Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Divine Divinity • Szkielety • INSIMILION

    Divine Divinity » Bestiariusz


    Szkielety

    Działy gier » Divine Divinity » Opisy » Bestiariusz
    Autor: wojjoo
    Utworzono: 04.05.2011
    Aktualizacja: 19.07.2011

    Mag władca szkieletów

    • Poziom: 13
    • Odporność na ogień: -37
    • Odporność na elektryczność: -37
    • Odporność na trucizny: 100
    • Odporność na obrażenia duchowe: 28
    • Atak: 30
    • Obrona: 28
    • Obrażenia: 15-45
    • Minimalne punkty obrażeń: 78
    • Maksymalne punkty obrażeń: 132
    • Pancerz: 129
    • Wzrok: 6
    • Słuch: 8
    Komentarz: Silniejsza wersja szkieletu maga. W walce przyzywa na pomoc swego słabszego brata, poza tym atakuje wręcz, zadając spore obrażenia od magii. Warto skorzystać z Ochrony przed magią. Jeżeli nasza postać specjalizuje się w czarowaniu, powinna użyć zaklęć opartych na ogniu i elektryczności.

    Piekielny mag

    • Poziom: 39
    • Odporność na ogień: 100
    • Odporność na elektryczność: -11
    • Odporność na trucizny: 100
    • Odporność na obrażenia duchowe: 100
    • Atak: 77
    • Obrona: 73
    • Obrażenia: 13-41
    • Minimalne punkty obrażeń: 302
    • Maksymalne punkty obrażeń: 513
    • Pancerz: 165
    • Wzrok: 10
    • Słuch: 12
    Komentarz: Najpotężniejszy z kościanych magów. Tak jak pozostałych, jego głównym atakiem jest Uderzenie meteoru, choć gdy trzeba, potrafi zadać silny cios. Jako wsparcie przywołuje szalone szkielety. Nieodporny jedynie na elektryczność, tak więc warto w starciu z nim korzystać z zaklęć i przedmiotów zadających tego typu obrażenia.


    Specjalny szalony szkielet

    • Poziom: 39 
    • Odporność na ogień: 100
    • Odporność na elektryczność: -11
    • Odporność na trucizny: 100
    • Odporność na obrażenia duchowe: 54
    • Atak: 84
    • Obrona: 80
    • Obrażenia: 39-123
    • Minimalne punkty obrażeń: 302
    • Maksymalne punkty obrażeń: 513
    • Pancerz: 165
    • Wzrok: 10
    • Słuch: 12
    Komentarz: Ulepszona wersja szalonego szkieletu. Swoim potężnym młotem oburęcznym wymierza silne ciosy, zadając zarówno fizyczne, jak i magiczne obrażenia. Wysokie wartości pancerza, ataku oraz obrony czynią z niego godnego przeciwnika w walce wręcz. Na pewno łatwiej przyjdzie się z nim rozprawić łucznikom i magom znającym czary ofensywne bazujące na elektryczności.

    Stalowy łucznik

    • Poziom: 23
    • Odporność na ogień: 38
    • Odporność na elektryczność: -52
    • Odporność na trucizny: 100
    • Odporność na obrażenia duchowe: 38
    • Atak: 41
    • Obrona: 39
    • Obrażenia: 6-20
    • Minimalne punkty obrażeń: 131
    • Maksymalne punkty obrażeń: 222
    • Pancerz: 143
    • Wzrok: 10
    • Słuch: 12
    Komentarz: Stalowa odmiana szkieletu łucznika. Walczy rzecz jasna z dystansu, zadając przy tym magiczne obrażenia. Problemem może być jedynie dla postaci o poziomie poniżej 20. Większość przeciwników tego typu spotkamy w Przeklętym Opactwie i lochach Iony. Przed starciem warto skorzystać z umiejętności Ochrona przed magią.

    Stalowy mag przyzwań

    • Poziom: 27
    • Odporność na ogień: 42
    • Odporność na elektryczność: -48
    • Odporność na trucizny: 100
    • Odporność na obrażenia duchowe: 100
    • Atak: 48
    • Obrona: 45
    • Obrażenia: 9-29
    • Minimalne punkty obrażeń: 153
    • Maksymalne punkty obrażeń: 260
    • Pancerz: 168
    • Wzrok: 10 
    • Słuch: 12
    Komentarz: Jeszcze jeden szkielet mag. Tak jak każdy, atakuje Uderzeniem meteoru i przywołuje łuczników i wojowników swojego typu.

    Stalowy strażnik

    • Poziom: 25
    • Odporność na ogień: 40
    • Odporność na elektryczność: -50
    • Odporność na trucizny: 100
    • Odporność na obrażenia duchowe: 40
    • Atak: 45
    • Obrona: 42
    • Obrażenia: 9-27
    • Minimalne punkty obrażeń: 142
    • Maksymalne punkty obrażeń: 261
    • Pancerz: 156
    • Wzrok: 10
    • Słuch: 12
    Komentarz: Jeden z silniejszych przeciwników pośród szkieletów. Walczy wręcz, zadając zarówno fizyczne, jak i magiczne obrażenia. Nie najgorsza wartość pancerza czyni go w pewnym stopniu odpornym na nasze ciosy. Magowie powinni wykorzystać jego podatność na elektryczność, a wszystkim postaciom polecam przed starciem zastosować Aurę ochronną i Ochronę przed magią.

    Stalowy strzelec

    • Poziom: 27
    • Odporność na ogień: 42
    • Odporność na elektryczność: -48
    • Odporność na trucizny: 100
    • Odporność na obrażenia duchowe: 42
    • Atak: 55
    • Obrona: 52
    • Obrażenia: 27-87
    • Minimalne punkty obrażeń: 153
    • Maksymalne punkty obrażeń: 260
    • Pancerz: 168
    • Wzrok: 10 
    • Słuch: 12
    Komentarz: Najsilniejszy z szkieletów posługujących się łukiem. Zadaje magiczne obrażenia, poza tym nie cechuje go nic szczególnego.

    Stalowy władca

    • Poziom: 31
    • Odporność na ogień: 46
    • Odporność na elektryczność: -44
    • Odporność na trucizny: 100
    • Odporność na obrażenia duchowe: 100
    • Atak: 55
    • Obrona: 52
    • Obrażenia: 11-33
    • Minimalne punkty obrażeń: 175
    • Maksymalne punkty obrażeń: 297
    • Pancerz: 193
    • Wzrok: 10
    • Słuch: 12
    Komentarz: Jeszcze jeden stalowy szkielet. Przywołuje na pomoc stalowych magów, łuczników oraz wojowników, następnie przechodzi do walki wręcz, gdzie zadaje sporo obrażeń, zarówno fizycznych, jak i magicznych. Czarodzieje powinni wykorzystać jego podatność na obrażenia od elektryczności.


    Stalowy wojownik

    • Poziom: 21
    • Odporność na ogień: 36
    • Odporność na elektryczność: -54
    • Odporność na trucizny: 100
    • Odporność na obrażenia duchowe: 36
    • Atak: 37
    • Obrona: 35
    • Obrażenia: 6-18
    • Minimalne punkty obrażeń: 120
    • Maksymalne punkty obrażeń: 204
    • Pancerz: 131
    • Wzrok: 10
    • Słuch: 12
    Komentarz: Najsłabszy ze stalowych szkieletów. Walczy wręcz, zadając przy tym niewielkie obrażenia. Jeżeli jesteśmy na podobnym poziomie doświadczenia co on, nie będziemy mieć większych problemów. Magowie powinni skorzystać z zaklęć ofensywnych opartych na elektryczności.

    Szalony szkielet

    • Poziom: 35
    • Odporność na ogień: 100
    • Odporność na elektryczność: -15
    • Odporność na trucizny: 100
    • Odporność na obrażenia duchowe: 50
    • Atak: 70
    • Obrona: 66
    • Obrażenia: 12-36
    • Minimalne punkty obrażeń: 272
    • Maksymalne punkty obrażeń: 462
    • Pancerz: 148
    • Wzrok: 10
    • Słuch: 12
    Komentarz: Ponad zwykłymi i stalowymi szkieletami stoją szalone. Są pod każdym względem lepsze od pozostałych – mają sporo punktów życia, uderzają celnie i silnie, ale nie tak trudno je zranić. Dobrze rozwinięty łucznik na 25. poziomie doświadczenia z łatwością kładł je na ich kościste łopatki, nie większym wyzwaniem powinny być dla maga biegle posługującego się mocą piorunów. Zadają zarówno fizyczne, jak i magiczne obrażenia.

    Szkielet łucznik

    • Poziom: 3
    • Odporność na ogień: -47
    • Odporność na elektryczność: -47
    • Odporność na trucizny: 100
    • Odporność na obrażenia duchowe: 18
    • Atak: 5
    • Obrona: 5
    • Obrażenia: 1-5
    • Minimalne punkty obrażeń: 27
    • Maksymalne punkty obrażeń: 45
    • Pancerz: 6
    • Wzrok:
    • Słuch: 8
    Komentarz: Nieznacznie silniejszy od szkieletu wojownika łucznik może napsuć trochę krwi najsłabszym bohaterom, zwłaszcza gdy przyjdzie im potykać się z kilkoma przeciwnikami tego typu. Niemniej wystarczy odrobinę nad sobą popracować i bardzo szybko będziemy niszczyć stada tych wrogów bez większych trudności.


    Szkielet mag

    • Poziom: 9
    • Odporność na ogień: -41
    • Odporność na elektryczność: -41
    • Odporność na trucizny: 100
    • Odporność na obrażenia duchowe: 100
    • Atak: 16
    • Obrona: 15
    • Obrażenia: 3-11
    • Minimalne punkty obrażeń: 57
    • Maksymalne punkty obrażeń: 97
    • Pancerz: 20
    • Wzrok:
    • Słuch: 8
    Komentarz: Jeden z bardziej wymagających przeciwników pośród zwykłych szkieletów. Podczas walki przywołuje łuczników i wojowników, poza tym atakuje z dystansu Uderzeniem meteoru, a gdy trzeba, walczy wręcz. Jeżeli będziemy mieli z nim problemy, dobrze skorzystać z Ochrony przed magią i spróbować pokonać go bronią dalekosiężną bądź czarami (choć raczej nie powinien sprawiać aż takich trudności).

    Szkielet strażnik

    • Poziom: 9
    • Odporność na ogień: -41
    • Odporność na elektryczność: -41
    • Odporność na trucizny: 100
    • Odporność na obrażenia duchowe: 24
    • Atak: 23
    • Obrona: 22
    • Obrażenia: 9-33
    • Minimalne punkty obrażeń: 57
    • Maksymalne punkty obrażeń: 62
    • Pancerz: 20
    • Wzrok: 6
    • Słuch: 8
    Komentarz: Znacznie silniejsza wersja szkieletu wojownika. Jak na stworzenie tego poziomu, zadaje naprawdę solidne obrażenia, w tym również od magii, atak i obrona również stoją na przyzwoitym poziomie. Jeden z przeciwników, który może sprawiać problemy w katakumbach pod Aleroth. Magom rzecz jasna polecam skorzystanie z czarów zadających obrażenia od ognia lub elektryczności.

    Szkielet wojownik

    • Poziom: 2
    • Odporność na ogień: -48
    • Odporność na elektryczność: -48
    • Odporność na trucizny: 100
    • Odporność na obrażenia duchowe: 17
    • Atak: 3
    • Obrona: 3
    • Obrażenia: 4
    • Minimalne punkty obrażeń: 22
    • Maksymalne punkty obrażeń: 37
    • Pancerz: 4
    • Wzrok:
    • Słuch: 8
    Komentarz: Najsłabszy z nieumarłych występujących w Rivellonie. Zadaje śmiesznie małe obrażenia, ma bardzo niską wartość pancerza, podobnie zresztą jak ataku i obrony. Nie sprawi trudności nawet postaci na pierwszym poziomie doświadczenia.

    Upadły hetman

    • Poziom: 17
    • Odporność na ogień: -33
    • Odporność na elektryczność: -33
    • Odporność na trucizny: 100
    • Odporność na obrażenia duchowe: 100
    • Atak: 30
    • Obrona: 28
    • Obrażenia: 6-20
    • Minimalne punkty obrażeń: 99
    • Maksymalne punkty obrażeń: 168
    • Pancerz: 38
    • Wzrok: 6
    • Słuch: 8
    Komentarz: Upadły hetman dowodził niegdyś wojskami, które obecnie są przeklęte i pojawią się na starożytnym pobojowisku w pobliżu koszar, gdy nieostrożny podróżnik dotknie znajdującego się tam kamienia nagrobnego. Podczas walki przyzywa na pomoc szkielety magów i atakuje z dystansu Uderzeniem meteoru. Warto zabezpieczyć się przed nim Ochroną przed magią. Tak jak większość nieumarłych, jest podatny na obrażenia od ognia i elektryczności.


    Upadły łucznik

    • Poziom: 13
    • Odporność na ogień: -37
    • Odporność na elektryczność: -37
    • Odporność na trucizny: 100
    • Odporność na obrażenia duchowe: 28
    • Atak: 23
    • Obrona: 22
    • Obrażenia: 4-12
    • Minimalne punkty obrażeń: 78
    • Maksymalne punkty obrażeń: 132
    • Pancerz: 29
    • Wzrok: 6
    • Słuch: 8
    Komentarz: Upadły łucznik jest po prostu ulepszoną wersją szkieletu łucznika. Nasza postać w momencie dotarcia na starożytne pobojowisko powinna już być na wystarczająco wysokim poziomie doświadczenia, by nie mieć problemów z przeciwnikami tego typu.


    Upadły wojownik

    • Poziom: 11
    • Odporność na ogień: -39
    • Odporność na elektryczność: -39
    • Odporność na trucizny: 100
    • Odporność na obrażenia duchowe: 26
    • Atak: 19
    • Obrona: 18
    • Obrażenia: 3-11
    • Minimalne punkty obrażeń: 68
    • Maksymalne punkty obrażeń: 115
    • Pancerz: 24
    • Wzrok: 6
    • Słuch: 8
    Komentarz: Silniejszy szkielet wojownik, pozostaje jednak niezbyt wymagającym przeciwnikiem.


    Władca szkieletów

    • Poziom: 9
    • Odporność na ogień: -41
    • Odporność na elektryczność: -41
    • Odporność na trucizny: 100
    • Odporność na obrażenia duchowe: 100
    • Atak: 23
    • Obrona: 22
    • Obrażenia: 15-27
    • Minimalne punkty obrażeń: 57
    • Maksymalne punkty obrażeń: 97
    • Pancerz: 20
    • Wzrok: 12
    • Słuch: 14
    Komentarz: Przeciwnik nieznacznie silniejszy od szkieletu strażnika. Główną różnicą między nim jest to, że walczy on za pomocą łuku, wystrzeliwując strzały zadające magiczne obrażenia. Podobnie jak tamten, problemy może sprawić na początku gry.



    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw