Materiał | Obrażenia | Przebicie | Krytyk | Zasięg | Wymagania | Runy |
---|---|---|---|---|---|---|
Żelazo (poz. 1) | 4.00 | 20.00 | 0.00% | 50.00 m | Magia 16 | 0 |
Żeliwo (poz. 2) | 4.40 | 23.00 | 0.00% | 52.50 m | Magia 18 | 0 |
Stal (poz. 3) | 4.80 | 26.00 | 0.00% | 55.00 m | Magia 20 | 0 |
Veridium (poz. 4) | 5.20 | 29.00 | 0.00% | 57.50 m | Magia 24 | 0 |
Czerwona stal (poz. 5) | 5.60 | 32.00 | 0.00% | 60.00 m | Magia 30 | 0 |
Srebrnoryt (poz. 6) | 6.00 | 35.00 | 0.00% | 62.50 m | Magia 32 | 0 |
Smocza kość (poz. 7) | 6.4o | 40.00 | 0.00% | 65.00 m | Magia 36 | 0 |
Premia do obrażeń: patrz niżej Szybkość ataku: 0.90 |
Obliczanie premii do obrażeń
Premia do obrażeń kostura jest iloczynem poniższych czynników:
- Siła czarów (bazowo równa Magii - 10, zwiększona o poziom używanego kostura i inne modyfikatory)
Kostur
Poziom:
Właściwości:
Runy:
Znajdowane:
Komentarz: