Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Icewind Dale 2 • Włócznie • INSIMILION

    Icewind Dale 2 » Zbrojownia


    Włócznie

    Działy gier » Icewind Dale 2 » Opisy » Zbrojownia
    Autor: Ahelor
    Utworzono: 20.10.2002
    Aktualizacja: 02.08.2008

    Włócznia [00SPER01]

    Włócznia to jeden z pierwszych rodzajów broni; jej korzenie sięgają czasów pierwotnych. Pierwsze egzemplarze tej broni były wykonane z drewna i zaostrzone na końcu. Kiedy człowiek nauczył się wytapiać metale, groty włóczni zaczęto wytwarzać z żelaza i stali. W późniejszych czasach zaczęto eksperymentować z różnymi kształtami grotów - w ten sposób powstały różne typy broni drzewcowej.

         PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k8
    • Typ obrażeń: kłute
    • Waga: 5
    • Wymagany Atut: Broń Bojowa, Broń Drzewcowa
    • Typ: dwuręczna

    Włócznia Wysokiej Jakości [00SPER02]

    Jedna z pierwszych broni, jaką zaczął posługiwać się człowiek. Wczesne włócznie były zwyczajnymi, drewnianymi kołkami zaostrzonymi na jednym z końców. Gdy człowiek opanował znajomość metalurgii, zaczął wytwarzać groty włóczni z żelaza i stali. W końcu, płatnerze zaczęli eksperymentować z różnymi rodzajami grotów, co doprowadziło do stworzenia kilku typów broni drzewcowych. Ta włócznia różni się jednak od zwyczajnej, ponieważ posiada kilka magicznych właściwości.

         PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k8
    • Premia do Ataku: +1
    • Typ obrażeń: kłute
    • Waga: 5
    • Wymagany Atut: Broń Bojowa, Broń Drzewcowa
    • Typ: dwuręczna

    Dziewięć Kroków [50SPERKS]

    Ta długa włócznia wykonana jest z dębu i wygląda, jakby była używana wiele razy do polowania na arktyczne dziki. Na drzewcu nosi liczne znaki i runy dające jej celność w ataku, a w chwili zagrożenia życia może uderzyć w przeciwnika znajdującego się o trzy jej długości od włócznika, powalając ofiarę zanim jeszcze dojdzie do walki kontaktowej. Chociaż we włóczni nie zawarto zaklęć zranienia, może ona zadawać obrażenia stworzeniom nieodpornym tylko na broń magiczną.

         PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k8
    • Premia do Ataku: +1
    • Typ obrażeń: kłute
    • Specjalne:
      Zasięg 3 długości, nie 2
      Podczas atakowania umagicznionych istot traktowana jako broń +1
    • Waga: 4
    • Wymagany Atut: Broń Bojowa, Broń Drzewcowa
    • Typ: dwuręczna

    Włócznia Kyostiego [50SPERKS]

    Wiele nocy minęło zanim Kyosti wraz z rzemieślnikami z Wędrującej Wioski stworzyli tę magiczną włócznię. Jak jej twórca, włucznia nie posiada nadmiernych ozdób, lecz zawsze leci prosto i celnie. Niektórzy powiadają że sama znajduje drogę do serca ofiary...

         PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k8
    • Premia do Ataku: +1
    • Typ obrażeń: kłute
    • Specjalne:
      +1k6 obrażeń kłutych i 10% szans na dodatkowe 1k10 obrażeń kłutych
    • Waga: 5
    • Wymagany Atut: Broń Bojowa, Broń Drzewcowa
    • Typ: dwuręczna

    Nabijacz [50SPERIM]

    Włócznia ta jest piękną i niezwykłą bronią. Zbudowana jest z pół metrowego żeleźca zakończonego ząbkowanym grotem, który wykonany został z najtwardszego gatunku stali. Po obu stronach grotu znajdują się małe otwory, które prowadzą do wewnątrz drzewca. Na grocie znajdują się również srebrne napisy runiczne. Drzewce włóczni ma około dwóch metrów długości i wykonane jest z drewna dębu wzmocnionego opaskami z mitrylu umieszczonymi na całej długości.

    Włócznia ta jest zabójcza w czasie walki. Jest to broń zadająca obrażenia (w każdej rundzie wykonuje się rzut na wytrzymałość lub ponosi dodatkowe obrażenia) oraz wampiryczna (wykonuje się rzut na wytrzymałość lub ponosi dodatkowe 1k4 obrażenia, które są czasowo przeniesione na właściciela). Ponadto, możliwe jest dokładniejsze zadawanie ciosów.

         PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k8 +2
    • Premia do Ataku: +2
    • Umagicznienie: +2
    • Typ obrażeń: kłute
    • Specjalne:
      Zranienie: zadaje dodatkowy 1 punkt obrażeń w każdej rundzie przez 10 rund (rzut na wytrzymałość neguje)
      Wampiryczne: 1k4 punktów życia zostaje wyssanych z ofiary i czasowo dodanych posiadaczowi (rzut na wytrzymałość neguje)
    • Waga: 6
    • Wymagany Atut: Broń Bojowa, Broń Drzewcowa
    • Typ: dwuręczna





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw