Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Przebudzenie • Twierdza Czuwania - część I • INSIMILION

    Dragon Age: Początek » Solucja


    Twierdza Czuwania - część I

    Działy gier » Dragon Age: Początek » Przebudzenie » Solucja
    Autor: Oceansoul
    Utworzono: 27.07.2010
    Aktualizacja: 27.07.2010

    Twierdza Czuwania

    1. Zasadzka trzech genloków.
    2. Grupa pięciu genloków.
    3. Grupa dwóch genloków.
    4. Główna brama.
    5. Dwa hurloki i genlok atakują przerażonego handlarza.
    6. Dwa hurloki atakują żołnierza z Twierdzy.
    7. Dwa hurloki atakują żołnierza z Twierdzy.
    8. Wewnętrzna brama.
    9. Dwa hurloki atakują żołnierza z Twierdzy.
    10. Kufer – wewnątrz znajdziesz Hełm Poszukiwacza Burz.
    11. Zasadzka grupy przeciwników – zaatakują cię dwa hurloki, genlok i wrzeszczot.
    12. Dwa hurloki atakują żołnierza z Twierdzy.
    13. Dwa hurloki atakują żołnierza z Twierdzy. Skrzynia ze środkami medycznymi.
    14. Zamknięty kufer – spoczywa w nim pas Jedwabny sznur Lucrosiana.
    15. Kufer – wewnątrz znajdziesz kuszę Władca Bestii.
    16. Uschły i seneszel Varel.

    Twierdza Czuwania, wnętrze

    17. Zamknięte drzwi, otworzyć je można dopiero od drugiej strony.
    18. Anders.
    19. Dwa hurloki atakują ocalałego.
    20. Dźwignia.
    21. Ocalała osoba.
    22. Oghren.
    23. Sterta książek. Znajdziesz w niej trzy receptury: na silniejszą maść natury, wywar wytrzymałości oraz słaby wywar wytrzymałości.
    24. Sterta książek. Zawiera recepturę na duszognilne smarowidło.
    25. Genlok, genlok emisariusz i dwa hurloki atakują ocalałego.
    26. Kufer – spoczywa w nim pierścień o nazwie Śniący.
    27. Hurlok emisariusz i hurlok alfa atakują ocalałą osobę.
    28. Rowland.

    A, B, C, D – przejścia między dziedzińcem Twierdzy Czuwania a jej wnętrzem.
    # - kufry z losową zawartością.

    Wątek główny

    Swoją przygodę rozpoczynasz na drodze prowadzącej do Twierdzy Czuwania [1]. Przygotuj się na mało serdeczne powitanie w postaci przygotowanej przez mroczne pomioty zasadzki. Pokonaj trzech przeciwników [wpis do Kodeksu – Genloki], a następnie porozmawiaj z ocalałym, który pobiegnie sprowadzić pomoc, oraz z Mhirai – towarzyszącą ci wojowniczką [wpis do Kodeksu – Mhairi].
    Konwersacja zapoczątkuje zadanie Twierdza Czuwania – Atak na Twierdzę. Musisz dostać się do fortecy i unicestwić pozostałe przy życiu Pomioty.
    Gdy zbliżysz się do wrót, zostaniesz zaatakowany przez kolejne trzy genloki [2], do których po chwili dołączą jeszcze dwa. Po przejściu przez główną bramę [4] musisz zmierzyć się z nadciągającym hurlokiem, wrzeszczotem oraz ogrem [wpisy do Kodeksu – Hurloki, Wrzeszczot, Ogr].
    Jeszcze jedna duża grupa wrogów czyha zaraz za wewnętrzną bramą Twierdzy [8]. Proponuję najpierw wyeliminować posługującego się magią genloka emisariusza [aktualizacja wpisu do Kodeksu – Genloki], a następnie jego pomagierów – dwóch hurloków.
    Jeśli nie chcesz, nie musisz zabijać innych pomiotów przebywających na dziedzińcu i możesz od razu skierować się do wnętrza Twierdzy [A].

    W progach warowni powitają cię trzy wrzeszczoty, w tym jeden osobnik alfa. Jako że drzwi po lewej stronie [17] pozostają zamknięte, skieruj się w prawo. Spotkasz nowego towarzysza – Andersa [18], ściganego apostatę [wpis do Kodeksu – Anders]. Możesz przyłączyć go do drużyny albo kazać mu ruszać w drogę – jeśli wybierzesz drugą opcję, natkniesz się na niego przed końcową walką w punkcie [16] i wówczas czarodziej i tak dołączy do składu.

    Wydostań się na zewnątrz [B]. Dwa hurloki, dwa genloki i dowodzący nimi genlok emisariusz czyhają na ciebie na blankach. Możesz skorzystać ze stojącej tu balisty, aby pomóc sobie w wyeliminowaniu Pomiotów. Gdy potwory padną, wracaj do wnętrza Twierdzy przez drzwi znajdujące się po przeciwległej stronie [C].

    Po wejściu do środka pociągnij za dźwignię [19], obejrzyj cutscenkę, a następnie rozpraw się z dwoma hurlokami i genlokiem, którzy wbiegli do środka. Gdy zniszczysz barykadę, możesz otworzyć zamknięte wcześniej drzwi [17], a potem ruszać przed siebie. W kolejnym dużym pomieszczeniu czeka cię walka z czterema hurlokami i ich dowódcą, hurlokiem emisariuszem [aktualizacja wpisu do Kodeksu – Hurloki].
    Jeśli udasz się na wprost, natkniesz się na cztery genloki, genloka emisariusz i hurloka alfa [aktualizacja wpisu do Kodeksu – Hurloki], atakujących Oghrena [22]. Skory do bitki krasnolud [wpis do Kodeksu – Oghren] dołączy do twojej drużyny, niezależnie, czy tego chcesz, czy nie.
    W punkcie oznaczonym [28] spotkasz umierającego Rowlanda, jednego z rekrutów do Szarej Straży. Opowie ci o mówiącym mrocznym pomiocie, który pojmał seneszala Varela, po czym skona. Ruszaj więc dalej, wyeliminuj dwie grupy przeciwników – pierwsza składa się z czterech genloków i czterech hurloków, druga zaś z trzech hurloków i genloka alfa [aktualizacja wpisu do Kodeksu – Genloki]. Wyjdź przez znajdujące się na końcu korytarza drzwi [D].

    Po krótkiej scence rozpocznie się walka [16]. Pokonaj jak najszybciej dwa hurloki i genloka, a następnie zajmij się Uschłym [wpis do Kodeksu – Wyznawcy]. Warto zamienić go w kamień, a następnie zamknąć w astralnym więzieniu, podczas gdy Mhairi i Oghren będą raczyć go atakami specjalnymi wojowników.

    Gdy potyczka się zakończy, obejrzyj filmik i porozmawiaj z przybyłym władcą Fereldenu – królem Alistairem bądź królową Anorą. Musisz teraz zadecydować o losie twoich towarzyszy: Oghren chciałby wstąpić do Szarej Straży, ale jeśli nie wyrazisz na to zgody, odejdzie wraz z monarszą armią; Anders ścigany jest przez Templariuszy – możesz wydać im maga albo skorzystać z przywileju werbunku i uczynić Szarym Strażnikiem. Gdy dokonasz wyboru, rozpocznie się rytuał dołączenia.

    Zadania poboczne

    Twierdza Czuwania – Medyczna konieczność
    Zleceniodawca: żołnierz [9]. Wpierw musisz mu pomóc pokonać dwa hurloki, które go zaatakowały. Jeśli się spóźnisz i mężczyzna zginie, zadanie przepada.
    Opis: ranny wojak potrzebuje bandaży dla siebie i towarzyszy. Opatrunki znajdziesz w skrzyni nieopodal jednej z grup hurloków [13]. Zabierz z kufra środki medyczne i odnieś strażnikowi.
    Nagroda: 750 PD.

    Twierdza Czuwania – Ocaleli z Twierdzy Czuwania
    Zleceniodawca: brak. Zadanie pojawia się w dzienniku po uratowaniu mężczyzny napadniętego przez dwa hurloki [19].
    Opis: misję rozpoczynasz od wyeliminowania dwóch hurloków, którzy atakują ocalałego [19]. Następnie otwierasz drzwi prowadzące do niewielkiego pomieszczenia [21], dzięki czemu ratujesz kolejnego człowieka. Eksplorując Twierdzę, trafisz do komnaty [25], gdzie jeszcze jeden nieszczęśnik potrzebuje twojej pomocy. Pokonaj więc znajdujących się tutaj przeciwników – genloka, genloka emisariusza i dwa hurloki. Ostatnia osoba w opresji przebywa w pokoju po prawej stronie [27]. Tam też czeka cię pojedynek z hurlokiem emisariuszem i hurlokiem alfa.
    Nagroda: 500 PD za uratowanie każdej osoby, w sumie – 2000 PD.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw