Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Fallout • Melee Weapons (Broń Biała) • INSIMILION

    Fallout » Zbrojownia


    Melee Weapons (Broń Biała)

    Działy gier » Fallout » Opisy » Zbrojownia
    Autor: Scream Predatoor
    Utworzono: 24.08.2007
    Aktualizacja: 01.08.2008

    Broń do walki wręcz, używającego skillu do walki bronią białą (melee weapons).
    Bronie tutaj są lepsze od unarmed, ale gorsze od strzeleckich. Postanowiłem nie podawać, jaki atak wymaga danej liczby punktów ruchu. Jeśli jest np. wpisane "3, 4", to oznacza, że daną bronią można wykonać dwa różne ataki, z czego jeden kosztuje 3, a drugi 4 AP.

    Sledgehammer (młot)

    Opis polski: Wielki młot z długim trzonkiem. Bardzo popularny wśród mięśniaków.
    Komentarz: Weź lepiej pistolet 10mm, zamiast machać tym, jak głupi.

      PARAMETRY:
    • Min. siła: 6
    • Zasięg: 2
    • Obrażenia: 4-14
    • Punkty akcji: 4, 5
    • Waga: 12

    Club (pałka)

    Opis polski: Wojskowa lub policyjna pałka. Wykonana z twardego drewna.
    Komentarz: I po co tego używać?

      PARAMETRY:
    • Min. siła: 3
    • Zasięg: 1
    • Obrażenia: 1-11
    • Punkty akcji: 3, 4
    • Waga: 3

    Crowbar (łom)

    Opis polski: Bardzo solidny i ciężki kawał metalu, specjalnie zaprojektowany do podważania wszelkich obiektów. I rozwalania łbów.
    Komentarz: Można nim otworzyć drzwi i szafki, a teoretycznie nawet czyjąś głowę. Ale odradzam próbowania z tym ostatnim - za pomocą łomu w rzeczywistości nie wiele się zdziała.

      PARAMETRY:
    • Min. siła: 5
    • Zasięg: 1
    • Obrażenia: 3-15
    • Punkty akcji: 5
    • Waga: 5

    Spear (włócznia)

    Opis polski: Ostra jak brzytwa broń drzewcowa z grotem z poddanej obróbce stali.
    Komentarz: Jeśli chcesz poczuć się jak Indianin, weź te broń. Jeśli jednak nie masz ochoty na wygłupy, to zostaw ją w spokoju.

      PARAMETRY:
    • Min. siła: 4
    • Zasięg: 2
    • Obrażenia: 3-15
    • Punkty akcji: Cios: 4, Rzut: 6
    • Waga: 4

    Knife (nóż)

    Opis polski: Broń biała wyposażona w ostrze przystosowane do cięcia i kłucia.
    Komentarz: Zabijaj nim szczury i wyrzuć jak wyjdziesz, już z jaskini przy Krypcie 13(Vault 13).

      PARAMETRY:
    • Min. siła: 2
    • Zasięg: 1
    • Obrażenia: 1-11
    • Punkty akcji: 3, 4
    • Waga: 1

    Combat Blade (nóż bojowy)

    Opis polski: Wysokiej jakości nóż bojowy Stallona firmy Cięty Dowcip SA. Według producenta krawędź ostrza ma bez konserwacji zachować ostrość nawet po ponad dziesięciu latach użytkowania!
    Komentarz: Ładnie wygląda, ale to za mało!

      PARAMETRY:
    • Min. siła: 2
    • Zasięg: 1
    • Obrażenia: 3-15
    • Punkty akcji: 3, 4
    • Waga: 2

    Ripper (Rozpruwacz)

    Opis polski: Zasilane mały ogniwem energetycznym wibroostrze łańcuchowe, wnikające w niemal dowolny cel równie łatwo jak w pustynny piasek.
    Komentarz: Ow jeeeh! Jedna ze skuteczniejszych broni w tej kategorii! Ale nie najlepsza!

      PARAMETRY:
    • Min. siła: 4
    • Zasięg: 1
    • Obrażenia: 15-37
    • Amunicja: Small Energy Cells
    • Punkty akcji: 3, 4
    • Waga: 2

    Cattle Prod (pastuch elektryczny)

    Opis polski: Pastuch elektryczny produkcji Wattz Electronics, model Najlepszy Przyjaciel Farmera. Zasilany małymi ogniwami energetycznymi.
    Komentarz: Ol' mac donald have a farm! Ija Ija O! Lecz ty nie masz nikooogo, kogo zabić byś tym mógł! Ija! Ija! O!

      PARAMETRY:
    • Min. siła: 4
    • Zasięg: 1
    • Obrażenia: 12-25
    • Amunicja: Small Energy Cells
    • Punkty akcji: 4
    • Waga: 6

    Super Sledgehammer (młot wspomagany)

    Opis polski: Młot wspomagany, wyprodukowany przez Bractwo Stali w oparciu o najlepsze dostępne technologie zbrojeniowe. Ma zainstalowane urządzenie służące do przechowywania energii kinetycznej, której uwolnienie zwiększa moc uderzenia.
    Komentarz: Najlepsza broń biała w grze. Wiedz, że na krótki dystans strzelba sprawdza się lepiej.

      PARAMETRY:
    • Min. siła: 5
    • Zasięg: 2
    • Obrażenia: 18-41
    • Punkty akcji: 3
    • Waga: 12




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 1 raz.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


      
     

    Obywatel Insimilionu | Komentarzy: 70
    Temat: Super Sledgehammer
    Dodany: 17.02.2010 o 20:50  

    "Wiedz, że na krótki dystans strzelba sprawdza się lepiej."

    strzelba: 12-22 obrażeń (z fast shot + bonus rate of fire, 3 punkty akcji jeden atak, tylko *2* naboje w magazynku)

    Super Sledge: zdobyć go można uczciwie na początku gry
    18-52 obrażeń (10 siły, heavy handed, bonus hth damage)
    1 punkt akcji za atak (trait fast shot, perk bonus hth attacks który można wziąć już na 6 poziomie)... co przy 12 punktach akcji daje 12 ataków

    Dodać do tego Slayer, który nawet przy szczęściu 1 daje 100% krytyków, i podwojone obrażenia z perkiem Silent Death (cios w plecy można wykonać kilka razy w ciągu rundy).

    Odrzucanie dobrze używane nie przeszkadza, a często bywa *BARDZO* przydatne.

    Poza tym nie potrzebujemy kompletnie percepcji i szczęścia, co pozwala bez "Zdolniachy" na idealny dobór statystyk.

    Ja się zastanawiam czy on nie dorównuje Turbo Plasma Rifle (i to tylko dlatego że ten z odpowiednim perkiem i traitem kosztuje 2 punkty akcji za atak)...



    Ten artykuł skomentowano 1 raz.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw