Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Heroes of Might and Magic V • Budynki Nekrop... • INSIMILION

    Heroes of Might and Magic V » Budynki


    Budynki Nekropolis

    Działy gier » Heroes of Might and Magic V » Opisy » Budynki
    Autor: Tallos
    Utworzono: 19.05.2011
    Aktualizacja: 19.05.2011

    Odstępstwa od standardowej rozbudowy miasta

    Rada miasta
    Wymagany poziom miasta: 6
    Wymagany budynek: Krypta

    Fort
    Wymagany poziom miasta: 3

    Cytadela
    Wymagany budynek: Zniszczona wieża

    Zamek
    Wymagany poziom miasta: 12

    Budynki rekrutacyjne

    Cmentarz
    Wymagany poziom miasta: 1
    Wymagany budynek: brak
    Koszt: 300 sz, 5 km
    Działanie: Siedziba 1. poziomu. Pozwala rekrutować Szkielety.

    Cmentarzysko
    Wymagany poziom miasta: 1
    Wymagany budynek: Cmentarz
    Koszt: 900 sz, 5 km
    Działanie: Ulepszona siedziba 1. poziomu. Pozwala rekrutować Kościanych łuczników i Kościanych wojowników.

    Krypta
    Wymagany poziom miasta: 3
    Wymagany budynek: Rada osady
    Koszt: 800 sz, 5 km
    Działanie: Siedziba 2. poziomu. Pozwala rekrutować Ożywieńców.

    Gnijąca krypta
    Wymagany poziom miasta: 3
    Wymagany budynek: Krypta
    Koszt: 2000 sz, 5 km, 3 rt
    Działanie: Ulepszona siedziba 2. poziomu. Pozwala rekrutować Zombie i Gnijących zombie.

    Zniszczona wieża
    Wymagany poziom miasta: 6
    Wymagany budynek: Fort
    Koszt: 1000 sz, 5 dr, 5 km, 3 rt
    Działanie: Siedziba 3. poziomu. Pozwala rekrutować Duchy.

    Nawiedzona wieża
    Wymagany poziom miasta: 6
    Wymagany budynek: Zrujnowana wieża
    Koszt: 2000 sz, 5 dr, 5 km, 5 rt
    Działanie: Ulepszona siedziba 3. poziomu. Pozwala rekrutować Widma i Poltergeisty.

    Dworek wampirów
    Wymagany poziom miasta:
    9
    Wymagany budynek: Karczma
    Koszt: 1500 sz, 10 dr, 10 km, 5 rt
    Działanie: Siedziba 4. poziomu. Pozwala rekrutować Wampiry.

    Pałac wampirów
    Wymagany poziom miasta: 9
    Wymagany budynek: Dworek wampirów
    Koszt: 4000 sz, 10 dr, 10 km, 5 kr, 5 kl
    Działanie: Ulepszona siedziba 4. poziomu. Pozwala rekrutować Wampirzych lordów i Książęta wampirów.

    Grobowiec
    Wymagany poziom miasta: 9
    Wymagany budynek: Nekromatron
    Koszt: 2000 sz, 10 dr, 10 km, 2 rt, 2 kr, 2 si, 2 kl
    Działanie: Siedziba 5. poziomu. Pozwala rekrutować Lisze.

    Mauzoleum
    Wymagany poziom miasta: 9
    Wymagany budynek: Grobowiec
    Koszt: 6000 sz, 10 dr, 10 km, 3 rt, 3 kr, 3 si, 3 kl
    Działanie: Ulepszona siedziba 5. poziomu. Pozwala rekrutować Arcylisze i Liszów mistrzów.

    Opuszczony dom
    Wymagany poziom miasta: 12
    Wymagany budynek: Zbezczeszczona świątynia
    Koszt: 4000 sz, 10 dr, 10 km, 10 rt
    Działanie: Siedziba 6. poziomu. Pozwala rekrutować Upiory.

    Opuszczona świątynia
    Wymagany poziom miasta: 12
    Wymagany budynek: Opuszczony dom
    Koszt: 8000 sz, 10 dr, 5 km, 10 rt, 5 kr
    Działanie: Ulepszona siedziba 6. poziomu. Pozwala rekrutować Kostuchy i Banshee.

    Cmentarzysko smoków
    Wymagany poziom miasta: 15
    Wymagany budynek: Zamek
    Koszt: 6000 sz, 20 dr, 20 km, 20 rt
    Działanie: Siedziba 7. poziomu. Pozwala rekrutować Kościane smoki.

    Smoczy grobowiec
    Wymagany poziom miasta: 15
    Wymagany budynek: Cmentarzysko smoków
    Koszt: 8000 sz, 20 dr, 10 km, 15 rt
    Działanie: Ulepszona siedziba 7. poziomu. Pozwala rekrutować Widmowe smoki i Upiorne smoki.

    Budynki specjalne

    Rozkopane groby
    Wymagany poziom miasta: 6
    Wymagany budynek: Cmentarz
    Koszt: 500 sz, 5 si
    Działanie: Zwiększa przyrost Szkieletów, Kościanych łuczników i Kościanych wojowników o 6/tydzień.

    Smoczy nagrobek
    Wymagany poziom miasta: 15
    Wymagany budynek: Cmentarzysko smoków
    Koszt: 3000 sz, 10 km, 10 rt
    Działanie: Zwiększa przyrost Kościanych smoków, Widmowych smoków i Upiornych smoków o 1/tydzień.

    Nekromatron
    Wymagany poziom miasta: 6
    Wymagany budynek: Gildia magów 1. poziomu
    Koszt: 1000 sz, 10 si
    Działanie: Wspomaga talent klasowy nekromancja. Wszyscy Nekromanci pod kontrolą gracza otrzymują premię +10% do tej umiejętności. Ponadto zwiększa ilość dostępnej energii mroku o 150.
    Komentarz: Bardzo dobry budynek, przydatny sam w sobie, a nie tylko ze względu na możliwość późniejszej rekrutacji Liszów. Nekromancja pozwala uzyskać sporą przewagę liczebną i każdą sposobność jej wzmocnienia należy wykorzystać.

    Zbezczeszczona świątynia
    Wymagany poziom miasta: 9
    Wymagany budynek: brak
    Koszt: 1000 sz, 5 km
    Działanie: Pozwala na przeistoczenie żywych (lecz nie żywiołaczych lub mechanicznych) stworzeń w odpowiadające im poziomem istoty nieumarłe (nieulepszone), o ile w mieście wybudowana jest siedziba tych ostatnich. Ponadto jednostki oblegające miasto otrzymują karę -2 do morale.
    Komentarz: Jeśli na zapleczu posiadamy sporo miast innych niż Nekropolis, to ten budynek się bardzo przyda. W innym wypadku i tak go wzniesiemy, gdyż wymagany jest do rozpoczęcia rekrutacji Upiorów.

    Posąg uwięzionych dusz
    Struktura Graala, do jej budowy potrzebna jest Łza Ashy. Zwiększa dzienny przychód złota o 5000, tygodniowy przyrost istot w danym mieście o 50%, talent nekromancja wszystkich bohaterów gracza o 50% i ilość energii mroku o 150.

    Łączny koszt budynków

    Budynki wspólne: 46 000 sz, 70 dr, 50 km, 11 rt, 11 kr, 11 si, 11 kl
    Budynki rekrutacyjne (podstawowe): 15 600 sz, 55 dr, 65 km, 40 rt, 2 kr, 2 si, 2 kl
    Budynki rekrutacyjne (ulepszone): 30 300 sz, 55 dr, 50 km, 36 rt, 13 kr, 3 si, 8 kl
    Budynki specjalne: 5 500 sz, 0 dr, 10 km, 10 rt, 0 kr, 15 si, 0 kl
    Suma: 97 400 sz, 180 dr, 175 km, 97 rt, 26 kr, 31 si, 21 kl

    Nekropolis pod względem całościowej sumy wymaga największych nakładów finansowych. Wliczają się w to jednak przede wszystkim olbrzymie pochłaniane ilości podstawowych surowców – często będzie trzeba je zdobywać przez handel. Dla równowagi złota potrzebujemy bardzo mało, a surowców rzadkich średniej ilości. Trzeba jednak zwrócić uwagę na sporą ilość rtęci, przekraczającą sumę pozostałych materiałów w tej kategorii – również ją często będziemy kupować. Warto zauważyć, że budynki wspólne i specjalne, dla innych ras zwykle opcjonalne, w Nekropolis muszą stanąć, jeśli chcemy rekrutować większość rodzajów wojska.



    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw