Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Opisy • Cerberus • INSIMILION

    Mass Effect 3 » Przeciwnicy


    Cerberus

    Działy gier » Mass Effect 3 » Opisy » Przeciwnicy
    Autor: Tallos
    Utworzono: 01.12.2013
    Aktualizacja: 01.12.2013

    Cerberus jest frakcją najbardziej taktyczną. Jego jednostki na ogół mają wszelkie ludzkie ułomności, ale potrafią stosować bardziej wyrafinowane taktyki niż inne ugrupowania. Chowanie się za osłonami, wsparcie mechaniczne, granaty dymne – oto, co potrafi Cerberus. W multi frakcja ta jest dość słaba na niskich poziomach, ale za to potężna na wysokich.

    Szturmowiec

    Ofensywa:
    - pistolet maszynowy Szerszeń
    - elektropałka
    - granat odłamkowy
    - dobicie
     
    Defensywa:
    - przeciętne zdrowie
    - przewrót bojowy
     
    Wskazówki:
    - jedyną siła Szturmowców jest ich liczebność, dobrze więc radzą sobie z nimi moce obszarowe, granaty i kombinacje mocy
    - uwaga na granaty odłamkowe, które zadają olbrzymie obrażenia; jeśli znajdziesz się za blisko centrum wybuchu, prawdopodobnie zginiesz
     

    Centurion

    Ofensywa:
    - karabin szturmowy Motyka
    - elektropałka
    - granat odłamkowy
     
    Defensywa:
    - przeciętne tarcze, przeciętne zdrowie
    - przewrót bojowy
    - granat dymny
     
    Wskazówki:
    - zasłonę stworzoną za pomocą granatu dymnego można przejrzeć przy pomocy snajperki z zamontowaną ulepszoną lunetą (albo przy pomocy celownika termicznego)
    - poza tarczami i granatem dymnym, Centurion zachowuje się jak zwykły Szturmowiec
     

    Stróż

    Ofensywa:
    - ciężki pistolet Szpon
    - elektropałka (tyko pozbawiony tarczy)
    - uderzenie tarczą
     
    Defensywa:
    - przeciętne zdrowie
    - tarcza oblężnicza
     
    Wskazówki:
    - tarcza Stróża chroni go przed ogniem broni palnej i mocami „od przodu”; zajście go od tyłu (w multi najlepiej flankować go z kolegą) sprawi, że nie będzie miał żadnej ochrony (do odwracania uwagi idealnie nadaje się sonda bojowa)
    - Stróża można zranić, celując mu w „okienko” tarczy (tzw. poczta); najlepiej nadają się do tego snajperki i ciężkie pistolety, strzelby i bronie maszynowe są mniej lub prawie nieskuteczne; oczywiście zamiast celować można zamontować modyfikację drążącą do broni i przebijać tarczę
    - przyciągnięcie/bicz wyrywają Stróżowi tarczę, z kolei rzut/fala uderzeniowa mocno go odpychają co sprawia, że się odsłania na parę sekund; spustoszenie/mroczny kanał nie są powstrzymywane przez tarczę
    - uwaga na uderzenie tarczą, atak ten zadaje spore obrażenia i oszałamia

    Nemezis

    Ofensywa:
    - karabin snajperski Wdowa (wygląda jak Raptor)
    - zabójstwo (jak zdolność w ME1)
     
    Defensywa:
    - przeciętne tarcze, niskie zdrowie
    - przewrót bojowy
     
    Wskazówki:
    - gdy Nemezis cię namierza, korzysta z laserowego wskaźnika; jeśli zobaczysz coś takiego, jak najszybciej się schować, gdyż jej strzały zadają olbrzymie obrażenia
    - Nemezis jest bardzo zwinna i zwykle udaje się jej uniknąć twoich mocy, dlatego też w singlu zasyp go mocami towarzyszy, które rozpoczynają swe działanie bezpośrednio na niej
    - Nemezis często zmienia pozycję i może się okazać, że na jej szukaniu spędzisz mnóstwo czasu
    - Nemesis bardzo wygodnie zabija się atakiem wręcz

    Inżynier

    Ofensywa:
    - ciężki pistolet Falanga
    - wieżyczka
     
    Defensywa:
    - przeciętne tarcze, przeciętne zdrowie
    - naprawa
     
    Wskazówki:
    - wieżyczka jest dużo groźniejsza od samego Inżyniera, więc dobrze go zabić, zanim zdąży ją rozstawić
    - najlepszą metodą na pozbycie się Inżyniera jest zniszczenie jego tarcz i strzał w plecy (czy to normalnie, czy z broni przebijającej przez klatę), co spowoduje wybuch niesionej wieżyczki i duże obrażenia
    - kiedy Inżynier rozstawia już wieżyczkę, każdy atak odpychający go spowoduje jej wybuch; najlepiej użyć tutaj rzutu, strzału wstrząsowego itd., ewentualnie szybko zbić jego tarczę
    - wieżyczka zadaje olbrzymie obrażenia, ale po każdej serii musi „odpocząć” i wtedy jest czas na ostrzał; może ona namierzać tylko jeden cel, więc dobrze atakować ją w parze z sojusznikiem (multi)
    - jeśli wieżyczka zabije twojego towarzysza, najpierw ją zniszcz, a potem wskrzeszaj; inaczej szybko będą dwa trupy zamiast jednego
    - wieżyczka jest znakomitym celem sabotażu
    - Inżynier może naprawiać wieżyczki i Atlasów i robi to nad wyraz sprawnie; na szczęście stanowi wtedy dość łatwy cel

    Atlas

    Ofensywa:
    - działo akceleratora masy
    - wyrzutnia rakiet
    - atak wręcz
    - natychmiastowe zabicie
    - dobicie
    - pośmiertny wybuch
     
    Defensywa:
    - bardzo wysokie tarcze, bardzo wysoki pancerz
    - zbroja
    - granat dymny
     
    Wskazówki:
    - Atlas jest najwytrzymalszym (wraz z Pretorianinem) przeciwnikiem w grze
    - mimo że wydaje się to jak najbardziej możliwe, bardzo ciężko uniknąć wystrzelonej przez Atlasa rakiety i znalezienie osłony jest koniecznością
    - akcelerator masy za każdym razem strzela potrójnie (poczwórnie w multi), więc dobrze policz, zanim wychylisz się zza osłony
    - jako niezbyt ruchliwy, Atlas jest idealnym źródłem eksplozji biotycznych czy innych kombinacji mocy
    - Atlas nie posiada zbroi na „szybce”, a strzały w wylot na tyłach liczą się jak strzały w głowę; właśnie w te miejsca powinieneś celować
    - Atlas jest kiepskim celem sabotażu, zanim zdecyduje się na wystrzał, moc często przestanie działać
    - w singlu możesz zbić Atlasowi szybkę, zabić operatora i przejąć mecha na własność (nie działa na Omedze w DLC o tym samym tytule); warto, bo robot jest powerny

    Duch

    Ofensywa:
    - dysruptor fazowy (dystansowo)
    - jednocząsteczkowe ostrze (wręcz)
    - natychmiastowe zabicie
     
    Defensywa:
    - przeciętne bariery, przeciętne zdrowie
    - akrobatyka (przewrót bojowy)
    - kamuflaż taktyczny
    - osłonięcie
     
    Wskazówki:
    - Duch to jeden (a właściwie jedna) z najpotężniejszych przeciwników w grze, zadających olbrzymie obrażenia tak na dystans, jak i wręcz
    - uważaj na kamuflaż taktyczny Ducha; jeśli tego zaniedbasz, szybko zginiesz
    - Duch jest zwinny i często wykonuje przewrót bojowy, ponadto może się osłonić, tak więc moce są niezbyt skuteczne (jeśli ich używasz, poczekaj do rozpoczęcia animacji skoku); dlatego też w singlu zasyp go mocami towarzyszy, które rozpoczynają swe działanie bezpośrednio na nim
    - na Ducha znakomicie nadają się granatniki (Sokół, Napastnik, Skorpion, Jad, Krysae); trafienie z nich odpycha go na chwilę, jest wtedy niegroźny i łatwy do zabicia przez resztę drużyny
    - Duch bardzo często wykonuje natychmiastowe zabicie, pod żadnym pozorem nie walcz z nim wręcz

    Dragon

    Ofensywa:
    - pistolet maszynowy Szerszeń
    - smagnięcie biczem
    - skok z biczem
    - dobicie
     
    Defensywa:
    - przeciętny pancerz
    - przewrót bojowy
     
    Wskazówki:
    - Dragonów spotkamy jedynie w multi i na Armax Arsenal Arena (DLC „Cytadela”)
    - zarówno smagnięcie, jak i skok z biczem wymagają sporo czasu na przygotowanie; gdy animacja się rozpocznie, jak najszybciej się odturluj/uciekaj
    - zarówno smagnięcie, jak i skok z biczem odpychają twoją postać, czyniąc ją bezradną na kilka sekund
    - Dragon bardzo rzadko wykonuje przewrót bojowy, więc nie wahaj się używać mocy
    - w walce dystansowej Dragon zupełnie sobie nie radzi, jest groźny tylko w walce wręcz



    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw