Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Mass Effect • Strażnik • INSIMILION

    Mass Effect » Klasy


    Strażnik

    Działy gier » Mass Effect » Opisy » Klasy
    Autor: Nicky
    Utworzono: 15.08.2009
    Aktualizacja: 15.08.2009

    Opis

    Strażnik łączy biotykę z technologią, a z tego powodu jest najoryginalniejszą klasą, z dostępnych w Mass Effect. Część „inżynierska” zapewnia niezwykle skuteczne leczenie (Pierwsza pomoc + Medycyna) oraz pomoc w rozszyfrowywaniu elektronicznych blokad i przejmowaniu urządzeń (Deszyfracja + Elektronika). Natomiast z biotyki zaczerpuje cztery podstawowe talenty, które pomogą w eliminowaniu przeciwników oraz ochronią przed silnym ogniem wroga. To wszystko czyni strażników najlepszymi pomocnikami w grze.

    Proponowany dobór talentów

    Warto jest rozpocząć rozwój talentów biotycznych do drugiego poziomu zdolności zdatnych do odblokowania. Dzięki temu będzie można użyć aż czterech umiejętności, kosztem zaledwie 26 punktów. Jeśli jest to nasz jedyny (pół)technik, to dobrze jest kontrolować jego rozwój w dziedzinie deszyfracji oraz elektroniki (sposobność do otwierania przedmiotów w każdej chwili). Dodatkowo można pomyśleć nad Pierwszą pomocą, która w połączeniu z Medycyną jest w stanie zdziałać cuda.

    Taktyki

    Strażnik nigdy nie jest wartościowy w bezpośrednim starciu, ale w połączeniu z siłą ognia reszty drużyny potrafi znacznie ułatwić eliminowanie wrogów. Za pomocą Rzutu i Podniesienia może rozdzielić grupę wrogów, co znacznie ułatwi walkę drużynie, a Bariera oraz Zastój umożliwią ratowanie własnego zadka w krytycznych sytuacjach. Pierwsza pomoc przyniesie ukojenie w bardziej wymagających starciach, a znajomość sztuczek medycznych poprawi częstotliwość udzielania tejże pomocy. Zdolność płynąca z Medycyny, czyli Porażenie Nerwowe, może znacznie ranić wroga, jednocześnie wykluczając go z walki na kilka chwil – bardzo przydatne przeciwko silnym przeciwnikom.

    Zalecana drużyna

    Ashley oraz Wrex lub Garrus.

    Dlaczego Ashley:
    Proste, posiada siłę ognia, która wspaniale zgra się z wszechstronnymi zdolnościami Strażnika.

    Dlaczego Wrex lub Garrus:
    Obaj stanowią alternatywną moc ofensywną dla Ashley. Garrus mógłby odciążyć od potrzeby technologicznych zdolności, Wrex natomiast od biotycznych – wszystko zależy od obranej taktyki.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 2 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Nie-Sława
     

    Wędrowiec
    Temat: Wypowiem się korzystając z ...
    Dodany: 25.01.2010 o 3:37  

    Wypowiem się korzystając z doświadczenia nabytego z Kaidanem - dla mnie to najgorsza klasa. Połączenie techniki z biotyką, więc teoretycznie najbardziej uniwersalne, jednak w praktyce nie za wiele się tym da osiągnąć (autoawans miałam wyłączony). Nadaje się do obezwładniania wrogów, lecz samemu wymaga ciągłego pilnowania, aby czasem nie oberwać zabłąkana kulą. Męcząca klasa. Może ma potencjał, jednak nie został on wykorzystany tak jak w przypadku adepta, gdzie czuję się moc biotyki.

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 83
    Temat: Nie zgodzę się. Grałem nim ...
    Dodany: 02.03.2010 o 16:11  

    Nie zgodzę się. Grałem nim ostatnio na twardzielu, i gra raczej większych trudności nie sprawiała. Kiedyś też uważałem go za słabeusza, ale teraz zmieniłem zdanie.

    Zalety: świetny w wyłączaniu wrogów ze starcia, ulepsza pistolety ze swoją zdolnością klasową (nie trzeba marnować punktów), praktycznie nie do zniszczenia (elektronika + bariera).
    Wady: mistrz w niczym, najsłabszy w walce bronią.



    Ten artykuł skomentowano 2 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw