Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Trials of the Luremaster • Jaskinia • INSIMILION

    Icewind Dale » Solucja


    Jaskinia

    Działy gier » Icewind Dale » Trials of the Luremaster » Solucja
    Autor: Feryann
    Utworzono: 24.01.2006
    Aktualizacja: 12.08.2008


    << poprzedniaSPISnastępna >>

    Mapa lokacji

    Opis miejsc

    Na początku tego poziomu zostaniemy przywitani przez kilka szakali i pułapek. Pierwsze co powinniśmy zrobić w tym miejscu, to udać się do Rikashy [1], przyjaznego emerytowanego wojownika, który będzie dla nas świadczył usługi kapłańskie i powie nam co nieco o jaskini. Po drodze będziemy musieli zabić kilka pająków i niemrawców. Rikasha wspomni też o portalu do twierdzy nad nami, którego najważniejsze elementy zostały jednak zabrane i ukryte. Następnie możemy udać się do portalu [2], który chroniony jest przez gromadę szakali, szamanów szakali oraz przywoływaczy i jednego Glabrezu. Dobrym pomysłem jest cofnąć się nieco do wąskiego korytarza i tam zwabić całe towarzystwo. Kiedy dojdziemy do portalu zobaczymy na nim gwiazdę, na której są runy Niebia, Dnia, Morza, Ziemi i Nocy. Przyda nam się to później. Warto też wpaść do kręgu z kamieni [3], gdzie natrafimy na szakale, szamanów, nietoperze i portal z którego wychodzą Glabrezu. Aby powstrzymać demony powinniśmy zabić przywoływaczy. Teraz możemy po kolei odwiedzać wejścia rozsiane po całej jaskini.


    Mapa lokacji

    Pierwsze, w południowo zachodznim rogu prowadzi do małej jaskini [4] pełnej szakali. Spotkamy tu też przywódcę hordy szakali i kamiennych utrapieńców pilnujących ołtarza. Ci drudzy to na prawdę wredni przeciwnicy. Podatni są tylko na obrażenia obuchowe, mają KP równą -10, a do tego walą magicznymi pociskami. Zawijamy ze skrzyni kamień, ołtarz na razie zostawiamy. Teraz idźmy do północnego przejścia, które zaprowadzi nas do jaskini z pająkami [5]. Bierzemy kamień ze skrzyni, ubijamy utrapieńców i wychodzimy. Następne wejście na południu za rzeczką otwiera nam drogę do siedliska harpii [6]. Tu robimy to samo co przedtem, wychodzimy i kierujemy się do jaskini na zachodzie [7]. Przejście do niej znajduje się na północ od portalu. Tu spotkamy wściekłe niedźwiedzie, które są silniejsze niż wyglądają. Robimy to co zwykle i idziemy do środkowej jaskini [8]. Tu dla odmiany nic nie broni skrzynki i nic nas nie zaatakuje (początkowo). Kiedy pójdziemy korytarzem na zachód spotkamy minotaura, który ucieka na nasz widok. Lepiej nie biegnąć za nim, ponieważ po wejściu do pomieszczenia [9] wpadniemy w pułapkę i zostaniemy otoczeni przez sporą grupkę minotaurów. Najlepiej w tym miejscu jest stanąć w przejściu z którego przyszliśmy i wysłać jedną osobę, by ściągnęła przeciwników. Po rozprawiniu się z potworami udajmy się korytarzem na południe. W pomieszczeniu do którego wejdziemy zobaczymy skrzynkę, do której włożymy wszystkie klejnoty ze skazą. Teraz pojawią się one na wszystkich ołtarzach w jaskini, musimy więc zrobić jeszcze jedno okrążenie i pozbierać je. Kiedy już wszystkie nieskazitelne kamienie znajdą się w naszym posiadaniu, musimy powkładać je odpowiednio do miejsc w portalu:Niebo - Nieskazitelny szafir gwiaździsty
    Dzień - Nieskazitelny kamień słoneczny
    Ziemia - Nieskazitelny diament
    Morze - Nieskazitelna Wodna Gwiazda
    Noc - Nieskazitelny Kamień księżycowy
    Otworzy się portal, który prowadzi do nieodkrytego wcześniej pomieszczenia na pierwszym poziomie zamku, gdzie stoczymy ciężką walkę z widmowymi bohaterami i Mistrzem wabienia. Po wybiciu wszystkich widm bierzemy z tronu pierścień i żegnamy się z dodatkiem Trials of the Luremaster.


    << poprzedniaSPISnastępna >>





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 6 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Bodzio
     

    Wędrowiec
    Temat: zero doswiadczenia za zabic...
    Dodany: 05.09.2009 o 21:21  

    zero doswiadczenia za zabicie mistrza wabienia ... tak samo zero za zadanie pokonania go i jego obstawy ... tylko zastanawia mnie jedno ... co pare chwil pojawial sie nowy bohater do pokonania ale jakos tak wyszlo ze udalo mi sie ich zabic i zaczelem walic wszystkim czym moglem w mistrza ... a on stal w kancie i nic nie robil ... dosc dziwne bo wczesniej jak byla jego obstawa to czarowal i to nawet dosc poterznymi czarami ... a teraz gdy byl sam to nic... czy to wina tego ze juz mu sie obstawa skonczyla czy moze jak dostaje lanie to nie moze wezwac reszty strazy co idzie skutkiem takim ze stal i nic nie robil ... jak ktos wie to niech napisze ... wzasadzie to tylko ciekawosc bo tak czy siak przeszedlem :)

    wojciu
     

    Wędrowiec
    Temat: kurcze
    Dodany: 07.10.2009 o 0:39  

    kurcze a jak wrócić do samotnej knieji?
    biore pierścień i co dalej?

    mysza_007
     

    Wędrowiec
    Temat: ......
    Dodany: 22.10.2009 o 16:15  

    jeśli jeszcze tego nie rozgryzłeś to włóż ten pierścień którejś postaci do ekwipunku na miejsce pierścienia i potem używanie przedmiotu......
    co do walki z mistrzem to wielkiej filozofii nie ma;p...od razu po wejściu w teleport , zanim zacznie się rozmowa to szybko magiem przyspieszenie , po rozmowie wszystkimi za pomocą łuków itp zaatakować mistrza i spokojnie czekać chwilę , można ewentualnie magiem coś przywołać na odwrócenie uwagi , u mnie walka trwała niecałe 30 sekund

    Piesman
     

    Wędrowiec
    Temat: A ja mistrza palcem śmierci...
    Dodany: 27.11.2010 o 22:07  

    A ja mistrza palcem śmierci załatwiłem za pierwszym razem;), nawet przez chwilę nie mogłem się zorientować co się stało jak wrogowie zniknęli:)

    Pc
     

    Wędrowiec
    Temat: Litości ! Jak pozbyć się h...
    Dodany: 17.04.2011 o 1:35  

    Litości ! Jak pozbyć się harpii ? Rzucają czar panika i paraliżują mi pół drużyny , a żaden czar obronny nie działa ! Co robić !

    Tofica
     

    Wędrowiec
    Temat: Żadnego doświadczenia, żadn...
    Dodany: 17.05.2011 o 17:25  

    Żadnego doświadczenia, żadnych ciekawych łupów, zero fan-far... Zawiodłam się nieco. :( sądziłam, ze dodatek ten ubogaci nieco moją drużynę, a tu kicha.



    Ten artykuł skomentowano 6 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw