Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Neverwinter Nights 2 • Polana Dziewicy • INSIMILION

    Neverwinter Nights 2 » Solucja


    Polana Dziewicy

    Działy gier » Neverwinter Nights 2 » Poradniki » Solucja
    Dodał: wojjoo
    Utworzono: 29.12.2010
    Aktualizacja: 29.12.2010

    Mapa lokacji

    Miejsca godne uwagi

    • Wejście do lokacji.
    • Martwe wilki.
    • Wilki i dziki.
    • Kaleil.
    • Wyjście z lokacji.

    Gdy po raz pierwszy spróbujesz udać się w podróż do Highcliff, zostanie ona przerwana przez atak kolcoskórego i szarych krasnoludów. Przeciwnicy będą rzecz jasna chcieli odebrać ci srebrny okruch. Pod koniec rozmowy z ich przywódcą na scenę wkroczy obserwująca cię od jakiegoś czasu druidka Elanee. Poczęstuje napastników oplątaniem, a następnie dołączy do twojej drużyny. Gdy ostatni wróg padnie, Elanee wyjaśni, dlaczego za tobą podążała i zaproponuje bezpieczny skrót do Highcliff. Nie masz wyboru – musisz przyjąć zarówno jej kompanię, jak i wybraną przez nią drogę. W ten oto sposób dostaniesz się na Polanę Dziewicy.
    Na wejściu zostaniesz zaatakowany przez wilki. Gdy zabijesz zwierzęta, wywiąże się krótka rozmowa, w wyniku której możesz zwiększyć o jeden punkt swój wpływ na Khelgara bądź Neeshkę. Ruszaj dalej, do [2]. Leżą tam trzy martwe wilki, rozszarpane przez inne zwierzęta. Elanee poprosi o zbadanie, co sprawia, że zwierzęta w okolicy agresywnie się zachowują. Jeśli się zgodzisz, zyskasz wpływ na nową towarzyszkę; odmowa skutkuje odwrotny efektem, ale za to poprawi się nastawienie Neeshki do twojej osoby. Tak czy inaczej, przeszukaj okolicę. W punkcie [3] czeka kilka kolejnych wilków i dzików, po pozbyciu się ich udaj się do [4].
    Znajdziesz tam Wielkiego Rozwścieczonego Niedźwiedzia. Choć przeciwnik jest całkiem spory i może wydawać się potężną bestią, nie powinien sprawić ci większych problemów. Nim padnie, rozpozna Elanee i przemówi ludzkim głosem. Okaże się, że jest to jeden z druidów Kręgu Bajora, Kaleil. Dowiecie się od niego, że jakaś mroczna siła, próbująca zawładnąć Bajorem, zniszczyła krąg druidów i zamroczyła umysł samego Kaleila, gdy ten przybył tu w poszukiwaniu ocalałych. To z jego powodu okoliczne zwierzęta były niespokojne i agresywne. Po chwili druid umrze, a ty otrzymasz 200 punktów doświadczenia za uratowanie go od szaleństwa.
    Skieruj się do wyjścia z Polany ([5]), po drodze zabijając kilka wilków i monstrualnych borsuków, a następnie dalej, do Highcliff.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw