Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Icewind Dale 2 • Wulkan • INSIMILION

    Icewind Dale 2 » Solucja


    Wulkan

    Działy gier » Icewind Dale 2 » Poradniki » Solucja
    Autor: Thufir
    Utworzono: 21.12.2002
    Aktualizacja: 02.09.2011



    • Archon
    • Cytadela Lothara
    • Tron Króla
    • Posiadłość Lorda Pyrosa
    • Więzienie Izabeli
    • Amfiteatr
    • Ambasada
    • Wyjście na Pola Rzezi

    Już myślałem, że po Upadłym Lesie nic gorszego nie może mnie spotkać, a tu proszę...
    Wydaję mi się, że w tym miejscu autorzy gry trochę przedobrzyli, ale cóż, trzeba iść naprzód.
    Nie ma w tym miejscu specjalnie wielu wrogów ani pułapek (prócz jednej - zawalające się głazy na zachód od miejsca startu, więc uważaj). Sytuacja wygląda tak: jest tu zawirowanie czasowe, które sprawia, że tę samą lokację odwiedzisz cztery razy i będziesz świadkiem różnych wydarzeń. Będziesz pojawiał się coraz wcześniej, czyli najpierw w dniu piątym, później w czwartym i tak dalej. Zaczynajmy!

    Dzień piąty - Idź na wschód, później na południe, aż dojdziesz do zawalonego mostu. Żeby przejść, musisz rozwiesić konopne liny (im więcej, tym przeprawa będzie bezpieczniejsza). Idąc dalej napotkasz Inkwizytora Veromina, który rzuca się do lawy. Idź dalej do Archona. Za przewóz będziesz musiał zapłacić 300 sztuk złota od "łebka". Możesz także z nim pohandlować. Jeżeli nie będziesz miał wystarczającej ilości złota (lub przedmiotów), zapłacisz punktami ze statystyk. W każdym dniu można go też raz oszukać (jeśli postać ma wysoką umiejętność Blefu, mówiąc, że już płaciliście). Każ się zawieść do posiadłości Lorda Pyrosa. Porozmawiaj tam z Jasperem. Następnie udaj się do ambasady i przeszukaj ją. Udaj się teraz do wyjścia, gdzie stoczysz walkę z Obserwatorem i jego "ekipą". Po małym starciu opuść tę lokację.

    Dzień czwarty - Ponownie udaj się do Archona, odwiedź amfiteatr i pogadaj z Ogniołazami. Teraz ambasada, gdzie spotkasz ambasadora Jaspera, z którym porozmawiaj. Następnie udaj się do posiadłości Lorda Pyrosa, gzie zobaczysz jak Venomin zabija Lorda Pyrosa i ucieka, a król Lothar niszczy ambasadę. Dobij do brzegu i udaj się przez most na wschód (mniej więcej po środku mapy). Zobaczysz rozmowę króla, po której zawali on przejście. Zabij go. Udaj się teraz na posterunki, gdzie znajduje się tron. Zniszcz go i zabierz klejnoty. Przy okazji zabij wszystkich wrogów. Udaj się do wyjścia.

    Dzień trzeci - Idź do Archona i każ się zawieźć do posiadłości Lorda Pyrosa, porozmawiaj z nim. Teraz skieruj się do cytadeli Lothara. Wypytaj go o czarownicę. Teraz amfiteatr, gdzie porozmawiaj z Ogniołazami. Na posterunkach pogadaj z Venominem. Następnie odwiedź posiadłość Lorda Pyrosa, gdzie zobaczysz dwie rozmowy: Pyrosa z Venominem, a następnie Pyrosa z Lotharem. Ponownie amfiteatr. Pogadaj z Ogniołazami i poproś o przedstawienie. Gdy będziesz spał, Lothar zabije Izabelę.
    Odwiedź posterunki. Zobaczysz jak Venomin rozmawia z Lotharem, a po chwili znika. Lothar Cię zaatakuje, więc go zabij. Każ się zawieźć do wyjścia i opuść lokację.

    Dzień drugi - Każ się zawieźć do siedziby mefita. Zabierz zawartość skrzyni i obserwuj rozprawę. Następnie zobaczysz rozmowę Venomina z Pyrosem. Teraz udaj się do wyjścia, lecz najpierw zapisz sobie grę.

    Dzień pierwszy - Twoje zadanie to zabicie Izabeli nim rzuci ona czar. Jeżeli nie zdążysz, przegrywasz grę. Skieruj się szybko na zachód i postaraj się chociaż jednym bohaterem przejść przez kamienie (jeżeli będzie nieprzytomna, obudź ją kliknięciem). Pogadaj z Archonem i każ się zawieźć do ambasady. Teraz musisz zabić czarownicę i wszystkich wrogów. Po udanej "akcji" możesz udać się do wyjścia i ostatecznie opuścić Smocze Oko.

       PORADA ( Ahelor ) :
    Izabela zaraz po pojawieniu się na tej lokacji przyzywa sobie pomocników i rzuca na siebie czary ochronne. Tutaj naprawdę trzeba szybko się ruszać. Ja rzucałem na jednego członka drużyny czar przyspieszenia i biegłem tylko nim do Acherona. Gdy dobiegniesz i powiesz że chcesz płynąć do ambasady, cała drużyna zostanie tam przeniesiona Na miejsu pozostaje tylko sprawa zabicia Izabeli. Od tego jak szybko tam się zjawisz zależy ilu, pomocników będzie miała ta czarodziejka.
    Jeśli będziesz miał problemy z zabiciem kobiety na czas, próbuj rozwiązań błyskawicznych, takich jak Destrukcja albo Palec Śmierci.



    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 30 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) ·

    KiterS
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 15.07.2008 o 11:18  

    ten dzień jest najbanalniejszy ze wszystkich, na krasnoluda szybko rzuciłem przyspieszenia a wcześniej założyłem mu butki szybkości, więc zasuwał jak porąbany ^^, dobiegłem prędko do Archona, powiedziałem żeby mnie wziął do ambasady ona już miała koło 5 pomocników, wziąłem czarodziejkę i rzuciłem zaklęcie "Palec Śmierci" i ta czarodziejka kaput i poziom zaliczony ... :D

    Pentacz
     

    Wędrowiec
    Temat: KiterS - na nią wcale tak ł...
    Dodany: 02.04.2009 o 22:09  

    KiterS - na nią wcale tak łatwo palec śmierci nie siada, łatwo siada na ludzi itp, no ale problemu raczej żadnego nie ma.
    Z czym można mieć? solucja tu jest źle napisana, np dzień trzeci "...amfiteatr, gdzie porozmawiaj z Ogniołazami. Na posterunkach pogadaj z Venominem..." nie trzeba gadać z ogniołazami a venomin nie jest na posterunkach tylko nad lordem pyrosem(do lorda pyrosa lub pola rzezi).
    Co też może czasami być przeszkodą to że nie da się wyjść z lokacji na kolejny dzień - trzeba przewoźnika poprosić o przewóz na pola rzezi i drużyna sama wychodzi

    aksamit
     

    Wędrowiec
    Temat: Izabelah
    Dodany: 07.01.2010 o 11:59  

    dobrze działa na nią zaklęcie DEZINTEGRACJA, tak jak na strażnika w Kuldahar

    Pepi
     

    Wędrowiec
    Temat: MAm problem, bo jestem na d...
    Dodany: 25.02.2011 o 23:48  

    MAm problem, bo jestem na drugim dniu i nie mogę przejść do pierwszego dnia... Widzę wyjście, jest widoczny ten "ster" (wskaźnik, jak klikasz na przejście na inną mapę), ale nie idą ludki jak klikam...

    Nie mam pojęcia co źle zrobiłem...

    dada
     

    Wędrowiec
    Temat: witam, ja mam taki problem,...
    Dodany: 05.01.2012 o 11:39  

    witam, ja mam taki problem, że nie mogę poprosić przewoźnika by zabrał mnie 4-go dnia do amfiteatru, mam te same opcje rozmowy co w dzien piąty? o co biega? jak przejść do następnego dnia?

    gajusz juliusz cezar III
     

    Wędrowiec
    Temat: mam problem w dniu czwartym...
    Dodany: 15.07.2012 o 14:17  

    mam problem w dniu czwartym: król Lothar nie przychodzi zniszczyć ambasady. Nie mam pojęcia czemu, rozmawiałem z wszystkimi na każdy temat, wcześniej jak grałem to nigdy nie było z tym problemów.

      
     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 5
    Temat: a ja nie moge wydostac sie ...
    Dodany: 22.12.2012 o 17:21  

    a ja nie moge wydostac sie z dnia 4 ;/ zrobilam wszystko, przejscie mi sie nie zaawalilo a archon nie ma opcji pola rzezi... help?

    piromangowiec
     

    Wędrowiec
    Temat: Izabela prościzna, szybko d...
    Dodany: 14.05.2013 o 23:30  

    Izabela prościzna, szybko do archona, jak przyszedłem nie miała jeszcze !żadnego! przywołanego potwora, zdążyła przywołać jednego pająka i lorda zombii. A sama niewiele życia (nie wiem nawet czy ma jakieś dobre czary ochronne).

    bullet666
     

    Wędrowiec
    Temat: mam tak samo jak Cypele - w...
    Dodany: 27.05.2013 o 12:54  

    mam tak samo jak Cypele - wszystko zrobione a Achron nie ma opcji podróży do pola rzezi. Ktoś może pomóc?

    Rak
     

    Wędrowiec
    Temat: Jeśli nie możecie przejść d...
    Dodany: 07.05.2015 o 16:20  

    Jeśli nie możecie przejść dalej to znaczy że gdzieś fruwa sobie mefit którego trzeba ubić...nie można przejść dalej w trakcie walki



    Ten artykuł skomentowano 30 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) ·

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw