Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Gothic 3 • Droga Adanosa • INSIMILION

    Gothic 3 » Solucja


    Droga Adanosa

    Działy gier » Gothic 3 » Poradniki » Solucja
    Autor: Orish
    Utworzono: 16.02.2008
    Aktualizacja: 04.08.2008

    Informacja

    Pierwszy etap solucji, do wyzwolenia Cape Dun, został opisany w "Pierwszych krokach". Nie opisuję tu też szczegółowych zadań dla poszczególnych lokacji. Zostały one opisane w sekcjach dotyczących poszczególnych krain. Dlatego też sugeruję przechodzenie gry w "naturalny" sposób, tzn. wykonując zadania w poszczególnych, kolejno odwiedzanych miastach, bo wtedy gra sama cię poprowadzi po sznurku fabularnym.

    Etap pierwszy: znajdź Xardasa

    Po wypędzeniu buntowników z Reddock dostaniesz rozkaz udania się do Montery, gdzie aktywność powstańców w ostatnim czasie zaczęła wzrastać. Możesz tam dotrzeć krótszą lub dłuższą drogą - w pierwszym przypadku czeka cię jednak trudna przeprawa z bandytami. Niestety w mieście nie dowiesz się wiele o miejscu pobytu Xardasa. Marik, dowódca najemników, powie ci, że najwięksi szamani orków są w Geldern i Silden. Oni z pewnością posiadają interesujące nas informacje. Możemy więc teraz skierować się prosto do Silden, lecz warto powypełniać najpierw trochę zadań.

    Silden to mała mieścina leżąca nad jeziorem. Najlepiej dotrzeć tam idąc na przełaj - i tak podróż długo potrwa, a trzymając się traktów byłoby to dwa razy dłużej. Na miejscu odnajdujemy szamana imieniem Grompel, który zdradza nam, że Xardas przebywa daleko na północy - w Nordmarze. Możemy się tam dostać przekraczając przełęcz na północ od Silden. Jego wieżę znajdziemy na północnym wschodzie tej krainy. Możemy też odnaleźć Hansona, którego wilk, Szaroskóry, jest w stanie wskazać nam drogę.

    Etap drugi: znajdź pięć artefaktów Adanosa

    Xardas opowie nam o artefaktach Adanosa. Mamy znaleźć ich w sumie pięć. Nie potrafi nam wskazać miejsc, w których mamy ich szukać, zasugeruje jedynie udanie się do Geldern, gdzie orkowie mogą posiadać tę wiedzę. Idziemy więc tam i wykonujemy zadania, dopóki nie uzyskamy dostępu do Groka. Ten daje nam mapę wykopalisk. Najbliższe są prowadzone w okolicach Trelis. Niestety w samej świątyni nic nie znajdziemy - musimy się udać do miasta. Wypełniamy zadania, aż uzyskamy dostęp do Vaka. Okaże się, że to on ma artefakt. Możemy go odkupić za gigantyczną sumę 50000 sztuk złota lub zasłużyć się poprzez zniszczenie obozu buntowników w Nemorze.

    Teraz na celownik bierzemy południe - pustynny Varant. Znajdują się tam dwie świątynie: Al Shedim i Mora Sul. Do każdej z nich potrzebujesz po pięć kluczy. Zdobycie ich do świątyni Al Shedim nie będzie trudne - jeden ma Saturas, drugi Lester, pozostałe trzy są w skrzyniach na terenie okolicznych ruin.

    Pozyskanie kluczy do świątyni Mora Sul jest o wiele trudniejsze. Trzy z nich znajdziesz w mieście o tej samej nazwie - są w posiadaniu Ilji, Kirka i Gonzalesa. W przypadku tego ostatniego będziesz musiał najpierw zdobyć odpowiednio wysoką reputację, żeby się do niego dostać... Oczywiście jedyną alternatywą jest zabicie wszystkich w Mora Sul (uważając, aby pozostali posiadacze kluczy nie uciekli). Czwarty ma zbiegły niewolnik Yussuf, a ostatni ork Kalesch, którego znajdziesz tuż przed wrotami świątyni. Szczegółowe opisy zadań, w wyniku których uzyskujemy klucze, znajdziesz w solucji dla miasta Mora Sul. Wewnątrz świątyni czeka nas dość trudna przeprawa.

    Czwarty artefakt znajdziemy w Gocie. W jej pobliżu natkniemy się na obóz orków skupiony wokół wieży obserwacyjnej. Jest w niej więziony Gorn. Jeśli go uwolnimy, pomoże nam w walce z demonem, który wraz z grupą podległych mu ożywieńców opanował twierdzę. To właśnie on ma artefakt. Zanim udamy się dalej, zaglądamy jeszcze do jaskini. Pokonujemy nieumarłych i bierzemy kamień teleportacyjny do Vengardu.

    Ostatni artefakt jest w grobowcu Akaschy w Nordmarze - tym najbardziej wysuniętym na północny wschód na mapie, którą otrzymasz od Kertha z Klanu Ognia.

    Etap trzeci: koniec wielkiej wojny

    Wracamy do Xardasa. Zechce, abyśmy zniszczyli artefakty Adanosa. Dostaniesz też kamień runiczny. Idziemy do Klanu Młota. Potrzebny jest nam dostęp do ich wielkiego pieca, więc jeśli jeszcze tego nie zrobiliśmy, oczyszczamy jego okolice z orków. Do ognia wrzucamy najpierw kamień runiczny, a następnie wszystkie artefakty.

    Meldujemy nekromancie wykonanie zadania. To jednak nie koniec - musimy jeszcze zabić Rhobara i Zubena i odebrać im ich insygnia - Berło Varantu i Kostur Wiecznego Wędrowca. Korzystamy z uprzednio zdobytego kamienia teleportacyjnego, aby przedostać się do stolicy Myrtany. Trafiamy do świątyni - czeka nas przeprawa do zamku przez zniszczone miasto pełne orków. Króla odnajdujemy w sali tronowej i oczywiście zabijamy go. Teraz przenosimy się na południe, do Varant, i kierujemy nasze kroki do Ishtaru. Tam swoją siedzibę ma Zuben. Jeśli nie mamy wystarczająco wysokiej reputacji, musimy poradzić sobie z całym miastem. Zabicie Zubena to formalność.

    Znów teleportujemy się do Xardasa. I wyruszamy wraz z nim w naszą ostatnią podróż po tym świecie...





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 43 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) · 3 · Nowsze »

     

    Wędrowiec
    Temat: Artefakty
    Dodany: 25.01.2010 o 9:02  

    Jeżeli jestem z buntownikami i koczownikami. Musze niszczyć Artefakty czy nie??

    22222222222222222
     

    Wędrowiec
    Temat: 222222222222
    Dodany: 31.01.2010 o 19:31  

    2222222222222

    slaine
     

    Wędrowiec
    Temat: ta opcja wyruszenia z xadas...
    Dodany: 22.05.2010 o 2:20  

    ta opcja wyruszenia z xadasem w ostatnią podróż brzmi nieco pedalsko, chyba sie zdecyduje.

    cyniu
     

    Wędrowiec
    Temat: Mniam, ja chyba tez
    Dodany: 06.06.2010 o 3:40  

    Mniam, ja chyba tez

    misio
     

    Wędrowiec
    Temat: a co wy geje jestescie odpi...
    Dodany: 16.06.2010 o 11:07  

    a co wy geje jestescie odpiszcie na moj email sylwekmigas@wp.pl

    Lulu :P
     

    Wędrowiec
    Temat: Lol żal mi was dzieci. Co d...
    Dodany: 25.06.2010 o 16:39  

    Lol żal mi was dzieci. Co do pytania na górze to nie. Robisz wybór do 3 dróg. Adanosa czyli tej, Beliara lub Innosa.

      
     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 14
    Temat: Super ta ostatnia podróż. A...
    Dodany: 21.08.2010 o 22:04  

    Super ta ostatnia podróż. A ten portal kiedyś sam znalazłem i kompletnie nie wiedziałem do czego służy, ale wtedy grałem ponad rok temu więc kompletnie o nim zapomniałem. Co do samej wyprawy mogli dać większe niebezpieczeństwa na drodze. To co spotkałem to przecież śmiech na sali. Xardas ani na chwilę nie był zagrożony.

    gay porn
     

    Wędrowiec
    Temat: lubie gay porn
    Dodany: 31.10.2010 o 11:48  

    lubie gay porn

    Adanosik12346
     

    Wędrowiec
    Temat: Witam, do kogo mam iść by z...
    Dodany: 01.03.2011 o 9:00  

    Witam, do kogo mam iść by zaczynać droge adanosa? inne drogi przeszedlem

    clara jones
     

    Wędrowiec
    Temat: Witam,dostać dziś kredyt st...
    Dodany: 10.03.2011 o 11:01  



    Witam,
    dostać dziś kredyt stopy intetrest 3%. Osoby zainteresowane powinny
    wypełnić formularz i odesłać do nas przez:
    clarajonesservices02@gmail.com uzyskać więcej informacji.

    Wniosku kredytowego (FILL iz powrotem)
    IMI I NAZWISKO _________
    AGE ____________
    SEX _____________
    KRAJU________
    STATE___________
    Użytkownik ________
    Zawodu__________
    MIESICZNE INCOME______
    WIELKOŚĆ NEEDED________
    TERM KREDYT_________

    Z poważaniem,
    Pani Clara Jones

    KKK
     

    Wędrowiec
    Temat: Gothic 3 zmierzch bogów gra...
    Dodany: 13.04.2011 o 21:18  

    Gothic 3 zmierzch bogów graliście to są dalsze losy 3 bezi w Z B wybrał wcześniej droge adanosa

    ?????
     

    Wędrowiec
    Temat: Co mam dokladnie wpisac zeb...
    Dodany: 30.04.2011 o 18:14  

    Co mam dokladnie wpisac zeby przywolac zubena? Zniknal mi i nie moge ukonczyc gry.

    maxy66
     

    Wędrowiec
    Temat: a czym się różnią drogi Ad...
    Dodany: 06.07.2011 o 22:50  

    a czym się różnią drogi Adanosa , Beliara lub Innosa.

    ulve
     

    Wędrowiec
    Temat: A można wcale nie wybijać b...
    Dodany: 30.11.2011 o 17:55  

    A można wcale nie wybijać buntowników - tzn. na drodze Adanosa wyzwalam tylko ardee i cape dun, potem robię zadania w innych miastach oczywiści poza wyrzynaniem buntowników, idę sobie do Nordmaru, na pustynię - robię wszystko (w tym wykończenie orków w Nordmarze). Zbieram artefakty, gadam z Xardasem, niszczę badziewie, zabijam Zubena (czyli całe Ishtar) i Rhobara (tylko gostków w sali tronowej, najpierw trzeba iść na górę i stuknąć maga a potem brać się za króla). No i wszystko gra. Można dla zabawy wykosić asasynów w Varancie, ale nie trzeba. Oczywiście magów wody nie ruszałam bo to kumple z poprzednich części :)

    maxy king
     

    Wędrowiec
    Temat: Dlaczego trzeba zabijać bun...
    Dodany: 24.12.2011 o 11:00  

    Dlaczego trzeba zabijać buntowników w drodze adannosa?, buntownicy są dobrzy.A jak przejdzie się jakoś drogę to można grać dalej bo ja jeszcze chce ponabija poziomy.

    kody
     

    Wędrowiec
    Temat: jatam sie niczym nie przejm...
    Dodany: 05.02.2012 o 12:02  

    jatam sie niczym nie przejmuje bo gram na kodach :)

    kody
     

    Wędrowiec
    Temat: jak ktoś chce grać na kodac...
    Dodany: 05.02.2012 o 12:08  

    jak ktoś chce grać na kodach to prosze na strone: http://www.gambler.pl/MATERIAL/355/gothic,3,kody,pc.html

    kajzer
     

    Wędrowiec
    Temat: Innos i Beliar to pały Hefa...
    Dodany: 25.04.2012 o 22:29  

    Innos i Beliar to pały Hefajstos to był ktoś xD

    kiełbas
     

    Wędrowiec
    Temat: chuj wam w dupy
    Dodany: 14.08.2012 o 16:51  

    chuj wam w dupy

    kiełbas
     

    Wędrowiec
    Temat: zróbta mi loda no i sakujci...
    Dodany: 14.08.2012 o 16:53  

    zróbta mi loda no i sakujcie mi dika



    Ten artykuł skomentowano 43 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) · 3 · Nowsze »

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw