie gnollom: "Nie mamy złota. Przepraszamy?" To bedziecie zmuszeni wystawić Swojego woja do walki ale jeśli wasz przedstawiciel okaże się silniejszy to dostaniecie 500PD bez konieczności zabijania gnolli. :)
Paradoks, jeśli odpowiecie gnollom: "Nie mamy złota. Przepraszamy?" To bedziecie zmuszeni wystawić Swojego woja do walki ale jeśli wasz przedstawiciel okaże się silniejszy to dostaniecie 500PD bez konieczności zabijania gnolli. :)
to czy Drienne daje lepsza reputacje zależy od charyzmy ;)
to czy Drienne daje lepsza reputacje zależy od charyzmy ;)
Mi powiedziała, że sprawi kotkowi przynajmniej porządny pogrzeb i dała 23 sztuki złota oraz +1 do reputacji. Ale nie wspominała o ojcu-nekromancie, ani nie dała zwoju...
Mi powiedziała, że sprawi kotkowi przynajmniej porządny pogrzeb i dała 23 sztuki złota oraz +1 do reputacji. Ale nie wspominała o ojcu-nekromancie, ani nie dała zwoju...
Ta lokacja jest według mnie najprostrzą lokacją z gry :P
Ta lokacja jest według mnie najprostrzą lokacją z gry :P
jak się tu dostać??
jak się tu dostać??
Żeby dostać zwój ochrony przed martwiakami, zwój i doświadczenie wystarczy zagadać Drienne postacią z dużą charyzmą.
Żeby dostać zwój ochrony przed martwiakami, zwój i doświadczenie wystarczy zagadać Drienne postacią z dużą charyzmą.
Gnoll Ignot (Dynaheir go rozpoznała i zabiła :p) posiada przy sobie dziwny list o następującej treści :
"Dlaczego krzesło ma nogi jak człowiek, ale nie może chodzić ani nosić przedmiotów ?"
Dodam jeszcze że zwój warty jest 100 sztuk złota. Czy ktoś wie czy jest on do czegoś potrzebny ? ;]
Gnoll Ignot (Dynaheir go rozpoznała i zabiła :p) posiada przy sobie dziwny list o następującej treści :
"Dlaczego krzesło ma nogi jak człowiek, ale nie może chodzić ani nosić przedmiotów ?"
Dodam jeszcze że zwój warty jest 100 sztuk złota. Czy ktoś wie czy jest on do czegoś potrzebny ? ;]
heh, ja ten sam list znalazłem przy ogrze w lokacji gdzie ginie Gorion. Wie ktoś do czego się może przydać?
heh, ja ten sam list znalazłem przy ogrze w lokacji gdzie ginie Gorion. Wie ktoś do czego się może przydać?
To jest tylko taki dodatek wprowadzony przez twórców gry, do znalezienia w miejscu losowym. Żadnego zastosowania dla niego nie znam ;)
To jest tylko taki dodatek wprowadzony przez twórców gry, do znalezienia w miejscu losowym. Żadnego zastosowania dla niego nie znam ;)
driada podarowała mi antidotum :]
driada podarowała mi antidotum :]
taki sam list w anghegu znalazłem
taki sam list w anghegu znalazłem
Haha, to dopiero losowo :D
Haha, to dopiero losowo :D
a u mnie wypadł dwa razy, jeden w podziemnym mieście od ogra z ŻT
a u mnie wypadł dwa razy, jeden w podziemnym mieście od ogra z ŻT
Fajna lokacja ten Śnieżny wilk to jakiś problem? nie zawuażyłem bo padł na pare hitów
Fajna lokacja ten Śnieżny wilk to jakiś problem? nie zawuażyłem bo padł na pare hitów
Drienne podniesie reputacje o 1 jeśli mieliśmy już co najmniej 18. Jeśli mieliśmy mniej doda tylko złoto. Dla reputacji poniżej 8 nie dostaniemy nic.
Drienne podniesie reputacje o 1 jeśli mieliśmy już co najmniej 18. Jeśli mieliśmy mniej doda tylko złoto. Dla reputacji poniżej 8 nie dostaniemy nic.
Odnośnie tej bandy Gnolli, to będąc niewidzialnym i zabijając tego górnego ciosem w plecy, pozostałe nie atakują. Mają niebieskie kółka jak postacie neutralne.
Odnośnie tej bandy Gnolli, to będąc niewidzialnym i zabijając tego górnego ciosem w plecy, pozostałe nie atakują. Mają niebieskie kółka jak postacie neutralne.
ingot ma przy sobie ciekawą zabawkę - halabarda +2 z angielska się nazywa "the chesley's crusher +2", ustawia liczbę ataków na rundę na 1 (nie wiem ile przy specjalizacjach itd.) i zadaje bagatela 1K10+6 punktów obrażeń :) TraK0 +2
ingot ma przy sobie ciekawą zabawkę - halabarda +2 z angielska się nazywa "the chesley's crusher +2", ustawia liczbę ataków na rundę na 1 (nie wiem ile przy specjalizacjach itd.) i zadaje bagatela 1K10+6 punktów obrażeń :) TraK0 +2
na tej mapie trzeba wybijać wszystkie wiewiórki podobno przy jednej z nich jest jakiś amulet szczęście+1 a w Nashkel wiewiórka ma jakąś broń nigdy jej nie znalazłam jak znajdę to dam znać :)
muzgu nie kłam bo to nie prawda grasz z dodatkiem chyba czy co... -.-
na tej mapie trzeba wybijać wszystkie wiewiórki podobno przy jednej z nich jest jakiś amulet szczęście+1 a w Nashkel wiewiórka ma jakąś broń nigdy jej nie znalazłam jak znajdę to dam znać :)
muzgu nie kłam bo to nie prawda grasz z dodatkiem chyba czy co... -.-
znalazłam błąd w miejsca godne uwagi nie ma ingota :)
znalazłam błąd w miejsca godne uwagi nie ma ingota :)
Ten artykuł skomentowano 26 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.