Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Neverwinter Nights • Długie łuki • INSIMILION

    Neverwinter Nights » Zbrojownia


    Długie łuki

    Działy gier » Neverwinter Nights » Opisy » Zbrojownia
    Autor: Sinthael
    Utworzono: 07.02.2008
    Aktualizacja: 02.08.2008

    Długi łuk

    Długi łuk powstał poprzez udoskonalenie swego krótszego kuzyna. Opracowano go, aby zwiększyć zasięg i moc niszczącą strzały. Ma długość porównywalną ze wzrostem strzelca, a zdarzają się nawet egzemplarze o długości dwóch metrów.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 20-20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Waga: 3.0

    Długi łuk +1

    Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 20-20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Premia do ataku +1
    • Waga: 3.0

    Długi łuk +2

    Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 20-20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Premia do ataku +2
    • Waga: 3.0

    Długi łuk +3

    Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 20-20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Premia do ataku +3
    • Waga: 3.0

    Długi łuk +4

    Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 20-20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Premia do ataku +4
    • Waga: 3.0

    Długi łuk +5

    Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 20-20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Premia do ataku +5
    • Waga: 3.0

    Długi łuk +6

    Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 20-20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Premia do ataku +6
    • Waga: 3.0

    Długi łuk +7

    Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 20-20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Premia do ataku +7
    • Waga: 3.0

    Długi łuk refleksyjny +1

    Ten magiczny łuk zapewnia premię do rzutów ataku. Umożliwia także dodanie części premii za siłę do obrażeń, o ile postać, która z niego korzysta takową posiada.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 20-20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Potężny +3
      Premia do ataku +1
    • Waga: 3.0

    Długi łuk refleksyjny +2

    Ten magiczny łuk zapewnia premię do rzutów ataku. Umożliwia także dodanie części premii za siłę do obrażeń, o ile postać, która z niego korzysta takową posiada.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 20-20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Potężny +4
      Premia do ataku +2
    • Waga: 3.0

    Długi łuk refleksyjny +3

    Ten magiczny łuk zapewnia premię do rzutów ataku. Umożliwia także dodanie części premii za siłę do obrażeń, o ile postać, która z niego korzysta takową posiada.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 20-20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Potężny +5
      Premia do ataku +3
    • Waga: 3.0

    Długi łuk refleksyjny +4

    Ten magiczny łuk zapewnia premię do rzutów ataku. Umożliwia także dodanie części premii za siłę do obrażeń, o ile postać, która z niego korzysta takową posiada.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 20-20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Potężny +6
      Premia do ataku +4
    • Waga: 3.0

    Długi łuk refleksyjny +5

    Ten magiczny łuk zapewnia premię do rzutów ataku. Umożliwia także dodanie części premii za siłę do obrażeń, o ile postać, która z niego korzysta takową posiada.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 20-20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Potężny +7
      Premia do ataku +5
    • Waga: 3.0

    Długi łuk refleksyjny +6

    Ten magiczny łuk zapewnia premię do rzutów ataku. Umożliwia także dodanie części premii za siłę do obrażeń, o ile postać, która z niego korzysta takową posiada.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 20-20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Potężny +8
      Premia do ataku +6
    • Waga: 3.0

    Długi łuk refleksyjny +7

    Ten magiczny łuk zapewnia premię do rzutów ataku. Umożliwia także dodanie części premii za siłę do obrażeń, o ile postać, która z niego korzysta takową posiada.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 20-20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Potężny +9
      Premia do ataku +7
    • Waga: 3.0

    Królewski Łuk Elfów

    Ten cisowy łuk ma w sobie więcej z dzieła sztuki, niż z broni. Polerowane drewno pokryte jest rysunkami, a cięciwa lśni żywym złotem - dotknięta palcami niemal śpiewa. Kiedyś uważano, że to jedyny w swoim rodzaju przykład elfickiego rzemiosła, ale teoria ta została odrzucona, gdy w ruinach Myth Drannor znaleziono jeszcze pól tuzina identycznych łuków.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 20-20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Potężny +3
      Premia do ataku +3
    • Waga: 3.0
    • Komentarz: Królewski Łuk Elfów zapewnia właścicielowi średnią premię do ataku i obrażeń. Jeśli nie masz lepszego łuku w ekwipunku możesz trochę z nim pochodzić.

    Łuk Długiego Ramienia

    Pirackie Wyspy Nelanther są dla zwykłych ludzi znane jedynie z opowieści i wielu legend, które wokół nich narosły. Jedna z nich dotyczy broni, z której można wystrzeliwać strzały na sąsiednie wyspy. Najprawdopodobniej jest to lokalna wersja opowieści o Łukach Długiego Ramienia.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 20-20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Dodatkowy rodzaj obrażeń od ostrzału: Obuchowe
      Premia do ataku +2
      Premia do cechy: Siła +2
    • Waga: 3.0
    • Komentarz: Można powiedzieć, że jest to jeden z lepszych łuków jakie możesz spotkać w grze i jakby nie patrzeć świetnie nadaje się dla normalnego wojownika jako broń pomocnicza. Po trafieniu w przeciwnika oprócz obrażeń Kłutych są także zadawane obrażenia obuchowe, czyli jeśli przeciwnik ma odporność na obrażenia kłute albo obuchowe, to i tak otrzyma obrażenia. Premia do ataku jest raczej średnia, ale łuk to rekompensuje premią do Siły.

    Łuk Północnego Wichru

    Na pierwszy rzut oka ten łuk wygląda prymitywnie, ale mimo pozornej prostoty jest to potężna broń. Łuki tego typu można znaleźć na dalekiej Północy, lecz niestety zazwyczaj w rękach wyznawców Auril, Lodowej Dziewicy. Większość ludzi zamiast łuku zauważa jedynie grot szybko zbliżającej się strzały.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 20-20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Odporność na obrażenia: Zimno Odporność 20 / -
      Potężny +3
      Premia do ataku +3
    • Waga: 3.0
    • Komentarz: Łuk Północnego Wichru jest całkiem dobrym łukiem. Nosząca go postać ignoruje pierwsze 20 punktów obrażeń od Zimna, gdy ktoś rzuci na niego przykładowo Stożek Zimna. Ma niezgorszą premię do ataku i obrażeń. Przez pewien etap gry można go używać, lecz później gdy będziemy mieli do czynienia z silniejszymi przeciwnikami warto się zaopatrzyć w coś lepszego.

    Łuk Północnego Wiatru +8

    Na pierwszy rzut oka ten łuk wydaje się bardzo prymitywny, ale za prostą powłoką ukrywa się potężna broń. Taką broń najczęściej można znaleźć na dalekiej północy i to w rękach wyznawców Auril, Lodowej Dziewicy. Większość podróżników ma okazję przyjrzeć się grotom strzał, zanim jeszcze zobaczą łuk.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 20-20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Nieograniczony zapas amunicji: Strzała Amunicja: +1k6 od zimna
      Odporność na obrażenia: Zimno Odporność 20 / -
      Potężny +8
      Premia do ataku +8
    • Waga: 3.0
    • Komentarz: Ten łuk z pewnością jest jedną z najlepszych broni dystansowych. Ma nieograniczony zapas Lodowych Strzał, co oznacza, że nie musisz dokupywać osobnych kołczanów. Dodatkowo daje twojemu bohaterowi odporność na obrażenia od Zimna, co jest sporym ułatwieniem w walce z "lodowymi" istotami. Posiada też wysoką premie do ataku i premię do obrażeń.

    Na Zawsze

    Gdy ktoś dotknie tego eleganckiego łuku, poczuje, jak broń drży od przepełniającej ją magii. Na jej powierzchni wyryto starożytne elfickie runy opowiadające historię mistycznej łuczniczki, Meadow Everleaf, i o tym, jak znalazła tę broń, gdy rosła w lasach Cormanthor. Zerwała ją i zabrała ze sobą, ale nie mogła znaleźć materiału na cięciwę. Pewnego popołudnia została zaatakowana przez trolle i szybko zabrakło jej strzał. Odrzuciła swój bezużyteczny łuk i sięgnęła po Wieczny Łuk.... ujrzała, jak pojawia się magiczna cięciwa. Strzelając wyimaginowanymi strzałami, wybiła wszystkie trolle. Od momentu jej śmierci łuk znajdował się w grobowcu, ale plotka głosi, że został skradziony przez drowy.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 20-20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Nieograniczony zapas amunicji: Strzała Amunicja: +1k6 od ognia
      Ograniczenie używania: Mistyczny Łucznik
      Potężny +5
      Premia do ataku +6
    • Waga: 3.0
    • Komentarz: Na Zawsze to łuk, którego mogą używać tylko Mistyczni Łucznicy. Posiada nieograniczoną amunicję zadającą obrażenia od ognia oraz bardzo dobrą premie do ataku i obrażeń. Jeśli nasza postać jest Mistycznym Łucznikiem, warto wyposażyć ją w łuk tego typu.

    Rozpruwacz

    Ten długi łuk jest jedną z wielu broni tego typu wykonanych przez półelfickiego rzemieślnika, którego imię zaginęło w historii. Kiedyś całe setki takich łuków znajdowały się w rękach zwiadowców, którzy patrolowali pustynię Anauroch. Wiele z nich zaginęło, bądź też zostało zniszczonych. Wiadomo, że pozostało zaledwie kilka i te egzemplarze są bardzo wysoko cenione i rzadko trafiają na otwarty rynek.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 20-20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Niewrażliwość: Zaklęcia działające na umysł
      Potężny +4
      Premia do ataku +3
    • Waga: 3.0
    • Komentarz: Rozpruwacz jest świetną bronią przeciwko istotom, które mogę nas ogłuszyć lub oszołomić, ponieważ zapewnia odporność na czary umysłu. Łuk ten posiada też całkiem dobrą premię do ataku i obrażeń, dzięki czemu łatwiej będzie nam trafić przeciwnika.

    Taralash

    Taralash był sprawnym myśliwym, znanym z tego, że potrafił wytropić i dogonić najszybszą zwierzynę. Niewiele zwierząt zdołało uciec, gdy znalazły się w zasięgu jednego z jego potężnych długich łuków. Kiedy na łożu śmierci został zapytany o swe niesamowite osiągnięcia Taralash odpowiedział: "każdy może zgiąć ostrze rękami, ale myślący człowiek skorzysta z kuźni; te łuki są właśnie tą kuźnią."

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 20-20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Premia do umiejętności: Spostrzegawczość +4
      Potężny +4
      Premia do ataku +4
      Przyspieszenie
    • Waga: 3.0
    • Komentarz: Jest to dość dobry łuk, który daje właścicielowi Przyspieszenie oraz premię do Spostrzegawczości. Przyspieszenie owocuje większą KP, dodatkowym atakiem oraz zwiększoną prędkością poruszania się. Dodatkowo Taralash zapewnia dobrą premię do obrażeń i ataku.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw