Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Opisy • Szpieg • INSIMILION

    Mass Effect 3 » Klasy


    Szpieg

    Działy gier » Mass Effect 3 » Opisy » Klasy
    Autor: Tallos
    Utworzono: 01.12.2013
    Aktualizacja: 01.12.2013

    Opis

    Szpieg jest mieszanką Żołnierza i Inżyniera. Dla tej klasy ważne jest skryte działanie, co najlepsze odzwierciedlenie znajduje w kamuflażu taktycznym, jej specjalnej zdolności. Z pozostałych mocy aktywowanych ma coś zarówno na organików, jak i syntetyków, ale do obu tych rodzajów przejawia inne podejście – tych pierwszych niszczy (spalenie), drugich przejmuje (sabotaż). Szpieg może także użyć dwóch rodzajów amunicji – dysrupcyjnej lub krio.

    Proponowany dobór talentów

    Bez dwóch zdań najlepszą zdolnością Szpiega jest kamuflaż taktyczny, który znacznie zwiększa zadawane obrażenia – jego rozwój w tym kierunku jest priorytetowy. I to właściwie wszystko – najlepszą z pozostałych mocy jest granat przylepny, gdyż jako jedyny nie powoduje przedwczesnego wyjścia z kamuflażu, w przeciwieństwie do spalenia i sabotażu. Rozwój amunicji jest z kolei mało ważny, gdyż opisywana klasa hołduje zasadzie jeden strzał-jeden trup. Z tych wszystkich powodów, Szpieg może łatwo i szybko rozwijać umiejętności pasywne

    Proponowany dobór broni

    Jak zwykle, Szpieg używa głównie snajperek – strzały z niej mogą zadawać w kamuflażu aż 230% normalnych obrażeń! Dlatego też jak najszybciej trzeba się zaopatrzyć w Czarną Wdowę, a wcześniej używać Modliszki lub Żmii. Jednocześnie warto trzymać na podorędziu pistolet maszynowy Grom, który świetnie radzi sobie z koniecznością walki na bliski dystans. Interesująco wygląda Szpieg nastawiony na strzelby, chociaż to dość niebezpieczna opcja dla bardziej zaawansowanych graczy.

    Taktyki

    Walka Szpiegiem jest prosta. Lokalizujemy cel, włączamy kamuflaż i oddajemy strzał, najlepiej w głowę, co jest łatwiejsze dzięki dostępnemu tylko mu spowolnieniu czasu przy celowaniu (dzięki umiejętności klasowej). Powtórzyć aż do końca walki. Spalenia używamy tylko wtedy, gdy wróg jest za blisko na snajperkę, a sabotażu, gdy wrogi inżynier rozstawił wieżyczkę lub mamy do czynienia z silnym syntetykiem.

    Zalecana drużyna

    James i Liara. James zapewni nam osłonę w walce, gdyż świetnie radzi sobie na bliskich dystansach, z kolei Liara doda do naszej drużyny zdolności biotyczne.



    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw