Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Heroes of Might and Magic V • Bohaterowie Sy... • INSIMILION

    Heroes of Might and Magic V » Bohaterowie


    Bohaterowie Sylwanu - Łowcy

    Działy gier » Heroes of Might and Magic V » Opisy » Bohaterowie
    Autor: Tallos
    Utworzono: 20.05.2011
    Aktualizacja: 20.05.2011

    Atrybuty
    Atak 0 (15%)
    Obrona 2 (45%)
    Siła czarów 1 (10%)
    Wiedza 2 (30%)

    Szanse poznania umiejętności
    Mściciel 10%
    Logistyka 15%
    Szczęście 15%
    Obrona 10%
    Oświecenie 10%
    Dowodzenie 8%
    Magia światła 8%
    Magia zniszczenie 8%
    Atak 6%
    Talent magiczny 4%
    Machiny wojenne 2%
    Magia mroku 2%
    Magia przywołania 2%

    Armia
    10-14 Nimf
    5-7 Tancerzy ostrzy
    0-2 Myśliwych

    Anwen
    Specjalizacja: Miecz Sylanny
    Wszystkie istoty Sylwan pod dowództwem bohatera zadają ulubionemu przeciwnikowi obrażenia większe o 2% za każdy posiadany przez niego poziom doświadczenia.
    Umiejętności: Mściciel, Obrona -> Ochrona
    Słaba bohaterka. Sama umiejętność rasowa elfów jest średnio przydatna i stosowana rzadziej niż inne, tak więc nie opłaca się jej wzmacniać.

    Dirael
    Specjalizacja: Królowa roju os
    Czar rój os rzucany przez bohatera staje się skuteczniejszy. Obrażenia wzrastają o 5% na każdy posiadany przez niego poziom doświadczenia. Obniżenie gotowości bojowej celu wzrasta o 1,02 plus 0,02 na każde 3 osiągnięte przez niego poziomy doświadczenia.
    Umiejętności: Mściciel, Magia przywołania -> Mistrz przywołania
    Czary: Rój os
    Kolejna słaba heroska. Zaklęcia rój os nie uważam za przydatne, aczkolwiek jego wzmocnienie jest dość silne. Jednakże miasto Sylwan nie preferuje magii przywołania, tak więc umiejętność władania nią może się okazać praktycznie nieużywana.

    Gilraen
    Specjalizacja: Mistrz ostrza
    Tancerze ostrzy, Tancerze wojny i Tancerze wiatru w armii bohatera otrzymują premię +1 do ataku i obrony na każde 2 osiągnięte przez niego poziomy doświadczenia, począwszy od poziomu 1.
    Umiejętności: Mściciel, Obrona -> Ochrona
    Armia: 3x 5-7 Tancerzy ostrzy zamiast standardowej armii
    Standardowy bohater-dowódca. Jeśli uważasz, że przyda ci się wzmocnienie Tancerzy, to się nie krępuj.

    Ossir
    Specjalizacja: Mistrz polowania
    Myśliwi, Wielcy łowcy i Mistyczni łucznicy w armii bohatera otrzymują premię +1 do ataku i obrony na każde 2 osiągnięte przez niego poziomy doświadczenia, począwszy od poziomu 1.
    Umiejętności: Mściciel, Szczęście -> Odporność na magię
    Armia: 3x 3-4 Myśliwych zamiast standardowej armii
    Z oceną Ossira mam problem. Z jednej strony, wspierane przez jego jednostki to najlepsi strzelcy w grze. Jednak z drugiej, posiadanie odporności na magię pozbawia go możliwości wybrania umiejętności ostatecznej. Sam zdecyduj, co bardziej ci odpowiada.

    Talanar
    Specjalizacja: Furia elfów
    Tancerze ostrzy, Tancerze wojny, Tancerze wiatru, Myśliwi, Wielcy łowczy, Mistyczni łucznicy, Druidzi, Wielcy druidzi i Arcydruidzi w armii bohatera zyskują zdolność szał.
    Umiejętności: Mściciel, Dowodzenie -> Werbunek
    Machiny wojenne: Balista
    Kolejny niezbyt potężny heros. Twoim zadaniem w grze jest powodować, a nie ponosić straty, dlatego Talanar nie powinien znaleźć u ciebie zastosowania. Dodatkowo jego specjalizacja nie staje się potężniejsza wraz z następnymi poziomami.

    Vinrael
    Specjalizacja: Weteran
    Liczba punktów doświadczenia, którą bohater uzyskuje po wygranej walce, jest zwiększona o 2% za każdy posiadany przez niego poziom doświadczenia.
    Umiejętności: Mściciel, Oświecenie -> Inteligencja
    Najszybciej awansujący bohater w grze, dzięki temu zawsze powinien mieć przewagę nad przeciwnikiem. Zdecydowanie polecam.

    Wyngaal
    Specjalizacja: Szybko uderzający
    Na początku walki jednostki w armii bohatera otrzymują premię do gotowości bojowej w wysokości 1% na każdy posiadany przez niego poziom doświadczenia.
    Umiejętności: Mściciel, Atak -> Taktyka
    Dobry bohater, na nieszczęście posiadający słabą taktykę. Mimo że bonus do GB działa tylko raz, nierzadko ustawia on kolejkę inicjatywy na całą bitwę.

    Ylthin
    Specjalizacja: Dziewica jednorożca
    Jednorożce, Srebrne jednorożce i Białe jednorożce w armii bohatera otrzymują premię +1 do ataku i obrony na każde 2 osiągnięte przez niego poziomy doświadczenia, począwszy od poziomu 1.
    Umiejętności: Mściciel, Magia światła -> Mistrz łask
    Armia: 1 Jednorożec zamiast 0-2 Myśliwych
    Machiny wojenne: Namiot medyka
    Bohaterka z podobnymi wadami i zaletami co Ossir. Krótko mówiąc, w zamian za wzmocnienie dobrych jednostek musi zrezygnować z umiejętności ostatecznej. Do jej zalet należy silna armia początkowa.



    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw