Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Icewind Dale 2 • Szaty • INSIMILION

    Icewind Dale 2 » Zbrojownia


    Szaty

    Działy gier » Icewind Dale 2 » Opisy » Zbrojownia
    Autor: Ahelor
    Utworzono: 20.10.2002
    Aktualizacja: 02.08.2008

    Obrzędowa Szata Aurylitów

    To jest lodowo biała szata z niebieskim wykończeniem, noszona przez kapłanów i kapłanki Auril. W talii jest ściągnięta bardzo szerokim, srebrnym paskiem.


    Szata Czarodzieja Ognistej Odporności

    Ze względu na niezwykle niestabilną naturę większości czarów, szaty ochrony przed ogniem są dość często spotykane wśród młodych czarodziejów i ich nauczycieli.

         PARAMETRY :

    • Odporność: 4/- na ogień
    • Waga: 3

    Szata Dobrego Arcymaga

    Ta potężna szata czarodzieja zapewnia ochronę przed dowolnym rodzajem ataku fizycznego. Jednocześnie zapewnia ona swojemu właścicielowi zwiększoną odporność na ataki magiczne, oraz poprawia rzuty obronne. Ze względu na naturę swojego umagicznienia może być noszona jedynie przez osoby o dobrym charakterze.

         PARAMETRY :

    • Premia ochronna: +5
    • Specjalne:
      1/- odporności na magię
      +1 do rzutów obronnych
    • Waga: 6

    Szata Neutralnego Arcymaga

    Ta potężna szata czarodzieja zapewnia ochronę przed dowolnym rodzajem ataku fizycznego. Jednocześnie zapewnia ona swojemu właścicielowi zwiększoną odporność na ataki magiczne, oraz poprawia rzuty obronne. Ze względu na naturę swojego umagicznienia może być noszona jedynie przez osoby o neutralnym charakterze.

         PARAMETRY :

    • Premia ochronna: +5
    • Specjalne:
      1/- odporności na magię
      +1 do rzutów obronnych
    • Waga: 6

    Szata Złego Arcymaga

    Ta potężna szata czarodzieja zapewnia ochronę przed dowolnym rodzajem ataku fizycznego. Jednocześnie zapewnia ona swojemu właścicielowi zwiększoną odporność na ataki magiczne, oraz poprawia rzuty obronne. Ze względu na naturę swojego umagicznienia może być noszona jedynie przez osoby o złym charakterze.

         PARAMETRY :

    • Premia ochronna: +5
    • Specjalne:
      1/- odporności na magię
      +1 do rzutów obronnych
    • Waga: 6

    Szata Nowicjusza

    Ta obszerna biała szata jest wyłożona zielonym jedwabiem. Obszycia zdobią srebrne węże, pełzające wzdłuż krawędzi tkaniny. Fałdy szaty i kaptura są tak duże i masywne, że zakrywają praktycznie całą sylwetkę ubranej w nią osoby. Nawet przyglądając się z bliska nie można dostrzec mącących właściwości tej szaty.

    Gdyby ktoś zechciał użyć tej szaty, mógłby to zrobić... oczywiście pod warunkiem, że wszyscy jego towarzysze także byliby podobnie okryci.

         PARAMETRY :

    • Zapewnia noszącemu kamuflaż
    • Waga: 3

    Szata Mistrza

    Niektóre spośród tych szat zostały wykonane dla krótko istniejącej Akademii Michella w pobliżu Berduska. Nauczyciele w szkole nosili specjalne szaty, które podnosiły ich umiejętności rzucania zaklęć. Niestety, Michell i jego kadra byli zbyt aroganccy i skłonni do kłótni w relacjach z pobliską świątynią Loviatana. Dlatego też kapłanka świątyni przygotowała atak na szkołę, który trwał tylko godzinę. Niektórzy historycy twierdzą, że pomimo tak krótkiego czasu walki, tortury jakim poddani zostali czarodzieje trwały wiele tygodni. Te szaty nosił Jamal Briars, profesor alchemii. Loviatanie szczególnie jemu nie chcieli darować i kazali żywiołakom powietrza ciągnąć go przez ciernie do chwili, gdy wykrwawi się na śmierć.

         PARAMETRY :

    • Inteligencja: +2
    • Charyzma: +3
    • Waga: 3

    Szata Stapiania

    Od czasów Netheril, czarodzieje nauczyli się nadawać magiczne właściwości otaczającym ich przedmiotom codziennego użytku. Ulubionym przedmiotem tego typu stała się zwykła szata. Ze względu na swą lekkość, powszechność, oraz fakt, że długo pozostaje pod wpływem magii, szata doskonale sprawdza się jako wyposażenie maga.

         PARAMETRY :

    • Premia ochronna: +2
    • Odporność : 1/- Magia
    • Wiedza (Mistyczna): +5
    • Inteligencja: +1
    • Waga: 4

    Szata Wchłaniania

    Czarownica o imieniu Fain z Pięciu Wież często toczyła walki z dobrze wyposażonymi i wyszkolonymi wojownikami. W którymś momencie zdała sobie sprawę, że niezależnie od tego jakich zaklęć ochronnych by nie użyła, jej przeciwnicy i tak byli w stanie przebić pancerz, który nosiła. Fain postanowiła uszyć sobie szaty, które miały zmniejszyć ilość obrażeń jakie otrzymywała i porzuciła starą metodę unikania ciosów. "Szaty Fain" służyły jej przeszło dwadzieścia lat i są zatem postrzępione i wielu miejscach łatane. Po wielu latach Fain wraz ze swoimi towarzyszami zdecydowali się zaprzestać ciągłych potyczek, a szaty odsprzedali lekkomyślnemu czarodziejowi, który zginął pięć lat później w Bitwie Kości.

         PARAMETRY :

    • Odporność na obrażenia: 1/- sieczne, kłute, obuchowe
    • Waga: 3

    Szata Wędrowcy

    Ta szata została opracowana tak, by była idealnym odzieniem dla każdego podróżującego z miasta do miasta czarodzieja. Jej umagicznienie chroni przed strzałami rozbójników, a także przed pułapkami zastawianymi przez zazdrosnych magów trudniących się kradzieżą.

         PARAMETRY :

    • Premia do pancerza: +1 przeciw pociskom
    • Premia do rzutów obronnych: +1 do rzutów na odporność
    • Waga: 4

    Szata Łotrzyka

    Szata Łotrzyka jest ulubionym odzieniem wśród czarodziejów trudniących się złodziejstwem. Jest ona umagiczniona tak, by chronić swego właściciela przed ostrzami, truciznami i wszystkim, na co można trafić w ciemnej uliczce.

         PARAMETRY :

    • Premia do pancerza: +1 przeciw obrażeniom siecznym
    • Premia do rzutów obronnych: +1 do rzutów na odporność
    • Waga: 4

    Szata Łowcy Przygód

    Ta szata została zaklęta w taki sposób, aby spełnić potrzeby podróżujących czarodziejów. Oprócz ochrony przed różnorakiego rodzaju obrażeniami miażdżącymi, ma za zadanie zabezpieczyć właściciela przed petryfikującym spojrzeniem bazyliszków, oraz czarami polimorfii.

         PARAMETRY :

    • Premia do pancerza: +1 przeciwko broni obuchowej
    • Premia do rzutów obronnych: +1 do rzutów na odporność
    • Waga: 4

    Szata Czarodzieja Odporności na Elektryczność

    Mimo iż częściej spotyka się inne rodzaje czarodziejskich szat, te dające ochronę przed elektrycznością nie należą do rzadkości. Czasem noszone są przez osoby paranoicznie bojące się grzmotów i błyskawic, lecz znacznie częściej służą magom jako ochrona przed intrygami knutymi przez innych adeptów sztuk magicznych.

         PARAMETRY :

    • Odporność: 4/- na elektryczność
    • Waga: 3

    Szata Czarodzieja Odporności na Zimno

    Magiczne szaty ochrony przed chłodem są dość rozpowszechnione na Wybrzeżu Mieczy, szczególnie wśród podróżników wędrujących na północ, ku Neverwinter i Dolinie Lodowego Wichru. Wielu młodych magów otrzymuje je w darze od swych mistrzów, jako nagrodę za ukończenie pierwszych pięciu lat nauki. Szaty te - podobnie jak w przypadku innych tego rodzaju - mogą nosić tylko magowie.

         PARAMETRY :

    • Odporność: 4/- na zimno
    • Waga: 3

    Szmaciana Szata Phaena

    Szata Phaena uszyta jest z setek postrzępionych pasków materiału i wygląda raczej jak strój żebraka z ulic Luskan niż czarodzieja. Choć na pierwszy rzut oka szata wydaje się licha, przy dokładniejszych oględzinach widać, że w jej materiał wpleciona jest magia, tak subtelna, że nawet znakomitemu magowi trudno byłoby ją wykryć. Wnętrze tej szmacianej szaty jest podszyte skórą wielkiego niedźwiedzia, lecz pomimo swej masywności jest zadziwiająco lekka i ciepła, świetnie nadając się do klimatu panującego w Targos.

         PARAMETRY :

    • Premia ochronna: +2
    • Odporność: 3/- Odporności na chłód
    • Waga: 3





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 3 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    KitterS
     

    Wędrowiec
    Temat: Szata
    Dodany: 06.09.2008 o 7:30  

    jest problem bo nie wiem gdzie można znaleść bądź kupić szate dobrego arcymaga, w grze doszedłem do Odciętej Dłoni na HoF, byłbym wdzięczny za pomoc. :)

    Lipcu
     

    Wędrowiec
    Temat: Szata
    Dodany: 12.02.2009 o 19:09  

    Podpisuję się pod prośbą KitterS'a, jestem teraz w Wędrujacej Wiosce i gdyby ktoś mógł powiedzieć gdzie jest Szata Dobrego Arcymaga, to byłbym wdzięczny. Nie chcę jej przegapić, bo mag u mnie jest liderem grupy, strasznie w niego pakuję, więc ilościa zabójstw przewyższa obu moich wojów, i przydałoby się coś z takimi parametrami by był twardszy w zwarciu.

    Gesar
     

    Wędrowiec
    Temat: Ja przeszedłem tą grę trzy ...
    Dodany: 17.01.2011 o 21:02  

    Ja przeszedłem tą grę trzy razy i nie znalazłem szaty dobrego arcymaga.



    Ten artykuł skomentowano 3 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw