Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Icewind Dale 2 • Paladyn • INSIMILION

    Icewind Dale 2 » Klasy


    Paladyn

    Działy gier » Icewind Dale 2 » Opisy » Klasy
    Autor: Ahelor
    Utworzono: 21.12.2002
    Aktualizacja: 02.08.2008

    Paladyn to wojownik śmiały i czysty, wzór wszystkiego co dobre i prawdziwe. Podobnie jak u wojownika, całe jego życie to walka. Jest on jednakże oddany ideałom prawości, sprawiedliwości, uczciwości, pobożności i rycerskości. Stara się być żywym przykładem tych cnót, aby inni mogli czerpać z jego czynów zarówno naukę, jak i korzyści.

    Mądrość jest cechą, w oparciu o którą paladyn rzuca swe czary. Ma ona wpływ na maksymalny poziom czarów, jakie mogą oni rzucać, ST rzutów obronnych przeciwko rzuconym zaklęciom, a także na liczbę dodatkowych czarów.

    Paladyn, który decyduje się na podjęcie drugiej klasy, innej niż jego własna lub zakonna Ulubiona, nigdy nie będzie już mógł awansować w klasie paladyna.

    Punkty Życia na poziom: 1-10

    Zalety :

    • Biegły we wszystkich broniach prostych i bojowych, lekkich, średnich i ciężkich zbrojach, a także tarczach. Dodaje modyfikator Charyzmy do wszystkich rzutów obronnych.
    • Paladyn może użyć Nakładania Rąk 1/dzień. Nakładanie Rąk natychmiastowo ulecza ilość Punktów Życia równą modyfikatorowi Charyzmy paladyna razy jego poziom (minimum jeden punkt na poziom)
    • Paladyni są odporni na wszystkie choroby.
    • 2-gi poziom: Porażenie Zła. Raz dziennie paladyn może spróbować rozgromić zło pojedynczym atakiem wręcz. Do swego rzutu na atak dodaje on swój modyfikator Charyzmy (jeśli jest dodatni) i zadaje 1 dodatkowy punkt obrażeń na poziom.
    • 2-gi poziom: Aura Odwagi. Paladyn staje się odporny na strach, a jego sojusznicy w promieniu 3 metrów otrzymują premię +4 do rzutów przeciwko strachowi.
    • 3-ci poziom: Uleczenie Choroby. Paladyn uzyskuje zdolność do leczenia chorób u innych postaci tyle razy dziennie, ile wynosi jego poziom podzielony przez trzy.
    • 3-ci poziom: Odpędzanie Nieumarłych. Kiedy ta moc zostaje przyzwana, paladyn próbuje użyć mocy swego bóstwa aby przerazić grupę nieumarłych. Im wyższą posiada paladyn Charyzmę i im wyższy poziom, tym większa szansa, że mu się to uda. Chociaż ta zdolność podobna jest do analogicznej zdolności kapłana, to funkcjonuje ona tak, jakby paladyn miał dwa poziomy mniej od kapłana.
    • 4-ty poziom: Rzucanie Czarów. Paladyni otrzymują zdolność do rzucania czarów.

    Wady :

    • Paladyn musi być charakteru praworządnego dobrego i musi wybrać bóstwo, któremu służy. Wybór ten będzie miał wpływ na możliwości Wieloklasowania.
    • Paladyn musi przeciwstawiać się złym uczynkom, które popełnione zostają w jego obecności.

    Dostępne podklasy (Zakony) Paladyna :

    Paladyn Ilmatera : Paladyni Ilmatera czczą boga cierpienia. Dobrowolnie przyjmują na siebie nawet najstraszniejsze rany tylko po to, by zaoszczędzić cierpienia innym. Znani oni są ze swej pokory.

    Specjalna zdolność zakonna: Może dodać klasę Nosiciela Bólu Ilmatera bez obawy, że nie będzie mógł awansować już w klasie paladyna.

    Paladyn Helma : Paladyni Helma podążają drogami wyznaczonymi przez boga strażników. Bronią oni słabszych i ochraniają ważne miejsca przed atakami.

    Specjalna zdolność zakonna: Może dodać klasę wojownika bez obawy, że nie będzie mógł awansować już w klasie paladyna.

    Paladyn Mystry : Paladyni Mystry pilnują, by moce bogini magii nie zostały użyte do złych celów. Wyszukują oni złych czarodziejów w całym Faerunie, aby chronić cywilizację i starają się zabezpieczyć dobrych czarodziejów przed skutkami nieodpowiedzialnego użycia magii.

    Specjalna zdolność zakonna: Może dodać klasę czarodzieja bez obawy, że nie będzie mógł awansować już w klasie paladyna.

    UWAGA : Paladyn, który decyduje się na podjęcie drugiej klasy, innej niż jego własna lub zakonna Ulubiona, nigdy nie będzie już mógł awansować w klasie paladyna.





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 1 raz.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Bbbbb
     

    Wędrowiec
    Temat: Podobnie jak są mody dodaj...
    Dodany: 24.08.2015 o 0:46  

    Podobnie jak są mody dodające kapłanów bóstw głównych ras Faerunu, są też mody pozwalające wieloklasować paladyna Helma z kapłanem Helma (co jest według mnie logiczne), paladyna Mystry z czarownikiem (co już MOŻE skutkować przegięciem postaci, moim teoretycznym zdaniem), oraz znoszące ograniczenia charakteru (nie polecam).



    Ten artykuł skomentowano 1 raz.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw