Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Gothic 3 • Klan Młota • INSIMILION

    Gothic 3 » Solucja


    Klan Młota

    Działy gier » Gothic 3 » Poradniki » Solucja
    Autor: Orish
    Utworzono: 16.02.2008
    Aktualizacja: 04.10.2009

    1. Zapasy dla Pedara

    Pedar potrzebuje 20 skór wilków lodowych i 10 brył magicznej rudy. Te pierwsze zdobędziesz polując z wyuczoną uprzednio umiejętnością Pozyskiwanie skór, natomiast rudę wydobędziesz ze skalnych zarodków w różnych miejscach na terenie Nordmaru. Kiedy mu to przyniesiemy, będzie z nami handlował.
    Reputacja w Klanie Młota: +3
    Punkty Doświadczenia: 1500

    2. Odbij kopalnię

    Reto powie ci o problemach klanu z orkami - zajęli kopalnię. Możesz pomóc w jej odbiciu. Reto przedstawi ci swój plan i skieruje do Morta, który chętnie zostanie naszym przewodnikiem. Zostanie ci również zasugerowane, byś poszukał ludzi do pomocy (patrz zadanie nr 3). Kiedy już będziesz gotowy, poproś Morta, by zaprowadził cię do dolnego wejścia do kopalni i daj znak do ataku. A teraz czeka cię długa siekanka...
    Reputacja w Nordmarze: +5
    Reputacja w Klanie Młota: +15
    Punkty Doświadczenia: 5000

    3. Znajdź ludzi do ataku na kopalnię

    Część zadania nr 2. Możesz poprosić kilku ludzi, by pomogli ci odbić kopalnię Klanu Młota. Twoim przewodnikiem będzie Mort, który zaprowadzi cię do Klanu Wilka i Klanu Ognia (zadania nr 4 i 5), gdzie będziesz mógł poszukać wojowników.W wiosce Klanu Wilka Grim powie ci, że jego ludzie są na polowaniu. Udaj się więc do ich obozu i weź Jorna (będziesz musiał wykonać zadanie nr 18 w Klanie Wilka) i Liska.W Klanie Ognia może pójść z tobą Thorald, pod warunkiem, że mu załatwisz pancerz (zadanie nr 9 w Klanie Ognia).
    Reputacja w Klanie Młota: +10
    Punkty Doświadczenia: 3000

    4. Idź za Mortem do Klanu Wilka

    Część zadań nr 2 i 3. Podążaj za Mortem do Klanu Wilka.
    Reputacja w Nordmarze: +2
    Punkty Doświadczenia: 2000

    5. Idź za Mortem do Klanu Ognia

    Jest to część zadań nr 2 i 3, ale odradzam nawet zabieranie się za nie - bug sprawia, że Mort po prostu wnika w skałę i ani myśli z niej wyjść.
    Reputacja w Nordmarze: +2
    Punkty Doświadczenia: 2000

    6. Idź za Mortem do dolnego wejścia do kopalni

    Jest to część zadania nr 2. Najpierw polecam poprosić go o zaprowadzenie do Klanu Wilka w celu znalezienia ludzi do pomocy w odbiciu kopalni. Wtedy poproś go, by zaprowadził cię do dolnego wejścia.
    Punkty Doświadczenia: 1000

    7. Zabij wodza doliny

    Zadanie to polega na zabiciu herszta orków podczas odbijania kopalni Klanu Młota.
    Punkty Doświadczenia: 2500

    8. Pancerz Stejnara

    Stejnar może ci sprzedać pancerz za 100 bryłek rudy (Lekki pancerz Nordmarczyka). Możemy ją wydobyć w różnych miejscach na terenie całego Nordmaru. Przyda nam się umiejętność Poszukiwacz złóż. Natomiast czy warto kupować zbroję? Raczej nie, i tak zapewne mamy już lepszą.
    Reputacja w Klanie Młota: +3
    Punkty Doświadczenia: 2000

    9. Ketil potrzebuje 12 skór bizonów

    Ketil potrzebuje 12 bizonich skór. Nie pozostaje nam nic innego, jak zapolować. W nagrodę 12 bryłek rudy.
    Reputacja w Klanie Młota: +5
    Punkty Doświadczenia: 2000

    10. Kufer Tjalfa

    Jeśli powiemy Ugolfowi, że poszukujemy złota, wskaże nam kufer Tjalfa. Aby go jednak otworzyć, potrzebujemy klucza. Możemy go dostać od samego Tjalfa w zamian za odbicie kopalni (zadanie nr 2) lub też okraść go albo skorzystać z czaru Otwieranie zamków.
    Kradzież: +1
    Punkty Doświadczenia: 2000

    11. Ukryta Ruda

    Jeśli powiesz Ugolfowi, że poszukujesz rudy, opowie ci o dolince znajdującej się w pobliżu ścieżki wiodącej do Klanu Wilka. Wejście do niej wiedzie po zwalonym drzewie.
    Kowalstwo: +3
    Reputacja w Klanie Młota: +5
    Punkty Doświadczenia: 2000

    12. Orkowie spod mostu

    Jeśli powiesz Ugolfowi, że poszukujesz orków, powie ci, żebyś sprawdził pod mostem wiodącym do wioski. Zadanie łatwe i przyjemne - jest ich tam jedynie pięciu.
    Punkty Doświadczenia: 2000

    13. Ruda dla Ugolfa

    Ugolf będzie cię uczył, jeśli zapłacisz mu 50 bryłek rudy. Możemy ją wydobyć w różnych miejscach na terenie całego Nordmaru. Przyda nam się umiejętność Poszukiwacz złóż.
    Reputacja w Klanie Młota: +5
    Punkty Doświadczenia: 1500

    14. Warzenie wódy z Ugolfem

    Ugolf opowie nam, jak przegrał w pewnym zakładzie. Miał wypić trunek o nazwie Tunelowy Bulgot i utrzymać się na nogach. Możemy zagrać na jego dumie i samemu spróbować sił. Najpierw jednak trzeba nam znaleźć składniki (zadanie nr 15). Aby alkohol nas nie powalił, musimy mieć przynajmniej 200 wytrzymałości.
    Reputacja w Nordmarze: +3
    Reputacja w Klanie Młota: +3
    Punkty Doświadczenia: 2000

    15. Tunelowy Bulgot

    Jest to część zadania nr 14. Na liście składników znajduje się 20 alkojagód (są w różnych miejscach na terenie Nordmaru i Myrtany, mają je także przy sobie gobliny), 2 żuwaczki pełzacza (potrzebna umiejętność Zęby, szpony i rogi oraz pełzacz - są w kilku jaskiniach na terenie wszystkich trzech krain) i 2 bryłki rudy (z tym nie powinno być problemu).
    Alchemia: +1
    Reputacja w Klanie Młota: +5
    Punkty Doświadczenia: 2000

    16. Hjalte jest spragniony

    Hjalte stoi na wieżyczce obserwacyjnej, ukrytej za załomem skalnym. Potrzebuje wódy - daj mu ją.
    Reputacja w Klanie Młota: +3
    Punkty Doświadczenia: 1000

    17. Hjalte jest głodny

    Hjalte stoi na wieżyczce obserwacyjnej, ukrytej za załomem skalnym. Chce pieczeni - daj mu ją.
    Reputacja w Klanie Młota: +3
    Punkty Doświadczenia: 1000

    18. Hauke potrzebuje rudy

    Hauke może nauczyć cię poszukiwania złóż w zamian za 10 bryłek rudy.
    Kowalstwo: +1
    Reputacja w Klanie Młota: +5
    Punkty Doświadczenia: 2000

    19. Idź za Hauke do obozu poszukiwaczy rudy

    Hauke opowie ci o poszukiwaczach złóż, którzy do tej pory nie wrócili do wioski. Zaproponuj mu wspólną podróż do ich obozu.
    Reputacja w Klanie Młota: +5
    Punkty Doświadczenia: 1500

    20. Zabij pełzacza w obozie poszukiwaczy

    Kontynuacja zadania nr 19. Zabij pełzacze, które zaatakowały poszukiwaczy złóż w ich obozie. Następnie porozmawiaj z całą trójką (w sumie 7 bryłek rudy, amulet i dodatkowe 1000 PD).
    Kowalstwo: +1
    Reputacja w Nordmarze: +3
    Reputacja w Klanie Młota: +5
    Punkty Doświadczenia: 4000

    21. Ingvar potrzebuje miecza

    Ingvar nauczy nas, jak wykuć broń z czystej magicznej rudy, jeśli wykujemy dla niego Miecz Nordmarczyka (najpierw musimy odbić kopalnię). Da nam projekt - potrzebujemy 4 szablozębów, jednej nordmarskiej starki i jednej sztaby magicznej rudy oraz, rzecz jasna, umiejętności kucia broni z magicznej rudy. Szablozęby zdobędziesz, wyruszając na polowanie, pamiętając o wyuczeniu się umiejętności Zęby, szpony i rogi, nordmarską starkę znajdziemy w jednym z grobowców przodków, a sztabę magicznej rudy możemy kupić u Pedara. Nie musimy jednak wykuwać miecza, jeśli wybraliśmy sobie go w nagrodę u Kertha za oswobodzenie Nordmaru.
    Reputacja w Klanie Młota: +10
    Punkty Doświadczenia: 2000

    22. Zgoda wytapiaczy rudy

    Okazuje się, że wykucie miecza to nie wszystko. Musimy jeszcze uzyskać zgodę innych wytapiaczy rudy: Pedara z Klanu Młota (patrz zadanie nr 1), Larsona z Klanu Wilka (zadanie nr 14 w Klanie Wilka) i Kalana z Klanu Ognia. Ten ostatni da nam zgodę bez konieczności wykonywania zadania. Kiedy będziemy mieli już zgodę od całej trójki, wracamy do Ingvara.
    Kowalstwo: +5
    Reputacja w Nordmarze: +8
    Reputacja w Klanie Młota: +15
    Punkty Doświadczenia: 2500

    23. Przynieś Pedarowi róg cieniostwora

    Jest to część zadania nr 22. Odnajdujemy Pedara. Ten z początku nie będzie chciał nam dać zadania, dzięki któremu moglibyśmy uzyskać jego zgodę, w końcu jednak ulegnie. Mamy przynieść mu róg cieniostwora. Jeśli jeszcze nie mamy go w ekwipunku, musimy ruszyć na polowanie, mając odpowiednią umiejętność (ułatwieniem w poszukiwaniach będą krwawe ślady, jakie zostawia za sobą cieniostwór).
    Kowalstwo: +1
    Reputacja w Klanie Młota: +3
    Punkty Doświadczenia: 2000





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 45 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) · 3 · Nowsze »

    thorgal_lubawa
     

    Wędrowiec
    Temat: zgoda pedara
    Dodany: 22.07.2009 o 19:07  

    mam róg cieniostwora, dostał skóry i rudę i po za handlem nic a co ze zgodą???

    kotwic4
     

    Wędrowiec
    Temat: zadanie 12
    Dodany: 23.07.2009 o 22:03  

    hej zadanie 13 daje na Hjalte po zadaniu 16 albo 17

    kotwic4
     

    Wędrowiec
    Temat: Bład
    Dodany: 23.07.2009 o 22:05  

    zadanie 12 nie 13

    kol
     

    Wędrowiec
    Temat: Na boga, waRZenie wódy!
    Dodany: 03.10.2009 o 22:30  

    Na boga, waRZenie wódy!

    Templariusz
     

    Wędrowiec
    Temat: Probelm z Pedarem i cieniostworem
    Dodany: 22.10.2009 o 1:09  

    Mam questa od Ingvara, aby uzyskać zgodę innych wytapiaczy na naukę u niego. Idę do Pedara, rozmawiam z nim, on się zapiera, ale w końcu jak go pytam, co mam zrobić dialog się kończy i są opcje Pohandlyjmy i Koniec. Co mam zrobić? Mieliście podobne problemy? Pomocy!

    PGS | |{a|{tUz
     

    Wędrowiec
    Temat: Orkowie spod mostu.!
    Dodany: 30.11.2009 o 13:33  

    Mam zadanie takie jak napisalem w temaci moej wypowiedzi, lecz niedostalem go od Ugolfa... Po rozmowie z Hjalte dostalem to zad. (trzeba bylo mu dac wódę i pieczen) a on zapytal się o czym chcemy znalezc: Orkow, Rudę czy złoto... (w moim przypadku byli to orkowie), a on zleca nam zadanie zaleznie od tego krórą odp. wybralismy....

    Potrzebujacy
     

    Wędrowiec
    Temat: nie moge stworzyc tunelowego bulgotu
    Dodany: 24.12.2009 o 20:57  

    Nie moge stworzyc tunelowego bulgotu, nie wiem co sie dzieje, wg. solucji mam wszystkie skladniki ale przy zadnym stole alch. ani kociolku nie moge go stworzyc.

    ladcap
     

    Wędrowiec
    Temat: jak zdobyć czy zrobić sztab...
    Dodany: 31.03.2010 o 1:33  

    jak zdobyć czy zrobić sztabkę "czystej magicznej rudy"?

    ladcap
     

    Wędrowiec
    Temat: jak zdobyć czy zrobić sztab...
    Dodany: 31.03.2010 o 1:34  

    jak zdobyć czy zrobić sztabkę czystej magicznej rudy??????

    ~Ziomek
     

    Wędrowiec
    Temat: Po wyzwoleniu Nordmaru z or...
    Dodany: 02.04.2010 o 18:32  

    Po wyzwoleniu Nordmaru z orkow dostaniemy ta misje po wlorzeniu do piedestalow runicznych te gowna

    Janek...
     

    Wędrowiec
    Temat: co to tego tunelowego bulgo...
    Dodany: 29.04.2010 o 17:23  

    co to tego tunelowego bulgotu to ja moge go normalnie zrobic. a i mały mam problem bo mam misce od Xsardasa. zniszcz. 5 artevaktów adanosa. ale nieiwm gdzie jest ten piec hutniczy. help:(

    Johny
     

    Wędrowiec
    Temat: gdzie jest lisk i jorn ??????
    Dodany: 03.10.2010 o 21:06  

    gdzie jest lisk i jorn ??????

    Rhobar III Bezi
     

    Wędrowiec
    Temat: Ten piec hutniczy jest w ko...
    Dodany: 07.11.2010 o 10:46  

    Ten piec hutniczy jest w kopalni Klanu Młota, i tam musisz zniszczyć te artefakty. Nie Ma Za Co. Jeśli ktoś ma problem to niech pyta

    mordoklejka
     

    Wędrowiec
    Temat: Ja nie mam zadań za durzo b...
    Dodany: 28.12.2010 o 15:30  

    Ja nie mam zadań za durzo bo ja strzelałem do orków z kuszy i oni biegli za mnom biegłem do góry i ini walczyli za mnie pełno zgineło i straciłem zadania ale jest plus od wszystkich można wziońć różne rzeczy no to co mam zrobić bo ja mam10 lat wjenc co mam zrobić[HELP]

    :]
     

    Wędrowiec
    Temat: gdzie jest ten Pedar ,wiem ...
    Dodany: 30.12.2010 o 22:37  

    gdzie jest ten Pedar ,wiem że obok jakiegoś grobowca przodków ale nie wiem dokładnie którego ??

    sebis98
     

    Wędrowiec
    Temat: gdzie jest ingvar??????
    Dodany: 31.01.2011 o 17:20  

    gdzie jest ingvar??????

    Zakath
     

    Wędrowiec
    Temat: P: Gdzie jest Ingvar ?O: Kl...
    Dodany: 13.02.2011 o 20:15  

    P: Gdzie jest Ingvar ?
    O: Klan Młota, w kuźni (śpi)

    P: Gdzie jest Lisk I Jorn ?
    O: Są w obozie myśliwych, między Klanem Wilka a Klanem Młota.

    P: Mam questa od Ingvara, aby uzyskać zgodę innych wytapiaczy na naukę u niego. Idę do Pedara, rozmawiam z nim, on się zapiera, ale w końcu jak go pytam, co mam zrobić dialog się kończy i są opcje Pohandlyjmy i Koniec. Co mam zrobić?

    O: Sprawdź zadania Klanu Młota w swoim dzienniku. Pedar powinien Ci zlecić znalezienie rogów cieniostworów. W innym przypadku musi to być bug.

    P: mam róg cieniostwora, dostał skóry i rudę i po za handlem nic a co ze zgodą???
    O: A czy wykonujesz aktualnie zadanie dla Ingvara? Żeby zlecił Ci zdobycie tych zgód, musisz wcześniej odbić kopalnie i dać mu Miecz Nordmarczyka.

    undertaker
     

    Wędrowiec
    Temat: u mnie ne ma invara:(ale ju...
    Dodany: 15.02.2011 o 20:00  

    u mnie ne ma invara:(
    ale już nie gram w gothica:P

    ktos, xd
     

    Wędrowiec
    Temat: Może mi ktos powiedziec, gd...
    Dodany: 01.05.2011 o 19:06  

    Może mi ktos powiedziec, gdzie jest Młot Kalana ? Moze mi ktos podac dokladne miejsce ?

    R17EN
     

    Wędrowiec
    Temat: Mam problem tego typu jak m...
    Dodany: 12.05.2011 o 23:19  

    Mam problem tego typu jak mam odbić kopalnię i zbieram tych wszystkich ludzi czyli 2 mysliwych z klany wilka jednego kolesia z klanu ognia i morta to nie zalicza mi zadania o zebranie ludzi do ataku na kopalnie nie mam go nawet jako takiego w bierzacych ani w udanych co mam zrobic zeby zaliczylo?



    Ten artykuł skomentowano 45 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) · 3 · Nowsze »

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw