Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Lionheart • Towarzysze • INSIMILION

    Lionheart


    Towarzysze

    Działy gier » Lionheart » Opisy
    Autor: Cannabis
    Utworzono: 05.10.2007
    Aktualizacja: 14.12.2009

    Imię: Kieł
    Płeć: Samiec
    Rasa: Zwierzę (Niedźwiedź)
    Frakcja: Brak
    Zadanie: Brak
    Lokacja: Rozdroża
    Historia: O przeszłości Kła wiemy jedynie tyle, że podczas wędrówki z matką po lesie został zaatakowany przez łowcę. Łowca zabił jego matkę, po czym chciał dobrać się do jego skóry, lecz w tym niewłaściwym dla napastnika momencie na scenie pojawiamy się my i nasz miecz.

    Zalety:

    • można go przyłączyć na początku gry
    • odrzut przy ataku
    • nie odłącza się do końca gry

    Wady:

    • niska KP
    • w walce sprawdza się jedynie z osami i wilkami
    • mało HP
    • mało PA

    Ocena: 3+



    Imię: Miguel Cervantes
    Płeć: Mężczyzna
    Rasa: Człowiek
    Frakcja: Brak
    Zadanie: Poszukiwanie La Bestii
    Lokacja: Dzielnica Świątynna w Barcelonie
    Historia: Miguel jest barcelońskim artystą, a konkretnie pisarzem. Jednak pewien czas temu popadł w „szaleństwo” do, którego przyczynił się pobyt w niewoli i za jego wybryki władze nie będą mu już pobłażać. Poznajemy go w dosyć dziwnych okolicznościach, mianowicie przy pierwszym spotkaniu Cervantes atakuje drzewa, pomniki, a także pochodnie. Podczas rozmowy zgadzamy się mu pomóc w poszukiwaniach „La Bestii”, jednak sprawa się komplikuje, kiedy Miguel zacznie atakować przedmioty w okolicach katedry. Jeśli nie wykażemy się tutaj zdolnościami dyplomatycznymi nasz przyjaciel zostanie wtrącony do lochów Inkwizycji.

    Zalety:

    • można go przyłączyć na początku gry
    • dużo PA
    • zadanie
    • „Rękawice z La Manczy”

    Wady:

    • niska KP
    • mało HP
    • odłącza się po wykonaniu zadania
    • trzeba trzymać go "na smyczy" inaczej wpadnie w tarapaty

    Ocena: 4+



    Imię: Hernan Cortez
    Płeć: Mężczyzna
    Rasa: Człowiek
    Frakcja: Brak
    Zadanie: Daj Cortezowi jego rękę, Wraz z Cortezem odzyskaj ukryty skarb
    Lokacja: Tawerna w Dzielnicy Portowej
    Historia: Cortez wypłynął w wyprawę wodną w nadziei, że znajdzie Nowy Świat. Pierwsza ekspedycja zakończyła się niepowodzeniem, a on sam zdążył uciec przed rozwścieczonymi Aztekami z zaledwie jednym statkiem i bez jednej ręki. Spotykamy go w tawernie, gdzie prosi Shylocka o złoto na następną wyprawę. Możemy stanąć po stronie Corteza, lub Shylocka.

    Zalety:

    • można go przyłączyć na początku gry
    • dużo PA
    • zadanie
    • Księga Śmierci

    Wady:

    • niska KP
    • mało HP
    • jeśli mu pomożemy Shylock będzie do nas wrogo nastawiony
    • odłącza się po wykonaniu zadania

    Ocena: 5



    Imię: Zagubiony Templariusz
    Płeć: Mężczyzna
    Rasa: Człowiek
    Frakcja: Zakon Templariuszy
    Zadanie: Odszukaj zagubionego rycerza w kanałach
    Lokacja: Zgromadzenie Złodziei
    Historia: O historii tej postaci wiemy jedynie tyle, że został zesłany do kanałów by odszukać zagubione dziecko, a także zniszczyć ugrupowanie złodziei, które obrało sobie podziemie za siedzibę.

    Zalety:

    • można go przyłączyć na początku gry
    • dużo HP
    • wysoka KP
    • zadanie
    • zadaje duże obrażenia

    Wady:

    • mało PA
    • odłącza się po wykonaniu zadania, lub wyjściu na powierzchnię
    • jeśli jesteśmy sprzymierzeni ze złodziejami będzie nas atakował

    Ocena: 6+



    Imię: Darsh
    Płeć: Mężczyzna
    Rasa: Człowiek
    Frakcja: Inkwizycja
    Zadanie: Uratuj inkwizytora Darsha
    Lokacja: Obóz goblinów
    Historia: Darsh został wezwany do wielkiego mistrza Torquemady, który zlecił mu zadanie wyeliminowania władcy goblinów. Jak się okazuje to gobliny omal nie wyelimnowały jego. Przed naszym bohaterem wyrasta nowa alternatywa: Darsh, czy gobliny?

    Zalety:

    • zadanie
    • zadaje duże obrażenia
    • włada magią boską
    • dużo PA
    • atak z dystansu

    Wady:

    • odłącza się po wykonaniu zadania, lub wejściu do Barcelony
    • jego przyłączenie powoduje atak ze strony goblinów
    • niska KP
    • mało HP
    • możemy go przyłączyć dopiero w obozie goblinów

    Ocena: 7



    Imię: Ernesto
    Płeć: Mężczyzna
    Rasa: Człowiek
    Frakcja: Straż Barcelońska
    Zadanie: Brak
    Lokacja: Lago Del Rio Ebro
    Historia: Nie wiadomo w jaki sposób Ernesto trafił w niewolę goblinów. Po tym zdarzeniu postradał zmysły i usilnie wierzy w to, iż jest gladiatorem walczącym na arenie z krwiożerczymi goblinami.

    Zalety:

    • dużo PA
    • zadaje znośne obrażenia
    • bardzo wysoka KP na tym etapie gry
    • zostaje do końca gry
    • dużo HP

    Wady:

    • kolejny świr
    • atakuje każdego wroga, nawet jeśli użyjemy opcji "stój"
    • aby go przyłączyć trzeba przebrnąć przez parę zastępów wrogich goblinów, które przyciąga niczym magnes

    Ocena: 6+



    Imię: Diego
    Płeć: Mężczyzna
    Rasa: Człowiek
    Frakcja: Inkwizycja
    Zadanie: Zabij Mrocznych Wyznawców
    Lokacja: Równiny Duero
    Historia: O historii tej postaci nie wiemy zupełnie nic. Podbiega do nas zadyszany zaraz po wejściu na Rowniny Duero i prosi o pomoc w walce z jego „mrocznymi braćmi”. Możemy, a raczej musimy opowiedzieć się po którejś ze stron.

    Zalety:

    • zadanie
    • zadaje duże obrażenia
    • włada magią boską
    • dużo PA
    • atak z dystansu

    Wady:

    • odłącza się po wykonaniu zadania
    • niska KP
    • mało HP
    • możemy go przyłączyć dopiero w połowie gry
    • jeśli staniemy po stronie Mrocznych Inkwizytorów, Diego nas zaatakuje

    Ocena: 6+



    Imię: Elektryczny golem bojowy
    Płeć: Brak
    Rasa: Golem
    Frakcja: Brak
    Zadanie: Brak
    Lokacja: Montaillou
    Historia: Nikt nie wie od jak dawna leżał w jaskini na wzgórzu francuskiej wioski Montaillou. Kluczy do jego miejsca spoczynku strzegła okrutna deva Nanghaithya. Wewnątrz jaskini leżał jeszcze jeden golem, jednakże nie był dokończony. Nie wiadomo kto je stworzył i kiedy, ale na myśl nasuwa się tylko geniusz Da Vinci.

    Zalety:

    • dużo HP
    • największe obrażenia ze wszystkich towarzyszy
    • 100% odporności na błyskawice
    • wysoka KP
    • daleki zasięg
    • dodatkowe obrażenia od błyskawic

    Wady:

    • mało PA
    • nie może zranić innych elektrycznych golemów
    • do przyłączenia dopiero za Pirenejami

    Ocena: 9



    Imię: Sir Roger Templeton
    Płeć: Mężczyzna
    Rasa: Człowiek
    Frakcja: Zakon Templariuszy
    Zadanie: Brak
    Lokacja: Świątynia Wtajemniczonych
    Historia: Sir Roger został wysłany z misją obrony świątyni, jednak jego zadanie się nie powiodło. Próbując naprawić swój błąd zgłasza się na twoje usługi i przyrzeka ci wierność.

    Zalety:

    • wysoka KP
    • zadaje duże obrażenia
    • zostaje w drużynie do końca gry
    • dużo HP

    Wady:

    • mało PA
    • do przyłączenia w świątyni druidów

    Ocena: 7+



    Imię: Joanna D'Arc
    Płeć: Kobieta
    Rasa: Człowiek
    Frakcja: Zakon Templariuszy
    Zadanie: Zabicie Ifrita
    Lokacja: Krypty
    Historia: Joanna została przeklęta, a raczej skazana na nieśmiertelność. Jej pośmiertnym zadaniem jest ochrona świętego artefaktu – Krwawej Włóczni. Jest to jedyna kobieta w historii Zakonu Templariuszy, która została do niego przyjęta. Co więcej jest jednym z najepszych wojowników zakonu, a także generałem przeklętych Templariuszy. Joanna ma nad sobą jednego przełożonego, a raczej przełożonych – Radę Duchów.

    Zalety:

    • jedyna kobieta dołączająca się w grze
    • wysokie KP
    • duże PA
    • dużo HP
    • zadaje duże obrażenia
    • jest po części odporna na ciosy jako istota eteryczna
    • może zostać do końca gry
    • zadanie

    Wady:

    • przyłącza się w kryptach
    • trzeba wykazać się nie lada zdolnościami, by ją dołączyć

    Ocena: 8+



    Imię: Rycerz Saladyna
    Płeć: Mężczyzna
    Rasa: Człowiek
    Frakcja: Zakon Saladyna
    Zadanie: Brak
    Lokacja: Ruchome wydmy
    Historia: Został wysłany na pustynie w celu ukazania swych umiejętności, a także by trzewić wszechrozprzestrzeniające się zło.

    Zalety:

    • wysokie KP
    • duże PA
    • dużo HP
    • zadaje duże obrażenia
    • może zostać do końca gry

    Wady:

    • przyłącza się na końcu gry

    Ocena: 8





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 17 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Danielos von Krausos
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 05.02.2008 o 16:16  

    Aaa... ta jakaś Malihandira czy jaik jej tam którą się ratuje z rąk rabusiów?! :D :D

    Co prawda krótko z nami jest, ale towarzysz to towarzysz :)

    Danielos von Krausos
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 06.02.2008 o 13:14  

    Dla kiełka i zagubionego templariuszka powinno się dac wadę: wolność... w tym czasie gdy my zasuwamy do przodu, to oni mozolnie się człapią za nami, ze po jakimś czasie może jeszcze zgubimy ich :o

    Cannabis
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 04.03.2008 o 21:24  

    autor napisał(a):
    Dla kiełka i zagubionego templariuszka powinno się dac wadę: wolność...


    A ty myślisz że co to jest PA? Punkty akcji, czyli między innymi szybkość.

    Aro
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 05.03.2008 o 10:14  

    Zapomnieliście dodać jeszcze że jeśli macie dobrą dyplomację to można przyłączyć do Siebie jednego z Dew - bodajże w Jaskiniahc Nostradamusa ale nie pamiętam dokładnie

    Cannabis
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 05.03.2008 o 14:59  

    Jestem pewien, że żadnej Devy nie można dołączyć do swojego teamu :)

    Danieos von Krausos
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 12.03.2008 o 20:13  

    Aro może deva pomyliła się z czymś innym ::P

    Gothicofan
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 24.03.2008 o 22:21  

    Do wady Kła, powinno zaliczyc się też to że smutno się robi gdy ginie. (A ginie często). A do wady Corteza powinno się zaliczyć to, że trzebo wykonać trudne zadanie by go dołączyć( to z ręką Corteza, i lawowymi trollami ;)

    kabanos
     

    Wędrowiec
    Temat: dołączenie Joanna D'Arc
    Dodany: 02.10.2008 o 15:51  

    jak przylączyć do siebie Joanna D'Arc
    bo ja zawszę ją zabijam bo zadne zadanie mi się nie pokazuje.
    Prosze o szybką odpowiedż od byle kogo

    Seerix
     

    Wędrowiec
    Temat: ...
    Dodany: 31.01.2009 o 2:04  

    połaź po krypci ebo musisz znaleźć radę duchów

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 3
    Temat: Kieł
    Dodany: 08.05.2009 o 21:15  

    Dla mnie fajny jest kieł. Słodziusi :P Danielos von Krausos ma racje, jak się idzie to kieł gdzieś ucieka :P Jak ja walczyłem z goblinami to on gdzieś poszedł xD Pewnie ktośgo zabił bo jak wyszedłem od goblinów nie było już go ;( Szkoda że Kieł jest taki słaby :(

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 4
    Temat: Kieł
    Dodany: 07.06.2009 o 10:28  

    Kieł to mój pupil, jak go zabijają to się można wkórzyć :D

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 14
    Temat: Miśki górą a każdego ktory ...
    Dodany: 07.07.2009 o 22:38  

    Miśki górą a każdego ktory go skrzywdzwdzi spotka bochatera z mieczem/czarem który niepozwoli mu zginąc prawda bochaterowie?

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 14
    Temat: w końcu co drugie rpg ratuj...
    Dodany: 07.07.2009 o 22:47  

    w końcu co drugie rpg ratujemy świat to i z niedżwiadkiem do się dojści od początku do końca gry

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 2
    Temat: Ale jeżeli kieł zginie to m...
    Dodany: 02.08.2009 o 15:45  

    Ale jeżeli kieł zginie to można z nim się pożegnać,używając zaklęcia zmartwych wstania na chwilę będzie ale będzie ;]

    LokoBambuko
     

    Wędrowiec
    Temat: MagneS kretynie
    Dodany: 14.12.2009 o 7:48  

    MagneS kretynie

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 26
    Temat: Cortez: \"jeśli mu pomożemy...
    Dodany: 01.01.2011 o 2:42  

    Cortez: "jeśli mu pomożemy Shylock będzie do nas wrogo nastawiony" - coś tak jakby, ale w sumie nie ma to wpływu ani na zadanie Szekspira, ani na pożyczanie od Shylocka złota (jeśli z jakiegoś powodu ktoś to robi).

    Ernesto: "atakuje każdego wroga, nawet jeśli użyjemy opcji 'stój' " - każdy z NPC-ów tak ma. Ernesto po prostu pasuje to do role-playingu. :D

    @LokoBambuko: No i po cholerę nazywasz go kretynem? Błąd każdemu się zdarza. Niedowartościowany, co?

    Kondzió
     

    Wędrowiec
    Temat: Jeśli działasz z ramienia m...
    Dodany: 10.10.2014 o 11:51  

    Jeśli działasz z ramienia mrocznych dzierżycieli, to rozmowa z Joanną jest krótka i nie ma co liczyć na jej przychylność



    Ten artykuł skomentowano 17 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw