Icewind Dale 2 » Solucja
Upadły Las
Z lokacji z Namiotem Limhy (6) trafiasz do miejsca oznaczonego jako 1. Jest to las zamieszkiwany przez magiczne drzewce i enty, które nie pozwalają skutecznie się przezeń przemieszczać bez mylenia drogi. Nie pomagają nam także Wiedźmie Światełka, które wskazują nieobytym podróżnikom niewlaściwe ścieżki. Dobrze jest mieć w tej lokacji łowcę lub postać z rozwiniętą umiejętnością Tropienie. Dzięki niej będzie wiadomo, która droga jest zła. W pierwszej lokacji spotykamy ducha łowcy. Rozmowa z nim nie przyniesie nam wielu wyjaśnień. Teraz czeka cię przeprawa do driady, która nie należy do najłatwiejszej. Ale do rzeczy. Wyruszamy z lokacji startowej 1.
PÓŁNOCNY ZACHÓD
PÓŁNOC
ZACHÓD
PÓŁNOC
WSCHÓD
WSCHÓD
PORADA ( Zapomniany z Krain ) : |
Znalazłem nową kombinację dojścia do driady w upadłym lesie: Północny Wschód Północ Wschód Wschód i koniec |
Powinieneś pojawić się w lokacji z Carynarą. Jeżeli nie posiadałeś Paladyna w drużynie podczas rozmowy z Limhą i nie ujawniłeś jej tajemnicy, to po krótkiej rozmowie z tą driadą, wszystko się wyjaśni. Na razie nie wracaj. Zadanie z porwaniami dzieci dokończysz potem. Teraz należy odszukać lokację z ciałem złodzieja, który ukradł róg do picia Sordirsirowi.
UWAGA : Bardzą dziwną rzeczą w Upadłym Lesie jest to, że gdy wchodzimy na ważną lokację (Driada, Kamienny Krąg, Siedlisko Błędnych Ogników) to nie ujrzymy przejścia, którym można by udać się dalej. Po dojściu do ważnej lokacji należy wejść do przejścia prowadzącego z powrotem do lokacji z namiotem Limhy, a następnie przebyć całą drogę ponownie do miejsca z którego przybyliśmy. Odnajdziesz tam wtedy przejście którego wcześniej nie było.
Droga do rogu prowadzi z lokacji driady.
PÓŁNOCNY ZACHÓD do lokacji z pająkami
PÓŁNOCNY ZACHÓD
PÓŁNOCNY WSCHÓD
POŁUDNIOWY WSCHÓD
PÓŁNOCNY ZACHÓD
POŁUDNIOWY WSCHÓD
PORADA ( Ahelor ) : |
Znalazłem jeszcze inną kombinację: POŁUDNIOWY WSCHÓD PÓŁNOCNY WSCHÓD PÓŁNOCNY ZACHÓD POŁUDNIOWY WSCHÓD |
Pojawisz się w lokacji z czterema wielkimi kamieniami. Przy jednym z nich będzie leżało ciało złodziejaszka wraz z rogiem. Teraz ostatnia część podróży przez Upadły Las. Dojście do lokacji z błędnymi ognikami.
Znowu wyruszamy z ostatniej lokacji (cztery kamienie) i idziemy:
POŁUDNIOWY WSCHÓD
POŁUDNIOWY WSCHÓD
PÓŁNOCNY WSCHÓD
PÓŁNOCNY ZACHÓD
PÓŁNOCNY ZACHÓD
PÓŁNOCNY WSCHÓD
POŁUDNIOWY WSCHÓD
PORADA ( Ahelor ) : |
Znalazłem jeszcze inną kombinację: WSCHÓD PÓŁNOCNY WSCHÓD PÓŁNOCNY ZACHÓD PÓŁNOCNY ZACHÓD PÓŁNOCNY WSCHÓD POŁUDNIOWY WSCHÓD |
Pojawiasz się na lokacji z dużym drzewem na środku. Czeka cię tu walka z błędnymi ognikami, które prawie całkowicie są odporne na magię. Po zabiciu ich wszystkich w oknie rozmowy powinien pojawić się odpowiedni komunikat. Teraz kierujemy się na ZACHÓD i pojawiamy się w lokacji z Namiotem Limhy, lecz wracamy do lasu, by porozmawiać z duchem, który da ci ciała ludzi i wskaże płytki grób na poprzedniej lokacji jako rozwiązanie zagadki zabójstwa Kyostiego.
Następnie docieramy do namiotu Limhy, gdzie po krótkiej rozmowie czeka nas walka. Pamiętać trzeba, aby zabić najpierw ją. Po walce kierujemy się do Wędrującej Wioski i oddajemy róg Sordirsinowi. Rozmowa z Kurttu rozwiąże do końca zadanie z zabójstwem Kyostiego. Kolejna rozmowa z Suomą spowoduje pojawienie się Isaira i Madae - wspaniałego rodzaństwa, które jest winne całego tego bałaganu. Po wypowiedzeniu ostatniego słowa, zamienią kilku łowców w nieumarłych, których należy zabić. Po krótkiej walce wróć do Suomy, która podziękuje ci za pomoc. Oddaj jej także ciała ludzi, które dał ci duch z Upadłego Lasu. Dopytaj się dokładnie, jak dostać się na Bagna. Po wykonaniu wszystkich zadań w Wiosce, udaj się z powrotem do Lasu, gdzie czekać cie będzie drobna przeprawa z Drzewcem. Po wygranej udaj się na POŁUDNIOWY WSCHÓD, gdzie czekają na ciebie kolejne cztery enty. Wykorzystaj ich wrażliwość na ogień. Po wykończeniu ich, otworzy ci się wyjście z lasu. Jeśli nadal jesteś żądny krwi, to ruszaj dalej...
UWAGA: Jeżeli zrobiłeś wszystko jak trzeba, a po wejściu do Upadłego Lasu nie spotykasz żadnych Entów, to wróć do Suomy i wypytaj ją o nie. Powinna ci powiedzieć, że jeżeli wiesz już o istnieniu tych mistycznych potworów, to one same cię znajdą. Po tej rozmowie możesz już spokojnie iść do Lasu, gdzie drzewce już będą na ciebie czekały.
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 118 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
Wystarczy rzucić zaklęcie ochrony przed elektrycznością. Po krótkiej walce ogniki znikną na sekundę więc można wykorzystać ten czas na rzucenie grupowego uzdrowienia i walczyć dalej z odświeżonymi siłami:) powodzenia...
Wystarczy rzucić zaklęcie ochrony przed elektrycznością. Po krótkiej walce ogniki znikną na sekundę więc można wykorzystać ten czas na rzucenie grupowego uzdrowienia i walczyć dalej z odświeżonymi siłami:) powodzenia...
Mam pewien kłopot. Po dojściu do lokacji z głazami i wyjściu do lokacji z namiotem Limhy, a następnie po przebyciu drogi z powrotem do Stonehenge nie pojawia się przejście. W czym rzecz?
Mam pewien kłopot. Po dojściu do lokacji z głazami i wyjściu do lokacji z namiotem Limhy, a następnie po przebyciu drogi z powrotem do Stonehenge nie pojawia się przejście. W czym rzecz?
Ten sam problem mateusz ale jeszcze sprobuje cos zrobic
Ten sam problem mateusz ale jeszcze sprobuje cos zrobic
Mi się zrobiło przejście u driady dopiero jak zadanie z dziecmi zrobiłem
Mi się zrobiło przejście u driady dopiero jak zadanie z dziecmi zrobiłem
Mi się udało dojś do kamieni tylko 1 sposobem
Mi się udało dojś do kamieni tylko 1 sposobem
Ja już jestem u entów
Ja już jestem u entów
Jak mam ubić te Błędne Ogniki??? Nic na nie nie działa,zupełnie nic.Jakaś porada w sprawie doboru czarów mile widziana.
Jak mam ubić te Błędne Ogniki??? Nic na nie nie działa,zupełnie nic.Jakaś porada w sprawie doboru czarów mile widziana.
Stoję przy kamieniach. Prowadzi stąd tylko jedna ścieżka - na południowy-zachód (która wychodzi przy namiocie Limhy). Co mam zrobić ? ;/
Stoję przy kamieniach. Prowadzi stąd tylko jedna ścieżka - na południowy-zachód (która wychodzi przy namiocie Limhy). Co mam zrobić ? ;/
ja nie mogę weście powiedzcie jak dojsc do kregu i dalej bo dochodze tylko do driady
ja nie mogę weście powiedzcie jak dojsc do kregu i dalej bo dochodze tylko do driady
a gdzie tak na serio jest ten kamieny krag tam gdzie driada
a gdzie tak na serio jest ten kamieny krag tam gdzie driada
jaaaaaaaaaaaaa nieeeeeeeeeee mogeeeeeeeee probowalem juz wszystkiego i nic wescie przeszlem z dziecmi porozmawialem soumom mam ta misje z duchem ide do ducha ok ide do patri powiedziala o drodze ide tam 3 drogi i nic dalej co robic
jaaaaaaaaaaaaa nieeeeeeeeeee mogeeeeeeeee probowalem juz wszystkiego i nic wescie przeszlem z dziecmi porozmawialem soumom mam ta misje z duchem ide do ducha ok ide do patri powiedziala o drodze ide tam 3 drogi i nic dalej co robic
Mam problem z walką z drzewcami a mianowicie po walce z tą grupą drzewców powinna otworzyć się droga wyjścia z lasu, a u mnie po walce wszystko sie zatrzymuje, tak jakby miał być jakiś filmik, ale nic się nie dzieje, nie moge ruszać postaciami, włączyć mapy, menu, ekwipunku, etc. Widziałem na youtube jak to ma wyglądać tylko u mnie nic sie po walce nie dzieje. Może wie ktoś co robić?
Mam problem z walką z drzewcami a mianowicie po walce z tą grupą drzewców powinna otworzyć się droga wyjścia z lasu, a u mnie po walce wszystko sie zatrzymuje, tak jakby miał być jakiś filmik, ale nic się nie dzieje, nie moge ruszać postaciami, włączyć mapy, menu, ekwipunku, etc. Widziałem na youtube jak to ma wyglądać tylko u mnie nic sie po walce nie dzieje. Może wie ktoś co robić?
Mam ten sam problem co Voldor, googlam i googlam, a tam nic. Próbowałem kilka razy, nawet przeinstalowałem grę.
Mam ten sam problem co Voldor, googlam i googlam, a tam nic. Próbowałem kilka razy, nawet przeinstalowałem grę.
Do Voldora:
Znalazłem rozwiązanie,na tą walkę z grupą Entów zmień rozdzielczość na 800x600 i odznacz kwadracik "odblokuj nieoficjalne tryby". U mnie pomogło, źródło: http://www.sorcerers.net/forums/showthread.php?t=28435
Do Voldora:
Znalazłem rozwiązanie,na tą walkę z grupą Entów zmień rozdzielczość na 800x600 i odznacz kwadracik "odblokuj nieoficjalne tryby". U mnie pomogło, źródło: http://www.sorcerers.net/forums/showthread.php?t=28435
Wielkie dzięki JohnnyG. U mnie też pomogło. Rozwiązanie jak zwykle proste i szybkie do zrobienia, a jednak wcześniej na to nie wpadłem :). To wszystko przez te nowe "wypasione" komputery, gdzie gram na max detalach i nawet nie myśle by je zmiejszyć :P. Jeszcze raz dzięki!
Wielkie dzięki JohnnyG. U mnie też pomogło. Rozwiązanie jak zwykle proste i szybkie do zrobienia, a jednak wcześniej na to nie wpadłem :). To wszystko przez te nowe "wypasione" komputery, gdzie gram na max detalach i nawet nie myśle by je zmiejszyć :P. Jeszcze raz dzięki!
a ja w końcowej walce mam problem (umieściłem za względu na ciekawe rozwiązanie problemu)taki : mianowicie gdy isair i madae ida sie uleczyć są znów na niebiesko (można z nimi gadać) nic nie robią tylko stoją , jak gadam z isairem to on wali text z początku walki robi się jako wróg i... nie walczy jak dednie to madae- gadam z nią a ona text z Khuladahar wali i wyskakuje błąd - dziękuje po grze :/
a ja w końcowej walce mam problem (umieściłem za względu na ciekawe rozwiązanie problemu)taki : mianowicie gdy isair i madae ida sie uleczyć są znów na niebiesko (można z nimi gadać) nic nie robią tylko stoją , jak gadam z isairem to on wali text z początku walki robi się jako wróg i... nie walczy jak dednie to madae- gadam z nią a ona text z Khuladahar wali i wyskakuje błąd - dziękuje po grze :/
a e mail to marollo123@interia.pl
a e mail to marollo123@interia.pl
już ok
już ok
Czemu te alternatywne drogi Ahelora u mnie się nie sprawdzają? Też ktoś tak ma/miał?
Czemu te alternatywne drogi Ahelora u mnie się nie sprawdzają? Też ktoś tak ma/miał?
mam to samo a co do ttej drogi za kregiem to trzeba ten zasrany rog oddac i wziasc misje w wiosce etc.
mam to samo a co do ttej drogi za kregiem to trzeba ten zasrany rog oddac i wziasc misje w wiosce etc.
Ten artykuł skomentowano 118 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.