Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Neverwinter Nights 2 • Czary czarodzieja i c... • INSIMILION

    Neverwinter Nights 2 » Czary


    Czary czarodzieja i czarownika - poziom 0.

    Działy gier » Neverwinter Nights 2 » Opisy » Czary
    Autor: Zak
    Utworzono: 21.07.2009
    Aktualizacja: 22.07.2009

    Rozprysk Kwasu (Sprowadzenie)

    • Komponenty: Werbalny, Somatyczny
    • Zasięg: Średni
    • Obszar działania: Pojedynczy cel
    • Czas trwania: Chwilowy
    • Rzut obronny: Brak
    • Opis: Zadaje 1k3 obrażeń od kwasu.
    • Komentarz: Jak na sam początek gry, całkiem przydatne zaklęcie. Bardzo dobrze sprawdza się przy niszczeniu skrzyń oraz - w późniejszych etapach gry, kiedy mamy już potężniejsze czary do dyspozycji - dobijaniu wrogów.

    Oszołomienie (Zaklinanie)

    • Komponenty: Werbalny, Somatyczny
    • Zasięg: Długi
    • Obszar działania: Pojedynczy cel
    • Czas trwania: 12 sekund
    • Rzut obronny: Siła woli
    • Opis: Słaby wróg zostaje oszołomiony.
    • Komentarz: Mało użyteczne zaklęcie, jeśli już zapełnimy sobie nim miejsce w magicznej księdze, to i tak używamy go bardzo rzadko. Słabych przeciwników możemy bez problemu pokonać i bez pomocy tego czaru.

    Raca (Wywoływanie)

    • Komponenty: Werbalny
    • Zasięg: Średni
    • Obszar działania: Pojedynczy cel
    • Czas trwania: 1 minuta
    • Rzut obronny: Wytrzymałość
    • Opis: Cel zostaje oślepiony (-1 do trafień)
    • Komentarz: Praktycznie bezużyteczne zaklęcie. W początkowych etapach gry jest ono całkowicie zbędne, a silniejsi przeciwnicy zazwyczaj wykonują udany rzut obronny.

    Światło (Wywoływanie)

    • Komponenty: Werbalny
    • Zasięg: Dotyk
    • Obszar działania: Pojedynczy cel
    • Czas trwania: 1 godzina / poziom
    • Rzut obronny: Nieszkodliwy
    • Opis: Tworzy małe źródło światła.
    • Komentarz: Całkiem przydatny czar, szczególnie, kiedy znajdujemy się w podziemiach lub innych ciemnych miejscach.

    Promień Lodu (Wywoływanie)

    • Komponenty: Werbalny, Somatyczny
    • Zasięg: Krótki
    • Obszar działania: Pojedynczy cel
    • Czas trwania: Chwilowy
    • Rzut obronny: Brak
    • Opis: Zadaje 1k4 obrażeń od zimna.
    • Komentarz: Czar w sam raz na początek gry, kiedy nie mamy do dyspozycji potężniejszych zaklęć. W późniejszych etapach gry doskonale sprawdzi się w dobijaniu wrogów oraz niszczeniu skrzyń.

    Odporność (Odrzucanie)

    • Komponenty: Werbalny, Somatyczny
    • Zasięg: Dotyk
    • Obszar działania: Pojedynczy cel
    • Czas trwania: 1 minuta
    • Rzut obronny: Nieszkodliwy
    • Opis: Daje celowi + 1 do rzutów obronnych.
    • Komentarz: Zaklęcie, które na początku gry może być przydatne. W późniejszych etapach lepiej zastąpić je czymś innym.



    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw