Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 TES III: Morrowind • Gildia Wojowników • INSIMILION

    TES III: Morrowind » Solucja


    Gildia Wojowników

    Działy gier » TES III: Morrowind » Poradniki » Solucja
    Autor: wojjoo
    Utworzono: 12.10.2008
    Aktualizacja: 12.10.2008

    Ald'ruhn


    W prowincji Morrowind istnieje kilka miast, w których Gildia Wojowników posiada swoje siedziby. Jednym z nich jest położone w cieniu Upiornej Bariery, nękane częstymi burzami piaskowymi, Ald'ruhn. Budynek Gildii leży w południowej części miasta, naprzeciwko siedziby Gildii Magów. Przywódcą tego oddziału organizacji jest Percius Mercius ([2]). Jest on byłym szefem Gildii, którego stanowisko przejął Sjoring Kamienne Serce. To od niego przyjmujemy kolejne rozkazy, oczywiście po osiągnięciu odpowiednio wysokiej rangi (musimy mieć co najmniej stopień Szermierza). Jak w każdej siedzibie Gildii, tak i tu spotkamy kowala oraz nauczycieli wojennego rzemiosła. W [1] stoi Baradras, który może podszkolić nas w posługiwaniu się tarczą, średnim pancerzem oraz w skradaniu. Za jego plecami leży skrzynia z wyposażeniem, z której możemy zabrać amunicję, mikstury przywrócenia zdrowia i kondycji oraz młotki płatnerskie. Gdy zejdziemy na dół schodami i skręcimy w lewo, znajdziemy się przed zamkniętymi drzwiami do pokoju Merciusa [3]. Zostaną one otworzone przy okazji wypełniania przez nas późniejszych rozkazów, ale już teraz możemy ukraść naszemu przełożonemu klucz do nich. W środku natkniemy się na interesującą książkę ("Trzecie Drzwi" - po jej przeczytaniu umiejętność Topór wzrasta o jeden punkt) oraz kilka elementów szklanej i orkowej zbroi. W miejscu oznaczonym jako [4] znajduje się kuźnia, w której spotkamy norda imieniem Ergnir. Możemy zaopatrzyć się u niego we wszelki ekwipunek potrzebny wojownikowi, jak również oddać do naprawy wymagające tego przedmioty. Ostatnim członkiem Gildii, który przebywa w tym budynku, jest redgard Tralan. Spędza on czas w jednym z pokojów położonych nad kuźnią. Za odpowiednią opłatą może nam pokazać, jak sprawniej posługiwać się długimi ostrzami, toporami i broniami obuchowymi.

    Balmora


    Najpewniej pierwszą siedzibą Gildii Wojowników, którą przyjdzie nam odwiedzić, będzie właśnie ta. Położona jest na zachodnim brzegu rzeki Odai, naprzeciwko księgarni Dorisy Darvel, tuż obok budynku Gildii Magów. Przewodzi jej Eyedis Płonące Oko, dumna nordyjska wojowniczka ([1]). To od niej przyjmować będziemy nasze pierwsze rozkazy i pobierać wynagrodzenia. Gdy osiągniemy odpowiednio wysoki stopień w organizacji, będzie również skłonna podszkolić nas w walce toporami, broniami obuchowymi i długimi ostrzami. W [2] swój posterunek ma tutejszy kowal, Wayn. Oprócz standardowych usług, takich jak handel i naprawa, oferuje on szkolenie w płatnerstwie, ciężkim pancerzu i broniach obuchowych. Obok niego, w [3], stoi bretonka w sile wieku, imieniem Fasile Charascel. Możemy dowiedzieć się od niej, jak sprawniej posługiwać się tarczą, długimi ostrzami i średnimi pancerzami. Za jej plecami zaś znajdziemy skrzynię z wyposażeniem gildii, z której możemy czerpać wedle woli. Gdy zejdziemy schodami na dół, trafimy do sypialni ([4]), gdzie mamy możliwość zregenerowania swych sił albo po prostu poleniuchowania. W leżących tam skrzyniach nie znajdziemy nic ciekawego. Idąc dalej korytarzem, dojdziemy do sali treningowej ([5]), gdzie spotkamy Flaenie Amiulusus i Hasphata Antabolisa. Flaenie za odpowiednią opłatą pokaże nam, jak walczyć włócznią, jak we właściwy sposób posługiwać się tarczą i jak oszczędzać swoje siły, aby nie męczyć się zbyt szybko podczas walki (atletyka). Jej towarzysz (którego i tak spotkalibyśmy wraz z rozwojem wątku głównego) może wyszkolić nas w podobnych umiejętnościach (atletyka, tarcza, walka wręcz).

    Sadrith Mora


    Pomieszczenie w Domu Rosomaka, którym dysponuje Gildia, jest najmniejszą ze wszystkich jej siedzib. Spotkamy w nim również niewielu jej członków. Rządzi tutaj Hrundi ([1]), nordycki kowal, do którego możemy zgłaszać się po nowe rozkazy i prosić o awans. Za stosowną opłatą będzie on w stanie naprawić nasz zepsuty ekwipunek, jak również sprzedać jakiś nowy, porządny sprzęt (m.in. rzadko spotykane ebonowe strzały). Zaraz obok niego, przy łóżkach, na których możemy odpocząć w każdej chwili, stoi redgard Hasell ([3]). Jest on trenerem (przeciętnym) i może podszkolić nas w atletyce oraz posługiwaniu się tarczą i długimi ostrzami. Ostatnią osobą zamieszkującą to miejsce jest Sondryn Irathi ([2]), pełniąca funkcję Czeladnika w Gildii. Za odpowiednim wynagrodzeniem może przeprowadzić z nami trening tych samych umiejętności, których naucza Hasell. Za jej plecami leżą pojemniki z wieloma składnikami eliksirów i kufer opatrzony napisem "Dowody" (jeżeli przyjdzie nam złamać prawo w Sadrith Mora i odebrane zostaną nam wszystkie kradzione przedmioty, to potem znajdziemy je w tym właśnie miejscu). Ostatnią rzeczą, która może nas tutaj zainteresować, jest skrzynia z wyposażeniem Gildii Wojowników ([4]).

    Vivek


    Ostatnią, najrozleglejszą i najistotniejszą (w niej bowiem mieszka sam przywódca Gildii) siedzibą, jest ta położona w Vivek. Znajdziemy ją na placu Dzielnicy Przybyszów, naprzeciwko zakładu kowala Ralena Tilvura. Przewodzi jej oczywiście mistrz Gildii Wojowników, Sjoring Kamienne Serce ([6]), który jednak przez długi czas nie będzie wydawał nam rozkazów (jedynie pod sam koniec naszej drogi na sam szczyt hierarchii). Do tego czasu rozporządzał nami będzie Lorbumol gro-Aglakh, wysoko postawiony w Gildii orkowy kowal, którego spotkamy w jego kuźni ([5]). Gdy osiągniemy odpowiednią rangę, będzie także skłonny handlować z nami i naprawiać nasz ekwipunek (jedna uwaga odnośnie handlu - jest on jednym z dwóch kupców w całej grze, u których zdobyć możemy Arcymistrzowskie młotki płatnerskie, warto się w nie zaopatrzyć). Po prawej stronie wejścia do budynku, znajdziemy skrzynię z wyposażeniem ([2]). Możemy oczywiście pobrać z niej przedmioty, których w danej chwili potrzebujemy. Idąc dalej, dojdziemy do [1], gdzie stoi redgard Raig. Za odpowiednim wynagrodzeniem może nam pokazać, jak sprawniej używać długich ostrzy, toporów i broni obuchowych. Na parterze, w [4], spotkamy Baurin, młodą leśną elfkę, która wyszkolić nas może w skradaniu się oraz w umiejętnościach posługiwania się tarczą i średnimi pancerzami. Drzwi za jej plecami prowadzą do sypialni ([3]), gdzie w każdej chwili możemy odpocząć i zregenerować swe siły. Spotkamy w niej także Bashaga gro-Snagdu, orka, który może udzielić nam wielu informacji o Vivek. Idąc dalej do [6], znajdziemy się w (jak już wspomniałem) pokoju Sjoringa. Na stojącym tam biurku leży książka "Ślubny prezent widma", dzięki lekturze której możemy podnieść naszą umiejętność walki bez zbroi. I to już wszystko, co mogłoby nas zainteresować w tej siedzibie Gildii Wojowników.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw