Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Opisy • Inżynier • INSIMILION

    Mass Effect 3 » Klasy


    Inżynier

    Działy gier » Mass Effect 3 » Opisy » Klasy
    Autor: Tallos
    Utworzono: 01.12.2013
    Aktualizacja: 01.12.2013

    Opis

    Inżynier jest specjalistą technologicznym. Daje mu to trzy rodzaje zdolności. Po pierwsze, może całkiem skutecznie niszczyć przeciwników przy użyciu mocy (spalenie na organików, przeciążenie na syntetyków). Po drugie, potrafi unieruchomić oponentów (kriowybuch) lub nawet przeciągnąć ich na swoją stronę (sabotaż, tylko cele syntetyczne). Po trzecie, może „przywołać” nowych sprzymierzeńców (sonda bojowa, wieżyczka strażnicza). To wszystko czyni go całkiem potężną i łatwą w prowadzeniu klasą (jakże wielka różnica w porównaniu do jedynki).

    Proponowany dobór talentów

    Wszystkie moce Inżyniera są przydatne, dlatego ciężko się zdecydować, co rozwijać. Moim zdaniem pierwszeństwo mają zdolności zadające obrażenia, gdyż takowe po pierwsze łatwo docenić, po drugie w tej liczbie ma je właściwie tylko ta klasa. Tworzenie sond czy wieżyczek można z kolei spokojnie zostawić na później.

    Proponowany dobór broni

    Inżynier nie za bardzo może się obciążać, dlatego też najlepiej walczyć przy pomocy dwóch pistoletów – z ciężkich znakomicie spisuje się Kat lub Paladyn (jeśli nas stać), a wcześniej Predator i Falanga (opcjonalnie Skorpion, broń ciekawsza, ale i trudniejsza w obsłudze), z kolei najlepszym pistoletem maszynowym jest Szerszeń (wcześniej Szuriken).

    Taktyki

    W walce Inżynier powinien skupić się na tym, co umie najlepiej, czyli na niszczeniu wrogów przy pomocy mocy – spalenie szybko spopieli organików, a przeciążenie jest niezastąpione przeciwko syntetykom. Klasa ta łatwo radzi sobie także ze zdejmowaniem osłon – pierwsza z powyższych mocy jest znakomita na pancerze, a druga na tarcze i bariery. Oczywiście, zawsze powinny nam także towarzyszyć sonda i wieżyczka, które wypada „odnowić”, gdy zostaną zniszczone. Jeśli wśród wrogów jest jakiś silny syntetyk (żołnierz rakietowy gethów, behemot gethów czy wieżyczka Cerberusa), warto go przejąć sabotażem.

    Zalecana drużyna

    Ashley/James i Liara. Pierwsza z tych postaci zapewni nam zdolności bojowe, druga – biotyczne.



    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw