Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Icewind Dale 2 • Halabardy • INSIMILION

    Icewind Dale 2 » Zbrojownia


    Halabardy

    Działy gier » Icewind Dale 2 » Opisy » Zbrojownia
    Autor: Ahelor
    Utworzono: 20.10.2002
    Aktualizacja: 02.08.2008

    Halabarda [00HALB01]

    Halabarda to jedna z najczęściej używanych broni drzewcowych. Można powiedzieć, że jest to topór umocowany na długim, mającym ponad 180 centymetrów drzewcu. Znajdujące się z przodu ostrze równoważone jest z drugiej strony przez hak, a z osi drzewca wystaje długi i ostry grot. Hak służy do przebijania zbroi i ściągania konnych z siodła. Broń wygląda jak skrzyżowanie włóczni z toporem.

         PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k10
    • Typ obrażeń: kłute
    • Waga: 15
    • Wymagany atut: Broń bojowa, Broń drzewcowa
    • Typ broni: dwuręczna

    Drążący Pazur [00HALB01]

    Drzewce tej halabardy wykonane jest z żelaza i najprawdopodobniej miała ona służyć do przyciągnięcia burty okrętu nieprzyjaciela i zatrzymania go w miejscu aby umożliwić dostanie się na jego pokład. Halabarda ta jest dosyć lekka i prosta w użyciu, a hak znajdujący się na jej końcu umożliwia łatwe zaczepienie jej na różnych przedmiotach. Wygląda, że nie była zbyt często używana w walce, chociaż nadawałaby się do atakowania goblinów z dużej odległości.

         PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k10 +1
    • Premia do Ataku: +1
    • Umagicznienie: +1
    • Typ obrażeń: kłute
    • Waga: 10
    • Wymagany atut: Broń bojowa, Broń drzewcowa
    • Typ broni: dwuręczna

    Plaga Pudu [63HALBPB]

    Pudu, kapitan Gwardii Legionu Chimery, jest z pewnością mistrzem przesady. Podobnie do innych półgoblinów odczuwał on potrzebę posiadania największej broni, jaką taki niezbyt rosły mieszaniec rasowy może udźwignąć, czyli halabardy.

    Oczywiście, Pudu nie mógł zadowolić się zwykłą halabardą, więc zlecił zaszczepienie najbardziej okrutnych zaklęć magicznych na broni, którą sam wybrał. Stosownie do pozycji jaką Pudu zajmował w Legionie Chimery, jego nowa halabarda, którą nazwał czule "Plaga Pudu", powodowała ogromne zniszczenia od ognia. Nie mieli szczęścia ci, którzy z jakiegoś powodu znaleźli się po niewłaściwej stronie tego płonącego ostrza. Ponadto, halabarda potrafiła ogłuszyć przeciwnika, przez co nie mógł bronić się przed atakiem Pudu. Pudu najbardziej lubi walczyć z tymi, którzy nie mogą się bronić - ale lepiej nie mówcie mu tego w twarz.

         PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k10 +3
    • Premia do Ataku: +3
    • Umagicznienie: +3
    • Typ obrażeń: kłute
    • Specjalne:
      Ogłuszenie: prawdopodobieństwo 25% na ogłuszenie celu na pół rundy (rzut na wytrzymałość neguje)
      Wybuch Ognia: prawdopodobieństwo 50%, że każde trafienie wyrządzi dodatkowe +2k6 obrażeń od ognia i 10%, że obrażenia wyniosą +2k10
    • Waga: 14
    • Wymagany atut: Broń bojowa, Broń drzewcowa
    • Typ broni: dwuręczna

    Ognista Plaga Pudu (HoF) [63HFHBPB]

    Pudu, kapitan Gwardii Legionu Chimery, jest z pewnością mistrzem przesady. Podobnie do innych półgoblinów odczuwał on potrzebę posiadania największej broni, jaką taki niezbyt rosły mieszaniec rasowy może udźwignąć, czyli halabardy.

    Oczywiście, Pudu nie mógł zadowolić się zwykłą halabardą, więc zlecił zaszczepienie najbardziej okrutnych zaklęć magicznych na broni, którą sam wybrał. Stosownie do pozycji jaką Pudu zajmował w Legionie Chimery, jego nowa halabarda, którą nazwał czule "Ognistą Plagą Pudu", powodowała ogromne zniszczenia od ognia. Nie mieli szczęścia ci, którzy z jakiegoś powodu znaleźli się po niewłaściwej stronie tego płonącego ostrza. Ponadto, halabarda potrafiła ogłuszyć przeciwnika, przez co nie mógł bronić się przed atakiem Pudu. Pudu najbardziej lubi walczyć z tymi, którzy nie mogą się bronić - ale lepiej nie mówcie mu tego w twarz.

         PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k10 +5
    • Premia do Ataku: +5
    • Umagicznienie: +5
    • Typ obrażeń: kłute
    • Specjalne:
      Ogłuszenie: prawdopodobieństwo 25% na rzut na wytrzymałość lub cel zostanie ogłuszony na pół rundy
      Wybuch Ognia: +2k6 dodatkowych obrażeń od ognia i prawdopodobieństwo 10% na dodatkowe +2k10 obrażeń
      Rzucenie zaklęcia: prawdopodobieństwo 5% na rzut zaklęcia Obniżenie Odporności przy trafieniu celu
    • Waga: 14
    • Wymagany atut: Broń bojowa, Broń drzewcowa
    • Typ broni: dwuręczna

    Olbrzymia Halabarda Nienawiści +4 [00HALB96]

    Jak inne egzemplarze tego typu broni, ta halabarda składa się z zakrzywionego, przypominającego tasak ostrza osadzonego na drzewcu o długości ok. 1,8 metra. Nadano jej jednak pewne właściwości magiczne, dzięki czemu jest skuteczniejsza w walce. Jej ostrze, dla przykładu, rozcina ciało nieprzyjaciela sięgając samej kości, a szpic znajdujący się na końcu jej drzewca przedziera się przez szczeliny w zbroi.

         PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k10 +4
    • Premia do Ataku: +4
    • Umagicznienie: +4
    • Typ obrażeń: kłute
    • Specjalne:
      Zła: +2k6 obrażeń zadanych dobrym stworzeniom
      Wampiryczna: 1k4 PŻ wyssanych z ofiary i przekazanych użytkownikowi (udany rzut na wytrzymałość neguje)
    • Waga: 28
    • Wymagany atut: Broń bojowa, Broń drzewcowa
    • Typ broni: dwuręczna
    • Wymagana minimalna siła: 18
    • Może Używać:
      Neutralny
      Zły





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw