Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Knights of the Old Republic 2 • Pancerze • INSIMILION

    Inne gry » Ulepszenia


    Pancerze

    Działy gier » Inne gry » Knights of the Old Republic 2 » Ulepszenia
    Autor: Tallos
    Utworzono: 08.05.2010
    Aktualizacja: 08.05.2010

    Powłoki

    Ciężka powłoka wielowarstwowa

    Przedmiot: pancerz (ciężki)
    Typ: I, II, III
    Atrybuty:: zręczność (-2, -3, -0)
    Współczynniki: obrona (+2, +3, +4); trafienie (-0, -0, -4)
    Odporność na obrażenia: energia (0%, 0%, 15%)
    Powłoka tylko dla najcięższych rodzajów pancerza, na dodatek nakładająca spore kary. W związku z tym – nie polecam.

    Nakładka dźwiękochłonna

    Przedmiot: pancerz
    Typ: I, II, III, IV
    Odporność na obrażenia: dźwięk (10%, 15%, 20%, 50%)
    Redukcja obrażeń: dźwięk (0/-, 0/-, 5/-, 5/-)
    Dźwięk jest rzadko używany przez naszych wrogów, jedynie Gandowie na Nar Shaddaa często korzystają z takich broni. W związku z tym nie polecam.

    Poszycie uelastyczniające

    Przedmiot: pancerz
    Typ: I, II, III, IV
    Atrybuty:: zręczność (+0, +0, +1, +2)
    Rzuty obronne: refleks (+0, +1, +1, +1)
    Umiejętności: ukrywanie się (+2, +4, +6, +8)
    Bardzo dobre ulepszenie dla łajdaka czy strażnika Jedi – jeśli lubisz się skradać, stwórz sobie taką podpinkę.

    Powłoka ablacyjna

    Przedmiot: pancerz (średni lub ciężki)
    Typ: I, II, III, IV
    Atrybuty:: zręczność (-1, -1, -1, -1)
    Współczynniki: obrona (+1, +1, +1, +1)
    Odporność na obrażenia: energia (10%, 25%, 30%, 30%)
    Redukcja obrażeń: energia (0/-, 0/-, 0/-, 5/-)
    Jedna z lepszych powłok dla walczących wręcz. Obniżenie zręczności to niezbyt wysoka cena, a dodatkowa ochrona zawsze się przyda. Szkoda, ze Jedi raczej sobie jej nie poużywają.

    Powłoka balistyczna

    Przedmiot: pancerz
    Typ: I, II, III
    Odporność na obrażenia: fizyczne (10%, 15%, 20%)
    Kolejna dobra powłoka. Od broni białej skuteczniejsze są jedynie miecze świetlne, tak więc warto móc się przed nimi chronić.

    Powłoka elektroodporna

    Przedmiot: pancerz
    Typ: I, II, III, IV
    Odporność na obrażenia: energia (10%, 15%, 20%, 30%)
    Najprzydatniejsza z powłok dających odporność na obrażenia. Mimo to, wolę inne ich typy.

    Powłoka wielowarstwowa

    Przedmiot: pancerz (średni lub ciężki)
    Typ: I, II, III
    Współczynniki: obrona (+1, +2, +3)
    Alternatywa dla powłoki ablacyjnej. Premia do obrony jest większa, ale nie chroni przed mieczem świetlnym.

    Powłoka wielowarstwowa typu IV

    Przedmiot: pancerz (średni lub ciężki)
    Typ: IV
    Współczynniki: obrona (+1)
    Redukcja obrażeń: fizyczne (5/-)
    Opisuję ją w oderwaniu od wcześniejszych typów, gdyż znacznie się od nich różni. Przypomina ich skrzyżowanie z powłoką balistyczną, ale bardziej sobie cenię typy od I do III.

    Powłoka żaroodporna

    Przedmiot: pancerz
    Typ: I, II, III, IV
    Odporność na obrażenia: ogień (10%, 15%, 15%, 20%)
    Redukcja obrażeń: ogień (0/-, 0/-, 5/-, 10/-)
    Ostatnia już powłoka chroniąca przed obrażeniami od „żywiołów”. Tak jak pozostałe – nieprzydatna.


    Podpinki

    Podpinka bioregenerująca

    Przedmiot: pancerz lub szata
    Typ: I, II, III, IV, V
    Atrybuty:: kondycja (+0, +0, +0, +1, +3)
    Regeneracja: zdrowie (1, 2, 3, 3, 3)
    Moja ulubiona podpinka. Warto ją posiadać, chociażby dla pewności, że nasze postaci szybko nie zginą.

    Podpinka durastalowa

    Przedmiot: pancerz
    Typ: I, II, III, IV, V
    Atrybuty:: zręczność (-0, -1, -2, -2, -3)
    Współczynniki: obrona przeciwko obrażeniom fizycznym (+1, +2, +3, +4, +5)
    Najgorsze ulepszenie pancerza. Może zwiększenie obrony przeciwko broniom białym byłoby przydatne, ale na tak duże obniżenie zręczności nie potrafię się zgodzić.

    Podpinka osłaniająca

    Przedmiot: pancerz lub szata
    Typ: I, II, III, IV, V
    Odporność na obrażenia: ogień (15%, 20%, 25%, 30%, 30%); zimno (15%, 20%, 25%, 30%, 30%)
    Redukcja obrażeń: ogień (5/-, 5/-, 5/-, 5/-, 10/-); zimno (5/-, 5/-, 5/-, 5/-, 10/-)
    W przeciwieństwie do wielu nakładek chroni przed dwiema energiami. Mimo to, ten przedmiot (tak jak pozostałe tego typu) nie jest przydatny.

    Podpinka uelastyczniająca

    Przedmiot: pancerz (ciężki)
    Typ: I, II, III, IV, V
    Atrybuty:: zręczność (+0, +1, +1, +2, +3); max premia ze zręczności (+1, +1, +2, +2, +3)
    Bardzo dobra podpinka dla ciężkich zbroi. Zwiększenie zręczności i możliwej premii od tegoż atrybutu do obrony znakomicie się uzupełniają.

    Podpinka utwardzająca

    Przedmiot: pancerz
    Typ: I, II, III, IV, V
    Niewrażliwość: obrażenia do atrybutów (–, +, +, +, +)
    Odporność na obrażenia: energia (10%, 10%, 15%, 20%, 30%)
    Odporność na energię chroni np. przed ciosami miecza świetlnego. Można poużywać, ale ja wolę coś innego.

    Podpinka wzmacniająca

    Przedmiot: pancerz
    Typ: I, II, III, IV, V
    Atrybuty:: siła (+1, +1, +2, +2, +3); kondycja (+0, +1, +1, +2, +3)
    Oto sposób na zrobienie ze słabeusza mocarza. Przydatna dla Jedi, którzy rozwijają bardziej swoje umiejętności władania Mocą niż walki mieczem.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw