Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 TES III: Morrowind • Wampiryzm • INSIMILION

    TES III: Morrowind


    Wampiryzm

    Działy gier » TES III: Morrowind » Opisy
    Autor: Azael
    Utworzono: 09.11.2005
    Aktualizacja: 30.09.2009

    Wampiry są bardzo podobne do mieszkańców Morrowind, ale nie utrzymują z nimi żadnego kontaktu. Mieszkają w niewielkich grupach w jaskiniach lub dwemerowych ruinach. Na pierwszy rzut oka przypominają zwykłego mieszkańca tej prowincji, ale przy bliższym kontakcie spostrzegamy ich białe oczy oraz wystające kły. Sam zauważyłem również że ich usta ciemnieją. Poszczególne grupy wampirów prowadzą między sobą spory, a każda z nich ma swojego przywódcę.

    By stać się wampirem jest tylko jeden sposób - trzeba zostać przez jakiegoś ukąszonym. W takim celu najlepiej udać się do Galom Deus (lub innego miejsca w zależności gdzie się chce dołączyć) i szukamy jakiegoś wampira który rzuci się na nas. Najlepiej zdjąć wszystkie ciuchy i dopiero zacząć z nim walkę. Pamiętamy by go nie zabić bo inaczej będziemy musieli szukać innego. Galom Deus znajduje się na północ od Molag Mar. Gdy zostaniemy wampirem (a dzieje się to 3 doby po ukąszeniu) musimy pamiętać, by nie wybierać się w podróż w dzień, gdyż słońce źle na nas wpływa. Gdy udamy się do miasta, każdy mieszkaniec koło którego staniemy zauważy, że jesteśmy wampirem. Nikt oprócz magów nie chce z nami rozmawiać, a nawet oni nie zechcą udzielić nam swoich usług. To oznacza, że nie możemy korzystać z żadnych rozwiązań komunikacyjnych, jak łazik, łódź, czy teleport.

    Zalety bycia wampirem:

    • odporność na choroby,
    • 2 czary: lewitacja i dotyk wampira,
    • +20 pkt do siły, siły woli i szybkości, +30pkt do atletyki, akrobatyki, bez pancerza, walki wręcz oraz skradania.

    Wady:

    • nie możemy rozmawiać z ludźmi, prowadzić z nimi interesów oraz używać środków komunikacji,
    • słońce nas uszkadza,
    • nie odzyskujemy zdrowia podczas snu.

    By wyleczyć się z wampiryzmu musimy wykonać zadanie dla Statuły, która znajduje się na południe od Suran.





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 28 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) ·

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 14
    Temat: W jednym grobowcu jest waza...
    Dodany: 29.09.2009 o 16:08  

    W jednym grobowcu jest waza pułapka która przemienia w wapmira (Niepamiętam tlko gdzie ale gdzieś jest bo sam znalazłem).

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 45
    Temat: Ten temat powinien być rozs...
    Dodany: 06.10.2009 o 21:32  

    Ten temat powinien być rozszerzony o obowiązkowe mody, dla wszystkich, którzy chcą grać wampirem: Vampire Embrace, Vampire Realism, Vampire Hunger (i wiele drobnych dodatków do nich).

    Eragon
     

    Wędrowiec
    Temat: POMOC wampirem jestem
    Dodany: 14.10.2009 o 9:56  

    Pomocy
    Niewiem jak PRZESTAC byc wampirem
    POMOZCIE

    kapi
     

    Wędrowiec
    Temat: czy
    Dodany: 22.12.2009 o 19:36  

    Czy to dzieła z jakimś modem czy w normalnej grze

    adrian23
     

    Wędrowiec
    Temat: pomoc
    Dodany: 26.02.2010 o 10:18  

    W normalnej chyba też.

    Qjciak
     

    Wędrowiec
    Temat: pytanie: kiedy przestajemy ...
    Dodany: 19.04.2011 o 20:12  

    pytanie: kiedy przestajemy być wampirem to tracimy wszystkie bonusy?

    i drugie: czy można ukończyć grę będąc wampirem?

    Aurilion
     

    Wędrowiec
    Temat: Ale, gdzie są inne klany wa...
    Dodany: 21.11.2011 o 18:09  

    Ale, gdzie są inne klany wampirów;/ Szukam tych skrytobójców i nic :(

    ELdax
     

    Wędrowiec
    Temat: Nawet jesli ktos przeszedl...
    Dodany: 30.08.2013 o 22:31  

    Nawet jesli ktos przeszedl juz główny watek gry mozna stac sie wampirem. wystarczy kupic czar podatnosci na choroby odpowiednio go zmienic tworzac wlasny aby dzialal na rzucajacego i w ten sposob mozemy sie latwo zarazic. Radze przed tym oznaczyc sobie czarem jakies kluczowe miejsce i stworzyc np. pierscien regenuracy na stałe od 1-5hp/s. zakladamy kilka razy az doda maksymalny bonus i w ten sposob mozemy ciagle przebywac na sloncu. radze tez kupic czar intervencji bóstw i A.. co pozwoli nam na teleportacje z wolnych terenow do fortow lub swiatyn.



    Ten artykuł skomentowano 28 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) ·

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw