Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Gothic 2 • Smoki • INSIMILION

    Gothic 2


    Smoki

    Działy gier » Gothic 2 » Opisy
    Autor: Speedwagon
    Utworzono: 02.11.2006
    Aktualizacja: 01.08.2008

    Co to jest smok?
    Według mitologii jest to olbrzymi, latający gad mogący zionąć ogniem i mówić ludzkim językiem. Przez wielu uznawany jest za symbol potęgi, gdyż według podań nie ma sobie równych.

    Gothicowe smoki z tymi mitologicznymi mają wiele wspólnego. Są wielkie, potrafią latać, zionąć ogniem, mówić ludzkim głosem (przemówią tylko do Wybrańca Innosa, który będzie miał przy sobie Oko Innosa) i przedstawiają pięć żywiołów świata. Wszystkie przybyły do Górniczej Doliny w odpowiedzi na rozpaczliwe wołanie Śniącego. Zagnieździły się w strategicznych miejscach i pustoszą dolinę, jednocześnie zbierając potężną armię ciemności gotową do podbicia reszty wyspy. W sumie w grze spotykamy sześć smoków (cztery w Górniczej Dolinie i dwa w Dworze Irdorath), każdy potężniejszy od poprzedniego.

    » Mapa - smoki w Górniczej Dolinie

    Pandrodor - Żywioł Ziemi

    Najsłabszy ze smoków, uwił sobie gniazdko na bagnie tuż obok zamku Starego Obozu. Jego obstawę stanowią nieodzownie Jaszczuroludzie, Węże Błotne, Bagienne Trutnie oraz Bagienne Szczury. Sam smok nie jest zbyt dużym wyzwaniem, raczej treningiem przed następnymi. Przy jego pokonaniu pomagają nam dwaj Łowcy Smoków - Cipher i Rod, siedzący przy wejściu na bagno. W jego skarbie nie znajduje się nic szczególnego.

    » Screen

    Statystyki z Gothic II:

    • Poziom: 350
    • Siła: 120
    • Zręczność: 100
    • Mana: 1000
    • Punkty trafień: 500
    • Ochrona: Broń-90 Pociski-90 Smoczy Ogień-60 Magia-60

    Statystyki z Gothic II Noc Kruka:

    • Poziom: 301
    • Siła: 200
    • Zręczność: 200
    • Mana: 1000
    • Punkty trafień: 1012
    • Ochrona: Broń-150 Pociski-150 Smoczy Ogień-150 Magia-150

    Pedrakhan - Żywioł Skalny

    Pierwszy smok, który może przysporzyć kłopotu. Znajduje się w Górskiej Fortecy otoczony hordą Jaszczuroludzi, Harpii i Skalnych Golemów. W dotarciu do niego pomaga nam Gorn, ale ze smokiem musimy poradzić sobie sami. Nieodzowną bronią jest tu czar przemiany w Smoczego Zębacza, który jest praktycznie odporny na ataki smoków, a jego cios robi więcej szkód niż najlepsza dostępna broń. W skarbie Pedrakhana można wyróżnić sekstans jako bardziej cenny przedmiot.

    » Screen

    Statystyki z Gothic II:

    • Poziom: 400
    • Siła: 130
    • Zręczność: 100
    • Mana: 1000
    • Punkty trafień: 600
    • Ochrona: Broń-95 Pociski-95 Smoczy Ogień-70 Magia-70

    Statystyki z Gothic II Noc Kruka:

    • Poziom: 400
    • Siła: 200
    • Zręczność: 200
    • Mana: 1000
    • Punkty trafień: 1000
    • Ochrona: Broń-160 Pociski-160 Smoczy Ogień-160 Magia-160

    Feomathar - Żywioł Ognia

    Ucieleśnienie żywiołu ognia zamieszkujące wulkan. Na drodze do niego staje nam kilku Jaszczuroludzi i dwa Ogniste Golemy. O ile droga do niego jest prosta, tyle walka z nim jest trudna, gdyż sprytnie blokuje on jedyną drogę ucieczki z wulkanu. Mądrym posunięciem jest użycie na nim zaklęcia zmniejszającego, ale również ryzykownym, ponieważ rzucenie tego czaru bardzo długo trwa. Po zmniejszeniu Feomathar jest praktycznie bezbronny i zaczyna uciekać. Jego skarb znajduje się wyżej, na skałach.

    » Screen

    Statystyki z Gothic II:

    • Poziom: 450
    • Siła: 140
    • Zręczność: 100
    • Mana: 1000
    • Punkty trafień: 700
    • Ochrona: Broń-100 Pociski-100 Smoczy Ogień-50 Magia-50

    Statystyki z Gothic II Noc Kruka:

    • Poziom: 500
    • Siła: 200
    • Zręczność: 200
    • Mana: 1000
    • Punkty trafień: 1000
    • Ochrona: Broń-170 Pociski-170 Smoczy Ogień-170 Magia-170

    Finkregh - Żywioł Lodu

    Najsilniejszy ze smoków zamieszkujących Górniczą Dolinię. Zadomowił się w Nowym Obozie, który obstawił ogromną liczbą Jaszczuroludzi, Lodowych Wilków i Lodowych Golemów. Przed wejściem na jego teren spotykamy Sylvia i Bulka gotowych wspomóc nas w walce. Są to jednak próżne słowa, gdyż obaj idą za Bezimiennym kilka metrów po czym wystawiają nas na pastwę smoczej armii. Finkregha można pokonać łatwą taktyką atakowania czarem Ognistego Deszczu. Zaklęcia te należy rzucać w szybkim tempie, ponieważ smok błyskawicznie regeneruje swoje punkty życia (jeżeli gracie Wojownikiem to postarajcie się zakupić od Magów kilka zwojów z tym zaklęciem). W jego skarbie najcenniejszą rzeczą jest Smocze Jajo.

    » Screen

    Statystyki z Gothic II:

    • Poziom: 500
    • Siła: 150
    • Zręczność: 100
    • Mana: 1000
    • Punkty trafień: 800
    • Ochrona: Broń-105 Pociski-105 Smoczy Ogień-70 Magia-70

    Statystyki z Gothic II Noc Kruka:

    • Poziom: 600
    • Siła: 200
    • Zręczność: 200
    • Mana: 1000
    • Punkty trafień: 1000
    • Ochrona: Broń-180 Pociski-180 Smoczy Ogień-180 Magia-180

    Feodaron - Żywioł Ognia

    Jest to brat spotkanego wcześniej Feomathara, dlatego jest tak podobny. Feodaron to pierwszy ze smoków w Dworze Irdorath. Sprawa jest poważna, ponieważ dojścia do niego strzegą przeogromne armie Orków i Jaszczuroludzi. Sam smok jest już tylko małym przerywnikiem po ciężkiej walce. Nie powinien sprawić kłopotu, ale na wszelki wypadek nie zaszkodzi wziąć ze sobą kilku zwojów zmniejszenia lub przemiany w Smoczego Zębacza. Nie ma tak określonego skarbu jak jego poprzednicy, lecz kilka przedmiotów poukrywanych po skrzyniach w jaskini i całe mnóstwo Smoczych Jaj.

    » Screen

    Statystyki z Gothic II:

    • Poziom: 450
    • Siła: 140
    • Zręczność: 100
    • Mana: 1000
    • Punkty trafień: 700
    • Ochrona: Broń-100 Pociski-100 Smoczy Ogień-50 Magia-50

    Statystyki z Gothic II Noc Kruka:

    • Poziom: 500
    • Siła: 200
    • Zręczność: 200
    • Mana: 1000
    • Punkty trafień: 1000
    • Ochrona: Broń-170 Pociski-170 Smoczy Ogień-170 Magia-170

    Smok Ożywieniec - Żywioł Śmierci

    Ostatni smok w grze, a zarazem ostateczny BOSS. Drogi do niego bronią resztki Orków, Nieumarli w różnych postaciach oraz mnóstwo Poszukiwaczy. Utrudnieniem dla bohatera są jeszcze cztery zasuwy z drzwi, które trzeba otworzyć by dostać się do głównej komnaty świątyni. Bezimienny Smok jest potężny, więc do walki z nim najlepiej zabrać najsilniejsze zaklęcia i broń. Walkę utrudniać będą Nieumarli Orkowie wybiegający z klatek naokoło jaskini. Taktyka walki polega na ciągłym ruchu, unikaniu ataków smoka (zwłaszcza ataku w zwarciu) i kontratakowaniu. Najlepszą bronią są tu właśnie zaklęcia, które szybko uszkadzają przeciwnika bez potrzeby podchodzenia do niego. Po wygranej możemy obejrzeć ciekawy filmik i wrócić z tajemniczym Kamieniem Duszy Smoka Ożywieńca na statek i zakończyć przygodę.

    » Screen

    Statystyki z Gothic II:

    • Poziom: 1000
    • Siła: 170
    • Zręczność: 170
    • Mana: 1000
    • Punkty trafień: 1000
    • Ochrona: Broń-150 Pociski-150 Smoczy Ogień-150 Magia-150

    Statystyki z Gothic II Noc Kruka:

    • Poziom: 1000
    • Siła: 400
    • Zręczność: 400
    • Mana: 2000
    • Punkty trafień: 2000
    • Ochrona: Broń-200 Pociski-200 Smoczy Ogień-200 Magia-200




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 91 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · 2 · (3) · 4 · 5 · Nowsze »

    filip
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 12.05.2008 o 13:24  

    latwizna te smoki

    filip
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 12.05.2008 o 13:24  

    wiem na kopy tam trupów

    filip
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 12.05.2008 o 13:25  

    ja mialem 548lvl :D

    filip
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 12.05.2008 o 13:26  

    w koloni zabilem wszystkich orków i mialem zbroje z pancerzy pelzaczy

    filip
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 12.05.2008 o 13:27  

    w gotnic noc kruka jak wychodzicie tylnią bramą icie prosto bendzie jaskinia a tam ork i teleport do magów wody

    filip
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 12.05.2008 o 13:28  

    przeszlem wszystkie czensci bez kodów

    filip
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 12.05.2008 o 13:29  

    a magicznego golema nie da sie zabic najlepiej zepchnonc go do rzeki uderzeniem wichru

    pazur
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 30.05.2008 o 23:31  

    magicznego golema da sie zabić świętym młotem który jest w klasztorze...a nieprzechwalacjie sie tak ze bez kodów przeszliście szczególnie filip bo pewnie przeszłeś ale na kodach...omg...noob

    Seba
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 03.06.2008 o 17:37  

    Na początku górniczej doliny jest grupa łowców smoków. Jeden z nich uczy walczyć za 300 sztuk złota. A gdzie on jest po rozdzieleniu się łowców smoków ?

    LKPIN
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 10.06.2008 o 12:10  

    MACI WA.LA [img][/img][img][/img]

    LKPIN
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 10.06.2008 o 12:13  

    CIOTY Z WAS

    ag
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 11.06.2008 o 18:10  

    kod na gośćia ktury uczy ich

    andrut
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 14.06.2008 o 16:04  

    jakie są kody na orków

    andrut
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 14.06.2008 o 16:05  

    i na smoków

    saju
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 17.06.2008 o 19:55  

    czy ktos moze wie jak otworzyc drzwi pod miastem Khorinis mozna sie do nich dostac od strony moza?

    Kijan
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 21.06.2008 o 18:50  

    Można przejść Gothic'a nawet w 5 minut na kodah... wystarczy wpisać "insert sh" i pogadać z pokazaną postacią :D

    Królewski Palladyn
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 21.06.2008 o 22:39  

    Ja na wszystkie smoki z NK objąłem jedną taktykę: Atak-Leczenie. Oczewiście runą małe uleczenie dla palladynów a zabiłem je orkową zgubą tylko bagiennego El Basadro. Smok ożywieniec nie jest taki trudny jenak można się pomęczyć. Niedługo sobie zagram w G3. A i jeszcze jedno ci co używają kodów to jacyś debile tracą tylko przyjemność z gry, a szczególnie wyśmiewam tych co używali kodów w G1 ( banalnie prosta gierka no może średnia do przejścia dla niektórych )

    Królewski Palladyn
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 21.06.2008 o 22:45  

    Jeśli chcecie mieć sporo kasy w NK to zostańcie kowalem w Khorinis nauczcie się wykłuwać np. El Basadro załóżcie je wykonajcie drugą sztukę tego samego mieczyka i sprzedajcie. I tak będziecie mieć wciąż dwa miecze a kasa rośnie. Możecie robić tak znowu i znowu nie zapominając żeby za każdym razem zakładać tę broń.

    ...
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 26.06.2008 o 23:38  

    wystarczy rzucic na jakiego kolwiek smoka z G2 NK "zmniejszenie potwora" i on sie robi taki tyci pyci ze go "szponem" na 2 ciosy sie zabija

    J.R.R.Omir
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 02.07.2008 o 19:27  

    Napisze wszystkie kody jakie znam(jest ich bardzo dużo) jeśli powiecie prawdziwy kody na budynek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1



    Ten artykuł skomentowano 91 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · 2 · (3) · 4 · 5 · Nowsze »

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw