Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 TES III: Morrowind • Specjalne • INSIMILION

    TES III: Morrowind » Bestiariusz


    Specjalne

    Działy gier » TES III: Morrowind » Opisy » Bestiariusz
    Autor: Erador
    Utworzono: 07.04.2010
    Aktualizacja: 07.04.2010

    Wódz dreughów

    • Poziom: 20
    • Punkty Zdrowia: 200
    • Punkty Kondycji: 600
    • Obrażenia: 1-10 wręcz/1-120 wręcz
    • Specjalne: brak
    • Pozostawia: dreughowy wosk
    • Dusza: 75
    • Komentarz: Wodza dreughów można spotkać w Jaskini Koal niedaleko Gnisis. Jest silniejszy od zwykłego przedstawiciela swego gatunku - posiada dużo więcej Punktów Zdrowia i Kondycji. Ma dwa rodzaje ataków: jeden z nich nie powinien być groźny (1-10 obrażeń), ale drugi (1-120!) zadaje bardzo poważne rany.

    Stary Niebieska Płetwa

    • Poziom: 2
    • Punkty Zdrowia: 68
    • Punkty Kondycji: 400
    • Obrażenia: 1-25 wręcz
    • Specjalne: brak
    • Pozostawia: łuski
    • Dusza: 5
    • Komentarz: Stary Niebieska Płetwa to zębacz żyjący w okolicach doków Ald Velothi (wiąże się z nim misja dla Rodu Redoran). Ma więcej Punktów Zdrowia i zadaje wyższe obrażenia od zwykłej ryby, jednak w momencie wykonywania tego zlecenia nie będzie już groźny.

    Menta Na

    • Poziom: 20
    • Punkty Zdrowia: 350
    • Punkty Kondycji: 500
    • Obrażenia: 20-50 wręcz
    • Specjalne:
      Niewrażliwość na Zwykłe Bronie - Odporność na Zwykłe Bronie 100%.
    • Pozostawia: losową broń daedryczną, magiczny pierścień, skórę Daedry, serce Daedry
    • Dusza: 350
    • Komentarz: Menta Na to potężny daedroth, leniwy sługa Molag Bala (wiąże się z nim zadanie od tej właśnie Daedry). Ma bardzo dużo Punktów Zdrowia i zadaje wysokie obrażenia. Posiada niewrażliwość na bronie niemagiczne, lecz w momencie wykonywania misji powinniśmy mieć już zaklęty oręż. Radzę zwrócić uwagę na jego duszę - jest wyjątkowo silna. Szansa, że wypadnie z niego serce lub skóra Daedry wynosi 60%.

    Lord Dregas Volar

    • Poziom: 18
    • Punkty Zdrowia: 300
    • Punkty Many: 350
    • Punkty Kondycji: 550
    • Obrażenia: 12-36 wręcz plus broń
    • Specjalne:
      Niewrażliwość na Zwykłe Bronie - Odporność na Zwykłe Bronie 100%.
      Odbicie - Odbicie 20%.
      Zaklęty Sztylet - Zaklęty Sztylet przez 60 s. na siebie.
      Burza Płomieni - obrażenia od Ognia 1-10 pkt. na 10 stóp przez 10 s. na cel.
      Czwarta Bariera - Tarcza 40 pkt. przez 30 s. na siebie.
    • Pozostawia: Daedryczne Zakrzywione Ostrze, Amulet Tel Fyr, serce Daedry
    • Dusza: 200
    • Komentarz: Do tej dremory można dostać się używając amuletu, który znajduje się w Tel Fyr. Sam Dregas Volar jest niewątpliwie potężnym przeciwnikiem; jego siła nie leży jednak w Punktach Zdrowia czy czarach, lecz w broni. Daedryczne Zakrzywione Ostrze nie tylko zadaje wysokie obrażenia, ale także każdy cios tym mieczem sprawia, że ofiara ulega efektowi paraliżu na 10 sekund. W tym czasie może się wydarzyć naprawdę dużo. Podsumowując, Lord Dregan Volar to bardzo silny przeciwnik, niemniej jednak warto stoczyć z nim bój.

    Staada

    • Poziom: 22
    • Punkty Zdrowia: 350
    • Punkty Many: 755
    • Punkty Kondycji: 700
    • Obrażenia: 25-65 wręcz plus broń
    • Specjalne:
      Odporność na Ogień - Odporność na Ogień 50%.
      Odporność na Zimno - Odporność na Zimno 50%.
      Odporność na Porażenia - Odporność na Porażenia 50%.
      Niewrażliwość na Zwykłe Bronie - Odporność na Zwykłe Bronie 100%.
      Odbicie - Odbicie 20%.
      Rozproszenie - Rozproszenie 100 pkt. na siebie.
      Tarcza Porażania - Tarcza Błyskawic 3 pkt. przez 20 s. na siebie.
    • Pozostawia: losowa broń typu szklanego, ebonowego lub daedrycznego (w ostatnim przypadku tylko sztylet i katana), tarczę szklaną, dwemerową, ebonową, dreughową, orkową, daedryczną lub ze smoczych łusek, Sygnet Sheogoratha, serce Daedry
    • Dusza: 400
    • Komentarz: Staada jest potężną służką Sheogoratha (wiąże się z nią zadanie otrzymywane od Azury). Znaleźć ją można na jednej z wysp na północ od Vvardenfell. Ma bardzo dużo Punktów Zdrowia, Many oraz Kondycji i zadaje ogromne obrażenia. Jest odporna na większość żywiołów i niemagiczne bronie. Warto zainteresować się jej duszą (jedną z najsilniejszych w grze), lecz podczas łapania trzeba uważać - Staada potrafi rzucać rozproszenie.

    Vivek

    • Poziom: 100
    • Punkty Zdrowia: 3000
    • Punkty Many: 10000
    • Punkty Kondycji: 2000
    • Obrażenia: 100-400 wręcz
    • Specjalne:
      Dłoń Viveka - Obniżenie Zdrowia (0-50 pkt.) oraz Obrażenia od Ognia, Mrozu i Porażeń 50 pkt. (każde) przez 3 s. na dotyk.
      Gniew Viveka - Obniżenie Zdrowia (0-50 pkt.) oraz Obrażenia od Ognia, Mrozu i Porażeń 50 pkt. (każde) przez 1 s. na dotyk.
      Boskie Zdolności - Premia do Siły 100 pkt. oraz Premia do Ataku 50 pkt.
    • Pozostawia: niezwykły artefakt Dwemerów
    • Dusza: 1000
    • Komentarz: Vivek jest jednym z trzech dunmerowych bóstw. Jeżeli zabijesz go przed zakończeniem głównego wątku, nie będziesz mógł go kontynuować - to postać bardzo ważna dla fabuły. Jednak gdy już doprowadzisz do końca swe przygody i zapragniesz stoczyć z nim pojedynek, przygotuj się na bardzo trudną walkę - Vivek to najsilniejszy przeciwnik w podstawowej wersji gry. Ma aż 3000 Punktów Zdrowia, 2000 Kondycji (nie ma sensu atakować go pięściami) i 10000 Many! Zadaje przeogromne obrażenia, zdolne do zabicia bohatera jednym tylko uderzeniem. Jakby tego było mało, posiada także potężne zaklęcia ofensywne. Krótko mówiąc, walka z nim jest tym, czego brakuje w Morrowind - prawdziwym wyzwaniem. A co będziemy mieli w zamian za jego zabicie? Oprócz satysfakcji z pokonania boga, zdobędziemy "niezwykły artefakt Dwemerów", który jest niczym innym, jak nieumagicznioną wersją Upiornej Opoki! Aby go zaklnąć należy udać się do Yagruma Bagarna w Tel Fyr i dać mu rękawicę, Dziennik oraz Plany Kagrenaka. Podczas walki z Vivekiem warto rzucić na niego czar łapania dusz - posiada on najpotężniejszą duszę w grze, która mieści się tylko w Gwieździe Azury.

    Dagoth Ur (jaskinia użytkowa)

    • Poziom: 35
    • Punkty Zdrowia: 300
    • Punkty Many: 300
    • Punkty Kondycji: 500
    • Obrażenia:
      Atak 1: 50-75 wręcz
      Atak 2: 25-100 wręcz
      Atak 3: 60-60 wręcz
    • Specjalne:
      Gniew Dagotha - Obniżenie Zdrowia o 5-50 pkt. przez 3 s. oraz obniżenie wszystkich współczynników oprócz Inteligencji o 1-3 pkt. na cel.
      Boskie Zdolności - Premia do Siły 100 pkt. oraz Premia do Ataku 50 pkt.
    • Pozostawia: nic
    • Dusza: 0
    • Komentarz: Dagoth Ur jest rozczarowująco słabym głównym przeciwnikiem. Walkę z nim musimy stoczyć dwa razy - podczas drugiego starcia zwiększają mu się statystyki. Ataki Dagoth Ura zadają różne obrażenia, które zmieniają się nieznacznie po przejściu do komnaty Akula-Chana. W jaskini użytkowej nie posiada żadnych odporności; jego ciosy są bardzo silne, jednak ma mało Punktów Zdrowia - powinien paść dość szybko.

    Dagoth Ur (komnata Akula-Chana)

    • Poziom: 35
    • Punkty Zdrowia: 1000/200 (po zniszczeniu Serca Lorkhana)
    • Punkty Many: 1000/0 (po zniszczeniu Serca Lorkhana)
    • Punkty Kondycji: 1000
    • Obrażenia:
      Atak 1: 50-75 wręcz
      Atak 2: 25-100 wręcz
      Atak 3: 75-75 wręcz
    • Specjalne:
      Odporność na Ogień - Odporność na Ogień 50%.
      Odporność na Mróz - Odporność na Mróz 50% (zastępuje Odporność na Ogień po uderzeniu w Serce Czerpakiem).
      Odporność na Porażenia - Odporność na Porażenia 50% (zastępuje Odporność na Mróz po uderzeniu w Serce Brzytwą).
      Odporność na Zwykłe Bronie - Odporność na Zwykłe Bronie 50% (zastępuje Odporność na Mróz po drugim uderzenie w Serce Brzytwą).
      Gniew Dagotha - Obniżenie Zdrowia o 5-50 pkt. przez 3 s. oraz obniżenie wszystkich współczynników oprócz Inteligencji o 1-3 pkt. na cel.
      Boskie Zdolności - Premia do Siły 100 pkt. oraz Premia do Ataku 50 pkt.
    • Pozostawia: nic
    • Dusza: 0
    • Komentarz: Druga walka z Dagoth Urem jest trochę trudniejsza od poprzedniej. Przed zniszczeniem Serca Lorkhana nie warto go ranić, jego życie się regeneruje. Z początku posiada Odporność na Ogień, po uderzeniu Czerpakiem w organ ją traci, lecz staje się odporny na Mróz. Po kolejnych ciosach jego ochrona zmienia się z elektrycznej w przeciwmagiczną. Gdy zniszczysz artefakt zasilający Akula-Chana, ilość Punktów Zdrowia Dagoth Ura spada do 200 i traci on całą swoją Manę. Jeżeli szybko uporasz się z Sercem, Twój przeciwnik nie zada Ci zbyt wielu ran. Niestety, nie wypada zeń żaden przedmiot, zaś on sam nie posiada duszy. W poszukiwaniu wrażeń pozostaje nam tylko stoczyć pojedynek z Vivekiem…




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 2 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 5
    Temat: gdzie dokładnie znajduje si...
    Dodany: 29.08.2010 o 1:10  

    gdzie dokładnie znajduje się amulet prowadzący do postaci : Lord Dregas Volar ?

      
     

    Obywatel Insimilionu | Komentarzy: 38
    Temat: Musisz udać się do Tel Fyr ...
    Dodany: 29.08.2010 o 12:43  

    Musisz udać się do Tel Fyr (na południe od Tel Aruhn i południowy zachód od Sadrith Mory). Tam szukasz Divaytha Fyra - jeśli dobrze pamiętam, będziesz musiała użyć lewitacji, by do niego dotrzeć. Łatwo go rozpoznasz, ma na sobie cały zestaw daedrycznego pancerza, oprócz hełmu. Za nim znajduje się skrzynia, a w niej amulet. Zakładasz go i pojawiasz się w daedrycznych ruinach, tam stoi Dregas Volar.



    Ten artykuł skomentowano 2 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw