Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Lionheart • Ważne postacie • INSIMILION

    Lionheart


    Ważne postacie

    Działy gier » Lionheart » Opisy
    Autor: Danielos von Krausos
    Utworzono: 22.09.2008
    Aktualizacja: 22.09.2008

    Leonardo da Vinci

    Mieszkaniec Barcelony, filozof, malarz, architekt, mechanik. Niegdyś zwyczajny człowiek, wzorowy obywatel, ale od kiedy magia przyszła na świat, postanowił związać się z duchem. Dołączył do Dzierżycieli i używał magii w celu czynienia dobra. Mimo zakazu Inkwizycji, nadal dopuszczał się herezji, której się nie wyrzekał i czego nie ukrywał. Wspaniały twórca przeróżnych dzieł sztuki i maszyn. Stworzył wiele cudownych, praktycznych mechanizmów i wytworów, np.: Maszynę Parową, Violę Organistę, przeróżne maszyny oblężnicze czy też mechaniczną rękę dla Corteza. W celu uratowania świata ocala nas przed hordą Asasynów, przybyłych do Kazamatów Niewolników, teleportując się wraz z nami do Barcelony. Od zawsze wyczuwał, że coś podłego się szykuje, dlatego z początku doradza nam, żebyśmy dołączyli do jakiejś silnej frakcji. Można od niego dostać garść informacji oraz, razem z nim, zbudować kilka jego machin. W późniejszych fazach gry nieszczęśliwe ląduje ze swoją latającą maszyną w Montaillou, a my możemy mu pomóc w naprawie "samolotu". Pod koniec gry ratujemy go i wspomagamy w walce z Starcem z Gór.

    Galileusz

    Słynny astronom, filozof, fizyk i naukowiec. Mieszkał w Barcelonie w swym Obserwatorium Meteorologicznym, strzeżonym przez strażników miejskich. Od kiedy magia została wprowadzona na świat, podobnie jak DaVinci, związał się z duchem i dołączył do Dzierżycieli. Używał magii w praktyce oraz do ułatwienia sobie badań astronomicznych. Niestety, Inkwizycja wykryła jego heretyckie czyny, za co został wtrącony do Lochów Inkwizycji. Zanim jednak wzięto go do lochów, wszedł jeszcze do Obserwatorium i zamknął swojego ducha w globusie. Tym sposobem przyczynił się do degradacji Hektora - strażnika miejskiego, który nie miał nikogo nie wpuszczać do Obserwatorium. Galileusza znajdujemy na najniższym poziomie Lochów Inkwizycji. Był on tam poddawany torturom i egzorcyzmom, ale jego więź z duchem była tak silna, że Inkwizytorom ani razu nie udały się rytuały. Rzekomo nie chciał dalej ukrywać się przed światem, dlatego nie ma najmniejszego zamiaru uciekać z katakumb. Nie wyrzeka się magii, dlatego może nas nauczyć praktycznego sposobu przechowywania many. Pod koniec gry ratujemy go przed Starcem z Gór.

    Cedrik Alsen

    Wielki mistrz Dzierżycieli zapoczątkował istnienie tej frakcji. Dzięki niemu, wielkie postacie, jak da Vinci i Galileusz, zaistniały w historii instytucji magicznej. Wraz z całą swoją frakcją ukrywa się w Sferze Eterycznej, którą nazwali La Calle Perdida - Zaginiona Ulica. Tym samym upewnił się, że nie wpadnie w łapska Inkwizycji. To on przyjmuje podania do Dzierżycieli i zleca zadania inicjacyjne. Mimo iż używa magii w celach czynienia dobra, Inkwizycja ściga jego frakcję zagorzale, toteż jest jej zaciętym przeciwnikiem. Po wydaniu przez nas Dzierżycieli, Cedrik znika. Jeśli jednak tego nie zrobimy, to po zniszczeniu Barcelony La Calle Perdida przestaje istnieć wraz z ukrywającą się tam instytucją.

    Relikan

    Niegdyś Dzierżyciel, jeden z zaufanych pomocników Cedrika, ale od kiedy zaczął się parać zakazaną sztuką, czyli Nekromancją, został wydalony z La Calle Perdida. Od tamtego czasu ukrywa się w zachodnich lasach barcelońskich, blisko Kazamatów Niewolników. Poprzysiągł Alsenowi krwawą zemstę, a my możemy mu pomóc, dołączając do zapoczątkowanej przez niego, nowej frakcji - Mrocznych Dzierżycieli. Tym samym stajemy się uczniem Nekromanty, wykonując jego zadania. Gdy do mistrza czarnej sztuki dochodzą plotki na temat relikwii, ten bez zastanowienia usiłuje je zdobyć, by jeszcze lepiej zgłębić tajniki czarnej magii. Jego narzędziem rzecz jasna mamy być my, więc wysyła nas do Montserrat po relikwię.

    Tomas de Torquemada

    Wielki Inkwizytor, mistrz Inkwizycji. Bardzo potężny i mądry starzec, ukrywa się w Podziemiach Inkwizycji, z daleka od wszystkich magicznych stworzeń i gwaru. Dzięki wieloletnim praktykom i bardzo długiemu ślęczeniu nad książkami, uzyskał niesamowitą potęgę i mało kto może mu dorównać. Jednak ze względu na swoje obowiązki i brak czasu, wyznaczył na Inkwizytora przyjmującego nowicjuszy Rafaela - jego prawą rękę. Jego moc pozwala mu wdrażać swoje myśli w duszę rozmówcy i czytać w jego umyśle. Dzięki możliwości przejrzenia duszy, może rozpoznać, czy ktoś kłamie, czy też mówi prawdę. Ma znajomości na całym świecie, wchodził w układy z wieloma ważnymi postaciami. Właśnie z tego powodu jego wpływy obejmują całą Europę. Opanował sztukę teleportu oraz wie, jak oczyścić człowieka w jedną sekundę z działania magii i ducha, dzięki próbie ognia. Potrafi wyczuć, jak rośnie szerzące się na świecie zło oraz jak się zmniejsza. Szczególną uwagę przywiązuje do szerzącej się plagi goblinów oraz Katarów. Dlatego również sam podjął się niszczenia magii i udało mu się nawet uwięzić potężnego Devę Bólu. Może nam pomóc w stworzeniu Berła Inkwizycji oraz zleca nam niecierpiące zwłoki zlikwidowanie jednego z najpotężniejszych dev i demonów - Tawricza, Plumdżuma, chana goblinów.

    Lord Javier Fernandez

    Mistrz Zakonu Templariuszy. Wraz z całym swym zakonem podjął się honorowego i odpowiedzialnego zadania, jakim jest strzeżenie świętej relikwii barcelońskiej - Krzyża Prawdziwego. Pomaga również Inkwizycji w plewieniu magii i heretyków. Jednak szczególną uwagę zwraca na niszczenie i zabijanie, o dziwo, nieparających się magią, złodziei. Człowiek ten jest połączeniem wszelkich ambicji, cnót i dostojeństw. Wraz z Sir Aurikiem (jego prawą ręką), przyjmuje nowicjuszy do zakonu rycerskiego i zleca im zadania inicjacyjne. Jego siedzibą jest Katedra Barcelońska, jeden z niewielu ważnych zabytków, które ocalały po Rozdarciu. Może nam dostarczyć wielu informacji na temat Katedry i zakonu. Obojętnie, czy dołączymy do Inkwizycji, czy do Templariuszy, to on zleca nam ochronę relikwii w Montserrat - Korony Cierniowej Pana Jezusa.

    Starzec z Gór

    Wielki dowódca i mistrz wszelkich dev, potworów i istot. Jego władzy podlegają nawet Asasyni. To on najbardziej pożąda zebrania wszystkich relikwii, aby stworzyć, albo raczej kontynuować Rozdarcie, wcześniej niedokończone. Relikwie dałyby mu też ogromną moc. Asasyni, właśnie z jego rozkazu, buszują po całym świecie, wykradając po kolei każdą Relikwię: Relikwię Wschodu, Ciernie Jezusowe, Prawdziwy Krzyż oraz wiele innych. Na jego rozkaz wężowce zaatakowały Montserrat, oraz włamano się do Krypty. Słysząc o Nostradamusie, który miał dostać wielką moc dyrygowania przyszłością, wysyła Asasynów, hudżarków i wężowce do jaskiń proroka, by Ci przynieśli go Starcowi. Jego największym wrogiem jest Dziecię Lwiego Serca - czyli my. Mieszka w Siedzibie Asasynów - Alamut, na pustyniach perskich. Do walki z nim dochodzi pod koniec gry, ale gdy pokonamy smoka, w którego się przeistoczy, ucieka przez portal, mówiąc jedynie: "To jeszcze nie koniec...".

    Enrique Garcia

    Dowódca Gildii Żebraków. Razem ze swoimi poddanymi został zarażony przez Aeszmę, jednego z dev, likantropią, stając się nieszczęśliwie szczurołakiem. Niegdyś miał nieudany romans z Juanitą Suarez, dowódcą Gildii Złodziei. Z tego powodu powstała wojna pomiędzy żebrakami a złodziejami. Niestety, mimo że nie z jego winy jest likantropem, to jednak z tego powodu jego frakcja jest ścigana przez Inkwizycję, więc z pewnością nie czuje sympatii do Inkwizytorów. Ukrywa się w Sali Żebraków, obszernym tunelu, znajdującym się w kanałach Barcelońskich. Warto też dodać, że Gildia Szczurołaków prowadzi wojnę z Trollami Wulkanicznymi. Możemy dołączyć do frakcji Enrique, a także zostać okrzykniętym jej bohaterem.

    Juanita Suarez

    Kobieta, władczyni Gildii Złodziei. Poprzez nieudany romans z Enrique, doprowadziła do wojny z Gildią Żebraków. Z powodu ścigania złodziei przez Templariuszy, musiała ze swoimi poddanymi uciec do kanałów, gdzie schowała się w Pałacu Złodziei. Możliwe, że kiedyś była związana z Łowcami Niewolników, będącymi również złodziejami. Niestety, z powodu dominacji zakonu rycerskiego, nie może ruszyć się z kanałów i nie ma najmniejszego kontaktu z Łowcami. Możemy dołączyć do frakcji Juanity, a będąc mężczyzną, spędzić z nią upojną noc.

    Amir Ibn Shazid

    Dowódca grupki Rycerzy Saladyna, przybyłych do Barcelony. Wraz z braćmi z zakonu, Farszidem i Farszadem, przybył do miasta, by spotkać się z Templariuszami. Chciał im oświadczyć, że Relikwia Wschodu została wykradziona, więc powinni zwiększyć straże przy relikwii barcelońskiej. Para się magią, ale tylko w celach dobrych, więc z rozkazu Inkwizycjii nie wszedł do miasta, tylko poczekał w obozie za murami barcelońskimi. Nie jest zwolennikiem Inkwizycji, ze względu na jej poglądy dotyczące magii, ale szanuje ją i toleruje. Amir przybył do Barcelony z dalekiej Persji, narażając się na wiele niebezpieczeństw. Może nam opowiedzieć o swoim zakonie, dlaczego przybyli do Europy, o samym sobie oraz o więzi Templariuszy z Saladynami. Posiada szeroką wiedzę o devach, dlatego może nas w pewien sposób zabezpieczyć przed jedną z nich. Może nam zlecić zadania, które musimy wykonać, by stać się Wybrańcem Rycerzy Saladyna.

    Nostradamus

    Francuski lekarz, astrolog, matematyk i prorok. Gdy magia się rozprzestrzeniła po całym świecie, związał się z magicznym duchem. Posiadł też nadzwyczajną moc przewidywania przyszłości, co większość uważała za bzdety, ponieważ przepowiadał drobnostki: czy rybakom poszczęści się w łowach albo czy plony będą dobre. Jednak wszystko okazywało się prawdą, a Nostradamus przepowiadał coraz to ważniejsze rzeczy. Niegdyś zamieszkał w Montaillou, ponieważ było to małe, spokojne miasteczko. Jednak wpływy Inkwizycji kiedyś musiały tam dotrzeć, a stało się to wraz z przybyciem Sir Cristobala i Inkwizytora Fourniera. Prorok został wtedy oskarżony o herezję, więc uciekł do pobliskich jaskiń, gdzie się osiedlił. W jego siedzibie mieszkały też ochraniające go Ogry, oraz... Dzierżyciele, będący jego uczniami. Jednak siedziba Nostradamusa nie jest tak ukryta i tajemnicza, jak on by chciał... o jaskiniach proroka dowiedzieli się nawet sami Skalni Tytani, którzy zaatakowali Tuluzę. Nostradamus z samego początku prorokował, że nadejdzie Dziecię Lwiego Serca, oraz że przybędziemy do jego jaskiń. W samej grze, będziemy musieli do niego pójść po radę z rozkazu DaVinciego. W tym czasie Nostradamus związał się z potężnym duchem i zaczął przechodzić "przeobrażenie". Prorok już wtedy nie był człowiekiem. Zawinął się w wielki kokon, w którym miało zajść owe "przeobrażenie". Dzięki niemu miał posiąść moc, której nikt inny nie miał. Mianowicie jego słowa, które wypowie, stają się w przyszłości prawdą, czyli Nostradamus w pewnym sensie miał dyrygować przyszłością. To skłoniło Starca z Gór, by wysłać Asasynów, hudżarków i wężowców do jego jaskiń, aby przynieśli mu proroka. Starzec chciał posiąść wiedzę i moc Nostradamusa, a gdyby tak się stało, świat obróciłby się w pył. Ale akurat w tym momencie, gdy siedziba Nostradamusa jest oblegana, przybywamy my i za zadanie mamy uratować proroka.

    Brat Michał

    Podczas Rozdarcia został skażony, tak jak wielu innych ludzi, stając się półbiesem. Przez to zdarzenie wielu ludzi było uprzedzonych do niego. To skłoniło go do dołączenia do Zakonu Templariuszy, by być bardziej szanowanym. Niestety, to i tak przyniosło marne skutki, ponieważ ludzie nadal traktowali go z góry. Przeniósł się do Montaillou, małego, spokojnego miasteczka, gdzie znalazł umiłowany spokój. Zamieszkał w jednym z domków na molo, a na swojego ochroniarza wyznaczył Lucjusza... Skalnego Tytana. Podczas gdy Lucjusz uciekał przed swym plemieniem, chcącym go zabić dla jego mneme, rycerz pomógł mu i pozwolił sobie towarzyszyć. Brat Michał posiada rozległą wiedzę o Świętych Relikwiach, więc po spotkaniu się z Bratem Montgomerie w Montserrat, mamy za zadanie odszukać półbiesa, by ten nam pomógł. Możemy z nim porozmawiać o Montserrat, relikwiach, Krypcie, Montaillou i wielu innych rzeczach. Po rozmowie w sprawie relikwii zleca nam zadanie, by zdobyć Krwawiącą Włócznię - sacrum leżące w Krypcie, a potem ją chronić.

    Jehanna d'Arc

    Niegdyś jedyna kobieta w Zakonie Templariuszy i prawa ręka króla Francji. Była generałem oddziału rycerzy mającego ochraniać Krwawiącą Włócznię w Krypcie. Niestety, po wielkiej wojnie z Nekromantami wszyscy zginęli, nieumarli zostali w Kryptach zamknięci przez Rycerzy Saladyna, a groby zostały zapieczętowane. Ale na Jehannę i Templariuszy został rzucony czar, powodujący, że muszą chronić relikwię nawet po śmierci, więc Jehanna stała się nieumarłym strażnikiem Włóczni. Wszyscy rycerze są pod dowództwem kobiety i nie wpuszczają nikogo, kto nie ma dobrych zamiarów. Sama d'Arc jest nieufna względem wszystkich nieznajomych. Będzie nam zarzucać, że chcemy skraść relikwię i że jesteśmy potworem. Uważa, że mimo iż mamy szaty inkwizytora lub tarczę templariusza - posiadamy mrocznego ducha i chcemy wykraść relikwię. Przekonać możemy ją tylko, gdy porozmawiamy prawidłowo z Radą, której się słucha. Jeśli nam się nie uda, będziemy musieli walczyć z Jehanną i nieumarłymi Templariuszami.





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 9 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Kollossum
     

    Wędrowiec
    Temat: Porządny tekst :)
    Dodany: 22.09.2008 o 14:59  

    Porządny tekst :)

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 4
    Temat: ...
    Dodany: 22.09.2008 o 22:36  

    "Do walki z nim dochodzi pod koniec gry, ale gdy pokonamy smoka, w którego się przeistoczy, ucieka przez portal, mówiąc jedynie: "To jeszcze nie koniec..."." Mam Co Do Tego Pytanie... Czy Macie Jakieś Informacje Na Temat Drugiej Części Lionheart?

    Danielo von Krausos"""
     

    Wędrowiec
    Temat: Tiaa
    Dodany: 23.09.2008 o 8:24  

    Noe niestety, o drugiej cześci ani widu ani słychu, a to wielka szkoda. :(

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 4
    Temat: ...
    Dodany: 23.09.2008 o 13:20  

    Hmmm... No Szkoda... Ale Ten Uciekający Starzec To Nawet Niezły Pomysł Ze Strony Twórców... Tylko Jeśli On Ucieka To Jest To Bez Celowe Bo Jeśli Niema Drugiej Części To Go nie Zabijemy...

    Szczurołak Alfa
     

    Wędrowiec
    Temat: Mam pytanie
    Dodany: 28.11.2008 o 21:15  

    Czy jest jakiś mod czy patch żeby móc się stać szczurołakiem, katarem czy wężowcem??????

    Danielos von Krausosss
     

    Wędrowiec
    Temat: Niestety nie ma. :(
    Dodany: 22.12.2008 o 12:29  

    Niestety nie ma. :(

    Matix
     

    Wędrowiec
    Temat: katar
    Dodany: 24.10.2009 o 13:24  

    Katarem można zostać ja będziesz dzierżycielem lub mrocznym.Nie masz tytułu ale możesz przecież wybierać na lvl magie katarów w plemiennych dzikie pazury czy coś :HAHAHAHAAH

    Dan13lo
     

    Wędrowiec
    Temat: jak zrobi sie misje wszystk...
    Dodany: 29.03.2011 o 14:38  

    jak zrobi sie misje wszystkie u saladyna to dostaje sie fajny miecz polecam go i dostaje sie profit mam pytanie jak pogadac z rada tej strazniczki w krypcie temraliuszy?

    Mason
     

    Wędrowiec
    Temat: normalnie
    Dodany: 25.05.2011 o 20:48  

    normalnie



    Ten artykuł skomentowano 9 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw