Icewind Dale 2
Kody
Odejdź stąd człowieku marny, jeśli nie chcesz sobie zepsuć zabawy. Ostrzegam, że jeżeli zaczniesz wpisywać kody, to cała przyjemność z gry pryśnie, a ty zaczniesz bić się po głowie, czemu to zrobiłeś. Lepiej chwyć kufel z chłodnym piwem i idź gdzie indziej. Jeżeli jesteś pewien, to... No cóż. Nie przeszkadzam...
Aby uaktywnić konsolę do wpisywania kodów, należy uruchomić Program Konfiguracji Gry (np: Start => Programy => Black Isle => Icewind Dale 2 => Konfiguracja). Następnie przejść do zakładki Wydajność gdzie w Ustawieniach Gry na trzecim miejscu będzie "Włączenie konsoli oszustw". Zaznaczając tą opcję będzie można podczas gry używać kombinacji CTRL + TAB i wpisywać tipsy.
Kody do gry:
ctrlaltdelete:midas() | - | Dostajemy 500 złota |
ctrlaltdelete:addgold(#) | - | Dostajemy # złota |
ctrlaltdelete:explorearea() | - | Odkrywa całą mapę |
ctrlaltdelete:setcurrentxp(#) | - | Dostajemy # punktów doświadczenia |
ctrlaltdelete:setchapter(#) | - | Przechodzimy do rozdziału # (od 0 do 6, gdzie 0 to prolog) |
ctrlaltdelete:createcreature("#") | - | pojawia się potwór # |
ctrlaltdelete:addspell("#") | - | Wybrana postać otrzymuje czar # |
ctrlaltdelete:movetoarea("AR[liczba]") | - | Przenosi dróżynę do lokacji o określonym kodzie. Nazwy lokacji znajdują się na drugiej płycie z grą w katalogu "data" |
ctrlaltdelete:enablecheatkeys(1) | - | odblokowuje poniższe skróty klawiszowe. |
[Ctrl] + A | - | przewiń do przodu wypowiedź danej postaci |
[Ctrl] + S | - | przewiń do tyłu wypowiedź danej postaci |
[Ctrl] + C | - | powtórz wprowadzenie do danego rozdziału |
[Ctrl] + F | - | obróć wybraną postać wokół własnej osi |
[Ctrl] + J | - | teleportuj drużynę do miejsca w którym znajduje się kursor |
[Ctrl] + Y | - | zabij wybraną postać |
[Ctrl] + K | - | zabij wybranego potwora, lub wyrzuć jednego z członków drużyny |
[Ctrl] + R | - | ulecz wybraną postać |
[Ctrl] + U | - | otrzymujesz punkty doświadczenia |
[Ctrl] + X | - | wyświetla aktualną pozycję kursora |
[Ctrl] + 1 | - | przełączanie pomiędzy poziomami zbroi |
ctrlaltdelete:createitem(x,#) | - | Tworzy przemiot x w ilości # |
Kody przedmiotów znajdziesz przy nazwach broni w dziale Zbrojownia.
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 11 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
te kody nie działają...nie ma bata...
te kody nie działają...nie ma bata...
kody na xp i kase dzialaja lecz kody na przenoszenie druzyny w miejsca,tworzenie przedmiotow i skroty klawiszowe nie dzialaja nie stety :/
kody na xp i kase dzialaja lecz kody na przenoszenie druzyny w miejsca,tworzenie przedmiotow i skroty klawiszowe nie dzialaja nie stety :/
Mi też kody nie działają... no kody na kase i dośw. działają ale reszta nie ;/
Mi też kody nie działają... no kody na kase i dośw. działają ale reszta nie ;/
Ludzie, POMOCY!
Chcę spróbować gry z kodami, ale zawsze wyskakuje NICE TRY CHEATER. Wiem, że to wyskakuje, jak się zrobi jakąś literówkę, czzy coś takiego, ale... zrobiłam wszystko zgodnie z instrukcją. Wpisuję np. ctrlaltdelete:enablecheatkeys() i NIC. Proszę o POMOC!
Ludzie, POMOCY!
Chcę spróbować gry z kodami, ale zawsze wyskakuje NICE TRY CHEATER. Wiem, że to wyskakuje, jak się zrobi jakąś literówkę, czzy coś takiego, ale... zrobiłam wszystko zgodnie z instrukcją. Wpisuję np. ctrlaltdelete:enablecheatkeys() i NIC. Proszę o POMOC!
Bo trzeba jeszcze w nawiasik wstawić jedyneczkę. ^^
O tak:
ctrlaltdelete:enablecheatkeys(1)
Bo trzeba jeszcze w nawiasik wstawić jedyneczkę. ^^
O tak:
ctrlaltdelete:enablecheatkeys(1)
jak wpiusac kod na item bo wpisuje i mi wyzuca ze nie ma takiej komendy help
jak wpiusac kod na item bo wpisuje i mi wyzuca ze nie ma takiej komendy help
lalanana - to nic nie daje
lalanana - to nic nie daje
Wow wszystkie działają dzienki :)
Wow wszystkie działają dzienki :)
żeby działały skróty klawiszowe najpierw trzeba wpisać ctrlaltdelete:enablecheatkeys(1) .
A tak to wszystko działa
żeby działały skróty klawiszowe najpierw trzeba wpisać ctrlaltdelete:enablecheatkeys(1) .
A tak to wszystko działa
poprawny kod na item:
ctrlaltdelete:CreateItem("ItemCode",NumberOfItem)
np: ctrlaltdelete:CreateItem("00AX1H01.ITM",NumberOfItem)
poprawny kod na item:
ctrlaltdelete:CreateItem("ItemCode",NumberOfItem)
np: ctrlaltdelete:CreateItem("00AX1H01.ITM",NumberOfItem)
poprawka, zapomniealem wpisac ilosci przedmiotuctrlaltdelete:CreateItem("00AX1H01.ITM",1)
poprawka, zapomniealem wpisac ilosci przedmiotuctrlaltdelete:CreateItem("00AX1H01.ITM",1)
Ten artykuł skomentowano 11 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.