Neverwinter Nights 2 » Czary
Czary czarodzieja i czarownika - poziom 0.
Rozprysk Kwasu (Sprowadzenie)
- Komponenty: Werbalny, Somatyczny
- Zasięg: Średni
- Obszar działania: Pojedynczy cel
- Czas trwania: Chwilowy
- Rzut obronny: Brak
- Opis: Zadaje 1k3 obrażeń od kwasu.
- Komentarz: Jak na sam początek gry, całkiem przydatne zaklęcie. Bardzo dobrze sprawdza się przy niszczeniu skrzyń oraz - w późniejszych etapach gry, kiedy mamy już potężniejsze czary do dyspozycji - dobijaniu wrogów.
Oszołomienie (Zaklinanie)
- Komponenty: Werbalny, Somatyczny
- Zasięg: Długi
- Obszar działania: Pojedynczy cel
- Czas trwania: 12 sekund
- Rzut obronny: Siła woli
- Opis: Słaby wróg zostaje oszołomiony.
- Komentarz: Mało użyteczne zaklęcie, jeśli już zapełnimy sobie nim miejsce w magicznej księdze, to i tak używamy go bardzo rzadko. Słabych przeciwników możemy bez problemu pokonać i bez pomocy tego czaru.
Raca (Wywoływanie)
- Komponenty: Werbalny
- Zasięg: Średni
- Obszar działania: Pojedynczy cel
- Czas trwania: 1 minuta
- Rzut obronny: Wytrzymałość
- Opis: Cel zostaje oślepiony (-1 do trafień)
- Komentarz: Praktycznie bezużyteczne zaklęcie. W początkowych etapach gry jest ono całkowicie zbędne, a silniejsi przeciwnicy zazwyczaj wykonują udany rzut obronny.
Światło (Wywoływanie)
- Komponenty: Werbalny
- Zasięg: Dotyk
- Obszar działania: Pojedynczy cel
- Czas trwania: 1 godzina / poziom
- Rzut obronny: Nieszkodliwy
- Opis: Tworzy małe źródło światła.
- Komentarz: Całkiem przydatny czar, szczególnie, kiedy znajdujemy się w podziemiach lub innych ciemnych miejscach.
Promień Lodu (Wywoływanie)
- Komponenty: Werbalny, Somatyczny
- Zasięg: Krótki
- Obszar działania: Pojedynczy cel
- Czas trwania: Chwilowy
- Rzut obronny: Brak
- Opis: Zadaje 1k4 obrażeń od zimna.
- Komentarz: Czar w sam raz na początek gry, kiedy nie mamy do dyspozycji potężniejszych zaklęć. W późniejszych etapach gry doskonale sprawdzi się w dobijaniu wrogów oraz niszczeniu skrzyń.
Odporność (Odrzucanie)
- Komponenty: Werbalny, Somatyczny
- Zasięg: Dotyk
- Obszar działania: Pojedynczy cel
- Czas trwania: 1 minuta
- Rzut obronny: Nieszkodliwy
- Opis: Daje celowi + 1 do rzutów obronnych.
- Komentarz: Zaklęcie, które na początku gry może być przydatne. W późniejszych etapach lepiej zastąpić je czymś innym.
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 0 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
Ten artykuł skomentowano 0 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.