Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Mass Effect • NPC • INSIMILION

    Mass Effect


    NPC

    Działy gier » Mass Effect » Opisy
    Autor: Nicky
    Utworzono: 19.06.2009
    Aktualizacja: 24.09.2009

    Kaidan Alenko

    Talenty Umiejętności
    RzutRzut
    PodniesieniePodniesienie
    BarieraBariera
    ZastójZastój
    DeszyfracjaSabotaż
    ElektronikaPrzeładowanie
    Pierwsza pomocPierwsza pomoc
    MedycynaPorażenie nerwowe
    Strażnik-


    Kaidan jako typowy Strażnik łączy umiejętności techniczne i biotyczne. Jest porucznikiem i jako pierwszy spotyka się z komandorem Shepard. Posiada wszczepione implanty L2, które czasem powodują bolesne migreny. Podobno i tak ma szczęście, ponieważ L2 przeważnie prowadzą do nieodwracalnych uszkodzeń w mózgu. Jego pomoc na polu bitwy jest nieoceniona, szczególnie ze względu na możliwość deszyfracji, częstego i skutecznego leczenia oraz używania podstawowych zdolności biotycznych. Niestety, słabo posługuje się bronią i jest łatwym celem dla przeciwników. Kobietę Shepard może łączyć coś więcej z Kaidanem.

    Ashley Madeline Williams

    Talenty Umiejętności
    PistoletyStrzelec wyborowy
    StrzelbyRzeź
    Karabiny szturmoweFala ognia
    Karabiny snajperskieZabójstwo
    Pancerz bojowyWzmocnienie tarczy
    Pierwsza pomocPierwsza pomoc
    Szkolenie szturmowePrzypływ adrenaliny
    ZdrowieNiewrażliwość
    Żołnierz-


    Ashley spotykamy na Eden Prime, na chwilę po pokonaniu pierwszych przeciwników na tej planecie. Jej oddział został zlikwidowany przez najeźdźców – gethów. Jest drugim człowiekiem pod dowództwem Sheparda. Cechuje ją skłonność do wykonania każdego rozkazu bez kwestionowania go. Kiedy dowódca mówi do niej: „Skacz”, ona odpowiada „Jak wysoko?”.Solidna sierżant, przy której wsparciu czujemy się znacznie bezpieczniej. Mężczyznę może łączyć coś więcej z Williams.

    Tali'Zorah nar Rayya

    (Tali z klanu Zorah, dziecko Rayya)

    Talenty Umiejętności
    PistoletyStrzelec wyborowy
    StrzelbyRzeź
    Pancerz podstawowyWzmocnienie tarczy
    Pierwsza pomocPierwsza pomoc
    DeszyfracjaSabotaż
    HakowanieHakowanie SI
    ElektronikaPrzeładowanie
    RedukcjaRedukcja
    Maszynista Quarian-


    Talent Maszynista Quarian
    1. Zwiększa odporność techniczną o 10%. Zwiększa pojemność tarcz o 60.
    2. Zwiększa odporność techniczną o 15%. Zwiększa pojemność tarcz o 90.
    3. Zwiększa odporność techniczną o 20%. Zwiększa pojemność tarcz o 120.
    4. Zwiększa odporność techniczną o 25%. Zwiększa pojemność tarcz o 150.
    5. Zwiększa odporność techniczną o 30%. Zwiększa pojemność tarcz o 180.
    6. Zwiększa odporność techniczną o 35%. Zwiększa pojemność tarcz o 210.

    Tali jest quarianką i ma swój własny zestaw talentów oraz jeden unikalny. Cechuje ją geniusz inżynierski, skąd jej zdolności. Dołącza (lub nie) do oddziału Sheparda w Cytadeli, po rozpracowaniu Pięści, aby pomóc w rozpracowaniu Sarena. Jeśli od początku traktujemy ją z szacunkiem i pomagamy jej w drobnej (ale ryzykownej dla Sheparda) sprawie, zostanie z nami do końca. Czasem w wirze walki krzyczy ‘Keelah’, ale nie jest jasne co to znaczy. Może być odwołaniem do religii.
    Tali jest towarzyszem, który zdolności ma zbliżone do Inżyniera, ale zamiast Medycyny posiada Strzelby. Dzięki temu staje się skrajnym technikiem, który jednak jest bardziej przydatny w walce.

    Garrus Vakarian

    Talenty Umiejętności
    Karabiny szturmoweFala ognia
    Karabiny snajperskieZabójstwo
    Pancerz taktycznyWzmocnienie tarczy
    Szkolenie szturmowePrzypływ adrenaliny
    DeszyfracjaSabotaż
    Redukcja Redukcja
    Pierwsza pomocPierwsza pomoc
    ElektronikaPrzeładowanie
    Agent Turian-


    Talent Agent Turian
    1. Poprawia celność wszystkich broni o 4%. Zwiększa obrażenia zadawane karabinami szturmowymi i snajperskimi o 4%.
    2. Poprawia celność wszystkich broni o 7%. Zwiększa obrażenia zadawane karabinami szturmowymi i snajperskimi o 5%.
    3. Poprawia celność wszystkich broni o 10%. Zwiększa obrażenia zadawane karabinami szturmowymi i snajperskimi o 6%.
    4. Poprawia celność wszystkich broni o 13%. Zwiększa obrażenia zadawane karabinami szturmowymi i snajperskimi o 7%.
    5. Poprawia celność wszystkich broni o 16%. Zwiększa obrażenia zadawane karabinami szturmowymi i snajperskimi o 8%.
    6. Poprawia celność wszystkich broni o 19%. Zwiększa obrażenia zadawane karabinami szturmowymi i snajperskimi o 9%.

    Garrus jest turiańskim agentem C-Sec, który, jako jeden z niewielu nieludzi, jest pewien winy Sarena i jego stania się ‘upadłym’ Widmem. Komandor Shepard pierwszy raz spotyka go podczas konwersacji z Pallinem właśnie o złym turianinie. Jego zestaw talentów jest bliski do Szpiega, ale zamiast Pistoletów i Zdrowia posiada Karabiny szturmowe oraz Szkolenie szturmowe. Doskonale sprawdza się w roli snajpera, a możliwość skorzystania z Elektroniki i Deszyfracji dodatkowo zwiększa jego wagę poza Normandią.

    Liara T'Soni

    Talenty Umiejętności
    RzutRzut
    PodniesieniePodniesienie
    OdkształcenieOdkształcenie
    OsobliwośćOsobliwość
    BarieraBariera
    ZastójZastój
    Pierwsza pomocPierwsza pomoc
    ElektronikaPrzeładowanie
    Naukowiec asari-


    Talent Naukowiec asari
    1. Skraca czas odnawiania się wszystkich talentów biotycznych o 4%. Pierwsza pomoc leczy dodatkowe 20 punktów obrażeń. Skraca czas odnawiania się Pierwszej pomocy o 1%.
    2. Skraca czas odnawiania się wszystkich talentów biotycznych o 6%. Pierwsza pomoc leczy dodatkowe 30 punktów obrażeń. Skraca czas odnawiania się Pierwszej pomocy o 2%.
    3. Skraca czas odnawiania się wszystkich talentów biotycznych o 8%. Pierwsza pomoc leczy dodatkowe 40 punktów obrażeń. Skraca czas odnawiania się Pierwszej pomocy o 3%.
    4. Skraca czas odnawiania się wszystkich talentów biotycznych o 10%. Pierwsza pomoc leczy dodatkowe 50 punktów obrażeń. Skraca czas odnawiania się Pierwszej pomocy o 4%.
    5. Skraca czas odnawiania się wszystkich talentów biotycznych o 12%. Pierwsza pomoc leczy dodatkowe 60 punktów obrażeń. Skraca czas odnawiania się Pierwszej pomocy o 5%.
    6. Skraca czas odnawiania się wszystkich talentów biotycznych o 14%. Pierwsza pomoc leczy dodatkowe 70 punktów obrażeń. Skraca czas odnawiania się Pierwszej pomocy o 6%.

    Liarę T’Soni możemy przyłączyć do drużyny po wykonaniu zadania ‘Znajdź Liarę T’Soni’. Jest ona skrajnie biotyczną postacią, bez talentów w broniach i pancerzach. Ta klasa czyni ją najlepszą towarzyszką, jaką możemy zabrać, jeśli chodzi o pomoc w walce bez użycia siły. Duża ilość talentów biotycznych pozwala jej eliminować czasowo grupy przeciwników oraz wystawiać ich jako łatwy cel reszcie drużyny. Oprócz tego potrafi sprawnie leczyć rany. Liarę może łączyć coś więcej z Shepardem.

    Urdnot Wrex

    Talenty Umiejętności
    Karabiny szturmoweFala ognia
    StrzelbyRzeź
    Pancerz bojowyWzmocnienie tarczy
    ZdrowieNiewrażliwość
    OdkształcenieOdkształcenie
    RzutRzut
    BarieraBariera
    ZastójZastój
    Krogański mistrz bitewny-


    Talent Krogański mistrz bitewny
    1. Regeneruje 3 PŻ na sekundę. Zwiększa obrażenia wręcz o 50%. Zwiększa odporność na moc fizyczną o 25%.
    2. Regeneruje 3.5 PŻ na sekundę. Zwiększa obrażenia wręcz o 75%. Zwiększa odporność na moc fizyczną o 30%.
    3. Regeneruje 4 PŻ na sekundę. Zwiększa obrażenia wręcz o 100%. Zwiększa odporność na moc fizyczną o 35%.
    4. Regeneruje 4.5 PŻ na sekundę. Zwiększa obrażenia wręcz o 125%. Zwiększa odporność na moc fizyczną o 40%.
    5. Regeneruje 5 PŻ na sekundę. Zwiększa obrażenia wręcz o 150%. Zwiększa odporność na moc fizyczną o 45%.
    6. Regeneruje 5.5 PŻ na sekundę. Zwiększa obrażenia wręcz o 175%. Zwiększa odporność na moc fizyczną o 50%.

    Wrex jest przedstawicielem rasy krogan, której charakterystyczną cechą jest wytrzymałość na obrażenia i walka do końca (którym może być zwycięstwo lub śmierć). Bywa wyjątkowo agresywnym osobnikiem, a o jego skłonności do potyczek świadczy chociażby niecodzienna blizna, przechodząca przez całą twarz i pół szyi. Wrex dołącza do grupy Sheparda dzięki zbieżności interesów – zabicie Pięści oraz/lub rozpracowanie Sarena.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw