Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Deus Ex • Powrót do Hell's Kitchen • INSIMILION
    Deus Ex Bunt Ludzkości

    Deus Ex » Solucja


    Powrót do Hell's Kitchen

    Działy gier » Deus Ex » Poradniki » Solucja
    Autor: Orick
    Utworzono: 21.07.2010
    Aktualizacja: 21.07.2010

    Jock wyląduje na dachu hotelu i poinformuje nas, że powinniśmy spotkać się z Paulem. Zejdź po drabinie i przez okno wejdź do pokoju brata. Porozmawiaj z nim parę razy, otrzymasz zadanie - dostać się do bazy NSF i wysłać wiadomość. Poleci także odwiedzić jego kryjówkę w podziemiach budowli. Najpierw jednak jeszcze raz wpisz kod na klawiaturze za obrazem (4321) i zaopiekuj się dobytkiem Paula. Znajdziesz tam ulepszenie do wszczepów. Możesz je zainstalować bez pomocy medical bota, więc wykorzystaj teraz tę możliwość. Wyjdź na ulicę, skieruj się do hotelu na północnym zachodzie. Spotkasz strażnika, który będzie wydawał się trochę zaskoczony Twoją obecnością tutaj. Ruszaj dalej, aż dostaniesz się do wspomnianej przez Paula bazy, otoczonej niestety przez agentów UNATCO. Twoim celem jest sam szczyt budowli. Wejdź do środka przez zielone drzwi, rozejrzyj się po garażu, zbierz godne uwagi rzeczy (warto także skorzystać z obecności robota, który może odnowić nasze zapasy energii), wejdź na drugie piętro i znów przeszukaj je całe. Na trzecim poziomie znajdziesz laboratorium. Z datacube'a na biurku dowiesz się, że w pomieszczeniu z komputerem unosi się trujący gaz. Najlepiej ubrać hazmat suit i dostać się do komputera lub po prostu włączyć wentylację guzikiem obok maszyn. Wejdź do oczyszczonego już pomieszczenia, zhackuj terminal, by otworzyć sobie ukryty właz. Znajduje się on za pudłami i beczką z toksynami, tuż obok drzwi garażowych. Wejdź doń. Otrzymasz 50 punktów doświadczenia. Przejdź przez przejście opisane jako "Basement", po lewej, za zamkniętymi drzwiami, znajdziesz trochę amunicji. Ruszaj dalej aż dostaniesz się do korytarza zabezpieczonego laserami. Dezaktywuj je multitoolem, po czym zwróć uwagę na szyb po lewej stronie ściany, tuż przy poziomie podłogi. Wykorzystaj go, by uniknąć kolejnych pułapek. Przeszukaj otoczenie, po czym skieruj się do kolejnego korytarza zabezpieczonego laserami. Nie daj się nabrać na panel kontrolny na ścianie po lewej - dezaktywuje on nie te lasery, które blokują nam drogę. By ominąć zabezpieczenia, wykorzystaj pudła - wejdź na nie i przeskocz nad wiązkami. Weź pudła, by ominąć kolejne alarmy. Wejdź do kolejnego pomieszczenia, uważaj na gaz wydzielający się w rogu. Drzwi po prawej nie są warte uwagi - w zamian za zmarnowanie wytrychów dostaniemy tylko hazmat suit. Zamiast tego otwórz drugie przejście. Czeka nas kolejny korytarz pełen laserów, ale zwróć uwagę na dziwny deseń ściany po lewej. Wycofaj się, rzuć granat i uciekaj! Po małych fajerwerkach stanie otworem przejście do kryjówki Paula. Przeszukaj ją całą, szczególną uwagę zwróć na datacube'a, który zdradzi nam nieco prawdy na temat UNATCO. Otrzymasz także hasło, będzie ono potrzebne Ci później, oraz 150 punktów doświadczenia. Schody zaprowadzą nas z powrotem przed budynek NSF. Wróć do niego przez zielone drzwi, których użyliśmy na początku i wejdź na dach, a następnie do środka budki, która się tutaj znajduje. Użyj znalezionego loginu i hasła (MCOLLINS/REVOLUTION) i zmień ustawienie wszystkich satelitów. W kolejnym pomieszczeniu użyj tych samych danych, by wysłać wiadomość od Paula. Zleci Ci on spotkać się z nim z powrotem w jego mieszkaniu. Otrzymasz 300 punktów doświadczenia. Od teraz jednak jesteś wrogiem UNATCO - skontaktuje się z Tobą Simons, od którego otrzymasz informację, że żołnierze UNATCO otrzymali polecenie zabicia Cię, a on sam aktywował już Twój killswitch. Przebij się teraz przez strażników na sam dół lub - jeżeli ulepszałeś Speed Enhancement - możesz zaryzykować zeskoczenie z dachu. Przy pomocy tego wszczepu obrażenia zostaną znacznie zminimalizowane. Jakkolwiek wydostaniesz się z tej lokacji, udaj się do Ton Hotel. Porozmawiaj z Paulem, który wyjaśni Ci, jak niebezpieczna jest cała sytuacja. Niestety, nagle do drzwi apartamentu zapukają agenci! Twój brat da Ci kod do zamkniętej bazy metra (6282) oraz poleci uciekać przez okno. Taka opcja jest najłatwiejsza, ale spowoduje, że Paul umrze. Dlatego najodpowiedniejsze wyjście to zostać w mieszkaniu - jak to zrobić, by nie zostać zabitym? Możesz schować się w innym pokoju albo najlepiej zamknąć się w jego kryjówce. Po długiej walce Paul pokona wrogów, po czym pobiegnie w kierunku głównego wyjścia. Ruszaj za nim, pozabijaj strażników. Nie martw się o brata - po prostu przebiegnie obok wrogów i wyjdzie na ulicę.
    Teraz, jeżeli zostaniesz zestrzelony przez wrogów, nie umrzesz, lecz będziesz przetransportowany do bazy MJ12. Pojmanie jest niemożliwe do uniknięcia, ale postaramy się je odłożyć na tak późno, jak tylko gra przewiduje. Przebij się przez wrogów do głównego wyjścia z Ton Hotel, na ulicy uważaj na robota patrolującego okolicę oraz na wartowników. Ruszaj w kierunku wejścia do metra, wpisz poznany kod - 6282. Metrem jedź do Battery Park. Otrzymasz 50 punktów doświadczenia. Na miejscu napadnie Cię jednak agentka Navarre. Walka z nią jest prawie niemożliwa do wygrania, najlepiej uciec i szybko wybiec ze stacji schodami. Na górze czeka już na Ciebie jednak agent Gunther. Jeżeli sprowokujesz go (druga opcja dialogowa), cały plan ratowania Paula weźmie w łeb, gdyż zginie. Jeżeli poddasz się Hermannowi, przeżyjecie obaj. Tak czy owak, zostaniesz zabrany do tajnej bazy MJ12, gdzie przyjdzie Ci czekać, aż killswitch zadziała. Nieciekawa perspektywa.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 2 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    kompowiec
     

    Wędrowiec
    Temat: dzięki za info. nie wiem ja...
    Dodany: 20.08.2011 o 11:28  

    dzięki za info. nie wiem jak ale gdy wkroczyła ta cała baza wojskowa kiedy mają mnie zestrzelić w domu, to wszystkich wykurzyłem z hukiem. Teraz wiem co mnie czeka :P szkoda że pojmanie jest nie uniknięcia ale gra i tak dalej jest miodzio

    8757905
     

    Wędrowiec
    Temat: A ja uciekłem Guntherowi! W...
    Dodany: 15.05.2013 o 20:40  

    A ja uciekłem Guntherowi! Wystarczy siła żeby odstawić którąś z metalowych skrzynek i kamuflaż termooptyczny, jak już był dialog to zwiałem na stację, wylazłem szybem, na górze włączam kamuflaż i zwiałem. I teraz pytanko:
    -którędy uciec?
    -jak zabić Gunthera (zakładając że nie mogę uciec)



    Ten artykuł skomentowano 2 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw