Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Icewind Dale 2 • Buty • INSIMILION

    Icewind Dale 2 » Zbrojownia


    Buty

    Działy gier » Icewind Dale 2 » Opisy » Zbrojownia
    Autor: Ahelor
    Utworzono: 20.10.2002
    Aktualizacja: 02.08.2008

    Buty Lekkiego Kroku

    Te porządnie wykonane buty z jeleniej skóry nie są magiczne, ale ich podeszwy zostały odpowiednio wyściełane w celu wytłumienia odgłosu kroków.

         PARAMETRY :

    • Specjalne:
      +1 do umiejętności Skradania
    • Waga: 2

    Buty Północy

    Buty te wykonane zostały ze skóry nieznanego stworzenia przez równie nieznanego szewca - bez wątpienia był on utalentowanym rzemieślnikiem. Włożone na nogi, wydają się wyginać i skręcać, doskonale dopasowując się do stopy. Buty chronią swego właściciela przed zimnem grzejąc stopy i zapewniając komfort nawet podczas najbardziej nieprzychylnej pogody.

         PARAMETRY :

    • Specjalne: Odporność na zimno 6/-
    • Waga: 4

    Buty Stłumionych Szeptów

    Te porządnie wykonane buty z jeleniej skóry nie są magiczne, ale ich podeszwy zostały odpowiednio wyściełane w celu wytłumienia odgłosu kroków.

         PARAMETRY :

    • Specjalne:
      +5 do umiejętności Skradania
    • Waga: 2

    Buty Szybkości

    Buty te zostały magicznie ulepszone i pozwalają właścicielowi na przemieszczanie się z dwukrotnie większą prędkością. Szczególnie cenią je sobie osoby, których profesja wiąże się z długimi podróżami.

         PARAMETRY :

    • Specjalne: Zwiększone tempo ruchów
    • Waga: 2

    Buty Ukrycia

    Żyjący przed wiekami król imieniem Rhigaerd znany był z posiadania wielu umiejętnych szpiegów. Słynęli z tego, iż żadna skrytka, ani tajemne przejście nie uchodziło ich uwadze. Posiadali także dokładne plany miast i zamków. Koniec końców, zostali zdradzeni od wewnątrz, a ich cenne narzędzia zrabowano, co sprawiło, że podobna siatka szpiegowska już nigdy nie powstała.

         PARAMETRY :

    • Specjalne: Umiejętność krycia się: +2
    • Waga: 4

    Buty Uników

    Magiczne właściwości tych butów pozwalają im przewidywać tor lotu nadlatujących pocisków i pomagać właścicielowi w ich unikaniu. Należały pierwotnie do instruktora akademii łuczniczej, który odszedł z pracy z powodu "wypadków", do których dochodziło za sprawą co bardziej niedoświadczonych uczniów.

         PARAMETRY :

    • Premia do pancerza: +5 przeciwko pociskom
    • Waga: 4

    Buty Uschniętej Gałęzi

    Wokół krawędzi tych rozpadających się butów wciąż widać martwe pnącza i gałązki. Te magiczne buty zostały uszyte i umagicznione przez członków Tajemnego Bractwa w czasie ich krótkiej krucjaty przeciwko rozmaitym wyznawcom natury w regionie Doliny Lodowego Wichru, a następnie przekazane ich wysłannikom przemierzającym ten obszar. Buty sprawiały, że każda roślina, która ich dotknęła, usychała w mgnieniu oka, przez co zostawiały za sobą wyraźny ślad przez całą Dolinę Lodowego Wichru... ślad, którym podążali druidzi pod postacią niedźwiedzi polarnych i pożerali jednego wysłannika za drugim. Te buty są jedyną po nich pozostałością.

    Buty zabijają wszelką roślinność, z którą się zetkną i nie mogą być noszone przez łowcę ani druida.

         PARAMETRY :

    • Posiadacz jest niewrażliwy na czar Oplątanie.
    • Waga: 4

    Buty Uziemienia

    Niezliczone wieki temu Forteca Półwyspu Starspire popadła w niełaskę Talosa, kiedy doszło tam do morderstwa boskiego ulubieńca Stormheralda. Talos obiecał zesłać na miasto trzęsienie ziemi, otoczyć je falami morskimi i sprowadzić na mieszkańców burze z piorunami. Jedna para tych butów miała ocalić jednego z mieszkańców, aby ten mógł opowiedzieć o zemście boga. Jakiś czas później podróżnicy szukający skarbów w ruinach miasta natknęli się na wiekowego człowieka, który oszalał wiodąc życie wśród zgliszcz. Buty, które nosił, przebiegły świat niosąc opowieść o mieście zniszczonym przez boski gniew.

         PARAMETRY :

    • Specjalne: Odporność na elektryczność 6/-
    • Waga: 4

    Buty Wędrującego Łowcy

    Buty te są bardzo starannie wykonane, specjalnie na użytek najlepszych młodych łowców z Wędrującej Wioski. Podszewki z wilczego futra są specjalnie umagicznione, aby stłumić odgłos kroków łowcy skradającego się do ofiary.

         PARAMETRY :

    • Specjalne: +3 do ukrywania się
    • Waga: 4

    Buty Zabójcy

    Z butów tych korzystał nieznany zabójca, który działał na terenie Księżycowego Morza, Thesk oraz Vast. Dzięki nim, schwytanie zabójcy stawało się prawie niemożliwe. W końcu liga kupiecka wynajęła braci czarodziejów, Dashrima i Balkata z Dragon Falls, aby powstrzymali tego człowieka zanim dostanie się do ich najwyższej rady. Dashrim i Balkat urządzili na niego zasadzkę i rozproszyli wszystkie jego zaklęcia. Gdy w końcu pozbawili życia tego groźnego zabójcę, zdjęli mu maskę i ujrzeli twarz drastycznie poranioną w czasie jakiegoś pożaru. Ku ich zaskoczeniu Poznanie nie ujawniło niczego na temat przeszłości tego człowieka, ani jego klientów. Bracia początkowo zatrzymali te magiczne buty, lecz po kilku latach zdecydowali się ich pozbyć. A ponieważ nie znali imienia człowieka, którego zabili, nazwali je "Butami Zabójcy".

         PARAMETRY :

    • Magiczna moc: można rzucać zaklęcie Migotanie 1x/dzień
    • Waga: 3

    Zwinne Buty Zabójcy (Serce Furii)

    Z butów tych korzystał nieznany zabójca, który działał na terenie Księżycowego Morza, Thesk oraz Vast. Dzięki nim, schwytanie zabójcy stawało się prawie niemożliwe. W końcu liga kupiecka wynajęła braci czarodziejów, Dashrima i Balkata z Dragon Falls, aby powstrzymali tego człowieka zanim dostanie się do ich najwyższej rady. Dashrim i Balkat urządzili na niego zasadzkę i rozproszyli wszystkie jego zaklęcia. Gdy w końcu pozbawili życia tego groźnego zabójcę, zdjęli mu maskę i ujrzeli twarz drastycznie poranioną w czasie jakiegoś pożaru. Ku ich zaskoczeniu Poznanie nie ujawniło niczego na temat przeszłości tego człowieka ani jego klientów. Bracia początkowo zatrzymali te magiczne buty, lecz po kilku latach zdecydowali się ich pozbyć. A ponieważ nie znali imienia człowieka, którego zabili, nazwali je "Zwinnymi Butami Zabójcy".

         PARAMETRY :

    • Magiczna moc: można rzucać zaklęcie Migotanie 1x/dzień
      Efekt stały: Posiadacz jest pod wpływem zaklęcia Swoboda Ruchu
    • Waga: 3

    Buty ze Skóry Yeti

    Buty są zwykle ręcznie wyrabiane przez szewców. Zwykłe buty tworzy się przy użyciu jakiegoś ogólnego modelu stopy, ale dobrej jakości buty wykonywane są na zamówienie i dopasowywane do stóp zamawiającego. Ten egzemplarz wykonano ze skóry Yeti.

         PARAMETRY :

    • Specjalne:
      Odporność: 1/- na Chłód
    • Waga: 4

    Buty ze Skóry Śnieżnego Wilka

    Buty są zwykle ręcznie wyrabiane przez szewców. Zwykłe buty tworzy się przy użyciu jakiegoś ogólnego modelu stopy, ale dobrej jakości buty wykonywane są na zamówienie i dopasowywane do stóp zamawiającego. Ten egzemplarz wykonano ze skóry śnieżnego wilka.

         PARAMETRY :

    • Specjalne:
      Odporność: 1/- na Chłód
      +1 do Charyzmy
    • Waga: 4

    Pantofle Chimandrae

    Te niezwykłe pantofle, wykonane z czerwonego i czarnego jedwabiu, miękkiej bawełny oraz złotego filigranu, mogą być dużo warte nawet bez swoich właściwości magicznych. Pantofle zostały zaklęte przez włamywacza i czarodzieja Chimandrae z Black Veils. Była to postać znana w całym południowym imperium. Jej umiejętności oszustwa, uwodzenia oraz akrobatyki były równie często chwalone, co przeklinane. Na wypadek niespodziewanych odwiedzin zawsze nosiła te pantofle w domu. Chimandrae znikła w tajemniczych okolicznościach w roku 742 KD, zostawiając większość swoich rzeczy osobistych w swoim majątku w królestwie Unther.

         PARAMETRY :

    • Wartość bazowa cechy: +5 punktów do Zręczności
    • Waga: 3

    Ochronne Pantofle Chimandrae (HoF)

    Te niezwykłe pantofle, wykonane z czerwonego i czarnego jedwabiu, miękkiej bawełny oraz złotego filigranu, mogą być dużo warte nawet bez swoich właściwości magicznych. Pantofle zostały zaklęte przez włamywacza i czarodzieja Chimandrae z Black Veils. Była to postać znana w całym południowym imperium. Jej umiejętności oszustwa, uwodzenia oraz akrobatyki były równie często chwalone, co przeklinane. Na wypadek niespodziewanych odwiedzin zawsze nosiła te pantofle w domu. Chimandrae znikła w tajemniczych okolicznościach w roku 742 KD, zostawiając większość swoich rzeczy osobistych w swoim majątku w królestwie Unther.

         PARAMETRY :

    • Wartość bazowa cechy: +5 punktów do Zręczności
      Moc zaklęcia: odporność na zaklęcia: Pajęczyna, Oplątanie oraz Rozkaz
      Odporność: +2 na zaklęcia
    • Waga: 3





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 1 raz.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Striker
     

    Wędrowiec
    Temat: Kody
    Dodany: 04.11.2009 o 22:02  

    Możecie dodać jeszcze "kody" do tych kodow??



    Ten artykuł skomentowano 1 raz.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw