1. Dostęp do Ishtar
Aby wejść do Ishtar, musimy zdobyć 75 reputacji u asasynów.
Punkty Doświadczenia: 1500
2. Sprawdzian Asasynów
Należy wykonać questy od Asama, Emeta, Kasima, Makasa, Musana, Ugrasala i Zubena. Dzięki temu, zdamy test i uzyskamy dostęp do zadań, które pozwolą ukończyć grę drogą asasyna.
Punkty Doświadczenia: 5000
3. Walka na arenie!
Wejdź na arenę i pokonaj Makasa.
Siła: +1
Reputacja w Ishtar: +5
Punkty Doświadczenia: 1000
4. Walka na arenie!
Wejdź na arenę i pokonaj Musana.
Siła: +1
Reputacja w Ishtar: +10
Punkty Doświadczenia: 1000
5. Walka na arenie!
Wejdź na arenę i pokonaj Emeta.
Siła: +1
Reputacja w Ishtar: +15
Punkty Doświadczenia: 1500
6. Walka z Surusem
Zabijamy Surusa.
Siła: +1
Reputacja w Ishtar: +5
Punkty Doświadczenia: 250
7. Studnie poza miastem
Makas chce, żebyśmy porozmawiali z Kafą. Znajdziemy go w pobliżu studni, poza murami miasta.
Reputacja w Ishtar: +10
Punkty Doświadczenia: 1000
8. Atak szakali!
Zabijamy szakale atakujące studnie.
Punkty Doświadczenia: 1250
9. Więcej szakali!
Kolejne szakale atakują studnie. Oczywiście zabijamy je.
Siła: +1
Punkty Doświadczenia: 1250
10. Trzech przywódców stada
Zabijamy trzech przywódców szakali. Dwóch znajdziemy w pobliżu, trzeci kryje się w ruinach koło jaskini.
Reputacja w Ishtar: +10
Punkty Doświadczenia: 1500
11. Dostarcz dziesięć sztabek rudy magicznej kowalowi Svenowi
Przynosimy Svenowi dziesięć sztabek magicznej rudy.
Punkty Doświadczenia: 3000
12. Zwyczaje panujące w Varancie
Jeśli nie zdenerwujemy Surusa, skieruje nas do Ugrasala
Punkty Doświadczenia: 1000
13. Mistrz walki
Uczymy się od Ugrasala mistrzostwa w walce dwoma mieczami.
Reputacja w Ishtar: +5
Punkty Doświadczenia: 1000
14. Pomysłodawca kradzieży rudy
Ningal z Mora Sul i Delazar kierują cię na trop Nerasula. Trzeba go zabić.
Punkty Doświadczenia: 500
15. Złodzieje rudy
Zabijamy złodziei rudy: Hassana i Suguta. Ich położenie jest zaznaczone na tej mapie.
Punkty Doświadczenia: 3000
16. Cenna misa
Zabijamy Zarkosa i oddajemy Asamowi misę.
Reputacja w Ishtar: +5
Punkty Doświadczenia: 1500
17. Zarkos
Zadanie to pokrywa się z powyższym.
Reputacja w Ishtar: +10
Punkty Doświadczenia: 1500
18. Materiały treningowe
Należy dać Emetowi paczkę bagiennego ziela.
Reputacja w Ishtar: +5
Punkty Doświadczenia: 1000
19. Skóry rozkładających się bestii
Mamy przynieść Musanowi pięć skór "rozkładających się bestii". Znajdziemy je w jaskini na północ od miasta. Drogę może nam wskazać Zarkos.
Zdolności myśliwskie: +1
Reputacja w Ishtar: +15
Punkty Doświadczenia: 2500
20. Danina ze świątyni
Zuben chce, byśmy udali się do Bakaresh i zebrali daninę od trzech magów: Amula (konieczne wykonanie zadania dla niego), Sigmora (da nam klucz do skrzyni, którą znajdziemy w jaskini w pobliżu Bakareshu), Tizgor da nam pieniądze bez warunków.
Prastara wiedza: +1
Reputacja w Ishtar: +10
Punkty Doświadczenia: 2500
21. Uzbrój niewolników!
Przynosimy Karmokowi trzy paczki broni.
Reputacja u Koczowników: +3
Punkty Doświadczenia: 1500
22. Mikstury dla niewolników!
Dajemy Karmokowi 20 mikstur leczniczych.
Reputacja u Koczowników: +3
Punkty Doświadczenia: 1500
23. Oswobodź Ishtar!
Wybijamy wszystkich asasynów w Ishtar.
Reputacja u Koczowników: +5
Punkty Doświadczenia: 7500