Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Opisy • Wszczepy głowy • INSIMILION
    Deus Ex Bunt Ludzkości

    Deus Ex: Human Revolution » Wszczepy


    Wszczepy głowy

    Działy gier » Deus Ex: Human Revolution » Opisy » Wszczepy
    Autor: Orick
    Utworzono: 09.12.2011
    Aktualizacja: 09.12.2011

    Wzmacniacz Społeczny

    Zastosowanie: Analiza i przekonywanie ludzi
    Aktywacja: 2 punkty Praxis.

    Implant KASIA pozwala użytkownikowi monitorować wzorce zachowań i prawdopodobne reakcje rozmówców. W praktyce oznacza to, że użytkownik może określić, jak rozmawiać w danej sytuacji, dostrzec subtelne wskazówki i intencje oraz śledzić wizualny wskaźnik perswazji odnośnie do celu.

    Komputerowy Asystent Społecznych Interakcji Automatycznych to implant czaszkowy połączony bezpośrednio z protezą siatkówkową Bystrzak, przekazujący dane środowiskowe i osobistościowe na temat wybranych osób, by wspomagać interakcje społeczne. Implant KASIA używa optycznego analizatora reakcji psychofizjologicznych (zwanego też "poligrafem optycznym") do sporządzenia podstawowego profilu psychologicznego w oparciu o mowę ciała, mimikę twarzy i sygnały otoczenia.

    W połączeniu z oprogramowaniem wzmacniacza inteligencji emocjonalnej system może w czasie rzeczywistym dostarczać użytkownikowi dane predykcyjne, umożliwiające właściwą interpretację reakcji i osiągnięcie pożądanego celu w bezpośredniej rozmowie.

    Wzmacniacz Inteligencji Emocjonalnej (ulepszenie)

    Wymagania: Wzmacniacz Społeczny
    Koszt ulepszenia: Brak
    Zastosowanie: Analiza zachowań i nakłanianie ludzi do określonych działań
    Aktywacja: Kontekstowa
    Zużycie Energii: Brak

    Opis: Znajdujący się w KASI wzmacniacz inteligencji emocjonalnej to połączenie szeregu systemów - zawiera on poligraf optyczny, analizator optyczny i dozownik syntetycznych feromonów.
    Poligraf optyczny: Moduł poligrafu optycznego, odczytując nieświadome reakcje ciała takie jak czerwienienie się, rozszerzanie źrenic czy przyspieszone tętno, może wykryć, czy cel uległ twoim argumentom.
    Analizator osobowości: Wyświetla po prawej stronie twojego pola widzenia pomocne informacje o charakterze osoby, z którą masz do czynienia.
    Dozownik syntetycznych feromonów: uwalnia opracowane biotechnologicznie feromony wpływające niepostrzeżenie na zachowania ludzi. W trakcie rozmowy śledź uważnie miernik każdego z rodzajów osobowości (alfa, omega, beta). Typ dominujący rozpoznaje się po częstotliwości podświetlenia. Wybierz feromon o największej szansie wpłynięcia na rozmówcę.
    Komentarz: Niezwykle przydatny wszczep, który dostajemy od razu przy zakupie Wzmacniacza Społecznego. Znacznie ułatwia on perswazję w grze, wyświetlając na ekranie opis charakteru rozmówcy oraz linię, opisującą powodzenie perswazji. Najważniejszym elementem wszczepu jest jednak ten, który pozwala nam wydzielać specjalne "feromony", umożliwiające natychmiastowe przekonanie drugiej osoby. W tym celu, w odpowiednim momencie rozmowy, musimy nacisnąć spację. Wyświetlą nam się wówczas dodatkowe opcje dialogowe. W zależności od tego, który typ osobowości ma nasza "ofiara" (alfa, beta lub omega), wybieramy odpowiednią wypowiedź.

    System Radarowy "Przewodnik"

    Zastosowanie: Śledzenie przeciwników, kamer monitoringu, wieżyczek i robotów za pomocą radaru ekranowego.
    Aktywacja: Brak (dostępne od początku)

    W wersji podstawowej system radarowy "Przewodnik" udostępnia użytkownikowi "radar" o ograniczonym zasięgu, wyświetlany bezpośrednio na siatkówkowym interfejsie optycznym. W trybie zaawansowanym można zwiększyć zasięg wykrywania i śledzić ruch celów, nawet tych, znajdujących się poza zasięgiem wzroku.

    Wszczep z systemem radarowym wzmacnia protezę siatkówkową "Bystrzak", działając jak "radar", pokazujący położenie wskazanych jednostek (także żołnierzy przeciwnika), urządzeń elektronicznych albo innych istotnych celów. Wszczep składa się z implantu czaszkowego zawierającego procesor główny, systemu wykrywania i pomiaru odległości oraz połączenia z korą wzrokową użytkownika.

    Radar 1 (Ulepszenie)

    Wymagania: System Radarowy "Przewodnik"
    Koszt ulepszenia: Brak
    Zastosowanie: Śledzenie wrogów w zasięgu 25 metrów
    Aktywacja: Automatyczna
    Zużycie Energii: Brak

    Opis: System radarowy "Przewodnik" służy jako urządzenie wykrywające i wczesnego ostrzegania; początkujący użytkownicy mogą dostroić go, by śledzić każde niebezpieczeństwo, dopóki pozostaje ono w lokalnym wektorze zagrożenia.
    Komentarz: Ulepszenie to posiadamy od początku. To właśnie ten mały radar w lewym dolnym rogu. Duża strzałka to gracz. Mniejsze to inni. Zielone to sojusznicy, szare - wrogowie, żółte - zaalarmowani wrogowie, a pomarańczowe - wrogowie, którzy widzą gracza. Odpowiednimi symbolami oznaczono także kamery oraz działka i roboty.

    Radar 2 (Ulepszenie)

    Wymagania: Radar 1
    Koszt ulepszenia: 1 punkt Praxis
    Zastosowanie: Podwojenie zasięgu radaru do 50m.
    Aktywacja: Automatyczna
    Zużycie Energii: Brak

    Opis: Przy odrobinie praktyki użytkownicy "Przewodnika" mogą go dostroić tak, by podwoić zasięg śledzenia celów
    Komentarz: Użyteczne ulepszenie. Rozważni gracze mogą sobie poradzić bez niego, jeżeli jednak nie lubisz niespodzianek i wolisz widzieć całą sytuację wyraźnie, ten wszczep może się przydać.

    Infołącze

    Zastosowanie: Łączność bezprzewodowa w każdym miejscu
    Aktywacja: Brak (dostępne od początku)

    Dzięki implantowi ślimakowemu i urządzeniom wykrywającym wibracje, pakiet telekomunikacyjny "Infołącze" pozwala użytkownikowi odbierać i nadawać wiadomości bez wydawania słyszalnych dźwięków. Sygnały wideo towarzyszące przychodzącym transmisjom wyświetlane są bezpośrednio na siatkówce użytkownika, o ile ma on zaimplementowaną protezę siatkówkową "Bystrzak". Na podstawowym poziomie do nadawania i odbioru używa się sygnałów mikrofalowych wąskiego zakresu. Doświadczeni użytkownicy mogą używać transmisji szerokopasmowych, by łączyć się z terminalami komputerowymi lub podobnymi urządzeniami, znajdującymi się w zasięgu wzroku.

    Pakiet telekomunikacyjny Infołącze to procesor z membraną elektroniczną, wszczepiany z tyłu czaszki, tuż za uchem. Służy on jako nadajnik-odbiornik dla cyfrowych sygnałów wideo, dźwiękowych oraz informatycznych.

    Element wibracyjny montowany w wyrostku sutkowatym pozwala nadawać użytkownikowi subwokalizowane komunikaty głosowe, a implant ślimakowy przekazuje informacje dźwiękowe do ucha.

    Implant Ślimakowy (ulepszenie)

    Wymagania: Infołącze
    Koszt ulepszenia: Brak
    Zastosowanie: Umożliwia odbieranie połączeń bez obawy, że zostaną podsłuchane.
    Aktywacja: Automatyczna
    Zużycie Energii: Brak

    Opis: Implant ślimakowy, stanowiący część pakietu telekomunikacyjnego "Infołącze", przekazuje przychodzące transmisje dźwiękowe bezpośrednio do przewodu słuchowego użytkownika, eliminując potrzebę korzystania z nieestetycznych i niewygodnych słuchawek.
    Komentarz: To po prostu fabularne wytłumaczenie możliwości komunikacyjnych Jensena.

    Implant Komunikacji Subwokalnej (ulepszenie)

    Wymagania: Infołącze
    Koszt ulepszenia: Brak
    Zastosowanie: Cicha komunikacja
    Aktywacja: Automatyczna
    Zużycie Energii: Brak

    Opis: Pakiet Infołącze zawiera w standardzie implant komunikacji subwokalnej, który umożliwia użytkownikowi odpowiadanie rozmówcy za pomocą tonów "subwokalnych".
    Komentarz: jw.

    Wzmacniacz skradania się

    Zastosowanie: Zapewnia informacje ułatwiające skradanie się, takie jak: stożki widzenia, ostatnia znana pozycja oraz możliwość oznaczenia i śledzenia celów.
    Aktywacja: 2 punkty Praxis

    W trybie podstawowym użytkownik wzmacniacza skradania się korzysta ze wskaźnika hałasu otoczenia, wyświetlanego bezpośrednio na ekranie optycznym. W trybie zaawansowanym wszczep ten działa jak prymitywne urządzenie śledzące, pokazując pole widzenia przeciwników.

    Wzmacniacz skradania się to implant czaszkowy złożony z cienkich jak włos czujników podskórnych (zwykle wszczepianych na czubku głowy), połączony z istniejącymi wszczepami wzrokowymi i przekazujący informacje o poziomie hałasu generowanym przez użytkownika. Procesor implantu może także dokonać natychmiastowej analizy sytuacyjnej celów zidentyfikowanych za pomocą wzroku i z bardzo wysokim prawdopodobieństwem przewidywać pole widzenia przeciwników, nawet gdy nie będą już bezpośrednio obserwowani.

    Śledzenie hałasu (ulepszenie)

    Wymagania: Wzmacniacz skradania się
    Koszt ulepszenia: Brak
    Zastosowanie: Pokazuje odległość na jaką dociera powodowany przez ciebie hałas
    Aktywacja: Automatyczna
    Zużycie Energii: Brak

    Opis: Dzięki zainstalowanej w monitorze skradania się funkcji "śledzenia hałasu" użytkownik w czasie rzeczywistym otrzymuje informacje o poziomach generowanego dźwięku i odległości, z jakiej można go wykryć.
    Komentarz: Ten wszczep przydaje się szczególnie na początku, gdy gracz jeszcze nie ma "wyczucia" uwagi strażników. W późniejszych etapach staje się już tylko niewielkim udogodnieniem.

    Stożki widzenia (ulepszenie)

    Wymagania: Śledzenie hałasu
    Koszt ulepszenia: 1 punkt Praxis
    Zastosowanie: Wyświetla stożki widzenia przeciwników
    Aktywacja: Automatyczna
    Zużycie Energii: Brak

    Opis: Dzięki dostępnej w monitorze skradania się funkcji "śledzenia wzroku"" zaawansowani użytkownicy mogą określić pole widzenia przeciwników (organicznych i nieorganicznych).
    Komentarz: Jak wyżej.

    Wskaźnik ostatniej znanej pozycji (ulepszenie)

    Wymagania: Śledzenie hałasu
    Koszt ulepszenia: 1 punkt Praxis
    Zastosowanie: Kiedy zostaniesz wykryty, w miejscu, w którym przeciwnik widział cię po raz ostatni, zostanie wyświetlona ikona.
    Aktywacja: Automatyczna
    Zużycie Energii: Brak

    Opis: To ulepszenie skradania się zostaje uruchomione po wykryciu użytkownika przez przeciwników i monitoruje ich zachowanie oraz ruchy oczu, żeby określić, czy cel nadal znajduje się w ich polu widzenia. Po udanym wymknięciu się program umieszcza znacznik w miejscu, w którym przeciwnicy szukają użytkownika. Wskaźnik pokazuje się tylko w polu widzenia użytkownika i umożliwia wymknięcie się, wskazując, gdzie szuka go przeciwnik.
    Komentarz: Średnio przydatne ulepszenie. W przeciwieństwie do powyższych dwóch, ten z czasem sporo traci na swojej użyteczności, gdy skradamy się coraz lepiej i rzadziej wywołujemy alarmy.

    Oznacz i śledź 1.0 (ulepszenie)

    Wymagania: Śledzenie hałasu
    Koszt ulepszenia: 1 punkt Praxis
    Zastosowanie: Wyświetla ikony nad maksymalnie 3 celami, co ułatwia ich śledzenie.
    Aktywacja: Naprowadź celownik na oddalonego przeciwnika i oznacz go, przytrzymując klawisz interakcji. Dezaktywacja: wyceluj w ikonę śledzenia i przytrzymaj klawisz interakcji.
    Zużycie Energii: Brak

    Opis: Wskazując cele, użytkownik może śledzić ich ruchy w promieniu 100m. W polu widzenia użytkownika pojawia się ikona pokazująca położenie celu, co znacznie ułatwia skradanie się. Wersja podstawowa może jednocześnie śledzić 3 cele.
    Komentarz: Również mało użyteczny wszczep, choć może przydać się, gdy przeciwnicy mają dziwną trasę patrolową lub używają niewidzialności.

    Oznacz i śledź 2.0 (ulepszenie)

    Wymagania: Oznacz i śledź 1.0
    Koszt ulepszenia: 1 punkt Praxis
    Zastosowanie: Wyświetla ikony nad maksymalnie 5 celami, co ułatwia ich śledzenie.
    Aktywacja: Naprowadź celownik na oddalonego przeciwnika i oznacz go, przytrzymując klawisz interakcji. Dezaktywacja: wyceluj w ikonę śledzenia i przytrzymaj klawisz interakcji.
    Zużycie Energii: Brak

    Opis: Bardziej doświadczeni użytkownicy mogą śledzić 5 celów. Wskazane cele można anulować, robiąc miejsce dla innych.
    Komentarz: Moim zdaniem zupełnie zbędny wszczep. W pełni wystarcza pierwszy poziom systemu.

    Oznacz i śledź 3.0 (ulepszenie)

    Wymagania: Oznacz i śledź 2.0
    Koszt ulepszenia: 1 punkt Praxis
    Zastosowanie: Wyświetla ikony nad maksymalnie 7 celami, co ułatwia ich śledzenie.
    Aktywacja: Naprowadź celownik na oddalonego przeciwnika i oznacz go, przytrzymując klawisz interakcji. Dezaktywacja: wyceluj w ikonę śledzenia i przytrzymaj klawisz interakcji.
    Zużycie Energii: Brak

    Opis: W najbardziej zaawansowanej wersji program oznaczania i śledzenia będzie obejmował jednocześnie 7 celów. Jednak z pełnego potencjału tego oprogramowania mogą korzystać tylko użytkownicy, którzy włożyli sporo czasu i wysiłku w poznanie wszystkich jego funkcji.
    Komentarz: By zdobyć ten wszczep, trzeba wydać łącznie aż 5 punktów Praxis. Cena zupełnie nie odzwierciedla praktyczności ulepszenia, zakup nie warty uwagi.

    Wszczep hakerski "MHD-995"

    Zastosowanie: Włamania do zaawansowanych terminali i wyłączanie zabezpieczeń połączonych z węzłami bezpieczeństwa.
    Aktywacja: Brak (dostępne od początku)

    Na podstawowym poziomie wszczep hakerski daje użytkownikowi cykle zegara procesora niezbędne do podjęcia próby penetracji danych wybranych systemów komputerowych przed uruchomieniem się zabezpieczeń i alarmów. Na zaawansowanym poziomie działania wszczep ułatwia bezpośrednią komunikację z innymi urządzeniami elektronicznymi zabezpieczającymi i taktycznymi.

    Wszczep hakerski MHD-995 - implantowany w czaszce - to dedykowany moduł mikrokomputerowy z kilkoma procesorami baz danych, w których uwzględniono liczne funkcje łamania kodów i szyfrów. Po uruchomieniu wszczep hakerski pomaga użytkownikowi omijać, wyłączać lub przejmować systemy elektroniczne za pośrednictwem standardowego interfejsu terminalu. Jednostka może rozpoznać i zapewnić rozwiązania w dziedzinie wojny sieciowej dla ponad piętnastu milionów dyskretnych baz systemowych.

    Przejęcie 1 (ulepszenie)

    Wymagania: Wszczep hakerski MHD-995
    Koszt ulepszenia: Brak
    Zastosowanie: Włamywanie się do terminali poziomu 1
    Aktywacja: Automatyczna
    Zużycie Energii: Brak

    Opis: Nawet na najbardziej podstawowym poziomie wszczep hakerski MHD-995 pomaga użytkownikami w przejmowaniu systemów kamer monitoringu i terminali poziomu 1.
    Komentarz: Nie oszukujmy się: hakowanie to najważniejszy element Buntu Ludzkości. Pozwala na wyłączanie alarmów, otwieranie drzwi i znacznie ułatwia przechodzenie poziomów. Niezależenie od tego, czy preferujesz brutalne przechodzenie gry, czy stawiasz na dyskrecję, jak najszybsze rozwinięcie drzewka hakowania powinno być Twoim priorytetem.

    Przejęcie 2 (ulepszenie)

    Wymagania: Przejęcie 1
    Koszt ulepszenia: 1 punkt Praxis
    Zastosowanie: Włamywanie się do terminali poziomu 2
    Aktywacja: Automatyczna
    Zużycie Energii: Brak

    Opis: Doświadczeni użytkownicy wszczepu hakerskiego MHD-995 mogą jeszcze sprawniej przejmować kontrolę nad systemami elektronicznymi i uzyskują możliwość włamywania się do terminali poziomu 2.
    Komentarz: jw.

    Przejęcie 3 (ulepszenie)

    Wymagania: Przejęcie 2
    Koszt ulepszenia: 1 punkt Praxis
    Zastosowanie: Włamywanie się do terminali poziomu 3.
    Aktywacja: Automatyczna
    Zużycie Energii: Brak

    Opis: Doświadczeni użytkownicy wszczepu hakerskiego MHD-995 zyskują znaczącą przewagę nad połączonymi węzłami systemowymi, dzięki czemu mogą z łatwością przemieszczać się po elektronicznych ścieżkach, i zdobywają wiedzę potrzebną do włamywania się do terminali poziomu 3.
    Komentarz: jw.

    Przejęcie 4 (ulepszenie)

    Wymagania: Przejęcie 3
    Koszt ulepszenia: 1 punkt Praxis
    Zastosowanie: Włamywanie się do terminali poziomu 4.
    Aktywacja: Automatyczna
    Zużycie Energii: Brak

    Opis: Użytkownicy doskonale znający wszczep hakerski MHD-995 poruszają się po matrycach elektronicznych praktycznie instynktownie i z niesamowitą szybkością pokonują bariery programowe, również w terminalach poziomu 4.
    Komentarz: jw.

    Przejęcie 5 (ulepszenie)

    Wymagania: Przejęcie 4
    Koszt ulepszenia: 1 punkt Praxis
    Zastosowanie: Włamywanie się do terminali poziomu 5.
    Aktywacja: Automatyczna
    Zużycie Energii: Brak

    Opis: Mistrzowskie opanowanie użytkowania wszczepu hakerskiego MHD-995 pozwala przejmować wszystkie obce systemy elektroniczne, dzięki czemu użytkownik porusza się i kontroluje ścieżki oraz węzły równie łatwo, jak administrator sieci.
    Komentarz: jw.

    Przejęcie kamery (ulepszenie)

    Wymagania: Wszczep hakerski MHD-995.
    Koszt ulepszenia: Brak
    Zastosowanie: Dezaktywuje kamery połączone z węzłami bezpieczeństwa
    Aktywacja: Automatyczna
    Zużycie Energii: Brak

    Opis: Wszczep hakerski MHD-995 uwzględnia szeroki wachlarz wydajnych funkcji, które oprócz pokonywania zapór w celu pozyskania danych mogą umożliwić doświadczonemu hakerowi kooptowanie i przejmowanie położonych głębiej podsystemów, takich jak te używane przez systemy monitoringu.
    Komentarz: Ulepszenie to posiadamy od początku. Nie muszę chyba mówić, jak przydatne jest wyłączanie kamer? By to zrobić, wystarczy włamać się do komputera ochrony (poznajemy je po ciemniejszej barwie monitora) i kliknąć na obraz z kamery - czerwona kropka w lewym górnym rogu oznacza nieaktywne urządzenie.

    Przejęcie wieżyczki (ulepszenie)

    Wymagania: Przejęcie kamery
    Koszt ulepszenia: 1 punkt Praxis
    Zastosowanie: Wyłącza wieżyczki połączone z węzłami bezpieczeństwa lub używa ich przeciwko twoim wrogom.
    Aktywacja: Automatyczna
    Zużycie Energii: Brak

    Opis: Doświadczeni użytkownicy MHD-995 mogą przejmować automatyczne wieżyczki bojowe, by wykorzystać je przeciwko właścicielom lub całkowicie je wyłączyć.
    Komentarz: Ulepszenie warte rozważenia. Choć przed wieżyczkami łatwiej się schować, to czasem ich rozstawienie znacznie utrudnia skradanie się. Wyłączenie ich - albo nawet skierowanie na wrogów, jeżeli nie jesteśmy pacyfistami - znacznie ułatwi rozgrywkę.

    Przejęcie robota (ulepszenie)

    Wymagania: Przejęcie wieżyczki
    Koszt ulepszenia: 1 punkt Praxis
    Zastosowanie: Wyłącza roboty połączone z węzłami bezpieczeństwa lub używa ich przeciwko twoim wrogom.
    Aktywacja: Automatyczna
    Zużycie Energii: Brak

    Opis: Użytkownicy, którzy postanowią jeszcze lepiej doszlifować umiejętności przejmowania, będą mogli uzyskać kontrolę nad robotami, by wykorzystać je przeciwko właścicielom lub całkowicie wyłączyć.
    Komentarz: Roboty patrolujące teren to wyjątkowo uważne bestie. Zaalarmuje je dopiero twoja obecność, więc trudno odwrócić ich uwagę. Dzięki temu wszczepowi możesz znacznie ułatwić sobie przekradanie się obok nich lub nawet wykorzystać niszczycielską moc do pokonania wrogów.

    Zwiadowca sieciowy

    Zastosowanie: Uzyskiwanie informacji o węzłach sieciowych przed podjęciem decyzji.
    Aktywacja: 1 punkt Praxis

    Korzystając ze wszczepu do elektronicznej analizy systemów "Zwiadowca sieciowy" w połączeniu ze wszczepem hakerskim dostarcza użytkownikowi informacje istotne w planowaniu włamania. Są to między innymi: procentowa szansa wykrycia, zawartość API i/lub zawartość magazynów danych.

    Kompatybilny ze wszystkimi nowoczesnymi wszczepami hakerskimi "Zwiadowca sieciowy" to implant czaszkowy dostarczający informacji o każdym aspekcie elektronicznego włamania. Po uzyskaniu dostępu wysoce wyspecjalizowane skrypty przesyłają dane z powrotem do macierzystego wszczepu hakerskiego, wykorzystując jego funkcje do przedstawienia stanu w czasie rzeczywistym.

    Informacje o wykryciu (ulepszenie)

    Wymagania: Zwiadowca sieciowy
    Koszt ulepszenia: Brak
    Zastosowanie: Naprowadź kursor na dowolny węzeł, by zobaczyć prawdopodobieństwo wykrycia.
    Aktywacja: Automatyczna
    Zużycie Energii: Brak

    Opis: Mając odrobinę wprawy, użytkownik "Zwiadowcy sieciowego" może ocenić prawdopodobieństwo wykrycia ataku na dowolny węzeł znajdujący się poza zasięgiem.
    Komentarz: Hakowanie to jeden z najistotniejszych elementów gry. Odpowiednie jego rozplanowanie pozwala oszczędzić czasu, nerwów i wirusów używanych w trakcie tego procesu. Wszczep taki jak ten może ułatwić strategię rozpracowania danego terminalu, lecz nie jest on niezbędny do sukcesu.

    Analiza wszystkich magazynów danych (ulepszenie)

    Wymagania: Informacje o wykryciu
    Koszt ulepszenia: 1 punkt Praxis
    Zastosowanie: Naprowadź kursor na magazyn danych, by poznać jego zawartość.
    Aktywacja: Automatyczna
    Zużycie Energii: Brak

    Opis: Zaawansowany użytkownik "Zwiadowcy sieciowego" może sprawdzić zawartość dowolnego magazynu danych w wybranym systemie, niezależnie od połączenia i kontroli.
    Komentarz: jw.

    Dodatek fortyfikacji hakerskiej

    Zastosowanie: Zwiększa poziom węzła, by utrudnić próby namierzania.
    Aktywacja: Brak (dostępne od początku)

    Programy obronne, wchodzące w skład neurooptycznego wzmacniacza węzłów Costikyana natychmiast zamieniają przejęty węzeł w narzędzie, które intruz może wykorzystać przeciwko hostowi, tworząc z niego barierę chroniącą przed wykryciem oraz solidny przyczółek do dalszego ataku. Siła tej obrony zależy od umiejętności i preferencji użytkownika.

    Neurooptyczny wzmacniacz węzłów Costikyana to kompatybilny z najnowocześniejszymi urządzeniami hakerskimi implant czaszkowy, który pobiera pakiet oprogramowania ochronnego stworzony według specyfikacji intruza natychmiast po przejęciu dowolnego węzła systemu elektronicznego. Pakiet zawiera zaporę i środki antywłamaniowe opóźniające i wprowadzające w błąd oprogramowanie hosta oraz fortyfikujący przejęty węzeł na wypadek próby jego odzyskania.

    Fortyfikacja 1 (ulepszenie)

    Wymagania: Dodatek fortyfikacji hakerskiej
    Koszt ulepszenia: Brak
    Zastosowanie: Dodaje 1 punkt do poziomu węzła.
    Aktywacja: Automatyczna
    Zużycie Energii: Brak

    Opis: Niedoświadczeni użytkownicy wzmacniacza węzłów Costikyana szybko zauważają różnicę w sile barier przejętych przez siebie węzłów.
    Komentarz: Posiadany od samego początku na 1. poziomie - i całkowicie wystarczy. Jeżeli jednak zauważasz, że podczas hakowania często brakuje ci czasu, możesz rozważyć zakup kolejnych ulepszeń z tego drzewka.

    Fortyfikacja 2 (ulepszenie)

    Wymagania: Fortyfikacja 1
    Koszt ulepszenia: 1 punkt Praxis
    Zastosowanie: Dodaje 2 punkty do poziomu węzła.
    Aktywacja: Automatyczna
    Zużycie Energii: Brak

    Opis: Przy odrobinie wprawy użytkownik neurooptycznego wzmacniacza węzłów Costikyana może znacząco poprawić obronę przejętych węzłów.
    Komentarz: jw.

    Fortyfikacja 3 (ulepszenie)

    Wymagania: Fortyfikacja 2
    Koszt ulepszenia: 1 punkt Praxis
    Zastosowanie: Dodaje 3 punkty do poziomu węzła.
    Aktywacja: Automatyczna
    Zużycie Energii: Brak

    Opis: Solidna ochrona przed zabezpieczeniami antywłamaniowymi jest dostępna dla każdego posiadacza neurooptycznego wzmacniacza węzłów Costikyana, gdy tylko użytkownik dojdzie do wprawy w używaniu tego wszczepu.
    Komentarz: jw.

    Dodatek maskujący włamanie

    Zastosowanie: Zmniejsza szanse wykrycia podczas przejmowania lub fortyfikowania węzłów.
    Aktywacja: 1 punkt Praxis

    Mając odpowiednią ilość czasu, można włamać się do nawet najbardziej zaawansowanego systemu elektronicznego. Wszczep maskujący atak informatyczny MHD-995SH zapewnia niezbędny czas dzięki oprogramowaniu równie nowoczesnemu, jak to funkcjonujące w dowolnej sieci zabezpieczeń.

    Wszczep maskujący atak informatyczny MHD-995SH to ważny dodatek do taktycznego wszczepu ataku informatycznego MHD 995. Można go z łatwością podłączyć do głównego urządzenia zaimplementowanego w czaszce. Podczas włamania wszczep maskujący aktywnie rozsiewa w systemie fałszywe tropy i pakiety zakłócające, co prowadzi do zmylenia i zaślepienia programów obronnych i w konsekwencji do zmniejszenia szans wykrycia przez zabezpieczenia antywłamaniowe.

    Maskowanie 1 (ulepszenie)

    Wymagania: Dodatek maskujący włamanie
    Koszt ulepszenia: Brak
    Zastosowanie: Zmniejsza szanse wykrycia o 15%.
    Aktywacja: Automatyczna
    Zużycie Energii: Brak

    Opis: Już od pierwszego użycia wszczep maskujący MHD-995SH o 15% zmniejsza szansę wykrycia dowolnego włamania. Najmniejsza dopuszczalna szansa wykrycia wynosi 15%.
    Komentarz: Bardzo użyteczne ulepszenie. Dzięki niemu będziemy mogli trochę mniej martwić się o wywołanie alarmu systemu podczas hakowania i zaoszczędzimy sporo nerwów i wirusów. Warto zainwestować i rozwinąć to drzewko.

    Maskowanie 2 (ulepszenie)

    Wymagania: Maskowanie 1
    Koszt ulepszenia: 1 punkt Praxis
    Zastosowanie: Zmniejsza szanse wykrycia o 30%
    Aktywacja: Automatyczna
    Zużycie Energii: Brak

    Opis: Znajomość wszczepu maskującego atak informatyczny MHD-995SH zmniejszy o 30% prawdopodobieństwo wykrycia dowolnego włamania. Najmniejsza dopuszczalna szansa wykrycia wynosi 15%.
    Komentarz: jw.

    Maskowanie 3 (ulepszenie)

    Wymagania: Maskowanie 2
    Koszt ulepszenia: 1 punkt Praxis
    Zastosowanie: Zmniejsza szanse wykrycia o 45%
    Aktywacja: Automatyczna
    Zużycie Energii: Brak

    Opis: Doświadczony użytkownik wszczepu maskującego atak informatyczny MHD-995SH zmniejsza o 45% szanse wykrycia dokonywanego włamania. Najmniejsza dopuszczalna szansa wykrycia wynosi 15%.
    Komentarz: jw.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw