Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Gothic 3 • Zdolności • INSIMILION

    Gothic 3


    Zdolności

    Działy gier » Gothic 3 » Opisy
    Autor: Oceansoul
    Utworzono: 10.03.2008
    Aktualizacja: 22.12.2008

    Zdolności bojowe

    Walka mieczem

    Wymagania:

    • Siła: 100

    Bohater posiada tę zdolność od początku gry.


    Lepsza walka mieczem

    Wymagania:

    • Siła: 150
    • Zdolność: Walka mieczem

    Dodatkowo: Zdolność można uzyskać, nosząc Rubinowe Ostrze.


    Mistrz walki mieczem

    Wymagania:

    • Siła: 200
    • Zdolność: Lepsza walka mieczem

    Dodatkowo: Zdolność można uzyskać, nosząc miecz El Bastardo.


    Walka dwoma ostrzami

    Wymagania:

    • Siła: 150
    • Zdolności łowieckie: 150
    • Zdolność: Lepsza walka mieczem

    Nauczyciele:

    • Navaras w Ben Erai, gdy wykonamy zadania zlecane nam przez Sancho.
    • Daro w Ben Sala.
    • Achmed Zawodowiec w Bakaresh. Musimy zapłacić mu 500 sztuk złota, aby został naszym nauczycielem.
    • Silvio w Bakaresh.
    • Knut, przebywający w oazie koczowników niedaleko Bakareshu.
    • Kayor, koczownik ukrywający się w jaskini niedaleko Mora Sul.
    • Ugrasal w Ishtar. Aby się dostać do stolicy Asasynów, nasza reputacja u nich musi wynosić minimum 75%.

    Mistrz dwóch ostrzy

    Wymagania:

    • Siła: 200
    • Zdolności łowieckie: 200
    • Zdolność: Walka dwoma ostrzami

    Nauczyciel:

    • Ugrasal w Ishtar. Aby się dostać do stolicy Asasynów, nasza reputacja u nich musi wynosić minimum 75%. Nauka u Ugrasala jest obowiązkowa, jeśli chcemy wykonać zadanie "Sprawdzian Asasynów".

    Dodatkowo: Zdolność można uzyskać, nosząc Miecz mistrzowski.


    Zabójca Orków

    Wymagania:

    • Siła: 150

    Działanie: Walcząc bronią białą, bohater zadaje orkom dodatkowe obrażenia.

    Nauczyciele:

    • Hogar z Klanu Wilka, gdy wygramy z nim pojedynek.
    • Ugolf z Klanu Młota, jeśli przyniesiemy mu pięćdziesiąt bryłek rudy.
    • Kaelin z Klanu Ognia.
    • Król Rhobar II, jeśli zdecydujemy się pójść drogą Innosa i złożymy na jego ołtarzu artefakty Adanosa.

    Dodatkowo: Zdolność można uzyskać, nosząc miecz Zabójca Orków, który bohater posiada od początku gry, lub Topór bojowy barbarzyńcy.


    Duży oręż

    Wymagania:

    • Siła: 150

    Działanie: Zdolność umożliwia posługiwanie się toporami bojowymi i mieczami dwuręcznymi.


    Duży oręż II

    Wymagania:

    • Siła: 200
    • Zdolność: Duży oręż

    Dodatkowo: Zdolność można uzyskać, nosząc Toporek do mięsa.


    Duży oręż III

    Wymagania:

    • Siła: 250
    • Zdolność: Duży oręż II

    Nauczyciele:

    • Ugolf z Klanu Młota, jeśli przyniesiemy mu pięćdziesiąt bryłek rudy.
    • Hogar z Klanu Wilka, gdy wygramy z nim pojedynek.
    • Kaelin z Klanu Ognia.

    Dodatkowo: Zdolność można uzyskać, nosząc Topór bojowy.


    Ciężka kusza

    Wymagania:

    • Siła: 100

    Działanie: Zdolność umożliwia posługiwanie się ciężkimi kuszami.


    Kusznik

    Wymagania:

    • Siła: 150
    • Zdolność: Ciężka kusza

    Mistrz łucznictwa

    Wymagania:

    • Siła: 200
    • Zdolność: Kusznik.

    Nauczyciele:

    • Marik w Monterze.
    • Roland, przywódca buntowników w Okarze.
    • Samuel w Geldern.
    • Cobryn, stojący w bramie prowadzącej na dziedziniec zamku w Vengardzie.
    • Tarok, ork z zamku w Faring.
    • Anog, rebeliant ukrywający się w pobliżu Silden.

    Parowanie tarczą

    Wymagania:

    • Siła: 125
    • Zdolności łowieckie: 100

    Działanie: Zdolność umożliwia parowanie ciosów tarczą.


    Silne parowanie tarczą

    Wymagania:

    • Siła: 150
    • Zdolności łowieckie: 125
    • Zdolność: Parowanie tarczą

    Paladyn

    Wymagania:

    • Siła: 150
    • Prastara wiedza: 50

    Działanie: Bohater zadaje dodatkowe obrażenia stworzeniom Beliara.

    Nauczyciel:

    • Król Rhobar II, jeśli zdecydujemy się pójść drogą Innosa i złożymy na jego ołtarzu artefakty Adanosa.

    Dodatkowo: Zdolność można uzyskać, nosząc miecz Gniew Innosa.


    Regeneracja

    Wymagania:

    • Siła: 300

    Działanie: Bohater regeneruje swoje punkty życia nawet wtedy, gdy nie odpoczywa.

    Nauczyciele:

    • Król Rhobar II, jeśli zdecydujemy się pójść drogą Innosa i złożymy na jego ołtarzu artefakty Adanosa.
    • Kan, dowódca orków, przebywający na zamku w Faring. Aby uzyskać dostęp do niego, nasza reputacja u orków musi wynosić minimum 75%. Gdy zabijemy czterech przywódców rebeliantów oraz króla Rhobara II, Kan zostanie naszym nauczycielem.

    Zdolności myśliwskie

    Łuk

    Wymagania:

    • Zdolności łowieckie: 100

    Bohater posiada tę zdolność od początku gry.


    Łucznik

    Wymagania:

    • Zdolności łowieckie: 150
    • Zdolność: Łuk

    Dodatkowo: Zdolność można uzyskać, nosząc Łuk bojowy.


    Mistrz łucznictwa

    Wymagania:

    • Zdolności łowieckie: 200
    • Zdolność: Łucznik

    Nauczyciele:

    • Candela, myśliwy, którego znajdziemy w ruinach niedaleko Okary. Zanim zostanie naszym nauczycielem, musimy poskromić mieszkające w pobliżu cieniostwory.
    • Falk, zamieszkujący domek myśliwski nieopodal Silden.
    • Myśliwy Wilson, przebywający w Faring. Zostanie naszym nauczycielem za 50 sztuk złota.
    • Myśliwy Bogir z Klanu Wilka.
    • Myśliwy Jorn z Klanu Wilka - znajdziemy go przy ognisku nieopodal miasta.

    Dodatkowo: Zdolność można uzyskać, nosząc Łuk Runiczny.


    Myśliwy

    Wymagania: brak

    Działanie: Bohater zadaje dwukrotnie większe obrażenia, gdy szyje z łuku do zwierzyny łownej.

    Dodatkowo: Zdolność można uzyskać, nosząc łuk Wilczy rozpruwacz.


    Myśliwy (gruba zwierzyna)

    Wymagania:

    • Zdolności łowieckie: 150
    • Zdolność: Myśliwy

    Działanie: Bohater zadaje dwukrotnie większe obrażenia, gdy szyje z łuku do drapieżników.

    Dodatkowo: Zdolność można uzyskać, nosząc Łuk Gońca Leśnego.


    Łowca Orków

    Wymagania:

    • Zdolności łowieckie: 200
    • Zdolność: Myśliwy (gruba zwierzyna)

    Działanie: Bohater zadaje orkom dodatkowe obrażenia, gdy szyje do nich z łuku.

    Nauczyciele:

    • Chris, którego spotkamy w kamiennym kręgu niedaleko Ardei. Najpierw musimy wykonać dla niego zadanie "Zabij płochliwego jelenia".
    • Candela, myśliwy, którego znajdziemy w ruinach niedaleko Okary. Zanim zostanie naszym nauczycielem, musimy poskromić mieszkające w pobliżu cieniostwory.
    • Rendell z Nemory.
    • Armon, którego znajdziemy w obozowisku niedaleko Montery.
    • Myśliwy Jorn z Klanu Wilka - znajdziemy go przy ognisku nieopodal miasta.

    Dodatkowo: Zdolność można uzyskać, nosząc łuk Orkowy rozpruwacz.


    Cichy łowca

    Wymagania:

    • Zdolności łowieckie: 150

    Działanie: Bohater może podkradać się do dzikich zwierząt.

    Dodatkowo: Zdolność można uzyskać nosząc ubranie Gońca Leśnego.


    Pozyskiwanie skór

    Wymagania:

    • Zdolności łowieckie: 120

    Działanie: Bohater może oskórowywać zwierzęta.


    Pozyskiwanie skór gadów

    Wymagania:

    • Zdolności łowieckie: 130
    • Zdolność: Pozyskiwanie skór

    Działanie: Bohater może oskórowywać gady.


    Zęby, szpony i rogi

    Wymagania:

    • Zdolności łowieckie: 110

    Działanie: Bohater może pozyskiwać zęby, szpony i rogi zwierząt.


    Zdolności magiczne

    Walka kosturem

    Wymagania: brak

    Działanie: Bohater może używać kosturów.


    Walka kosturem II

    Wymagania:

    • Prastara wiedza: 50
    • Zdolność: Walka kosturem

    Walka kosturem III

    Wymagania:

    • Prastara wiedza: 100
    • Zdolność: Walka kosturem II

    Nauczyciele:

    • Shakyor Lew, którego spotkamy nieopodal Lago. Musimy mu pomóc w odbiciu miasta, pokonaniu Asasynów i uwolnieniu więzionego Vatrasa.
    • Ateras, przebywający w oazie koczowników niedaleko Bakareshu.

    Dodatkowo: Zdolność można uzyskać, nosząc Kostur z ostrzem.


    Kostury magiczne

    Wymagania:

    • Prastara wiedza: 50
    • Zdolność: Walka kosturem

    Działanie: Bohater może za pomocą kosturów magicznych odbijać wrogie zaklęcia.


    Ulepszanie szat

    Wymagania:

    • Prastara wiedza: 100

    Działanie: Wartość ochronna wszystkich szat wzrasta dwukrotnie.


    Szybka nauka

    Wymagania:

    • Prastara wiedza: 100

    Działanie: Przy awansie na kolejny poziom bohater otrzymuje dodatkowy punkt nauki.

    Nauczyciele:

    • Mag Ognia Sebastian w Reddock, gdy przyniesiemy mu rośliny lecznicze.
    • Mag Ognia Karrypto, przebywający w Vengardzie.
    • Mag Ognia Altus, mieszkający w Klasztorze.
    • Mag Wody Saturas, w ruinach świątyni Al Shedim.
    • Mag Wody Cronos, przebywający w jaskini w pobliżu Ben Sala.
    • Mag Wody Vatras, gdy uwolnimy go z więzienia w Lago.
    • Mag Wody Riordian, którego spotykany w pobliżu Bragi - o ile odprowadzimy go do pobliskiej jaskini koczowników.
    • Mag Wody Merdarion, przebywający w jaskini koczowników nieopodal Mora Sul.

    Druid

    Wymagania:

    • Prastara wiedza: 100

    Działanie: Czas trwania wszystkich przemian w zwierzęta zostaje podwojony.

    Nauczyciele:

    • Druid Torn, jeśli wykonamy zadanie "Ludzie z Geldern i kamień druidów".
    • Druid Runak, którego znajdziemy na północ od Geldern.
    • Druid Porgan, przebywający w jaskini, na drodze między Cape Dun, a Monterą.

    Dodatkowo: Zdolność można uzyskać, nosząc Kostur natury.


    Mag Ognia

    Wymagania:

    • Prastara wiedza: 200

    Działanie: Zaklęcia magii dominacji stają się bardziej skuteczne. Zadają niemal dwukrotnie większe obrażenia i działają półtorej razy dłużej.

    Nauczyciel:

    • Mag Ognia Karrypto, przebywający w Vengardzie.

    Dodatkowo: Zdolność można uzyskać, nosząc Kostur dominacji, Kostur Maga Ognia lub Kostur ognia.


    Mag Wody

    Wymagania:

    • Prastara wiedza: 200

    Działanie: Zaklęcia magii przemiany stają się bardziej skuteczne. Zadają niemal dwukrotnie większe obrażenia i działają półtorej razy dłużej.

    Nauczyciele:

    • Mag Wody Saturas, którego znajdziemy w ruinach świątyni Al Shedim.
    • Mag Wody Vatras, jeśli uwolnimy go z więzienia w Lago.

    Dodatkowo: Zdolność można uzyskać, nosząc Kostur równowagi, Kostur Maga Wody lub Kostur wody.


    Mroczny Mag

    Wymagania:

    • Prastara wiedza: 200

    Działanie: Zaklęcia magii przywołania stają się bardziej skuteczne. Zadają niemal dwukrotnie większe obrażenia i działają półtorej razy dłużej.

    Nauczyciel:

    • Mroczny Mag Tizgar w świątyni w Bakaresh. Aby móc się z nim spotkać, nasza reputacja w mieście Bakaresh musi wynosić minimum 75%.

    Dodatkowo: Zdolność można uzyskać, nosząc Kostur śmierci, Kostur mrocznego maga lub Kostur mroku.


    Regeneracja many

    Wymagania:

    • Prastara wiedza: 250

    Działanie: Bohater regeneruje punkty many, nawet gdy nie odpoczywa.

    Nauczyciele:

    • Mag Ognia Karrypto, przebywający w Vengardzie.
    • Mag Wody Saturas, w ruinach świątyni Al Shedim.
    • Mroczny Mag Sigmor w świątyni w Bakaresh. Zgodzi się nas nauczać, jeśli zapłacimy mu 1000 sztuk złota. Aby móc się z nim spotkać, nasza reputacja w mieście Bakaresh musi wynosić minimum 75%.

    Dodatkowo: Zdolność można uzyskać, nosząc jeden z kosturów: Kostur śmierci, Kostur dominacji, Kostur równowagi lub Kostur mocy.


    Zdolności kowalskie

    Kowal

    Wymagania: brak

    Bohater posiada tę zdolność od początku gry.

    Działanie: Bohater może wykuwać oręż z surowej stali.


    Kucie broni z rudy

    Wymagania:

    • Zdolności kowalskie: 25
    • Zdolność: Kowal

    Działanie: Bohater może wykuwać oręż z magicznej rudy.


    Kucie broni z czystej rudy

    Wymagania:

    • Zdolności kowalskie: 50
    • Zdolność: Kucie broni z rudy

    Działanie: Bohater może wykuwać oręż z czystej magicznej rudy.

    Nauczyciel:

    • Kowal Ingvar z Klanu Młota, po odbiciu kopalni z rąk orków i wykonaniu dla niego szeregu zadań.

    Poszukiwacz złóż

    Wymagania: brak

    Działanie: Z każdego złoża bohater wydobywa dwukrotnie więcej surowców.


    Ostrzenie oręża

    Wymagania: brak

    Działanie: Bohater może ostrzyć swoją broń, zwiększając o dziesięć punktów ilość obrażeń nią zadawanych. Nie można ostrzyć broni magicznej, jak np. miecza ognistego.


    Ulepszanie pancerza

    Wymagania:

    • Zdolności kowalskie: 50

    Działanie: Bohater otrzymuje premię ochronną do wszystkich rodzajów pancerza.


    Zdolności złodzieja

    Otwieranie prostych zamków

    Wymagania: brak

    Bohater posiada tę zdolność od początku gry.


    Otwieranie trudnych zamków

    Wymagania:

    • Zdolności złodziejskie: 30
    • Zdolność: Otwieranie prostych zamków

    Otwieranie arcytrudnych zamków

    Wymagania:

    • Zdolności złodziejskie: 60
    • Zdolność: Otwieranie trudnych zamków

    Nauczyciel:

    • Lares z Geldern

    Prosta kradzież kieszonkowa

    Wymagania: brak


    Trudna kradzież kieszonkowa

    Wymagania:

    • Zdolności złodziejskie: 40
    • Zdolność: Prosta kradzież kieszonkowa

    Arcytrudna kradzież kieszonkowa.

    Wymagania:

    • Zdolności złodziejskie: 80
    • Zdolność: Trudna kradzież kieszonkowa

    Nauczyciele:

    • Lares w Geldern
    • Peer, przebywający na farmie na północ od Trelis. Najpierw musimy zabić pochrząkujące rozpruwacze, żyjące w pobliskiej jaskini.

    Targowanie

    Wymagania:

    • Zdolności złodziejskie: 70

    Działanie: Bohater sprzedaje towary o 10% drożej, a kupuje o 10% taniej.


    Tłumaczenie się

    Wymagania:

    • Zdolności złodziejskie: 30

    Działanie: Bohater może próbować kłamać, gdy podejrzewany jest o dokonanie morderstwa lub kradzież.


    Obalenie

    Wymagania:

    • Zdolności złodziejskie: 50

    Działanie: Bohater może od tyłu podkraść się do ofiary i za pomocą maczugi pozbawić ją przytomności.

    Nauczyciele:

    • Lares z Geldern.
    • Shawn z Okary. Możemy także spotkać go w Gothcie, jeśli pokonaliśmy demona i daliśmy Shawnowi pieniądze na odbudowę miasta.
    • Złodziej Hengley z Nemory.

    Morderstwo

    Wymagania:

    • Zdolności złodziejskie: 90

    Działanie: Bohater może od tyłu podkraść się do przeciwnika i zabić go celnym pchnięciem.

    Nauczyciel:

    • Ugrasal w Ishtar. Aby się dostać do stolicy Asasynów, nasza reputacja u nich musi wynosić minimum 75%.

    Mistrz złodziejstwa

    Wymagania:

    • Zdolności złodziejskie: 100

    Działanie: Bohater może podkraść się do śpiącej ofiary i okraść ją ze wszystkiego.


    Skradanie

    Wymagania: brak

    Działanie: Bohater może się skradać.


    Zdolności alchemiczne

    Warzenie mikstur leczenia

    Wymagania: brak

    Działanie: Bohater może warzyć mikstury leczenia i wytrzymałości, odtrutki oraz mikstury leczące choroby.

    Bohater posiada tę zdolność od początku gry.


    Warzenie mikstur many

    Wymagania:

    • Zdolności alchemiczne: 20

    Mikstury o efektach stałych

    Wymagania:

    • Zdolności alchemiczne: 40

    Wyrób trucizny

    Wymagania:

    • Zdolności alchemiczne: 20

    Nauczyciele:

    • Alchemik Eusebio w Ben Erai, jeśli przyniesiemy mu dziesięć kwiatów kaktusa.
    • Aldo w Bakaresh.
    • Ogrodnik Rasul w Lago.
    • Alchemik Delazar w Isthar. Aby się dostać do stolicy Asasynów, nasza reputacja u nich musi wynosić minimum 75%.

    Warzenie mikstur przemiany

    Wymagania:

    • Zdolności alchemiczne: 60

    Nauczyciele:

    • Druid Porgan, przebywający w jaskini, na drodze między Cape Dun a Monterą.
    • Druid Runak, znajdujący się na północ od Geldern.

    Zatrute ostrze

    Wymagania:

    • Zdolności alchemiczne: 40

    Nauczyciele:

    • Alchemik Eusebio w Ben Erai, jeśli przyniesiemy mu dziesięć kwiatów kaktusa.
    • Aldo w Bakaresh.
    • Ogrodnik Rasul w Lago.
    • Alchemik Delazar w Isthar. Aby się dostać do stolicy Asasynów, nasza reputacja u nich musi wynosić minimum 75%.
    • Szaman orków Grompel, przebywający w Silden. Zostanie on naszym nauczycielem, jeśli zdobędziemy w mieście reputację wynoszącą minimum 75%.
    • Alchemik Esiel z Cape Dun, jeśli przyniesiemy mu tuzin ziół leczniczych.
    • Alchemik Peratur, mieszkający w Geldern.

    Wyrób zatrutych strzał

    Wymagania:

    • Zdolności alchemiczne: 40

    Nauczyciele:

    • Alchemik Eusebio w Ben Erai, jeśli przyniesiemy mu dziesięć kwiatów kaktusa.
    • Aldo w Bakaresh.
    • Ogrodnik Rasul w Lago.
    • Alchemik Delazar w Isthar. Aby się dostać do stolicy Asasynów, nasza reputacja u nich musi wynosić minimum 75%.

    Wyrób strzał ognistych

    Wymagania:

    • Zdolności alchemiczne: 20

    Nauczyciele:

    • Mag Ognia Sebastian z Reddock.
    • Mag Ognia Karrypto, przebywający w Vengardzie.
    • Alchemik Renwik, mieszkający w Geldern.
    • Mag Ognia Rakus, którego znajdziemy w jaskini niedaleko Okary. Musimy go obronić przed ożywieńcami, by został naszym nauczycielem.
    • Mag Ognia Treslott, przebywający w Nemorze.

    Wyrób strzał wybuchowych

    Wymagania:

    • Zdolności alchemiczne: 60
    • Zdolność: Wyrób strzał ognistych.

    Inne zdolności

    Akrobatyka

    Wymagania: brak

    Działanie: Bohater odnosi mniej obrażeń na skutek upadków, nie może też zginąć z tego powodu.

    Nauczyciele:

    • Niewolnik Harek, który uciekł z Cape Dun. Znajdziemy go blisko miasta, a jeśli zaoferujemy mu naszą pomoc i miast do Asasyna Gamala odprowadzimy go do domku myśliwego Jensa, będziemy mogli nauczyć się od niego tej zdolności.
    • Pavel - łowca, którego spotkamy w Silden. Jeśli zgodzimy się odprowadzić go do pobliskiego domku myśliwskiego, nauczy nas tej zdolności.

    Wytrzymałość wilka

    Wymagania: brak

    Działanie: Bohater może dwukrotnie dłużej biegać.

    Nauczyciele:

    • Pavel - łowca, którego spotkamy w Silden. Jeśli zgodzimy się odprowadzić go do pobliskiego domku myśliwskiego, nauczy nas tej zdolności.
    • Druid Torn - jeśli wypełnimy misję, którą nam zleca. Torna znajdziemy w połowie drogi między Geldern, a Trelis, w obozowisku Leśnych Gońców.
    • Myśliwy Bogir z Klanu Wilka.

    Odporność na chłód

    Wymagania: brak

    Działanie: Bohater jest niewrażliwy na działanie zimna i otrzymuje premię ochronną, dzięki której jego pancerz lepiej wytrzymuje ataki lodowe.

    Nauczyciele:

    • Lars, Nordmarczyk więziony przez orków w Silden. Jeśli wykupimy go od Zapoteka, nauczy nas odporności na chłód, a także pokaże drogę do swojej ojczyzny.
    • Myśliwy Bogir z Klanu Wilka.

    Dodatkowo: Zdolność można uzyskać, nosząc jedną ze zbroi: ciężki pancerz Nordmarczyka, pancerz Nordmarczyka, lekki pancerz Nordmarczyka bądź szatę ognia.


    Odporność na gorąco

    Wymagania: brak

    Działanie: Bohater jest niewrażliwy na działanie gorąca i otrzymuje premię ochronną, dzięki której jego pancerz lepiej wytrzymuje ataki ogniowe.

    Nauczyciel:

    • Asasyn Tufail, którego znajdziemy w oazie na północ od Bragi. Najpierw należy wykonać misję "Polowanie na nagrody: Malir", w której Tufail okaże się pomocny.
    • Sanuyem, przebywający w ruinach na zachód od Mora Sul.

    Dodatkowo: Zdolność można uzyskać, nosząc jedną ze zbroi: pancerz Zubena, elitarny pancerz Asasyna, ciężkie ubranie koczownika, pancerz Asasyna, ubranie koczownika, lekki pancerz Asasyna, lekkie ubranie koczownika.


    Odporność na choroby

    Wymagania: brak

    Działanie: Bohater jest odporny na choroby.

    Nauczyciel:

    • Alchemik Renwik, mieszkający w Geldern. Najpierw należy jednak wykonać zadanie, które nam zleca - przynieść mu szczaw królewski.

    Dodatkowo: Zdolność można uzyskać, nosząc szatę wody lub amulet druida.


    Odporność na trucizny

    Wymagania: brak

    Działanie: Bohater jest odporny na trucizny.

    Nauczyciel:

    • Alchemik Peratur, mieszkający w Geldern.

    Dodatkowo: Zdolność można uzyskać, nosząc pancerz Zubena lub elitarny pancerz Asasyna.





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 47 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · 2 · (3) ·

    danonek666
     

    Wędrowiec
    Temat: u kogo można się nauczyć ko...
    Dodany: 03.12.2011 o 19:37  

    u kogo można się nauczyć kosturn magi bo mam pozostałe I II III

    sdasda
     

    Wędrowiec
    Temat: zajebiscie wyrabiscie
    Dodany: 31.03.2012 o 12:56  

    zajebiscie wyrabiscie

    Geralt
     

    Wędrowiec
    Temat: Ja pierdole nieogarnięty np...
    Dodany: 21.08.2012 o 20:19  

    Ja pierdole nieogarnięty np. u Sebastiana maga ognia w Reddock jak mu 10 roślinek leczniczych przyniesiesz.

    Kille
     

    Wędrowiec
    Temat: Szybką nauke jeszcze Ningal...
    Dodany: 28.10.2012 o 8:43  

    Szybką nauke jeszcze Ningal z Mora Sul uczy

    Zizi
     

    Wędrowiec
    Temat: No wkońcu sie naucze topór ...
    Dodany: 10.12.2012 o 17:29  

    No wkońcu sie naucze topór pozom 3 i zabujca orków

    Anog
     

    Wędrowiec
    Temat: jak odblokować coś w księdz...
    Dodany: 19.11.2013 o 20:14  

    jak odblokować coś w księdze czarów

    Zidan
     

    Wędrowiec
    Temat: Fajnie naucze się wszystkie...
    Dodany: 08.12.2013 o 11:22  

    Fajnie naucze się wszystkiego :) Dzięki



    Ten artykuł skomentowano 47 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · 2 · (3) ·

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw