Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Divine Divinity • Chochliki • INSIMILION

    Divine Divinity » Bestiariusz


    Chochliki

    Działy gier » Divine Divinity » Opisy » Bestiariusz
    Autor: wojjoo
    Utworzono: 23.07.2010
    Aktualizacja: 19.07.2011

    Chochlik

    • Poziom: 40
    • Odporność na ogień: 55
    • Odporność na elektryczność: 55
    • Odporność na trucizny: -35
    • Odporność na obrażenia duchowe: -10
    • Atak: 72
    • Obrona: 68
    • Obrażenia: 11-33
    • Minimalne punkty obrażeń: 225
    • Maksymalne punkty obrażeń: 337
    • Pancerz: 169
    • Wzrok: 12
    • Słuch: 14

    Komentarz:  Z chochlikami przyjdzie nam walczyć na Pustkowiach, w końcowym etapie gry. Są częściowo odporne na ogień i elektryczność, ale za to podatne na trucizny - użycie zatrutej broni jest bardzo dobrym pomysłem. Atakują z dystansu i zazwyczaj w licznych grupach, co może być trochę irytujące, a nawet zabójcze, jeżeli nasza postać przystąpiła do rytuału błogosławieństwa na zbyt niskim poziomie. Czasem pozostawiają po sobie najpotężniejsze uroki. Warto zauważyć, że zdolność Boska śmierć, do której nasza postać zdobyła właśnie dostęp, kładzie chochlika trupem już po pierwszym użyciu!

    Chochlik mag

    • Poziom: 40
    • Odporność na ogień: 55
    • Odporność na elektryczność: 55
    • Odporność na trucizny: -35
    • Odporność na obrażenia duchowe: 100
    • Atak: 72
    • Obrona: 68
    • Obrażenia: 11-33
    • Minimalne punkty obrażeń: 225
    • Maksymalne punkty obrażeń: 337
    • Pancerz: 169
    • Wzrok: 12
    • Słuch: 14

    Komentarz:  Czarodziej chochlików w walce korzysta, a jakże by inaczej, z czarów ofensywnych, wykonuje także ataki dystansowe. Aby obronić się przed zadawanymi przez niego obrażeniami, warto skorzystać z zaklęcia Ochrona przed magią. Podobnie jak reszta swych pobratymców, wykazuje pewną podatność na trucizny, a ponadto całkowitą odporność na obrażenia duchowe - ponownie nieocenione okaże się zatrucie broni.

    Chochlik rabuś

    • Poziom: 40
    • Odporność na ogień: 55
    • Odporność na elektryczność: 55
    • Odporność na trucizny: -35
    • Odporność na obrażenia duchowe: -10
    • Atak: 72
    • Obrona: 68
    • Obrażenia: 11-33
    • Minimalne punkty obrażeń: 225
    • Maksymalne punkty obrażeń: 337
    • Pancerz: 169
    • Wzrok: 12
    • Słuch: 14

    Komentarz:  Chochliki dosiadające olbrzymich pająków każą nazywać się rabusiami. Jedyne, co odróżnia je od wersji spieszonej, to fakt, że konieczne jest uprzednie zabicie wierzchowca, nim będziemy mogli pozbyć się jeźdźca (otrzymujemy za to podwójną ilość punktów doświadczenia). Także i one atakują z dystansu, a po śmierci mogą zostawić bardzo silne uroki.

    Chochlik szaman

    • Poziom: 40
    • Odporność na ogień: 55
    • Odporność na elektryczność: 55
    • Odporność na trucizny: -35
    • Odporność na obrażenia duchowe: 100
    • Atak: 72
    • Obrona: 68
    • Obrażenia: 11-33
    • Minimalne punkty obrażeń: 225
    • Maksymalne punkty obrażeń: 337
    • Pancerz: 169
    • Wzrok: 12
    • Słuch: 14

    Komentarz: Jeden z groźniejszych przedstawicieli swej rasy. Atakuje naszego bohatera błyskawicami, poza tym przywołuje na pomoc chochliki, które oczywiście od razu rozpoczynają ostrzał. Podobnie jak czarodziej, jest całkowicie odporny na obrażenia duchowe. Magom polecam skorzystanie z pomocy przyzywańców, wojownikom i łotrom użycie zatrutej broni i atak bezpośredni.

    Wódz chochlików

    • Poziom: 42
    • Odporność na ogień: 57
    • Odporność na elektryczność: 57
    • Odporność na trucizny: -33
    • Odporność na obrażenia duchowe: -8
    • Atak: 89
    • Obrona: 85
    • Obrażenia: 42-132
    • Minimalne punkty obrażeń: 1962
    • Maksymalne punkty obrażeń: 2832
    • Pancerz: 262
    • Wzrok: 12
    • Słuch: 14

    Komentarz: Wódz chochlików to twardy przeciwnik, o sporej ilości punktów życia i potężnych ciosach. Ale pokonanie go nie powinno sprawić nikomu najmniejszego problemu - już pierwszy poziom w zdolności Boska śmierć i jednokrotne jej użycie sprawia, że wróg staje się nieszkodliwy. Pozostawia po sobie losowy magiczny przedmiot, czasem również złote uroki.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw