Baldur's Gate » Solucja
Nawiedzona farma
Mapa lokacji
Miejsca godne uwagi
Opis miejsc
- Wenric - tutejszy farmer opowie nam o zombie nękających wieśniaków i za oczyszczenie lokacji z ich wszystkich zaproponuje 150 sztuk złota. Jak zabijemy 20 zombie, możemy wracać po nagrodę. Dodatkowo otrzymamy 800 PD za wykonanie zadania. Warto także spenetrować dom Wenrica [AR 0401]. W skrzyni znajdziemy bowiem m. in. Perłowy naszyjnik oraz Płaszcz ochrony +1 (trochę poskąpili nagrody za te zombiaki, nieprawdaż?).
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 21 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
ja nie mogę znależć tutaj 20 zomiaków :(
ja nie mogę znależć tutaj 20 zomiaków :(
Ja też znalazłem 19 :(
Ja też znalazłem 19 :(
tutaj nie ma 20 zombie ;( przeszedlem cala mapke (oprucz tego z prawej oczywiscie xD) i nie znalazlem wiecej
tutaj nie ma 20 zombie ;( przeszedlem cala mapke (oprucz tego z prawej oczywiscie xD) i nie znalazlem wiecej
Ja znalazłem bez problemu 20 zombi może źle policzyliście
Ja znalazłem bez problemu 20 zombi może źle policzyliście
a ja zabiłam 20 ale Wenric nie chce przyjąć tego do wiadomości :/
a ja zabiłam 20 ale Wenric nie chce przyjąć tego do wiadomości :/
Taaa, ja też zabiłam 20 i blado.. Liczyłam je, a farmerek każe mi szukać dalej. Phi.
Taaa, ja też zabiłam 20 i blado.. Liczyłam je, a farmerek każe mi szukać dalej. Phi.
a ja nie moge sie dostac do tej lokacji..........
a ja nie moge sie dostac do tej lokacji..........
wystarczy wejsc do jego domu i przeszukac skrzynki, w jednej z nich jest plaszcz :]
wystarczy wejsc do jego domu i przeszukac skrzynki, w jednej z nich jest plaszcz :]
ten cwaniak sobie nas pewnie w konia robi, ktoś odebrał nagrodę?
ten cwaniak sobie nas pewnie w konia robi, ktoś odebrał nagrodę?
Ja.Na mapie spotkalem rowne 20zombich,dostalem kase i 800PD.Swoim magiem mam 21 charyzmy ale watpie aby ona dzialala.Starczy kupic uczciwie,oryginalna gre i juz ;]
Ja.Na mapie spotkalem rowne 20zombich,dostalem kase i 800PD.Swoim magiem mam 21 charyzmy ale watpie aby ona dzialala.Starczy kupic uczciwie,oryginalna gre i juz ;]
Powybijałem wszystkich zobie jak leci - nie dostałem nagrody. Później nie wychodząc z lokacji od początku planszy "rozciągnąłem" drużynę żeby mieć pogląd na całą szerokość mapy i tak przeszedłem do każdego krańca i... Nagrody brak po pogadaniu i tak a zombie więcej nie było. Grałem na starym wydaniu i nowym sagi DVD - taka sama sytuacja :/
Powybijałem wszystkich zobie jak leci - nie dostałem nagrody. Później nie wychodząc z lokacji od początku planszy "rozciągnąłem" drużynę żeby mieć pogląd na całą szerokość mapy i tak przeszedłem do każdego krańca i... Nagrody brak po pogadaniu i tak a zombie więcej nie było. Grałem na starym wydaniu i nowym sagi DVD - taka sama sytuacja :/
a ja znalazłem bez problemu :)), może poskąpili nagrody ale odbiłem sobie płaszcze, naszyjnikiem i forsą:)))
a ja znalazłem bez problemu :)), może poskąpili nagrody ale odbiłem sobie płaszcze, naszyjnikiem i forsą:)))
Nie wiem, czy ktoś jeszcze to zauważył, ale w BG1 występuje mały błąd polegający na tym, że gdy kogoś zabijemy gra nie zawsze rejestruje nam to zabójstwo. Stąd właśnie wynikają problemy ze zrobieniem pewnych questów m.in. właśnie tego z tymi zombie, ale nie tylko: problemy pojawiają się też czasem np. z zabijaniem półogrów dla Bjornina lub druidów atakujących Aldetha w Kniei Otulisko. Ja dokładnie liczyłem wszystkich zombie, których zabijałem i naliczyłem dokładnie 20, a Wenric nie chciał mi dać nagrody. Otworzyłem sobie wtedy tego save'a za pomocą Sword Coast Keeper'a i udało mi się znaleźć w nim odpowiednią wartość Global Variables, odnoszącą się do liczby zabitych zombie. Wynosiła 19, zmieniłem ją na 20, wróciłem do gry i tym razem dostałem nagrodę. Nie pamiętam niestety jak nazywała się ta wartość, nie mam w tej chwili tego save'a, ale miało to chyba "zombie" w nazwie. Wydaje mi się, że w takiej sytuacji użycie takiego cheatu jest uzasadnione - w końcu chodzi tylko o wyeliminowanie błędu gry, a nie o oszukiwanie.
Nie wiem, czy ktoś jeszcze to zauważył, ale w BG1 występuje mały błąd polegający na tym, że gdy kogoś zabijemy gra nie zawsze rejestruje nam to zabójstwo. Stąd właśnie wynikają problemy ze zrobieniem pewnych questów m.in. właśnie tego z tymi zombie, ale nie tylko: problemy pojawiają się też czasem np. z zabijaniem półogrów dla Bjornina lub druidów atakujących Aldetha w Kniei Otulisko. Ja dokładnie liczyłem wszystkich zombie, których zabijałem i naliczyłem dokładnie 20, a Wenric nie chciał mi dać nagrody. Otworzyłem sobie wtedy tego save'a za pomocą Sword Coast Keeper'a i udało mi się znaleźć w nim odpowiednią wartość Global Variables, odnoszącą się do liczby zabitych zombie. Wynosiła 19, zmieniłem ją na 20, wróciłem do gry i tym razem dostałem nagrodę. Nie pamiętam niestety jak nazywała się ta wartość, nie mam w tej chwili tego save'a, ale miało to chyba "zombie" w nazwie. Wydaje mi się, że w takiej sytuacji użycie takiego cheatu jest uzasadnione - w końcu chodzi tylko o wyeliminowanie błędu gry, a nie o oszukiwanie.
a ja znalazłam i dostałam 150 szt no i 800 pd...
a ja znalazłam i dostałam 150 szt no i 800 pd...
te 20 zombie trzeba zabić tak, żeby ciała nie zniknęły /po każdej bitce zapisać/, jak znikną to wczytać itd... i jeszcze nie spać!
te 20 zombie trzeba zabić tak, żeby ciała nie zniknęły /po każdej bitce zapisać/, jak znikną to wczytać itd... i jeszcze nie spać!
zgadzam sie z Mira. Zaóważyłem że podczas walki w zwarciu niekture zombi znikaja zanim porządnie dostaną. I po prostu trzeba metodą zapisów i wyczytań by nie dopuścic do takiej sytłacj ( zombiak jest zaliczony tylko wtedy gdy upadnie na ziemie )
zgadzam sie z Mira. Zaóważyłem że podczas walki w zwarciu niekture zombi znikaja zanim porządnie dostaną. I po prostu trzeba metodą zapisów i wyczytań by nie dopuścic do takiej sytłacj ( zombiak jest zaliczony tylko wtedy gdy upadnie na ziemie )
Jeśli chodzi o problem z nienaliczaniem zabójstw, też go miałem i rozwiązałem "niechcący". W pliku "Baldur.ini" dodałem linijkę "Memory Access=100" w sekcji [Game Options]. To jest znany sposób na włączenie "krwawej łaźni", ale jego działanie okazuje się szersze. Niestety, musiałem rozpocząć grę od nowa, bo na starych sejwach i tak się co nieco pierniczyło.
Jeśli chodzi o problem z nienaliczaniem zabójstw, też go miałem i rozwiązałem "niechcący". W pliku "Baldur.ini" dodałem linijkę "Memory Access=100" w sekcji [Game Options]. To jest znany sposób na włączenie "krwawej łaźni", ale jego działanie okazuje się szersze. Niestety, musiałem rozpocząć grę od nowa, bo na starych sejwach i tak się co nieco pierniczyło.
spałem, a w międzyczasie wybijałem zombie jest ich dokładnie 20 i nie atakują podczas snu
spałem, a w międzyczasie wybijałem zombie jest ich dokładnie 20 i nie atakują podczas snu
A ja mam nieodparte wrażenie, że nikt nie czyta starszych postów :/
A ja mam nieodparte wrażenie, że nikt nie czyta starszych postów :/
A jednak ktoś czyta xD chociaż jak widzę powtarzające się pytania na które odpowiedzi już zostały udzielone to nabieram tego samego przekonania co Ty ;P
A jednak ktoś czyta xD chociaż jak widzę powtarzające się pytania na które odpowiedzi już zostały udzielone to nabieram tego samego przekonania co Ty ;P
Ten artykuł skomentowano 21 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.