Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Gothic 3 • Mora Sul • INSIMILION

    Gothic 3 » Solucja


    Mora Sul

    Działy gier » Gothic 3 » Poradniki » Solucja
    Autor: Orish
    Utworzono: 16.02.2008
    Aktualizacja: 04.08.2008

    1. Strażnicy Kaffu

    Bandaro dostał zadanie zabicia trzech strażników, którzy okradli Kaffu. Przejmij od niego tę misję. Idziemy do Kaffu, który chce, żebyśmy przynieśli jego złoto (zadanie nr 2). Strażników znajdziemy w ruinach na zachód od Mora Sul.
    Reputacja w Mora Sul: +15
    Punkty Doświadczenia: 2000

    2. Kaffu chce odzyskać swoje złoto

    Część zadania nr 1. Po zabiciu strażników, bierzemy złoto, jakie mieli przy sobie i idziemy z nim do Kaffu.
    Reputacja w Mora Sul: +5
    Punkty Doświadczenia: 1000

    3. Znajdź drugi klucz do świątyni w Mora Sul

    Ilja odda ci klucz do świątyni Mora Sul, jeśli obiecasz przynieść mu z niej pewną wazę (zadanie nr 4).
    Punkty Doświadczenia: 2000

    4. Ilja chce artefakt ze świątyni

    Ilja w zamian za klucz chce, żebyś przyniósł mu ze świątyni wazę o dużej wartości. Kiedy już się do niej dostaniemy, odnajdujemy wewnątrz artefakt i zanosimy go Ilji.
    Punkty Doświadczenia: 2500

    5. Handel artefaktami

    Faesul chce, żebyś przekonał Grubasa nadzorującego niewolników w pobliżu świątyni Mora Sul, aby ci znów mogli sprzedawać artefakty w mieście. Nie zgodzi się on ot tak, trzeba będzie go pobić (zadanie nr 6). W końcu wyrazi zgodę. Idziemy powiedzieć o tym Faesulowi.
    Punkty Doświadczenia: 1000

    6. Pokonaj Grubasa

    Część zadania nr 5. Musimy pobić Grubasa.
    Siła: +1
    Punkty Doświadczenia: 500

    7. Osiem mikstur wytrzymałości dla niewolników

    Grubas potrzebuje ośmiu mikstur wytrzymałości dla niewolników. Dajemy mu je.
    Reputacja w Mora Sul: +5
    Punkty Doświadczenia: 1000

    8. Puchary duszy

    Ramon chce się wzbogacić na "Pucharach Duszy". Mamy je dla niego wykraść kupcom: Faesulowi, Ilji, Ismaelowi, Hamidowi i Masilowi. U każdego z nich puchar znajdziemy na łóżku (w przypadku Faesula i Ilji na piętrze ich domu).
    Punkty Doświadczenia: 2000

    9. Ukarz niewolnika Yussufa

    Bandaro opowie ci o zbiegłym niewolniku, Yussufie, który ukradł z wykopalisk cenne artefakty. Mamy się go pozbyć. Znajdziemy go na północ od Mora Sul. Mamy wybór - albo zabijamy Yussufa, albo oddaje nam klucz do świątyni i ucieka, a my donosimy o tym Bandaro (zadanie nr 13).
    Reputacja w Mora Sul: +5
    Punkty Doświadczenia: 1500

    10. Znajdź trzeci klucz do świątyni w Mora Sul

    Część zadania nr 9. Niezależnie od wybranego rozwiązania, klucz wpada w nasze ręce.
    Punkty Doświadczenia: 2000

    11. Idź z Cruzem do jego dawnego obozu

    Cruz został w swoim starym obozowisku zaatakowany przez grupę pustynnych pełzaczy. Pójdź tam za nim.
    Punkty Doświadczenia: 1000

    12. Ranny pełzacz piaskowy

    Kontynuacja zadania nr 11. Należy zabić rannego pełzacza, który połknął jeden z Ognistych Pucharów.
    Punkty Doświadczenia: 1500

    13. Yussuf znika

    Jeśli pozwoliliśmy uciec Yussufowi, mówimy Bandaro, że niewolnik zbiegł.
    Punkty Doświadczenia: 1000

    14. Ramirez, zaginiony asasyn

    Bandaro opowie ci o zaginionym asasynie imieniem Ramirez. Szukamy go w ruinach na południowy zachód od Mora Sul. Odnajdujemy tam Mezira, który zaprowadza nas do jego zwłok (zadanie nr 15).
    Punkty Doświadczenia: 1500

    15. Podążaj za Mezirem

    Część zadania nr 14. Podążamy za Mezirem.
    Punkty Doświadczenia: 1000

    16. Eskortuj Mezira do oazy Murata

    Mezir poprosi nas o eskortę do obozu Murata.
    Punkty Doświadczenia: 2500

    17. Człowiek, który zabił Ramireza

    Kiedy już wykonamy zadanie nr 14 i uzyskamy dostęp do pałacu Gonzalesa, przebywający w nim Ningal zleci nam wykrycie zabójcy. Idziemy do Ismaela, który nam mówi o Hassanie. Znajdziemy go w ruinach, daleko na południowy zachód od Mora Sul. Zabijamy go.
    Reputacja u Asasynów: +15
    Punkty Doświadczenia: 1500

    18. Hassan

    Zadanie pokrywa się z powyższym.
    Punkty Doświadczenia: 1000

    19. Pokonaj Paladyna na arenie

    Porozmawiaj z Felipe. Wejdź na arenę i pokonaj Paladyna.
    Siła: +1
    Punkty Doświadczenia: 1000

    20. Pokonaj Anktosa na arenie

    Porozmawiaj z Felipe. Wejdź na arenę i pokonaj Anktosa.
    Siła: +1
    Reputacja w Mora Sul: +5
    Punkty Doświadczenia: 1000

    21. Pokonaj Oelka na arenie

    Porozmawiaj z Felipe. Wejdź na arenę i pokonaj Oelka.
    Reputacja w Mora Sul: +10
    Punkty Doświadczenia: 1000

    22. Pokonaj Angara na arenie

    Porozmawiaj z Felipe. Wejdź na arenę i pokonaj Angara.
    Siła: +1
    Reputacja w Mora Sul: +15
    Punkty Doświadczenia: 1500

    23. Księżycowe ostrze

    Możemy sprzedać Księżycowe Ostrze wygrane na arenie (zadania nr 19, 20, 21 i 22) Ismaelowi.
    Punkty Doświadczenia: 1000

    24. Złoto Hectora

    Takie dziwne zadanie. Pożyczamy 1000 sztuk złota od Hectora i oddajemy mu 1400. Nie ma to jak dobrze ubity interes.
    Punkty Doświadczenia: 2000

    25. Delikatna sprawa

    Hamid chce dostać Amulet Czarnoksięstwa, który jest w posiadaniu nieprzychylnego mu Ilji. Musimy iść do kupca i wcisnąć mu kit o zwiększeniu magicznych zdolności, by nabyć amulet. Następnie wracamy do Hamida.
    Punkty Doświadczenia: 1000

    26. Yasmin

    Dostępne po wykonaniu zadania nr 25. Mamy zanieść amulet z pozdrowieniami do Murata i wziąć w zamian Yasmin. Wracamy z nią do Hamida.
    Punkty Doświadczenia: 1000

    27. Orknarok, niewolnik ze świątyni

    Masil chce, żebyśmy zabrali Orknaroka do Fasima przebywającego w pobliżu świątyni Mora Sul. Ten jednak nie będzie chciał niewolnika i skieruje nas do Kalescha. Ork również odmówi. Będziemy zmuszeni uwolnić Orknaroka.
    Punkty Doświadczenia: 1250

    28. Dług i weksle

    Dostępne po wykonaniu zadania z Orknarokiem. Trzeba iść do Hectora, Ilji i Ramona, aby spłacić długi Masila, odbierając weksle.
    Punkty Doświadczenia: 1500

    29. Pozbądź się nieustraszonych gońców pustynnych

    Kalesch chce, byś pozbył się gońców pustynnych. Znajdziemy je na wschód od świątyni Mora Sul, pośród ruin.
    Punkty Doświadczenia: 1500

    30. Podarunki dla Gonzalesa

    Aby dostać się do Gonzalesa, musimy najpierw przynieść mu podarunki. Wykonujemy zadania nr 31, 33, 34 i 35.
    Punkty Doświadczenia: 2500

    31. Kobieta dla Gonzalesa

    Część zadania nr 30. Idziemy do oazy, gdzie przebywa Murat (na wschód od Mora Sul), kupujemy Alimę i przyprowadzamy ją do Nasiba.
    Punkty Doświadczenia: 1000

    32. Alima

    Zadanie pokrywa się z questem nr 31.
    Reputacja w Mora Sul: +10
    Punkty Doświadczenia: 1000

    33. Złoto dla Gonzalesa

    Część zadania nr 30. Dajemy Nasibowi 1000 sztuk złota dla Gonzalesa.
    Reputacja w Mora Sul: +5
    Punkty Doświadczenia: 1000

    34. Miecz dla Gonzalesa

    Część zadania nr 30. Dajemy Nasibowi Księżycowe Ostrze, które zdobyliśmy na wygrywając na arenie (zadania nr 11, 8, 9 i 7). Jeśli już wykonaliśmy quest dla Ismaela (nr 56), musimy najpierw odebrać mu miecz.
    Reputacja w Mora Sul: +10
    Punkty Doświadczenia: 1000

    35. Smakowity prezent

    Część zadania nr 30. Dajemy Nasibowi paczkę bagiennego ziela dla Gonzalesa.
    Reputacja w Mora Sul: +5
    Punkty Doświadczenia: 1000

    36. Znajdź czwarty klucz do świątyni w Mora Sul

    Ten klucz jest w posiadaniu Gonzalesa. Aby go zdobyć musimy zabić go lub zapłacić 10000 sztuk złota. Jeśli nie zamierzasz jeszcze kończyć swojej przygody w Mora Sul, sugeruję to drugie rozwiązanie.
    Punkty Doświadczenia: 2000

    37. Weksle dla Gonzalesa

    Istnienie tego questa należy poddać pod wątpliwość. Należy spłacić weksle Gonzalesa poprzez oddanie złota Nasibowi.
    Reputacja w Mora Sul: +10
    Punkty Doświadczenia: 1000

    38. Zabij wszystkich Magów Wody

    Gonzales chce, żebyśmy zabili wszystkich magów wody (ich położenie znajdziemy na tej mapie). Wykonujemy zadania nr 39, 40, 41, 42, 43, 44 i 45.
    Reputacja u Asasynów: +4
    Punkty Doświadczenia: 2500

    39. Zabij Saturasa, przywódcę Magów Wody

    Część zadania nr 38. Odnajdujemy Saturasa i zabijamy go.
    Reputacja u Asasynów: +3
    Punkty Doświadczenia: 1000

    40. Zabij Cronosa, Maga Wody

    Część zadania nr 38. Odnajdujemy Cronosa i zabijamy go.
    Reputacja u Asasynów: +3
    Punkty Doświadczenia: 1000

    41. Zabij Merdariona, Maga Wody

    Część zadania nr 38. Odnajdujemy Merdariona i zabijamy go.
    Reputacja u Asasynów: +3
    Punkty Doświadczenia: 1000

    42. Zabij Myxira, Maga Wody

    Część zadania nr 38. Odnajdujemy Myxira i zabijamy go.
    Reputacja u Asasynów: +3
    Punkty Doświadczenia: 1000

    43. Zabij Nefariusa, Maga Wody

    Część zadania nr 38. Odnajdujemy Nefariusa i zabijamy go.
    Reputacja u Asasynów: +3
    Punkty Doświadczenia: 1000

    44. Zabij Riordiana, Maga Wody

    Część zadania nr 38. Odnajdujemy Riordiana i zabijamy go.
    Reputacja u Asasynów: +3
    Punkty Doświadczenia: 1000

    45. Zabij Vatrasa, Maga Wody

    Część zadania nr 38. Odnajdujemy Vatrasa i zabijamy go.
    Reputacja u Asasynów: +3
    Punkty Doświadczenia: 1000

    46. Kirk i pustynni rabusie

    Kirk twierdzi, że jeden z kluczy do świątyni Mora Sul mają pustynni rabusie. Podążamy za nim. W pewnym momencie zatrzyma się i zdamy sobie sprawę, że to pułapka. Pokonujemy Kirka i zyskujemy klucz.
    Punkty Doświadczenia: 500

    47. Znajdź piąty klucz do świątyni w Mora Sul

    Patrz zadanie nr 46.
    Punkty Doświadczenia: 2000

    48. Kalesch chce klucze do świątyni w Mora Sul

    Kalesch chce, żebyśmy przynieśli mu pozostałe cztery klucze do świątyni Mora Sul (zadania nr 3, 10, 36 i 47). W jego posiadaniu jest piąty.
    Punkty Doświadczenia: 2500

    49. Znajdź pierwszy klucz do świątyni w Mora Sul

    Aby zdobyć ten klucz, musimy pobić Kalescha (patrz też zadanie nr 48).
    Punkty Doświadczenia: 2000

    50. Droga do Merdariona

    Sanuyem, którego spotkasz w ruinach, może zaprowadzić cię do Merdariona. Należy podążać za nim.
    Punkty Doświadczenia: 500

    51. Zlikwiduj wodzów ożywieńców na polach ruin

    Merdarion chce, żebyśmy zabili czterech wodzów nieumarłych, kryjących się w ruinach. Wykonujemy cztery zadania o nazwie "Podążaj za Merdarionem" (nr 52). Z tym questem mogą być problemy - czy to z otrzymaniem go, czy póżniej z podróżowaniem u boku Merdariona.
    Prastara wiedza: +1
    Reputacja u Koczowników: +5
    Punkty Doświadczenia: 1500

    52. Podążaj za Merdarionem

    Część zadania nr 51. Wykonujemy je czterokrotnie, podążając za Merdarionem do kolejnych dowódców ożywieńców.
    Reputacja u Koczowników: +5
    Punkty Doświadczenia: 1000

    53. Zlikwiduj orków w świątyni Mora Sul

    Zabijamy wszystkich orków z okolic świątyni Mora Sul.
    Reputacja u Koczowników: +5
    Punkty Doświadczenia: 2500

    54. Otwórz świątynię w Mora Sul

    Kiedy już będziemy mieli wszystkie pięć kluczy (zadania nr 3, 10, 36, 47 i 49), możemy otworzyć świątynię.
    Punkty Doświadczenia: 2500

    55. Idź z Kayorem do punktu spotkania poza Mora Sul

    Dostępne po wykonaniu zadania nr 54. Podążamy za Kayorem.
    Punkty Doświadczenia: 1000

    56. Oswobodź Mora Sul!

    Jeśli współpracujemy z koczownikami, wybijamy wszystkich w Mora Sul.
    Reputacja u Koczowników: +5
    Punkty Doświadczenia: 5000

    57. Otwórz świątynię w Al Shedim

    Kiedy już będziemy mieli wszystkie pięć kluczy do świątyni Al Shedim (zadania nr 10, 11, 12, 13 i 14 w Al Shedim), będziemy mogli ją otworzyć.
    Punkty Doświadczenia: 2500





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 77 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) · 3 · 4 · Nowsze »

    wędrowiec21
     

    Wędrowiec
    Temat: mora sul
    Dodany: 17.06.2009 o 16:09  

    jestem w mora sul walcze na arenie z paladynem i spokojnie go pokonuje tylko on ginie a właściciel areny chce mie aresztowac tak samo jest z następnymi rywalami.. pomocy

      
     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 238
    Temat: Czyżbyś walczył ognistym mi...
    Dodany: 17.06.2009 o 17:08  

    Czyżbyś walczył ognistym mieczem? Jeśli tak, to wiesz już, co powinieneś zrobić.

    Bednarz
     

    Wędrowiec
    Temat: Kirk
    Dodany: 15.07.2009 o 16:30  

    Moze mi ktos powiedziec gdzie znajde Kirka? Nigdzie nie moge go znaleźć i mam duży problem.

    XxX
     

    Wędrowiec
    Temat: XxX
    Dodany: 23.07.2009 o 20:51  

    Wie ktoś gdzie są Ci strażnicy Kuffa? Bo się już zgubiłem i nie wiem gdzie są ;/. Poszukam jeszcze to może znajde.

    XxX
     

    Wędrowiec
    Temat: XxX
    Dodany: 23.07.2009 o 22:03  

    Już znalazłem :) A Kirka też szukam, więc jak znajdę to powiem gdzie :P

    davidinho
     

    Wędrowiec
    Temat: kirk powinien być w karczmi...
    Dodany: 28.07.2009 o 9:37  

    kirk powinien być w karczmie Hectora - w Mora Sul ;]

    davidinho
     

    Wędrowiec
    Temat: a kto mi powie jak otworzyć...
    Dodany: 28.07.2009 o 9:39  

    a kto mi powie jak otworzyć te cholnerne świątynie? Mam już po 5 kluczy do obu świątyń, ale nie wiem co dalej

    PS - to chyba nie jest wina tego, że przed otworzeniem świątyni zabiłem wszystkich magów wody? ;|

    gerard
     

    Wędrowiec
    Temat: Sanuyem gdzie on jest w tych ruinach?
    Dodany: 11.09.2009 o 20:27  

    Sanuyem gdzie on jest w tych ruinach?

    Martyna
     

    Wędrowiec
    Temat: .
    Dodany: 12.09.2009 o 14:02  

    Ej bo ja już mam 55% reputacji w Mora Sul ale nie mogę jakoś znaleźć strażników Kaffu jakiegoś złodzieja artefaktów ( nie pamiętam jak się nazywał ) i jakiegoś drugiego Ramyreza czy jak się on nazywał powiedzieli mi że będzie w ruinach niedaleko Mora Sul i przeszukałam chyba wszystkie i nie ma go ;|

    Felek
     

    Wędrowiec
    Temat: Ramirez jest w tych ruinach...
    Dodany: 24.09.2009 o 22:14  

    Ramirez jest w tych ruinach jest on w takiej jakby jaskini musisz tam wejśc zobaczysz pełno krwi i zadanie bedzie zaliczone jakis chłop go zabił :D

    Felek
     

    Wędrowiec
    Temat: straż kafu też jest w ruina...
    Dodany: 24.09.2009 o 22:17  

    straż kafu też jest w ruinach tyle że na początku mniej więcej od strony pólnocy na południe a złodziej artefaktów jest na Północnym wschodzie jest to troche daleko od Mora Sul w poruwnaniu do straży kafu i Ramireza mam nadzieje że ci troche pomogłem

    Qwus
     

    Wędrowiec
    Temat: Pierwszy klucz - Pomoc
    Dodany: 13.10.2009 o 19:19  

    Mam pytanie co do 1 klucza do światyni.
    Nie chodzi mi o to tego przywodce orkowego który go ma, ale czy jest jakis sposob zeby mu go zabrac tak aby inne orki nie byly wrogo nastawione?

    wozny
     

    Wędrowiec
    Temat: gothic
    Dodany: 25.12.2009 o 12:12  

    jak znaleść mordercę Ramireza
    w mora sul proszę o pomoc z góry dziękuje

    gothic 3 fan
     

    Wędrowiec
    Temat: ruiny
    Dodany: 28.12.2009 o 18:53  

    żeby znaleźść morderce ramireza trzeba iść do pałacu gonzaleza i tam pogadać z magiem co ma imie na N nie pamiętam jak i on powie o hadlu i takie tam i idź do kowala a on ci powie dalej i włończ se mape to zobaczysz gdzie jest morderca

    ketrab
     

    Wędrowiec
    Temat: księżycowe ostrze
    Dodany: 01.01.2010 o 15:19  

    jak mam wręczyć ten księżycowe ostrze temu nasibowi najpierw dałem temu ismaelowi a później go zabrał od niego chce go dać nasibowi ale u niego w ogóle nie ma takiej opcji

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 2
    Temat: Yussuf
    Dodany: 05.01.2010 o 1:08  

    Gdzie Dokładnie on sie znajduje szukam i szukam go ale nie mogę odszukać. powiedzcie gdzie on jest kolo czego by mi latwiej bylo trafic.

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 1
    Temat: Gdzie jest Kalesch
    Dodany: 19.01.2010 o 0:56  

    mam dostarczyć Orknaroka do tego orka ale nigdzie go nie ma .. plss pomocy

    Johny
     

    Wędrowiec
    Temat: ramirez
    Dodany: 07.02.2010 o 9:26  

    ide do bandaro i mówie że zajmę sie ramirezem, ide do ruin, znajduję mezira, on mnie zaprowadza do ramireza,mówię bandarowi i ningalowi że ramirez nie żyje i od kogo mam sie coś dowiedzieć o zabójcy ramireza?

    jo
     

    Wędrowiec
    Temat: hej
    Dodany: 17.02.2010 o 20:09  

    hej jak tylko zbliżam się do mora sul to asasyni mnie atakują CO MAM ROBIĆ

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 182
    Temat:
    Dodany: 20.02.2010 o 14:52  

    Może wyzwoliłeś za dużo miast Asasynów? Ja oczyściłem z Asasynów Bragę i Ben Eria (czy jakoś tak) i potem jak poszłem do Lago i porozmawiałem z Fabio to on się na mnie rzucił. Powiedział: "ktoś atakuje nasze miasta! zabiję wszystkich podejrzanych" czy coś w tym stylu.



    Ten artykuł skomentowano 77 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) · 3 · 4 · Nowsze »

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw