Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Neverwinter Nights 2 • Ruiny Zamku Highcliff • INSIMILION

    Neverwinter Nights 2 » Solucja


    Ruiny Zamku Highcliff

    Działy gier » Neverwinter Nights 2 » Poradniki » Solucja
    Dodał: wojjoo
    Utworzono: 29.12.2010
    Aktualizacja: 06.01.2011

    Mapa lokacji

    Miejsca godne uwagi

    • William.
    • Wilki.
    • Andrew i Alex.
    • Slaan.
    • Wojownicy zombie (druga mapka).
    • Kapłan Cienia (druga mapka).
    • Ghule (druga mapka).
    • Jaszczuroludzie (druga mapka).

    Nareszcie dotarłeś do ruin zamku Highcliff, miejsca, w którym będziesz mógł rozwiązać wszystkie problemy nękające portowe miasteczko. Najpierw skieruj swe kroki do [1]. Spotkasz tam zaginionego męża Juni, Williama. Jak się okazuje, uciekł od swej żony, gdyż miał już dość życia pod pantoflem. Prosi, żebyś zabrał jego obrączkę do Juni i powiedział, że jest martwy. Samo znalezienie go zaowocuje zdobyciem 75 punktów doświadczenia, pozostałe nagrody zależą od wybranego rozwiązania:
    - stwierdzasz, że nie będziesz kłamał, a następnie mówisz Juni prawdę – 200 sz, 75 PD, +1 do charakteru Praworządny;
    - pytasz, co dostaniesz w zamian (100 sz, +1 do charakteru Zły, 150 PD za sam powrót do Juni), a kobiecie mówisz prawdę (200 sz, 75 PD, +1 do charakteru Chaotyczny) lub wywiązujesz się z obietnicy i kłamiesz (75 PD, +1 do charakteru Chaotyczny, o 200 sz musisz się upomnieć);
    - dyplomacją przekonujesz mężczyznę do powrotu do żony (w sumie 225 PD, 200 sz).

    Gdy załatwisz sprawę z Williamem, udaj się do [3], po drodze zabijając stada wilków. Znajdziesz tam zaginione dzieci z Highcliff, Andrew i Alexa. Uratuj je przed wilkami, a następnie wróć do Gery i Zachana. Wynagrodzą cię Amuletem Zachana, otrzymasz również 100 punktów doświadczenia. Jeżeli zażądasz wyższej nagrody, zbliżysz się o 3 punkty do charakteru Zły, ale dostaniesz dodatkowe 100 sztuk złota.
    Teraz ruszaj już do zamku. Przed wejściem natkniesz się na jaszczuroczłeka imieniem Slaan, walczącego z nieumarłymi ([4]). Jeden z przeciwników pozostawi po sobie Rękawice Żółtej Róży +1. Po walce Slaan zainicjuje rozmowę. Dowiesz się, że nieumarli pojawili się w ruinach i jaszczuroludzie mają z nimi problemy. Stoisz przed wyborem.
    - jeżeli zdecydujesz się pomóc, Slaan dołączy do twej drużyny i razem ruszycie, by poprosić wodza jaszczuroludzi o wsparcie. Musicie przebić się przez panoszących się w ruinach nieumarłych, by dotrzeć do punktu [8], gdzie czekają żołnierze Slaana i sierżant. Po krótkiej rozmowie zostaniesz przeniesiony do jaskini jaszczuroludzi, przed oblicze ich wodza. Możesz złamać umowę i zabić wszystkich, ale skoro już wybrałeś to rozwiązanie, przekonaj przywódcę do zawarcia umowy z mieszkańcami Highcliff. Zdołasz to zrobić bez względu na swój poziom umiejętności konwersacyjnych. Gdy dialog się skończy, znajdziesz się z powrotem w Highcliff. Teraz tylko pozostaje nakłonić do umowy Starszego wioski (nie są przy tym wykonywane żadne rzuty, więc nie musisz się martwić o powodzenie). Za ostateczne rozwiązanie problemu otrzymasz 400 punktów doświadczenia oraz Zbroję lojalności;
    - jeśli postanowisz zabić Slaana, przy jego zwłokach odnajdziesz mapę, wskazującą położenie jaskini jaszczuroludzi. Gdy dotrzesz na miejsce, czeka cię trochę walk z mieszkańcami tego miejsca i potyczka z samym wodzem, który od razu jest wrogo nastawiony. Zabicie wszystkich również rozwiązuje problem, ponadto przyniesie ci więcej punktów doświadczenia i łupów. Starszy wioski wynagrodzi cię tak samo jak w pierwszym przypadku.

    Tak czy inaczej, wejdź do zamku. W pomieszczeniu oznaczonym jako [6] znajdziesz kolejnego Kapłana Cienia. Rozmawia on z Czarnym Gariusem o planowanym ataku na Fort Locke. Po chwili Garius zniknie, a ty będziesz musiał rozprawić się z nieumarłymi. Przy zwłokach Kapłana znajdziesz Buławę bojową z mrocznej stali, Amulet Witalności +2 i książkę Podstawy ochrony, w zabezpieczonym pułapką kufrze Buty Zwinności Nashera, Różdżkę paraliżu oraz Dziennik Kapłana Cienia, a przy jednym z zombie zaległą wypłatę Mozaha.
    Przeczesz kolejne pomieszczania, wybijając wszystkich przeciwników i zgarniając łupy. Gdy dojdziesz do [8], w zależności od wybranego rozwiązania albo zostaniesz przeniesiony do wodza jaszczuroludzi, albo będziesz musiał zabić przebywających w nim śliskoskórych i opuścić zamek, by udać się do jaskini jaszczuroludzi.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw