Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 TES III: Morrowind • Gildia Wojowników • INSIMILION

    TES III: Morrowind » Solucja


    Gildia Wojowników

    Działy gier » TES III: Morrowind » Poradniki » Solucja
    Autor: Klaus
    Utworzono: 04.02.2006
    Aktualizacja: 25.09.2008

    Aby stać się członkiem Gildii Wojowników, wystarczy porozmawiać z szefem gildii i zaakceptować stawiane warunki. Podstawowymi umiejętnościami w gildii są Siła i Wytrzymałość, dodatkowe to: Topór, Długie Ostrze, Broń Obuchowa, Ciężki Pancerz, Płatnerstwo i Tarcza. To te umiejętności będą decydowały o twojej randze w gildii, lecz dodatkowo, by uzyskać awans należy wykonywać zlecone zadania. Gdy zgodzisz się na warunki stawiane rekrutom, uzyskasz rangę Zrzeszonego. Następne stopnie to kolejno:

    Stopień wtajemniczenia Poziom umiejętności podstawowych Poziom umiejętności dodatkowych
    Terminator 2x30 1x10
    Czeladnik 2x30 1x20
    Szermierz 2x30 1x30, 2x5
    Opiekun 2x30 1x40, 2x10
    Obrońca 2x31 1x50, 2x15
    Stróż 2x32 1x60, 2x20
    Strażnik 2x33 1x70, 2x25
    Bohater 2x34 1x80, 2x30
    Mistrz 2x35 1x90, 2x35
    Zapis np. 2x30, 1x10 oznacza: 2 umiejętności na 30 poziomie, 1 umiejętność na 10 poziomie.

    Zadania dla gildii

    • Likwidator
      Lokalizacja: Balmora
      Zleceniodawca: Eydis Płonące Oko
      Niech cię nie zmyli nazwa zadania, ja raczej nazwałbym to odszczurzaniem a nie likwidacją, choć w pewnym sensie na tym poziomie w Gildii Wojowników można to uznać za likwidację. Ale do rzeczy. Zadanie ni mniej, ni więcej, polega na zabiciu trzech szczurów, które roznoszą zarazę i chcą pożreć poduszki Drarayne Thelas. Jej dom znajduje się po wschodniej stronie rzeki, niemalże na wprost środkowego mostu. Najpierw na dole porozmawiaj z właścicielką. Jeden szczur znajduje się w pomieszczeniu obok. Dwa pozostałe są na górze. Aby tam dotrzeć, trzeba wyjść na zewnątrz. Po uporaniu się z problemem odbierz nagrodę od Drarayne Thelas, wynoszącą 100 septimów. Teraz możesz wrócić do gildii po następne zadanie.

    • Złodzieje jaj
      Lokalizacja: Balmora
      Zleceniodawca: Eydis Płonące Oko
      Będziesz musiał odnaleźć kopalnię Shulk, która znajduje się na południowy zachód od Balmory. Aby tam dotrzeć, należy iść zachodnim brzegiem rzeki na południe, aż natrafi się na ognisko. Za nim, w zboczu góry, znajduje się wejście do kopalni. W środku musisz odnaleźć leże królowej. Tam znajdują się złodzieje. Łatwo ich poznać, są to jedyne istoty dwunożne w tej lokacji i gdy tylko cię zobaczą, zostaniesz zaatakowany. Jako nagrodę otrzymasz 100 septimów i cztery duże mikstury przywrócenia kondycji.

    • Wysłannicy Telvanni
      Lokalizacja: Balmora
      Zleceniodawca: Eydis Płonące Oko
      Kolejne zabójstwo na zlecenie. Tym razem celami są wysłannicy Telvanni i jest ich czworo. Są to: Alyn Aralen, Sathas Nerothren, Fothyna Herothran i Alveleg. Obecnie ukrywają się oni w jaskini położonej na północ od kopalni ebonu w Calderze. Z Caldery wyjdź północno-zachodnią bramą, następnie kieruj się drogowskazami do Spółki Górniczej Caldera. Pod jaskinią spotkasz jednego z agentów Telvanni, łucznika Alvelega. Reszta gagatków znajduje się w środku. Raczej nie powinni stanowić dużego problemu. Po wykonaniu zadania i zgłoszeniu się do Eydis Płonące Oko dostaniesz 400 septimów nagrody.

    • Księga szyfrów
      Lokalizacja: Balmora
      Zleceniodawca: Eydis Płonące Oko
      Teraz trochę odpoczniesz od zabijania. To bardzo proste zadanie - musisz dostarczyć Eydis księgę szyfrów. W jej posiadaniu jest przebywająca w Gospodzie Przy Południowym Murze Sottilde. Wystarczy przemówić do niej za pomocą złota, a poszukiwana książka szybko znajdzie się w twoich rękach. Teraz pozostaje jedynie przekazanie księgi kodów Eydis i zadanie masz zaliczone. Otrzymujesz 50 septimów nagrody.

    • Dług Desele
      Lokalizacja: Balmora
      Zleceniodawca: Eydis Płonące Oko
      W osadzie Suran, położonej na północny wschód od Vivek, należy odnaleźć Dom Rozkoszy Cielesnych Desele. Do Suran można dostać się łazikiem. Jeżeli ją przekonasz, Desele bez problemu odda należne pieniądze. Po wykonaniu zadania Płonące Oko odda Ci połowę długu jako należną ci zapłatę.

    • Nagroda za głowę Dura gra-Bol
      Lokalizacja: Balmora
      Zleceniodawca: Eydis Płonące Oko
      W Balmorze mieszka orczyca imieniem Dura gra-Bol. Trzeba wykonać na niej wyrok. Dom ofiary znajduje się po drugiej stronie rzeki, przy południowym murze. Twój cel przebywa na najwyższym poziomie posiadłości. Żadne rozmowy nie sprowokują jej do zaatakowania, należy zadać cios jako pierwszy. Na szczęście nie zostanie wyznaczona żadna nagroda za twoją głowę. Gdy ją zabijesz, otrzymasz 250 septimów zapłaty. To będzie na razie ostatnie zadanie, jakie wyznaczyła Eydis Płonące Oko. Kolejne dostaniesz dopiero gdy będziesz na poziomie Opiekun.

    • Alof i orkowie
      Lokalizacja: Balmora
      Zleceniodawca: Eydis Płonące Oko
      Gdy już zostaniesz Opiekunem, Eydis przydzieli ci kolejne zadanie. Właściciel farmy Alof widział w okolicy orkowych najeźdźców. Zaciekawiło to samego księcia Dren, który wydał rozkaz przeszukania ruin. W tym celu należy udać się na farmę Alofa. Znajduje się ona na północny-wschód od Pelagiad, po drugiej stronie jeziora. Tam otrzymasz dalsze szczegóły dotyczące lokalizacji ruin Ashunartes (na północny wschód od farmy i na zachód od twierdzy Marandus, przyda sie lewitacja). Alof twierdzi, że wystarczy zabić ich szefa Burug-gra-Bamog, a reszta orków wyniesie się sama. Buruga-gra-Bamoga spotkamy na górnym poziomie kaplicy Ashunartes. Wejście do niej znajduje się na południowym-zachodzie ruin. Resztę orków znajdziesz na dolnym poziomie. Po ich zabiciu pozostaje ci jedynie powiadomić Alofa i zgłosić się do Eydis po 500 septimów nagrody.

    • Banda Verethi
      Lokalizacja: Balmora
      Zleceniodawca: Eydis Płonące Oko
      Gildia Wojowników dostała zlecenie wykończenia bandy Verethi, a właściwie to jej szefa, Dovresa Verethi. Choć zanim do niego dojdziesz, po drodze zabijesz całą bandę przemytników. Ich siedzibą jest jaskinia Mannammu, położona na północny-wschód od Pelagiad, tuż nad brzegiem jeziora. Verethi zajmuje ostatnie pomieszczenie w jaskini. Nagroda to 1000 septimów plus wszystko, co znajdziesz w kryjówce bandytów.

    • Żarłacz w grobowcu Sarano
      Lokalizacja: Balmora
      Zleceniodawca: Eydis Płonące Oko
      Teraz Eydis zleci Ci oczyszczenie grobowca rodzinnego Sarano. Grobowiec ten położony jest na północny zachód od farmy Alofa. W grobowcu grasuje żarłacz i trzeba go wysłać na tamten świat. Żarłacza raczej znajdziesz bez problemu, grobowiec nie jest duży, ale za to zapłata spora, bo wynosi aż 1000 septimów. Dodatkowo, żarłacz ma przy sobie Ebonowy Hełm (ciężki pancerz) - cenna zdobycz, tym bardziej, że ebonowa zbroja ma współczynnik x2 do umiejętności - Ciężki Pancerz. I to już ostatnie zadanie od Eydis.

    • Nekromanta z Vas
      Lokalizacja: Ald'ruhn
      Zleceniodawca: Percius Mercius
      Pierwsze zadanie otrzymane w Ald'ruhn od Perciusa Marciusa będzie polegało na zlikwidowaniu nekromantów z Vas - trzeba zabić Davisa Adrama. Zostało ono zlecone Gwardzistce Viveka, Vlyne Henim. Spotkasz ją przy wejściu do Vas. Kryjówka nekromantów znajduje się daleko na północy w krainie Sheogorad i będzie oznaczona na twojej mapie świata. W Vas czeka cię ciężka przeprawa z wieloma przeciwnikami. A czym bliżej Davisa Adrama, tym są silniejsi. Davisa znajdziesz w wieży Vas - nie jest on wymagającym przeciwnikiem. Za to zadanie otrzymasz marną zapłatę w wysokości 250 septimów.

    • Nagroda za głowę Benerana
      Lokalizacja: Ald'ruhn
      Zleceniodawca: Percius Mercius
      Musisz odnaleźć i zabić zbiega-mordercę Nerera Benerana, który był kiedyś członkiem Rodu Redoran. Teraz postanowił rozpocząć własną działalność i został szefem szajki bandytów z Sargon, na północ od Maar Gan. Aby dowiedzieć się czegoś więcej, popytaj mieszkańców Maar Gan o Sargon, odeślą cię do Bugdurascha gra-Gashela lub Nulena Tedasa. Jeden z nich znajduje się na posterunku, powiedzą, że Sargon będzie daleko na północy, na jednej z wysepek.
      Jeżeli udasz się na najbardziej wysunięty na północ punkt wyspy Vvardenfell i przekroczysz wodę, to następny ląd jest poszukiwaną wyspą. W okolicy, przy drodze, powinno znajdować się wejście do Sargon, przez drzwi skierowane na zachód. Nerera znajdziesz w dużej komorze. Nosi na sobie ebonowy kirys. Za zadanie otrzymasz 500 sztuk złota.

    • Bandyci w Suranie
      Lokalizacja: Ald'ruhn
      Zleceniodawca: Percius Mercius
      Serjo Avon Oran z miasta Suran potrzebuje pomocy w pozbyciu się tamtejszych bandytów. Musisz najpierw udać się do Orana i ustalić szczegóły sprawy. W Suran dowiesz się od mieszkańców, że Avon Oran mieszka w dużej posiadłości na zachód od świątyni (to na południu miasta). Od Orana dowiesz się, że ataki następują najczęściej po drugiej stronie gór, od północnego wschodu. Sprawę ataków załatwi zabicie przywódcy bandy, Daldura Sarysa. Jeżeli spenetrujesz te tereny, okaże się, że znajduje się tam jaskinia Saturan. Za zabicie Daldura Sarysa otrzymasz 1000 sztuk złota.

    • Flin dla Elith-Pal
      Lokalizacja: Ald'ruhn
      Zleceniodawca: Percius Mercius
      Od Merciusa otrzymasz tym razem zadanie polegające na dostarczeniu 20 flaszek Flinu do kopalni ebonu Elith-Pal. Kopalnia położona jest dokładnie na zachód od obozu Zainab. Z obozu łatwo tam dotrzeć: wystarczy najpierw przejść się kawałek na północ, aż do rozwidlenia dróg, a przed drogowskazem skręć na zachód, przechodząc przez przesmyk górski. Potem na kolejnym rozwidleniu skręć na południe - wejście do kopalni będzie po twojej prawej stronie. Flin należy dostarczyć Dangorowi. Znajdziesz go na końcu najdłuższego korytarza. Potem zgłoś się do Marciusa po zapłatę w wysokości 500 sztuk złota. Kolejne zadania dostaniesz po awansie na strażnika.

    • Bitwa pod Nchurdamz
      Lokalizacja: Sadrith Mora - Dom Rosomaka
      Zleceniodawca: Hrundi
      Twój nowy zleceniodawca rozkaże eskortować Larienne Macrine. Masz dopilnować, by w czasie badań, które będzie prowadziła w dwemerowych ruinach Nchurdamz, nikt jej nie przeszkadzał. To oficjalna wersja zadania, lecz gdy dotrzesz na miejsce przeznaczenia, dowiesz się prawdy. Ruiny znajdują się daleko na południe od Sadrith Mora (Hrundi oznaczy ruiny na mapie) i tam właśnie przy wejściu czeka Larienna Macrina. Gdy z nią porozmawiasz, opowie ci o pewnej bestii imieniem Daedroth Hrelvesuu. Kiedyś z nią walczyła i przyszła pora zakończyć jej plugawy żywot. Otóż owe monstrum skrywa się w ruinach, musisz pomóc jej odnaleźć potwora. Wszystko, co znajdziesz będzie twoje, ale bestię pozwól zabić Macrinie. Po powrocie do gildii otrzymasz 500 septimów zapłaty.

    • Kopalnia Disspala
      Lokalizacja: Sadrith Mora - Dom Rosomaka
      Zleceniodawca: Hrundi
      Kolejne zadanie związane z kopalnią, tym razem szkła. Udaj się do kopalni Disspala, położonej na północny wschód od Dunmerowej twierdzy Falensarano. Twierdza zaś znajduje się na zachód od Tel Aruhn, w południowej części pastwisk. W kopalni musisz odnaleźć jej właściciela, Drethana. Dowiesz się że kopalnia została opanowana przez ogary, w dodatku zaginął jeden z górników i trzeba odnaleźć go, lub jego zwłoki. Zaginionym górnikiem jest Teresa Arothana, znajdziesz go żywego w jednym z korytarzy. Porozmawiaj z nim, poprosi byś doprowadził go do wyjścia z kopalni. Gdy dojdziesz z nim do Drethana, ten podziękuje i wręczy cztery kawałki surowego szkła. Może przyda się na zbroję. Dodatkową zapłatę w wysokości 250 septimów otrzymasz od Hrundiego.

    • Nagroda za głowę Tenima
      Prześladowca Berwena

      Lokalizacja: Sadrith Mora - Dom Rosomaka
      Zleceniodawca: Hrundi
      Pierwsze zadanie polega na zlikwidowaniu zarażonego spaczeniem, który buszuje w sklepie Berwen. Ów sklep znajduje się w mieście Tel Mora. Zarażony znajduje się na górnym poziomie sklepu, został zabarykadowany skrzyniami i jeżeli chcesz uniknąć walki bezpośredniej możesz zlikwidować monstrum z broni strzeleckiej lub rzucanej.

      Druga część zadania to odnalezienie i zabicie zbiegłego przestępcy. Widziano go w okolicy Vos. Miasto Vos składa się z dwóch części. Jedna jest to część portowa, druga zaś umieszczona jest na wzniesieniu, gdzie mieszkają farmerzy. W porcie mieszkańcy zapytani o Relsa Tenima, odeślą cię do farmerów, gdyż to właśnie ich okradał. W Vos na górze dowiesz się, że o miejscu pobytu Relsa Tenima mogą coś wiedzieć mieszkańcy z obozu Ahemmusa, położonego na północ od miasta. W obozie powiedzą, że ktoś pod osłoną nocy niedawno tędy przechodził i wszystko wskazywało na to, że udał się do jaskini Shallit, położonej na jednej z wysp na północny zachód od obozu (wejście znajduje się od morza). Będąc w środku, uważnie się rozglądaj, gdyż łatwo przeoczyć wejście do siedziby Rels Tenima. Gdy będziesz szedł jaskinią i napotkasz komorę z dużą ilością stalaktytów, spójrz w górę, powinno znajdować się tam wejście do kryjówki Relsa. Po drodze będziesz zmuszony pokonać wielu dość mocnych przeciwników. Dopiero na samym końcu czeka herszt bandy. Jeżeli miniesz stalaktyty i udasz się dalej, dotrzesz do grobowca rodziny Drethan. W jego wnętrzu przebywa nekromantka posiada przy sobie bardzo cenny pierścień - dodatkowo pozwala on podnieść o 40% odporność na zwykły oręż na stałe.
      Za wykonanie pierwszego zadania, które było stosunkowo proste dostaniesz 500 septimów. Za drugie zadanie tylko 200, lecz przedmioty zdobyte na przeciwnikach z jaskini Shallit z pewnością dadzą większy dochód.

    • Sujama dla Dunirai
      Lokalizacja: Sadrith Mora - Dom Rosomaka
      Zleceniodawca: Hrundi
      Kolejne zadanie polegające na dostarczeniu większej ilości środków dopingujących dla pracowników kopalni - dostaniesz do przeniesienia 20 butelek sujamy. Tym razem do kopalni szkła w jaskiniach Dunirai. Aby tam się dostać, możesz potrzebować kilku eliksirów lewitacji. Tak więc zrób stosowny zapas, a następnie udaj się do Upiornej Bramy. Tam zwróć się na wschód i przeleć nad pasmem gór wzdłuż Upiornej Bariery. Po krótkim locie powinieneś mieć pod sobą wąwóz, nad nim skieruj się na południowy wschód (staraj się lecieć jak najniżej) i z lotu ptaka wypatruj ogniska (na wysokości Domu Rosomaka) przy nim stoją dwa elfy (jeden jest łucznikiem, drugi inkwizytorem). Stoją na niewielkim wzniesieniu, w dole powinieneś zobaczyć drzwi do kopalni Dunirai. Sujame oddaj Nelecarowi i możesz wracać do Hrundiego. Nagroda wynosi 500 septimów.

    • Sondaale
      Lokalizacja: Sadrith Mora - Dom Rosomaka
      Zleceniodawca: Hrundi
      Udaj się do Dunmerowej twierdzy Telasevo. Czeka tam Sondaale, której potrzebna jest eskorta przy eksploracji budowli. Telasaveo zlokalizowana jest między Suran a Molag Mar, prawie w połowie drogi między tymi miastami. Gdy tam dotrzesz, na drzwiach górnego poziomu Telasevo, przybita jest sztyletem wiadomość od Sondaale. Stwierdziła, że jest bezpiecznie i weszła sama do wnętrza twierdzy. Musisz ją odnaleźć. Bohaterka wyprawy, w obawie przed szczurami, będzie stała na stole w jednym z pokoi na dolnym poziomie Telasevo. Zostanie już tylko ją wyprowadzić na zewnątrz i zadanie masz zaliczone, możesz udać się po nagrodę w wysokości 500 septumów.

    • Kopalnia jaj Pudai
      Lokalizacja: Sadrith Mora - Dom Rosomaka
      Zleceniodawca: Hrundi
      Należy odnaleźć kopalnię jaj Pudai. W niej, podobno, znajdują się złote jaja, które trzeba przynieść Hrundiemu. Kopalnia położona jest na tej samej wyspie, co Dagon Fel, musisz jej szukać w zachodniej części wyspy. Ze znalezieniem złotych jaj też nie będziesz miał kłopotów, gdyż znajdują sie w leżu królowej. Jaj jest siedem i każde z nich waży 30.0 co oznacza, że trzeba mieć spory zapas siły na ich dostarczenie. Nagroda za jaja jest, w porównaniu z dotychczasowymi nagrodami, bardzo wysoka - 10 000 septimów. Było to już ostatnie zadanie w Sadrith Mora.

    • Nasycony Pierścień
      Lokalizacja: Vivek
      Zleceniodawca: Lorbumol gro-Aglakh
      W Vivek, w dzielnicy Hlalu, na głównym placu przebywa Nar gro-Shagramha. Miał on zdobyć pierścień dla pewnego klienta gildii. Istnieje prawdopodobieństwo, że pierścień zdobył, ale postanowił go sobie przywłaszczyć. Musisz spotkać się z nim i odebrać mu pierścień. Zapytany o Nasycony Pierścień Lekkości będzie udawał, że nic o nim nie wie, lecz odpowiednia perswazja sprawi, że postanowi oddać pierścień. Za zadanie otrzymasz 100 septimów.

    • Uciszyć Żabi Jęzor
      Lokalizacja: Vivek
      Zleceniodawca: Lorbumol gro-Aglakh
      Lorbumol gro-Aglakh ma informację, że ktoś ostatnio dużo papla na tematy, które powinny być tajemnicą. Tym gagatkiem jest Żabi Jęzor, który przebywa w Ald'ruhn w gospodzie Pod Szczurem i Garnkiem. Jeżeli z nim porozmawiasz zaproponuje, że opuści miasto, tym samym ukończysz zadanie bez zabijania. Nagroda za to zadanie wynosi 500 septimów.

    • Nagroda za głowę Dro'Sakhar
      Lokalizacja: Vivek
      Zleceniodawca: Lorbumol gro-Aglakh
      Została wyznaczona nagroda za zabicie Dro'Sakhar. Znajduje się on w dzielnicy Św. Olmsa. Tam, od strony południowej, na zewnątrz najniższego poziomu budowli jest troje drzwi. Wejdź w te środkowe, za którymi znajduje się cel zadania.

    • Długi Lirielle
      Lokalizacja: Vivek
      Zleceniodawca: Lorbumol gro-Aglakh
      Tym razem zajmiesz się windykacją należności. Dług opiewa na kwotę 2000 septimów, a dłużnikiem jest Lirielle Stoine. Przebywa aktualnie w Ald'ruhn, jest właścicielką gospody Pod Szczurem i Garnkiem. Ale jak się okaże na miejscu, sprawa nie jest taka prosta. Otóż Lirielle Stoine twiedzi, że organizacja domaga się od niej spłaty długo jej brata, Rurana Stoina, który nie żyje i nie stać jej na spłacenie takiego długu. Powie też, że brat przed śmiercią udał się do Mallapi, miejsca położonego na północny-wschód od Gnar Mok. Jaskinię znajdziesz na lądzie w zboczu góry. Wewnątrz w wodzie leży ciało Rurana Stoina - ma on przy sobie 501 sztuk złota i inne przedmioty o wartości kolejnych 500. Znajdziesz też tu nekromantkę posiadającą profesjonalną aparatuę alchemiczną. Możesz teraz udać sie do Vivek i spłacić dług Lirielle. Otrzymasz połowę z całej należności tak więc można jeszcze na tym interesie zarobić.

    • Nagroda za głowę Adrarii Vandecii
      Lokalizacja: Vivek
      Zleceniodawca: Lorbumol gro-Aglakh
      W Seyda Neen w magazynach Biura Spisów przebywa Adraria Vandeci. Masz ją tam odnaleźć i zabić. Na dole chodzi strażnik, który zawsze przybiegnie jej z pomocą. Aby nie narazić się bardzo cesarskiej straży zabij go i zapłać grzywnę, potem spokojnie możesz rozprawić się z Adrarią Vandeci. Nagroda wynosi 500 septimów.

    • Nagroda za głowę Rufinusa
      Lokalizacja: Vivek
      Zleceniodawca: Lorbumol gro-Aglakh
      Kolejne zabójstwo na zlecenie. Musisz udać sie do Wielkiej Rady w Ebonheart, odnaleźć Rufinusa Alleiusa i pomóc mu zejść z tego świata. Znajdziesz go w pomieszczeniu Komisji Cesarskiej.


    Przywództwo nad gildią

    Masz teraz dwie drogi do wyboru, możesz wykonywać rozkazy od Sjoringa Kamienne Serce, w wyniku czego Gildia Wojowników stanie się sojusznikiem organizacji Commona Tong, lecz najpierw będziesz musiał wyeliminować z gry Gildię Złodziei. Potem jeszcze jedną ważną osobistość z Gildii Wojowników i zostaniesz szefem gildii.
    Druga Możliwość to zastosować się do sugestii Perciusa Merciusa, też zostaniesz szefem gildii.

    • Likwidacja zwolenników Sjoring
      Lokalizacja: Ald'ruhn
      Zleceniodawca: Percius Mercius
      Percius Mercius jest bardzo zaniepokojny przyszłością gildii. Sam kiedyś był jej przywódcą i został wyparty przez Sjoringa Kamienne Serce, który obecnie knuje z organizacją Comonna Tong. Tym samym rzuca to na Gildię Wojowników złą sławę. Percius Mercius sam nie jest w stanie usunąć Sjoringa, gdyż ten ma mocne poparcie ze strony Eydis Płonące Oko i Lorbumola gro-Aglakha. Pierwszym etapem usunięcia Sjoringa jest pozbycie się tych dwu osób i to zadanie jest przeznaczone właśnie dla ciebie. Najpierw weź zlecenie na Eydis, wróć do Perciusa i weź kolejne zlecenie na Lorbumola. Po zabiciu go znowu wróć do Perciusa i odbierz kolejne rozkazy.

    • Zabicie Kamiennego Serca
      Lokalizacja: Ald'ruhn
      Zleceniodawca: Percius Mercius
      Teraz przyszła kolej na samego Sjoringa Kamienne Serce. Dostaniesz klucz od kwatery Perciusa, podaruje ci on kilka części zbroi szklanej i zbroi orkowej. Tak wyposażony możesz iść na spotkanie z przeznaczeniem. Gdy już będziesz w Vivek i spotkasz Sjoringa nie atakuj pierwszy. Najlepiej jest go sprowokować - wystarczy kilka razy go znieważyć. W przeciwnym wypadku zbiegnie się tu reszta osób przebywających w gildii i nie będziesz miał komu rozkazywać. Po tym zadaniu, już dla czytstej formalności, zgłoś się do Perciusa Merciusa, a mianuje cię on nowym szefem gildii.

    • Likwidacja przywódców Gildii Złodziei
      Lokalizacja: Vivek
      Zleceniodawca: Sjoring Kamienne Serce
      Sjoring szuka dla swojej organizacji sojuszników, w tym celu zawarł przymierze z Commona Tong. Lecz najpierw musi pozbyć się Gildii Złodziei, takie są warunki bandy. Aby Gildia Złodziei przestała istnieć, należy zabić jej przywódców. Pierwszą ofiarą ma być Helende z Oberży Sprośnej Muriel w Sadrith Mora. Kolejny cel to Habasi z Balmory, przebywająca w gospodzie Przy Południowym Murze. Wreszcie ostatnią jest Aengoth. Znajdziesz go w gospodzie Pod Szczurem i Garnkiem w Ald'ruhn. Możesz rozpocząć wykonywać zadanie w dowolnej kolejności. Staraj się jednak zabijać tylko przywódców, pomimo, że reszta bandy natychmiast się na ciebie rzuci. Omiń ich, wyjdź z budynku, odszukaj najbliższego strażnika (przeważnie to oni cię znajdują), zapłać grzywnę i analogicznie wykonaj następną część zadania. Gdybyś pokusił się o zabicie większej ilości osób, nie masz szans na wykupienie się, nagroda za twoją głowę będzie tak wysoka, że każdy strażnik będzie chciał cię zabić.

    • Zabić Arcyzłodzieja
      Lokalizacja: Vivek
      Zleceniodawca: Sjoring Kamienne Serce
      Commona Tong chce aby Arcyzłodziej Jim Stacey zszedł z tego świata. Przebywa on wraz ze swoim zastępcą na zapleczu księgarni Simine Fralinie. Księgarni szukaj w Dzielnicy Przybyszów, w kanałach. Gdy wykonasz to zadanie, Kamienne Serce mianuje cię nowym szefem glidii. Taka jest obietnica, ale gdy tylko zameldujesz o wykonaniu zlecenia, natchmiast będzie chciał cię zabić. Raczej na to nie pozwolisz i tym samym zostaniesz nowym szefem Gildii Wojowników. Jeszcze tylko porozmawiaj z Lorbumol gro-Aglakh - obrażony, że zająłeś jego miejsce zaatakuje cię i pewnie zginie.





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 23 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) ·

    LVS
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 25.04.2008 o 9:19  

    przywództwo w gildii daje ci tyle że możesz korzsytać z usług wszystkich cechowych trenerów i sprzedawców i kowali.. tylko tyle.. najlepiej sie opłaca zostać złodziejskim mistrzem.. wojownicy to troglodyci bez perspektyw.. i mało płacą:D

    pechowiec :P
     

    Wędrowiec
    Temat: heh mam problem
    Dodany: 17.02.2009 o 17:25  

    wykonalem wszystkie questy Lorbumol gro-Aglakh. Teraz nikt nie moze mnie awansowac i nikt nie ma dla mnie zadan z gildi wojownikow :/ Wie ktos co mam zrobic? Wymagany jest 10lvl czy co? :D pomozcie

    Nord
     

    Wędrowiec
    Temat: Prawdopodobnie wykonałeś ws...
    Dodany: 30.10.2010 o 12:30  

    Prawdopodobnie wykonałeś wszystkie misje.Teraz wybierz jeden z kierunków: ratuj honor gildii lub likwiduj przywódców złodziei



    Ten artykuł skomentowano 23 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) ·

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw