Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Neverwinter Nights • Bełty • INSIMILION

    Neverwinter Nights » Zbrojownia


    Bełty

    Działy gier » Neverwinter Nights » Opisy » Zbrojownia
    Autor: Sinthael
    Utworzono: 17.11.2007
    Aktualizacja: 02.08.2008

    Bełt

    Bełty są standardową amunicją do wszelkich rodzajów kusz. W zależności od kształtu grota mogą mieć różne funkcje.

      PARAMETRY:
    • Broń: Lekka Kusza, Ciężka Kusza

    Bełt +1

    Ta magiczna amunicja zwiększa zadawane obrażenia, ale nie nosi znaku żadnego konkretnego rzemieślnika.

      PARAMETRY:
    • Broń: Lekka Kusza, Ciężka Kusza
    • Specjalne:
      Premia do obrażeń Kłute 1 pkt obrażeń

    Bełt +2

    Ta magiczna amunicja zwiększa zadawane obrażenia, ale nie nosi znaku żadnego konkretnego rzemieślnika.

      PARAMETRY:
    • Broń: Lekka Kusza, Ciężka Kusza
    • Specjalne:
      Premia do obrażeń Kłute 2 pkt obrażeń

    Bełt +3

    Ta magiczna amunicja zwiększa zadawane obrażenia, ale nie nosi znaku żadnego konkretnego rzemieślnika.

      PARAMETRY:
    • Broń: Lekka Kusza, Ciężka Kusza
    • Specjalne:
      Premia do obrażeń Kłute 3 pkt obrażeń

    Bełt +4

    Ta magiczna amunicja zwiększa zadawane obrażenia, ale nie nosi znaku żadnego konkretnego rzemieślnika.

      PARAMETRY:
    • Broń: Lekka Kusza, Ciężka Kusza
    • Specjalne:
      Premia do obrażeń Kłute 4 pkt obrażeń

    Bełt +5

    Ta magiczna amunicja zwiększa zadawane obrażenia, ale nie nosi znaku żadnego konkretnego rzemieślnika.

      PARAMETRY:
    • Broń: Lekka Kusza, Ciężka Kusza
    • Specjalne:
      Premia do obrażeń Kłute 5 pkt obrażeń

    Bełt Błyskawicy

    Pociski Błyskawic wybuchają po trafieniu w cel i powodują dodatkowo obrażenia od wyładowania elektrycznego.

      PARAMETRY:
    • Broń: Lekka Kusza, Ciężka Kusza
    • Specjalne:
      Premia do obrażeń Elektryczność 1k6 pkt obrażeń
    • Komentarz: Jest to bełt dodający całkiem sensowną (jak na pocisk) premię do obrażeń od Elektryczności.

    Bełt Kąsającego Mrozu

    Te bełty są lodowato zimne. Na drzewcu każdego z nich wyryto krótką wiadomość: "Uwaga: Dotyk mrozu."

      PARAMETRY:
    • Broń: Lekka Kusza, Ciężka Kusza
    • Specjalne:
      Premia do obrażeń Zimno 1k4 pkt obrażeń
    • Komentarz: Bełt Kąsającego Mrozu świetnie nadaje się do walk z „ognistymi” istotami ze względu na swoją premię do obrażeń od Zimna.

    Bełt Ognia

    Bełty Ognia po wystrzeleniu wybuchają płomieniami, dokładnie tak samo jak niemagiczne pociski owinięte nasączoną oliwą tkaniną i podpalone.

      PARAMETRY:
    • Broń: Lekka Kusza, Ciężka Kusza
    • Specjalne:
      Premia do obrażeń Ogień 1k6 pkt obrażeń
    • Komentarz: Bełty Ognia najlepiej sprawdzają się w walce z istotami, których żywiołem jest Zimno i są podatne na Ogień.

    Bełt Paraliżu

    Takie bełty mogą ogłuszyć ofiarę. Skuteczność i czas trwania zależy od mocy tego, kto je wykonał.

      PARAMETRY:
    • Broń: Lekka Kusza, Ciężka Kusza
    • Specjalne:
      Po trafieniu Ogłuszenie ST=14 50% / 2 rundy
    • Komentarz: Bełty Paraliżu mogą ogłuszyć przeciwnika na 2 rundy tym samym wyłączając go z walki. Niestety, jeśli przeciwnik ma wysokie rzuty obronne na Siłę Woli to bełt tego rodzaju na nic się nie zda.

    Bełt Przebijania

    Takie bełty zostały wykonane w taki sposób, aby jak najgłębiej wbiły się w cel, dzięki czemu po trafieniu zadają dodatkowe obrażenia kłute.

      PARAMETRY:
    • Broń: Lekka Kusza, Ciężka Kusza
    • Specjalne:
      Premia do obrażeń Kłute 1k6 pkt obrażeń
    • Komentarz: Bełty tego rodzaju zadają dodatkowe obrażenia kłute swojemu przeciwnikowi. Lepiej jednak sprawdzają się bełty zadające dodatkowe obrażenia od żywiołów.

    Bełt Teleportacji

    Visgove był niewiarygodnie leniwym poszukiwaczem przygód, więc nie było w tym nic zaskakującego, gdy oznajmił, że opracował nowy rodzaj bełtu do kuszy, który przenosi wroga w zasięg jego wielkiego, dwuręcznego topora. Pytany, czemu wydał górę złota na opracowanie takiego pocisku, odpowiadał: "Po co szarżować przez pole bitwy, skoro można to uprościć".

      PARAMETRY:
    • Broń: Lekka Kusza, Ciężka Kusza
    • Specjalne:
      Rzuca czar przy trafieniu "właściwości pocisków teleportacyjnych Poziom 5"

    Bełt ze słabą trucizną

    Grot tej strzały pokrywa lepka, żółta substancja. Podobno rany z takiej broni pozbawiają trafionego sił.

      PARAMETRY:
    • Broń: Lekka Kusza, Ciężka Kusza
    • Specjalne:
      Po trafieniu Trucizna ST=14 Zmniejszenie Kondycji o 1k2
    • Komentarz: Bełty ze słabą trucizną sprawdzają się, jeśli chcemy nieco osłabić naszego przeciwnika. W tym wypadku jest to zmniejszenie Kondycji o maksymalnie 2 punkty, co owocuje zmniejszenie liczby pkt wytrzymałości u wroga.

    Zatruty Bełt

    Grot tej strzały pokrywa lepka, żółta substancja. Podobno rany z takiej broni pozbawiają trafionego sił.

      PARAMETRY:
    • Broń: Lekka Kusza, Ciężka Kusza
    • Specjalne:
      Po trafieniu Trucizna ST=14 Zmniejszenie Kondycji o 1k2Po trafieniu Trucizna ST=14 Zmniejszenie Siły o 1k2
    • Komentarz: Nieco lepsza wersja bełtu ze słabą trucizną. Zatrute Bełty oprócz Kondycji zmniejszają również Siłę ofiary, a to z kolei owocuje mniejszymi premiami do ataku u przeciwnika. Znaczy to tyle, że trafionemu oponentowi będzie trudniej trafić twoją postać.





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw